Jump to content



i7 920 109 ευρω (άλλο ένα λάθος)


Gregorypeg1000

Recommended Posts

Εναν ανα δικαιουχο επιτρέπεται. (Ναι γιαγια και συ θα παρεις αηεφτα!)

Αλλωστε επιδικνύεις και δελτίο εργατικής εστίας κατα την παραλαβή.

Link to comment
Share on other sites

Τί μου θυμίζει... Τί μου θυμίζει....

http://www.pctechnology.gr/vbull/vb/showthread.php?t=46083

Σίγουρα το ίδιο ακριβώς θα γίνει. Παρακαλώ ενημερώστε με το e-mail που θα λέει ότι ήταν Stock που καταλάθος το περάσανε στην αποθήκη και "λίγοι" τυχεροί κατάφεραν μόνο να το πάρουν σε αυτές τις προνομιακές τιμές που μόνο το e-shop κάνει!:117:

Link to comment
Share on other sites

Αντίθετα με το φιάσκο των δίσκων τον i7 δεν τον απέσυραν. Απλά διόρθωσαν την τιμή. Πάντως έχει μια τάση το e-shop να κάνει "λάθη" σε προϊόντα κράχτες. Τυχαίο θα είναι..... :116:

Link to comment
Share on other sites

Μου τηλεφώνησαν πριν λίγο ότι είναι λάθος και άν θέλω να ακυρώσω ή να τον πάρω 256€ .......

Καλά δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από αυτούς. Βγάζουν εκατομμύρια € κάθε χρόνο, με βάση τις δικές τους τυμπανοκρουσίες, αλλά τσιγκουνεύονται να "μπουν μέσα" 1-2 χιλιάρικα προκειμένου να μην δυσαρεστήσουν/απογοητεύσουν τους πελάτες τους. Που εδώ που τα λέμε η διαφήμιση μόνο που θα τρώγανε από τους τυχερούς στα διάφορα φόρα, αξίζει πολύ περισσότερο από 1-2 χιλιάρικα για αυτό και το "μπουν μέσα" το έχω σε " ".

Ο κύριος ανταγωνιστής τους έχει κάνει και αυτός ανάλογα λάθη στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά έχει προτείνει γερές μειώσεις στην τιμή καταλόγου μαζί με την συγνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι παιδιά αλλά σκεφτείτε και το άλλο.

Αν το αφήσει και τα πάρετε όλοι έτσι, τότε δημιουργείται κακό ιστορικό για αυτούς.

Γιατί την επόμενη φορά που θα κάνουν ξανά λαλακία, θα πρέπει και τότε να τη φάνε στη μάπα.Αλλιώς θα βγει ο κάθε πελατάκος και με το δίκιο του και θα τους πει:την προηγούμενη φορά γιατί το αφήσατε και τώρα όχι?

Οπότε για να τα γλυτώσουν όλα αυτά, το κόβουν τώρα με τη μία.

Link to comment
Share on other sites

Ναι παιδιά αλλά σκεφτείτε και το άλλο.

Αν το αφήσει και τα πάρετε όλοι έτσι, τότε δημιουργείται κακό ιστορικό για αυτούς.

Γιατί την επόμενη φορά που θα κάνουν ξανά λαλακία, θα πρέπει και τότε να τη φάνε στη μάπα.Αλλιώς θα βγει ο κάθε πελατάκος και με το δίκιο του και θα τους πει:την προηγούμενη φορά γιατί το αφήσατε και τώρα όχι?

Οπότε για να τα γλυτώσουν όλα αυτά, το κόβουν τώρα με τη μία.

μα σαν καταναλωτη εσενα δε σε ενδιαφερει αυτο. Εννοω δε γινεται "σοβαρο" καταστημα καθε λιγο και λιγακι σε προιοντα κραχτες να κανει "λαθος" και μετα απλα να λεει "ηταν προσφορα και φυγανε τα κομματια".

Αυτο που θα το καταλαβαινα πληρως ηταν να πει πχ πως παρηγγειλαν τον επεξεργαστη 50 ατομα και εκει που ο καθενας "πηρε" 5 κομματια να κανει παραδοση μονο 1. Κατι σαν fair use policie.

Αυτο θα κοστιζε στο καταστημα 5.000 ευρω και θα ισοδυναμουσε με διαφημιση πολλαπλασιων χιλιαδων ευρω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι παιδιά αλλά σκεφτείτε και το άλλο.

Αν το αφήσει και τα πάρετε όλοι έτσι, τότε δημιουργείται κακό ιστορικό για αυτούς.

