f117 Χθες στις 01:09 μμ #15621 Χθες στις 01:09 μμ 1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Σου έδωσα την σουμα για μαυρο αμαξι μαυρη ζάντα 5% φιμέ. Μην γίνεσαι fashion victim 3
BloodMage Χθες στις 01:36 μμ #15622 Χθες στις 01:36 μμ 26 λεπτά πριν, το μέλος f117 έγραψε: Μην γίνεσαι fashion victim Λες να ακουει και τραπ? 3
f117 Χθες στις 01:56 μμ #15623 Χθες στις 01:56 μμ (edited) 19 λεπτά πριν, το μέλος BloodMage έγραψε: Λες να ακουει και τραπ? Πάντως το "Στου παιδιού μου την χαρά...." Δε θα το ακούει πιστεύω. Άμα είχε πάρει το Yaris φίμε μαύρο αλητεία και woofer αντί για πορτπαγκαζ μπορεί @Cyber_Cookie Θα βάλω poll σε ποιους αρέσει μαύρο το Prius και σε ποιους Κίτρινο! Εσύ cyber μπορείς να βάλεις ένα poll!! Έγινε επεξεργασία Χθες στις 01:57 μμ από f117
Cyber_Cookie Χθες στις 02:48 μμ #15624 Χθες στις 02:48 μμ 1 hour ago, BloodMage said: Λες να ακουει και τραπ? τραπ θα ακουγα με μαυρο αμαξι και 5% φιμε 50 minutes ago, f117 said: Θα βάλω poll σε ποιους αρέσει μαύρο το Prius και σε ποιους Κίτρινο! Εσύ cyber μπορείς να βάλεις ένα poll!! Μα δεν έχει σημασία το poll. Θέμα αισθητικής είναι. Super White II or GTFO.- 1 3
f117 Χθες στις 04:52 μμ #15625 Χθες στις 04:52 μμ 2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: τραπ θα ακουγα με μαυρο αμαξι και 5% φιμε Μα δεν έχει σημασία το poll. Θέμα αισθητικής είναι. Super White II or GTFO.- ίσα μωρή Χιονάτη! 3
navaho7 9 ώρες πριν #15626 9 ώρες πριν έχω βαρεθεί να βλέπω άσπρα, γκρι, μαύρα αυτοκίνητα στους δρόμους (και το γιάρις ανθρακί το έχουμε πάρει...) Το επόμενο θα είναι με χρωματάκι.
Cyber_Cookie 2 ώρες πριν #15629 2 ώρες πριν Just now, f117 said: ! Κωλομπαραδικοοοο! Ε απ το να είναι ένα sad black blob, καλύτερο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now