Jump to content



αγόρασα τελικά την 1715 αλλά....


aspirin

Recommended Posts

Posted

Σήμερα δεν κρατήθηκα και παίρνω το e-shop για την 1730 αλλά τους είχε τελιεώσει. Δε βαριέσαι λέω άς πάρω την 1715 να τελείωνουμε(άφήστε που χρειάζομαι τον υπολογιστή).

Οι πρώτες εντυπώσεις από την οθόνη είναι ότι χαλάλι τα χρήματα που έδωσα. Τα αξίζει μέχρι το τελευταίο ευρώ. :inlove: Δεν τα πάω καλά στις περιγραφές αλλά είναι πολύ καλή οθόνη.

Το μόνο κακό είναι ένα πίξελ το οποίο είναι λευκό(?) και όταν το σημείο εκείνο μαυρίζει βγαζει μάτι στο σημείο που είναι. Τώρα λέτε για ένα πίξελ να πάρω τηλέφωνο την ΑΛΜΑΝ? Θα μου φέρουν ολοκαίνουρια οθόνη?

Μήπως είναι καλύτερα να τους πάρω τώρα τώρα ή δεν παίζει ρόλο πόσο καιρό μετά από την αγορά της οθόνης τους καλέσεις?

Ρε γμτ την ατυχία μου. Κρίμα. Πάντως η οθόνη είναι υπερ-γαμάτη.

Posted

Η πρώτη αλλαγή θα είναι υποχρεωτικά καινούρια. Από εκεί και πέρα παίζουν οι επισκευασμένες. Αν είσαι εντός 10 ημερών από την αγορά δεν ξέρω αν μπορεί να παίξει και το άλλο. Να ζητήσεις αλλαγή με άλλο μοντέλο ή τα λευτά σου πίσω από το e-shop ώστε να πάρεις την 1730 αν νομίζεις ότι αξίζει τον κόπο η όλη φασαρία. Εντός 10 ημερών νομίζω μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο. Έτσι δεν είναι η νομοθεσία ή κάνω λάθος?

Posted

κατευθειαν τηλεφωνο.....

του κουτιου με χτηπημενο pixell?

κατευθειαν αλλαγη...

Posted

yanni δεν με ενδιαφέρει τόσο να πάρω την 1730. Είναι πολύ καλή οθόνη.

Ωραία θα τους πώ να έρθουν την παρασκευή να την πάρουν. Το καλό όπως μου λέτε είναι ότι θα μου φέρουν ολοκαίνουρια. Είναι ψιλοσπάσιμο ένα πιξελάκι φάτσα-κάρτα σε οθόνη του κουτιού, αλλά αυτά συμβαίνουν. Θα τους πάρω αύριο κιόλας και θα τους ψιλο-αγριέψω για να αποκλείσω την πιθανότητα να μου φέρουν καμιά επισκευασμένη οθόνη. Την ΑΛΜΑΝ θα πάρω τηλέφωνο, σωστά?

Α και μια διευκρίνηση. Το πιξελάκι μάλλον δεν είναι καμμένο άλλα έχει "κολλήσει" στο λευκό χρώμα.

Υ.Γ.: Αχχχχχχχ τί ωραίο το κομπιουτεράκι μου!!!!!

Posted
Αρχική απάντηση από aspirin

yanni δεν με ενδιαφέρει τόσο να πάρω την 1730. Είναι πολύ καλή οθόνη.

Ωραία θα τους πώ να έρθουν την παρασκευή να την πάρουν. Το καλό όπως μου λέτε είναι ότι θα μου φέρουν ολοκαίνουρια. Είναι ψιλοσπάσιμο ένα πιξελάκι φάτσα-κάρτα σε οθόνη του κουτιού, αλλά αυτά συμβαίνουν. Θα τους πάρω αύριο κιόλας και θα τους ψιλο-αγριέψω για να αποκλείσω την πιθανότητα να μου φέρουν καμιά επισκευασμένη οθόνη. Την ΑΛΜΑΝ θα πάρω τηλέφωνο, σωστά?

Α και μια διευκρίνηση. Το πιξελάκι μάλλον δεν είναι καμμένο άλλα έχει "κολλήσει" στο λευκό χρώμα.

Υ.Γ.: Αχχχχχχχ τί ωραίο το κομπιουτεράκι μου!!!!!

Δεν χρειάζεται καμία αγριάδα ή τίποτα τέτοιο. Η οθόνη που θα σου έρθει θα είναι σφραγισμένη.

Αν θες την γνώμη μου, περίμενε λίγο καιρό (ίσως μερικούς μήνες) και κάνε μετά την αλλαγή οπότε κατά πάσα πιθανότητα θα σου έρθει 1730.

Posted

έτσι το 'πα ότι θα αγριέψω! Ελπίζω όμως να είναι σφραγισμένη η νέα οθόνη γιατί τότε είναι που θα αγριέψω!!!

