Jump to content



[Greek Gatherings 20-12-2015] Fiat 500 AC vs Ford Escort - Brands Hatch


akis_z80

Recommended Posts

ενω εγω τον εκλεινα? απαραταμας ρε

 

???

 

wtf όντως.

 

Ώρες ώρες , αναρωτιέμαι αν έχεις διχασμό προσωπικότητας.

 

Είχε την ευκαιρία να χωθεί πχ στο 0:40 που το δικαιούταν αλλά δεν το έκανε για να αποφύγει επαφή.

Δλδ τί είπα κ σε πείραξε? Είπα κάπου ότι τον έκλεισες? Ή το υπονόησα?

 

Το πρόβλημά σου ποιο είναι? Πραγματικά όμως φιλαράκι...wtf

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Ωραία ήταν και χθες. :)  Ο Ακης είχε καλύτερο ρυθμό δεν υπήρχε περίπτωση να τον περάσω από τη στιγμή που πέρασε μπροστά. Eφαγα και ενα άκυρο πέναλντι  και συμπληρωθηκε η ευτυχία μου. :p

 

Κυριάκο όντως wtf... :unsure:

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

το προβλημα μου ειναι οτι δεν εχεις ιδεα απο συμπεριφορες οδηγων...και θελεις να εχεις και αποψη,Ναι θα μπορουσε να μου χωθει, θα ρισκαρε ομως εκει να βγαιναμε και οι δυο εξω,και εγω ετσι θα ενεργουσα στη θεση του,απο την αλλη ειχε δικο του ελευθερο κομματι δρομου να επιτεθει ανα πασα στιγμη,δεν ειχε ενα κινητο εμποδιο μπροστα του, ουτε στεκομουνα οριζοντια η καθετα στην μεση του δρομου για να μην περασει....σωστες συμπεριφορες και απο τους δυο...κατι που εσυ τις περισσοτερες φορες αγνοεις

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα !

Καλως σας βρηκα πολυ χαιρομαι που υπαρχει μια τετοια racing κοινοτητα . Απο οτι βλεπω υπαρχει πολυ πραμα να διαβασω εδω και αγχωθηκα λιγο :D .

Ο αγωνας χθες ωραιος και οργανωμενος ,  στον 1ο  ενω ειχα βαλει καυσιμο μπηκα πριν ξεκινησουμε και εκανα αλλο setup load χωρις να αλλαξω καυσιμο , ξεχαστηκα,  με αποτελεσμα στον 5ο γυρο να μεινω .

 Ο επομενος μου φανηκε λιγο λαθος σαν εκκινηση διοτι η αποσταση που ειχαμε μεταξυ μας ηταν τεραστια οταν ξεκινησαμε να επιταχυνουμε. 

Ευχαριστω οσους ανεφεραν το ονομα μου και ελπιζω να ξαναεχουμε πολλους ωραιους αγωνες συντομα!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Και ο οποίος φέρθηκε κύριος κ δεν σου χώθηκε.

 

Υποτίθεται πως πάμε μονή φάλαγγα μέχρι την τελευταία στροφή, όπου ο 1ος γκαζώνει. 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έγινε έτσι. Είχα ένα Abarth μπροστά μου που πήγαινε αργά , αναγκαστικά περίμενα με αποτέλεσμα ο Παναγιώτης να το εκμεταλευτει!!!

 

Την επόμενη φορά, καλύτερα.

Είτε έτσι, είτε με βόμβα, εγώ θα έπεφτα στην πρώτη στροφή ή στη δεύτερη, δε θα τη χάριζα...

Η αλήθεια είναι οτι ήταν απρόσμενα μελετημένο το συγκεκριμένο..

Είχα σκεφτεί οτι το κουβαδάκι δεν το έχει στην ευθεία, οτι ο τενεκές μας το περνούσε άνετα,

και επειδή ήξερα οτι δεν θα μπορούσες να επιταχύνεις και να περάσεις μέχρι τη γραμμή της εκκίνησης διότι απαγορευόταν, θα ήσουν εγκλωβισμένος

απο την ατυχία της θέσης που είχες..

