Jump to content



EIZO 2455


Recommended Posts

Δεν έχω πρόβλημα με αυτό

 

 

(((Κατ΄αρχάς σας ευχαριστούμε θερμά για την εμπιστοσύνη σας και την προτίμησή σας στα ΕΙΖΟ προϊόντα μας, καθώς επίσης και για την αποστολή των στοιχείων σας.

 

Προς ενημέρωσή σας η τιμή αγοράς σας για το μοντέλο EV2455W-BK (black) είναι €459 συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων.

Για την ισχύ της παραγγελίας σας παρακαλούμε πολύ όπως προβείτε στην κατάθεση της συνολικής αξίας της στον τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας μας, ως ακολούθως>

 

ΠΕΙΡΑΙΩΣ  BANK

ACCOUNT >     6583 136 206 777

IBAN>                GR690 1715 83000 6583 136 206 777

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ> I-MICRO CORPORATION EPE

 

Για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτησή σας, παρακαλούμε να μας αποστείλετε το αποδεικτικό της κατάθεσης, είτε ηλεκτρονικά στο info@eizo.gr ή στο φαξ 210 80 72 268.
Το Τμήμα μας θα βρίσκεται σε άμεση επικοινωνία μαζί σας για τις λεπτομέρειες της παράδοσης στην έδρα σας, η οποία, λόγω των τρεχουσών τραπεζικών συνθηκών και  του ελέγχου κεφαλαίων των Τραπεζών, εκτιμάται την 51η εβδομάδα του έτους, ήτοι 14-18 Δεκεμβρίου, μια  μικρή καθυστέρηση για την οποία εκ των προτέρων ζητούμε την κατανόησή σας, καίτοι δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη γι αυτήν.)))

 

Όπου και ήταν στην αρχή και παρέλαβα 18/12/15 άρα είναι όλα μια χαρά με ότι μου είπαν

 

Έχω πρόβλημα ότι αφού την πήγα πίσω στις 21/12/15 έπρεπε αποτι κατάλαβα να την στείλουν πίσω στην ιαπωνια να τσεκάρουν την οθόνη πιθανόν και να στείλουν νέα

Θεωρώ ότι θα έπρεπε 1) να είχαν στοκ  ασφάλειας έτσι ώστε να μην περιμένει ο πελάτης 44 μέρες και να γίνετε άμεσα η αντικατασταση και 2) να μου έλεγαν από την αρχή ότι ξέρετε θα την έχουμε σε 44 μέρες και όχι αυτή η κοροϊδία που το πηγαίναν από 10 σε 10 μέρες

 

Εγώ προσωπικά εάν με ρωτούσατε πιστεύω πως έπρεπε να έχει στοκ από την αρχή και να μην πρέπει να περιμένεις ούτε μια μέρα 

Έγινε επεξεργασία από Gnarv
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω πρόβλημα ότι αφού την πήγα πίσω στις 21/12/15 έπρεπε αποτι κατάλαβα να την στείλουν πίσω στην ιαπωνια να τσεκάρουν την οθόνη πιθανόν και να στείλουν νέα

Θεωρώ ότι θα έπρεπε 1) να είχαν στοκ  ασφάλειας έτσι ώστε να μην περιμένει ο πελάτης 44 μέρες και να γίνετε άμεσα η αντικατασταση και 2) να μου έλεγαν από την αρχή ότι ξέρετε θα την έχουμε σε 44 μέρες και όχι αυτή η κοροϊδία που το πηγαίναν από 10 σε 10 μέρες

 

Aυτο ακριβως το κομματι δεν καταλαβαινω γιατι προσπερνανε ολοι. Μιλαμε για αντιπροσωπεια που πουλαει μονο προιοντα της, οχι για συνοικειακο μαγαζακι που φαιρνει προιοντα μονο κατοπιν παραγγελειας, το να μην εχεις στοκ ειναι μειον. Και ακομη και αν θεωρησουμε οτι ειναι ατυχης συγκυρια να μην υπαρχει στοκ, το να αλλαζεις συνεχεια την ημερομηνια παραδοσης χωρις καν να ενημερωνεις τον καταναλωτη ειναι οτι χειροτερο. Ειμαι σιγουρος οτι του Gnarv του περασε απο το μυαλο οτι δε θα ξαναδει νεα οθονη, στην καλυτερη νιωθεις οτι σε δουλευουνε και δεν ενδιαφερονται για εσενα. Και βεβαια μενεις και χωρις οθονη δυο μηνες, μη το ξεχναμε αυτο.