Χμμμμ αυτό για την 1730 είναι πολύ καλό. Αλλά και από την άλλη η αντικατάσταση 1 ημερών οθόνης έχει άλλη βαρύτητα. Πάντως μου άναψες φυτιλιές. Θα το σκεφτώ πρίν τους πάρω τηλέφωνο.

Posted
Αρχική απάντηση από aspirin

Αλλά και από την άλλη η αντικατάσταση 1 ημερών οθόνης έχει άλλη βαρύτητα.

Δεν έχει καμία σημασία. Είτε 1 ημέρα είτε 2 χρόνια, πάλι καινούργια σφραγισμένη θα πάρεις. Έτσι δουλεύει η διαδικασία με τις LG.

Posted

Μην τους πεις ότι το pixel είναι κολλημένο. Καμμένο θα τους πεις. Διότι μπορεί να σου αρχίσουν τα μα και μου. Δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις την διαφορά καμμένου με κολλημένου.

Posted
Αρχική απάντηση από yanni

Μην τους πεις ότι το pixel είναι κολλημένο. Καμμένο θα τους πεις. Διότι μπορεί να σου αρχίσουν τα μα και μου. Δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις την διαφορά καμμένου με κολλημένου.

Ότι και να τους πει δεν αλλάζει κάτι. Δεν τους ενδιαφέρει αν έχει μισό ή 300 καμένα. Οι συγκεκριμένοι (LG - ΑΛΜΑΝ) δεν ασχολούνται πολύ ούτε αρχίζουν μα και μου. Απλώς θα του φέρουν μία άλλη.

Posted

ωραία θα τους πώ ότι έχω καμμένο πίξελ και τελείωσε η υπόθεση. Θα σκεφτώ όμως αυτό που είπες spc και ίσως αναβάλλω το rma!!!!

Posted
Αρχική απάντηση από aspirin

Σήμερα δεν κρατήθηκα και παίρνω το e-shop για την 1730 αλλά τους είχε τελιεώσει.

τους εχει τελειώσει ??? :mad: :cry:

Posted

σήμερα πάντως δεν είχανε και δεν΄γνώριζαν πότε θα φέρουν. Να κοιτάς το σαιτ τους κάθε τόσο αν σε ενδιαφέρει. Αλλά το άτιμο το e-shop είναι ασυναγώνιστο στις τιμές.

Posted
Αρχική απάντηση από spc

Ότι και να τους πει δεν αλλάζει κάτι. Δεν τους ενδιαφέρει αν έχει μισό ή 300 καμένα. Οι συγκεκριμένοι (LG - ΑΛΜΑΝ) δεν ασχολούνται πολύ ούτε αρχίζουν μα και μου. Απλώς θα του φέρουν μία άλλη.

Το λες σε κάποιον που περίμενε 5 μήνες αλλαγή της F700p. Όταν αποφάσισα να τους γκαρίξω μου έδωσαν F900B αναγκαστικά μιας και δεν είχαν F700p.

Δεν είναι και τόσο καλά παιδιά...

Posted

Πήρα μια 1715s πριν απο αρκετό καιρό, και στον ένα μήνα πάνω είχα τρια pixels κολλημένα πράσινα. Για να ακριβολογώ, αναλόγως απο ποια γωνία τα κοίταζες φαίνονταν και με διαφορετικό χρώμα. Τεσπά, πήρα τηλ, ανέφερα το πρόβλημα (μάλλον για τυπικούς λόγους, δεν μπήκα σε λεπτομέρειες) και σε μια βδομάδα ήρθε courrier, πήρε την παλιά και μου άφησε μια ολοκαίνουργια. Στη δική μου περίπτωση η εξυπηρέτηση ήταν άψογη... Πραγματικά εκτιμώ όσα service σε "σέβονται" και δεν αρχίζουν κουταμάρες του στυλ "που ξέρω εγώ ότι δεν την χάλασες εσύ".

Posted

Όσο έχουν stock ναι. Αν όμως δεν έχουν? Εκεί θα φερθούν εντάξη?

Posted
Αρχική απάντηση από yanni

Το λες σε κάποιον που περίμενε 5 μήνες αλλαγή της F700p. Όταν αποφάσισα να τους γκαρίξω μου έδωσαν F900B αναγκαστικά μιας και δεν είχαν F700p.

Δεν είναι και τόσο καλά παιδιά...

Ναι, το πρόβλημα είναι τι γίνεται αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα.

Εκεί χρειάζεται πίεση.

Posted
Αρχική απάντηση από yanni

Η πρώτη αλλαγή θα είναι υποχρεωτικά καινούρια. Από εκεί και πέρα παίζουν οι επισκευασμένες.

ρε παιδια τι παει να πει επισκευασμενη? τα πανελ απο οσο ξερω δεν επισκευαζονται. εννοουμε επισκευασμενη σε καποιο αλλο σημειο (τροφοδοτικο, backlight,...) ή δεν έχω κάτι καταλάβει?

υπάρχει περίπτωση πχ αυτη που θα δωσει πισω ο aspirin με 1 ασπρο stuck να την πασαρουν σαν 2η αλλαγη σε καποιον αλλο;

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.