Jump to content



Πρόβλημα με καινούργιο pc


akap

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους,

 

Εδώ και μία βδομάδα έχω στήσει ένα καινούργιο pc.

 

CPU: i7 5820k

CPU Cooler: Noctua NH-U12S

Motherboard: MSI X99A SLI Plus

GPU: MSI GTX980 4g Gaming

RAM: Kingston HyperX Fury 8GB DDR4

SSD: Kingston V300 120GB

HDD: Toshiba 1TB (7200rpm)

PSU: Corsair CX600M

 

Αν και είμαι αρχάριος στη συναρμολόγηση δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα. Έβαλα windows 10 στον ssd, και είχα τον δεύτερο σκληρό για να βάζω τα παιχνίδια.

 

Το πρόβλημα που έχω από την αρχή είναι το εξής. Όταν ανοίγω το pc και δοκιμάζω να παίξω ένα παιχνίδι (π.χ Shadow of Mordor, Metro, Project Cars) το πολύ σε ένα 15' το pc "παγώνει", δηλαδή δεν μπορώ να κάνω τίποτα, δεν υπάρχει ήχος, BSOD, το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πατήσω reset. Μετά το reset ξαναδοκιμάζω να παίξω και όλα πάνε καλά.

 

Το pc μου παγώνει (γύρω στα 15') μόνο αν έχει κάτσει κλειστό τουλάχιστον μία ώρα. 

 

Ανέφερα αυτά τα παιχνίδια γιατί είναι ιδιαιτέρως απαιτητικά. Όταν δοκίμασα να παίξω το planetside 2, το pc δεν κόλλησε πουθενά για μία ώρα (όσο έπαιζα δηλαδή).

 

Όλα αυτά συμβαίνουν όταν παίζω παιχνίδια από τον δεύτερο σκληρό. Όταν δοκίμασα να περάσω το Shadow of Mordor στον ssd, όσο έπαιξα δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα (1,5 ώρα και το pc δούλευε κανονικά).

 

Προφανώς και υποψιάζομαι κάτι για τον δεύτερο σκληρό, αλλά δεν ξέρω αν είναι ελλατωματικός ή αν παίζει κάτι με την τροφοδοσία, διότι το pc κολλάει μόνο όταν παίζω παιχνίδια. Δεν μου έχει κολλήσει πότε όταν απλά κάνω κάτι στα windows (browsing κτλπ).

 

Επίσης οι θερμοκρασίες όταν παίζω είναι νορμάλ (cpu μέχρι 52 βαθμούς, gpu μέχρι 74 βαθμούς όταν παίζω το metro redux στο ultra)

 

Θα ήθελα αν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες συμβουλές για το τι φταίει, καθώς επίσης και κάποιες συμβουλές για το πως να το ψάξω και τι να προσέχω στο εξής.

 

Ευχαριστώ

 

Link to comment
Share on other sites