 

Και κατι ακομη που ξεχναμε, μπορει η αντιμετωπιση αυτη να μην ειναι η χειροτερη που μπορει να σου τυχει απο αντιπροσωπεια (ειπαμε οτι αλλες δε θα μπαιναν καν στο κοπο αν αλλαξουν οθονη μονο λογω back-light bleeding), αλλα στις οθονες της Eizo παντα πληρωνεις ενα σημαντικο ποσο πανω απο τις ανταγωνιστικες ιδιων επιδοσεων, οποτε το ελαχιστο που περιμενεις ειναι η υποστηριξη να ειναι τελεια. Να θυμησω οτι αντιστοιχα καλη οθονη με την EV24155W ειναι η 1200p Asus VS24AHL στα 300 ευρω, οτι η Dell εδω και καποιο καιρο βγαζει εξισου καλες οθονες με μεγαλυτερο real-estate, τις P2416D και U2515H, στα 270 και 350 ευρω αντιστοιχα, και οτι με 450-500 ευρω αγοραζεις τις πολυ καλες 27" 1440p ΑOC Q2770PQU και Asus PB278QR, οι οποιες ειναι εξισου καλες με μεγαλυτερο real-estate και μεγεθος. Αν προκειται λοιπον να πληρωσεις εξτρα για ενα προιον που δεν ειναι καλυτερο απο αυτα των ανταγωνιστικων εταιριων, η διαφορα στην τιμη πρεπει να εξασφαλιζει καλυτερη υποστηριξη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ισως καποιοι να γνωριζουν οτι δεν ζω στην Ελλαδα, εχω ομως συγγενεις και την επισκεπτομαι συχνα.

Συμφωνα με αυτα που ξερω λοιπον, παρακολουθωντας τα γεγονοτα, ειμαι ευχαριστα εκπληκτος που υπαρχουν ακομα εταιριες που καταφερνουν να ανταποκρινονται σωστα στα καθηκοντα τους.

 

Υπαρχουν ομως ανθρωποι οι οποιοι βρισκονται σε εναν αλλο (παλαοιτερο) κοσμο που πιθανον να δυσκολευονται να δουν τα πραγματα με τα νεα δεδομενα.

 

Φανταζομαι πως θα θεωρουσαν λογικο εαν αγοραζαν μια Ferrari η αντιπροσωπια να ειχε στοκ ενα ιδιο κομματι για να αντιμετωπισει μια πιθανη περιπτωση αντικαταστασης του οχηματος. Τραβηγμενο αρκετα, αλλα δεν διαφερει στην ουσια.

 

Οι εταιριες πασης φυσεως τα τελευταια χρονια λειτουργουν με γνωμονα την οικονομια των πορων.

Αυτο σημαινει οτι κοστιζει πολυ λιγοτερο η επισκευη - αντικατασταση ενος προβληματικου προιοντος, απο την συνεχη προληψη ωστε να μην υπαρξει προβληματικο. Το QC ειναι το ακριβοτερο τμημα μια εταιριας και ταυτοχρονα το πιο χρονοβορο. Τα δειγματα QC πλεον εχουν ποσοστιαια μειωθει και μειωνονται κι αλλο.

 

Ειμαι σιγουρος πως γνωριζετε οτι υπαρχουν πραγματα που λεγονται αλλα δεν γινονται και πραγματα που γινονται αλλα δεν λεγονται.

Ποιο θεωρειται σωστο με το ποιο θα θελαμε να θεωρειται σωστο, απεχουν παρα πολυ.

 

Εν προκειμενω με δυο λογια, η ΕΙΖΟ (εντος και εκτος χωρας) φερθηκε αψογα.​

 

Ισως λογια μου να φαινονται σκληρα, ισως ακομη και 'προσβλητικα' , συγχωρεστε με, (δεν στοχευουν κανεναν) αλλα προσπαθω να βοηθησω την σκεψη μεσα απο αυτα - λυπημενος.​

 

Συγνωμη για το off topic, δεν θα επανελθω.

Έγινε επεξεργασία από atiman
Link to comment
Share on other sites

όντως φέρθηκε άψογα στο θέμα αντικαταστασης του monitor επειδή είχε bleeding 

Δεν φέρθηκε όμως σωστά στο κομμάτι σωστής συνεννοήσεις με το πελάτη σε ότι αφορά την ημέρα παραδοσεις

 

Και περιμένεις από μια εταιρεία με μεγάλο όνομα να είναι σε όλα σωστή 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθώ να μην την δικαιολογώ την ειζο.

Όσο αν έπρεπε να έχει στοκ ή όχι, η Ρενό έχει 50 κλιο στην πλούσια έκδοση ετοιμοπαραδοτα, η ειζο δεν μπορεί να στοκαρει 5 οθόνες; (Αυτό για την Φερράρι και τα αυτοκίνητα.) Επίσης όλες οι εταιρίες έχουν έλεγχο πριν την παράδοση ότι και να παράγουν.