Αλλά να ξέρεις με είχε ζώσει ο τρόμος μην κάνεις καμιά κίνηση και τρακάρουμε, γιατί πηγαίναμε 3 μαζί στο σημείο πρίν πέσουμε στα φρένα

και είχα την χειρότερη γραμμή για τη στροφή.. 

το προβλημα μου ειναι οτι δεν εχεις ιδεα απο συμπεριφορες οδηγων...και θελεις να εχεις και αποψη,Ναι θα μπορουσε να μου χωθει, θα ρισκαρε ομως εκει να βγαιναμε και οι δυο εξω,και εγω ετσι θα ενεργουσα στη θεση του,απο την αλλη ειχε δικο του ελευθερο κομματι δρομου να επιτεθει ανα πασα στιγμη,δεν ειχε ενα κινητο εμποδιο μπροστα του, ουτε στεκομουνα οριζοντια η καθετα στην μεση του δρομου για να μην περασει....σωστες συμπεριφορες και απο τους δυο...κατι που εσυ τις περισσοτερες φορες αγνοεις

Μη μαλώνετε χωρίς λόγο ρε...

Ο εμπρός μπορεί να έχει όποια γραμμή θέλει, και να κρατάει όποια θέση θέλει, αρκεί να μην αλλάξει πορεία δεύτερη φορά..

Αυτή είναι η πραγματικότητα, και η ψυχρή αλήθεια των αγώνων..

Αν αλλάξει δεύτερη φορά γραμμή, κάνουμε απλά ένα ριπόρτ το θέμα και το λύνουν οι αγωνοδίκες... 

Πρέπει να μαλώσουμε επειδή κάποιος είναι περισσότερο ή λιγότερο "κύριος" στην πίστα?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο μενα !

 Ο επομενος μου φανηκε λιγο λαθος σαν εκκινηση διοτι η αποσταση που ειχαμε μεταξυ μας ηταν τεραστια οταν ξεκινησαμε να επιταχυνουμε. 

 

Ετσι είναι η φύση της ανάποδης εκκίνησης...

Αυτή είναι η γλύκα...

Link to comment
Share on other sites

 

Μη μαλώνετε χωρίς λόγο ρε...

Ο εμπρός μπορεί να έχει όποια γραμμή θέλει, και να κρατάει όποια θέση θέλει, αρκεί να μην αλλάξει πορεία δεύτερη φορά..

Αυτή είναι η πραγματικότητα, και η ψυχρή αλήθεια των αγώνων..

Αν αλλάξει δεύτερη φορά γραμμή, κάνουμε απλά ένα ριπόρτ το θέμα και το λύνουν οι αγωνοδίκες... 

Πρέπει να μαλώσουμε επειδή κάποιος είναι περισσότερο ή λιγότερο "κύριος" στην πίστα?

 

Γι μενα το να καθεσαι στην μεση του δρομου ειναι μια μορφη κλεισιματος κανονικα και να μην δινεις χωρο..διαλεξε πια γραμμη θελεις και υπερασπισου την μεχρι τελους οχι τον δρομο αλλα την γραμμη σου..!  ;) 

αν δεν υπαρχουν συναινεσεις και σωστες συμπεριφορες δεν υπαρχουν προσπερασματα ;)  παρα μονο χωσιματα και ταρζανιες

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Γι μενα το να καθεσαι στην μεση του δρομου ειναι μια μορφη κλεισιματος κανονικα και να μην δινεις χωρο..διαλεξε πια γραμμη θελεις και υπερασπισου την μεχρι τελους οχι τον δρομο αλλα την γραμμη σου..!  ;) 

αν δεν υπαρχουν συναινεσεις και σωστες συμπεριφορες δεν υπαρχουν προσπερασματα ;)  παρα μονο χωσιματα και ταρζανιες

Κυριάκο,

δεν υπερασπίζεσαι γραμμή στον αγώνα, την θέση σου υπερασπίζεσαι..