Γιατί την επόμενη φορά που θα κάνουν ξανά λαλακία, θα πρέπει και τότε να τη φάνε στη μάπα.Αλλιώς θα βγει ο κάθε πελατάκος και με το δίκιο του και θα τους πει:την προηγούμενη φορά γιατί το αφήσατε και τώρα όχι?

Οπότε για να τα γλυτώσουν όλα αυτά, το κόβουν τώρα με τη μία.

Ο κάθε πελατάκος έχει δικαιώματα. Αν πάλι θεωρείς ότι δεν έχει δικαιώματα, τότε πάω πάσο.

Το εν λόγο κατάστημα το έχει ξανά κάνει αυτό. Και δεν είναι λίγες οι φορές, αν όχι πάντα που το κάνει σε προϊόντα κράχτες. Αν θεωρείς πάλι ότι το κάθε κατάστημα μπορεί να κάνει τέτοια λάθη κατά βούληση τσακίζοντας τα νεύρα του κάθε πελατάκου, πάλι πάω πάσο.

Κάποιος θέλει να αγοράσει i7 σύστημα. Είναι να αγοράσει από το Χ κατάστημα. Ακούει για την τάδε "προσφορά" και αποφασίζει να κάνει την παραγγελία από e-shop. Την επομένη μαθαίνει ότι "Ω, ήταν λάθος". Είναι ή δεν είναι πιθανό παρόλα αυτά να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop; Θα έχει ή δεν θα έχει αρπάξει τον πελάτη από το Χ κατάστημα το e-shop με το "λάθος" του;

Το Πλαίσιο που κάνει μεγάλη έκπτωση στην τιμή, τουλάχιστον τις περισσότερες φορές αν όχι πάντα, δημιουργεί κακό ιστορικό; Και τι είναι το κακό ιστορικό στην τελική; Να γειώνεις τον πελάτη αφού καταφέρεις με το "λάθος" σου να τον βάλεις ΜΕΣΑ στο κατάστημα ή να παραδεχτείς το λάθος σου κόβοντας έστω 1€ από την τελική τιμή?

Link to comment
Share on other sites

Ο κάθε πελατάκος έχει δικαιώματα. Αν πάλι θεωρείς ότι δεν έχει δικαιώματα, τότε πάω πάσο.

Το εν λόγο κατάστημα το έχει ξανά κάνει αυτό. Και δεν είναι λίγες οι φορές, αν όχι πάντα που το κάνει σε προϊόντα κράχτες. Αν θεωρείς πάλι ότι το κάθε κατάστημα μπορεί να κάνει τέτοια λάθη κατά βούληση τσακίζοντας τα νεύρα του κάθε πελατάκου, πάλι πάω πάσο.

Κάποιος θέλει να αγοράσει i7 σύστημα. Είναι να αγοράσει από το Χ κατάστημα. Ακούει για την τάδε "προσφορά" και αποφασίζει να κάνει την παραγγελία από e-shop. Την επομένη μαθαίνει ότι "Ω, ήταν λάθος". Είναι ή δεν είναι πιθανό παρόλα αυτά να ολοκληρώσει την παραγγελία του στο e-shop; Θα έχει ή δεν θα έχει αρπάξει τον πελάτη από το Χ κατάστημα το e-shop με το "λάθος" του;

Το Πλαίσιο που κάνει μεγάλη έκπτωση στην τιμή, τουλάχιστον τις περισσότερες φορές αν όχι πάντα, δημιουργεί κακό ιστορικό; Και τι είναι το κακό ιστορικό στην τελική; Να γειώνεις τον πελάτη αφού καταφέρεις με το "λάθος" σου να τον βάλεις ΜΕΣΑ στο κατάστημα ή να παραδεχτείς το λάθος σου κόβοντας έστω 1€ από την τελική τιμή?

Είπα εγώ πουθενα ότι δεν έχει δικαιώματα ο πελάτης?Πώς βγάζεις τέτοια συμπεράσματα?

Και εγώ είμαι κατά του συγκεκριμένου μαγαζιού και δε μου αρέσει η πολιτική του.Απλά αναφέρω πώς μπορεί να το σκέφτονται από εμπορικής απόψεως.

Link to comment
Share on other sites

Sorry αν παρερμήνευσα αν και θεωρώ ότι το να δημιουργείς αρνητικές εντυπώσεις για 1-2 χιλιάρικα όταν έχεις τζίρο μερικά δεκάδες εκατομμύρια δεν αποτελεί τρόπο σκέψης, από εμπορικής ή οποιασδήποτε άλλης άποψης. Χαζομάρα και κουτοπονηριά είναι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.