Στην εταιρία που εργάζομαι αν ένα υλικό που έχουμε τοποθετήσει είναι ελαττωματικό τρεχουμε να το αλλάξουμε, και όχι να το πάμε στον προμηθευτή που τις περισσότερες φορές είναι ο κατασκευαστής και να κάνει την διαδικασία. Έτσι κρατιέται ο πελάτης και εμπνέεται η εμπιστοσύνη. (Δεν έχω να κάνω με πληροφορική, αλλά τα υλικά κοστίζουν πολύ παραπάνω από μια οθόνη.) όλα αυτά δεν τα λέω με δόλο, ή για διάθεση για τσακωμό αλλά ότι όλοι κάνουν την δουλειά τους, και πρέπει να γίνεται σωστά, αποτελεσματικά και γρήγορα, ότι και να είναι αυτό.

Η κατάσταση της Ελλάδας είναι αυτή και δεν πρόκειται να αλλάξει, πηγαίνουμε συνέχεια προς τα κατω, θα πρέπει να φανουμε δυνατοί για να αλλάξει αυτό. (Αυτό προς το στοκαρισμα και την αγορά). Γράφω από το κινητό συγγνώμη για τυχόν λάθη στο νόημα και ασυνέχειες.

Link to comment
Share on other sites

Όσο αν έπρεπε να έχει στοκ ή όχι, η Ρενό έχει 50 κλιο στην πλούσια έκδοση ετοιμοπαραδοτα,

Άσχετο με το θέμα, αλλά αυτό θα πάει στα ανέκδοτα. Μάλλον απέχεις καιρό από την αγορά αυτοκινήτου. Δεν ξέρω αν έχουν την πιό πλούσια έκδοση, αλλά δεν ξέρω και σχεδόν κανέναν να πήγε και να πήρε ακριβώς αυτό που ήθελε (κυβικά, εξτρά, χρώμα), όχι από τη Renault, αλλά από καμία αντιπροσωπεία αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Πήρε πέρυσι η κοπέλα μου το συγκεκριμένο, και φέτος η κολλητή της. Και στις δύο περιπτώσεις είχε μεγάλο/αντίστοιχο απόθεμα.

Ή έτυχε, ή απλά την έπεισε ο πωλητής να πάρει αυτό που είχε διαθέσιμο.

Οι συνδυασμοί είναι δεκάδες και ΚΑΜΙΑ αντιπροσωπεία δεν τα έχει όλα. Φέρνουν κάποια και από εκεί και πέρα, ότι τύχει να δώσουν.

Η κοπέλα σου και η φίλη της δεν είναι στατιστική, όπως δεν είμαι κι εγώ, ο αδερφός μου, η γυναίκα μου, ο πεθερός μου, ο κουμπάρος μου κι ο κολλητός μου, που κανείς μας δεν πήρε ακριβώς αυτό που ήθελε. Εϊναι απλά τρόπος δουλειάς και δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο με την κρίση.

Επίσης, υπάρχει πιθανότητα να έχουν αυτό που θέλεις, αλλά να είναι σε αποθήκη, ΜΗ εκτελωνισμένο, διαδικασία που μπορεί να πάρει και 15 μέρες, ειδικά αν είναι μοντέλο που έρχεται για πρώτη φορά Ελλάδα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα σου απαντήσω ξεχωριστά για το άλλο νήμα. Εδώ τώρα:

 

 

 

Gnarv: Θεωρώ ότι θα έπρεπε 1) να είχαν στοκ  ασφάλειας έτσι ώστε να μην περιμένει ο πελάτης 44 μέρες και να γίνετε άμεσα η αντικατασταση και 2) να μου έλεγαν από την αρχή ότι ξέρετε θα την έχουμε σε 44 μέρες και όχι αυτή η κοροϊδία που το πηγαίναν από 10 σε 10 μέρες

 

XMorsX: Aυτο ακριβως το κομματι δεν καταλαβαινω γιατι προσπερνανε ολοι

 

 

δεν το καταλαβαίνεις μάλλον γιατί σου «διέφυγε» ότι δεν προσπεράστηκε:

 

 

προσπάθησε να ξεχάσεις τη δυσφορία σου από την κακή συνεννόηση που είχες

 

η εξυπηρέτηση που είχες δεν ήταν καλή, ιδιαιτέρως στον τομέα της ενημέρωσης

 

Ο νόμος είναι σαφής και έπρεπε στις 15 μέρες να σου παρέχουν άλλη οθόνη να δουλέψεις και όχι να περιμένεις τόσο καιρό

  

Οθόνη αντικατάστασης δίνουν;