Το να μη δίνεις χώρο, χωρίς να αλλάζεις τη γραμμή σου περισσότερες απο μία φορές, είναι δείγμα οδηγικής ευφυίας.

Η συναίνεση για εμένα δεν είναι θεμιτή..

Πχ, κάποιος πανικόβλητος αφήνει την θέση του στον Ακη, (με την δικαιολογία οτι ήταν έτσι και αλλιώς πιο γρήγορος) και εμένα που έρχομαι κολλημένος απο πίσω αποφασίζει να με καθυστερήσει (έχοντας κάθε δικαίωμα φυσικά μιας και είναι μπροστά..)

Τυχαία και συμπτωματικά τα ονόματα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κυριάκο,

δεν υπερασπίζεσαι γραμμή στον αγώνα, την θέση σου υπερασπίζεσαι..

Το να μη δίνεις χώρο, χωρίς να αλλάζεις τη γραμμή σου περισσότερες απο μία φορές, είναι δείγμα οδηγικής ευφυίας.

Η συναίνεση για εμένα δεν είναι θεμιτή..

Πχ, κάποιος πανικόβλητος αφήνει την θέση του στον Ακη, (με την δικαιολογία οτι ήταν έτσι και αλλιώς πιο γρήγορος) και εμένα που έρχομαι κολλημένος απο πίσω αποφασίζει να με καθυστερήσει (έχοντας κάθε δικαίωμα φυσικά μιας και είναι μπροστά..)

Τυχαία και συμπτωματικά τα ονόματα...

εχεις μπερδεψει την συναινεση με την παραχωρηση.Ολα τα προσπερσματα ειναι βαση συναινεσεις

Το να καθεσαι στην μεση του δρομου δεν το λες και ευφυια,κουτοπονηρια το λες ;)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

εχεις μπερδεψει την συναινεση με την παραχωρηση.Ολα τα προσπερσματα ειναι βαση συναινεσεις

Το να καθεσαι στην μεση του δρομου δεν το λες και ευφυια,κουτοπονηρια το λες ;)

Κυριάκο... εκτός απο τη μέση του δρόμου, έχει δεξιά, έχει και αριστερά...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για να καταλαβω ο μπροστα παντα μπορει να υπερασπιστει τι θεση του με μια μοναδικη γραμμη που επιλεγει πριν την εισοδο στροφης...εαν ο πισω καταφερει να περασει μπροστα εστω και για λιγο πριν την αρχη της στροφης ποιος εχει προτεραιοτητα πανω στη στροφη?

Έγινε επεξεργασία από cpgr
Link to comment
Share on other sites

Για να καταλαβω ο μπροστα παντα μπορει να υπερασπιστει τι θεση του με μια μοναδικη γραμμη που επιλεγει πριν την εισοδο στροφης...εαν ο πισω καταφερει να περασει μπροστα εστω και για λιγο πριν την αρχη της στροφης ποιος εχει προτεραιοτητα πανω στη στροφη?

η αλλαγη γραμμης εχει να κανει με slimstrem! οχι για να κοπανησεις τον αλλο που ειναι διπλα σου ουτε να τον κλεισεις.O μπροστα εχει την ελευθερια να διαλεξει οποια γαρμμη θελει και να την υπερασπιστει.Αν στα φρενα εχει καλυτερη γραμμη ο πρωην πισω ,μαλλον στριβει αυτος καλυτερα, αν οχι στην επομενη στροφη η στην ευθεια.Η και ποτε γιατι ο μπροστα βρηκε το πατημα του και εξαφανιστηκε  :p

 

Στην περιπτωση του abarth ειχε τοσο καλυτερο κρατημα απο το ford που μπορουσε να πατησει καλυτερα και απο την εξωτερικη και να περασει, η απο κακη/λαθος γραμμη...δυσκολο βεβαια με ρισκο   :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Δεν ήθελα να χάσω την Brand Hatch αλλά λόγω ελλιπούς χρόνου δε τα κατάφερα. Θα σας ετοιμάσω μάλλον κάνα photoshoot.

 

Αυτό πάντως με τις γραμμές πρέπει να ξεκαθαριστεί. Κι εγώ να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν έχεις δικαίωμα να κάθεσαι στη μέση της πίστας και όχι σε μια γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Είτε έτσι, είτε με βόμβα, εγώ θα έπεφτα στην πρώτη στροφή ή στη δεύτερη, δε θα τη χάριζα...

Ελπίζω να το λες στην πλάκα.

Δεν ήθελα να χάσω την Brand Hatch αλλά λόγω ελλιπούς χρόνου δε τα κατάφερα. Θα σας ετοιμάσω μάλλον κάνα photoshoot.

 

Αυτό πάντως με τις γραμμές πρέπει να ξεκαθαριστεί. Κι εγώ να πω την αλήθεια δεν ξέρω αν έχεις δικαίωμα να κάθεσαι στη μέση της πίστας και όχι σε μια γραμμή.

 

Κάθεσαι εκεί που θες, αρκεί να μην αλλάξεις γραμμή πάνω από μια φορά. Αν "βάλει" μούρη μέσα, είσαι υποχρεωμένος να του δώσεις χώρο.

 

Κοίτα και εδώ http://www.minorating.com/Rules

ανούσιο μπλα μπλα....σωστες συμπεριφορες και απο τους δυο...κατι που εσυ τις περισσοτερες φορες αγνοεις

 

χαχαχαχα , για πες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να το ξεδιαλυνουμε λιγο το πραγμα

Ειδα μερικα  onboard..δεν ειδα να καθονται στην μεση της πιστας να κουνουν block,ολοι της γραμμες τους κρατανε,κατα 90% μην πω παντα υπαρχει χωρος για τον πισω ,ουτε αλλαζουνε γραμμες ετσι στα ξεκουδουνα,ασε που αν δεν κλεισεις καλα την εσωτερικη σου την εχεις χασει για πλακα.  :p

Σαν να υπαρχει ενα κουμπι οταν εισαι σε αποσταση βολης,αποφασιζουνε αν θα πανε αριστερα η δεξια

 

παραθετω μερικα

 

 

 

 

Ολα τα video που ειδα ειναι τοσο συναινετικα και καθαρα(βαση κανκονων υποθετω) που καποιοι θα μιλαγανε για παραχωρηση 

Παναγιωτη οσες φορες βρεθηκα πισω σου ησουν παντα αψογος εκλεινες γραμμες σου αφηνες χωρους, απορω με τις αποψεις σου  :)

Έγινε επεξεργασία από kyr..
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς απαραίτητα να διαφωνώ, να κάνω μια μικρή διόρθωση που μου είχαν κάνει και μένα πριν πολύ καιρό.

Αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι μόνο η F1.

Υπάρχουν διοργανώσεις από κάρτ μέχρι νταλίκες, καθεμία με τους δικούς της κανόνες.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι πως (ειδικά τώρα που το έχουμε έτσι φλού) δεν το θεωρώ σωστό να διαμαρτύρεται κάποιος "ααα ου δεν έπρεπε να με περάσεις εκεί" γιατί έτσι λέει η FIA ή ο Minolin ή δεν ξέρω κι εγώ ποιός άλλος. Και κατ' επέκταση να παραθέτουμε λινκς από τους αυθαίρετους κανόνες του καθενός (πχ Minolin) και να λέμε, να δές, έκανες βλακεία!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παναγιωτη οσες φορες βρεθηκα πισω σου ησουν παντα αψογος εκλεινες γραμμες σου αφηνες χωρους, απορω με τις αποψεις σου  :)

Δεν εχεις βρεθει μπροστα του ομως :hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.