η μεγάλη καθυστέρηση αν δεν δίνεται οθόνη αντικατάστασης δεν είναι λογικό, όχι

 

 

 

Ειμαι σιγουρος οτι του Gnarv του περασε απο το μυαλο οτι δε θα ξαναδει νεα οθονη

δηλαδή; ότι δεν του λένε αλήθεια πως την έστειλαν στον κατασκευαστή κι απλώς περιμένουν να περάσει καιρός και να του δώσουν πίσω την παλιά; Ότι η οθόνη θα κάνει φτερά και θα πετάξει; Ότι θα του πουν «δεν μας έδωσες καμιά οθόνη» και θα πάνε να του φάνε τα λεφτά; Τι ακριβώς εννοείς με το «δε θα ξαναδεί νέα οθόνη» κι είσαι και σίγουρος;

 

 

αντιστοιχα καλη οθονη με την EV24155W ειναι η 1200p Asus VS24AHL στα 300 ευρω, οτι η Dell εδω και καποιο καιρο βγαζει εξισου καλες οθονες με μεγαλυτερο real-estate, τις P2416D και U2515H, στα 270 και 350 ευρω αντιστοιχα, και οτι με 450-500 ευρω αγοραζεις τις πολυ καλες 27" 1440p ΑOC Q2770PQU και Asus PB278QR, οι οποιες ειναι εξισου καλες με μεγαλυτερο real-estate και μεγεθος.

 

το έχω ξαναγράψει, θα το γράψω και στην άλλη απάντηση που θα σου δώσω ξεχωριστά: αν πιστεύει κάποιος ότι με πολύ λιγότερα χρήματα μπορεί να πάρει αντίστοιχης ποιότητας κι απόδοσης προϊόν, πρέπει ξεκάθαρα να προτιμήσει το κατά πολύ φτηνότερο. Παρομοίως αν νομίζει ότι με τα ίδια ή παραπλήσια χρήματα μπορεί να αγοράσει πολύ καλύτερο προϊόν. Το ότι εσύ ή κάποιος άλλος νομίζει ότι κάποια άλλη οθόνη είναι εξίσου καλή ή καλύτερη δεν σημαίνει αυτομάτως πως πρέπει όλοι να το δεχθούμε ως γεγονός.

Παρεμπιπτόντως, όταν αναφέρεις τιμές άλλων οθονών, φαντάζομαι είναι τιμές από τα «σοβαρά» καταστήματα που κατά καιρούς συνιστάς (χωρίς να τα ονομάζεις), αυτά που έχουν στοκ, διαθεσιμότητα, κάνουν αλλαγές κι αντικαθιστούν όταν ο πελάτης βλέπει bleeding κλπ κι όχι απλώς η φτηνότερη τιμή που εμφανίζει το skroutz, σωστά;

Έγινε επεξεργασία από salde
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όταν σου λένε 3 διαφορετικές ημερομηνίες παράδοσης και δεν παίρνεις οθόνη σε καμία από τις 3, τότε ναι μπορεί να πιστέψεις ότι δε θα ξαναδεις οθόνη.

Οι οθόνες που ανέφερα είναι καλύτερες ή τέλος πάντων εξίσου καλες με βαση αναλυτικά reviews. Θα βγούμε πολύ off-topic αν αρχίσω να ποσταρω τα reviews, αλλά αν τα ψαξεις θα τα βρεις. Στη σελίδα του tftcentral για τις flicker free οθόνες θα δεις και παραπομπές σε μη αγγλόφωνα sites.

Είναι οι φθηνότερες στο skroutz. Αλλά αυτο συμπεριλαμβανει και την τιμή των eizo, και με την αντιπροσωπεία να θέλει δύο μήνες με χαλιά συννενόηση για αντικατάσταση δε θα είναι χειρότερη ή αντιμετώπιση από τα μαγαζιά του skroutz, τα περισσότερα από τα οποία δεν είναι καθόλου της πλάκας. Θα μπορούσα να πω ότι το πλαίσιο είναι της πλάκας κρίνοντας από την ποικιλία σε ηλεκτρονικα προϊόντα που διαθέτει που δεν είναι turbox.

Έγινε επεξεργασία από XMorsX
Link to comment
Share on other sites

Καταπατωντας την υποσχεση μου.

 

Διαβαζω συνεχως για συνεννοηση και μαλιστα κακη.

Ο ορος συνεννοηση προυποθετει συνεργασια δυο πλευρων και ευρεση κοινης συνισταμενης προς την πραξη της.

 

Αυτο που εγω εχω καταλαβει μεχρι τωρα (διορθωστε με αν και οπου κανω λαθος) ειναι οτι εχουμε απο την αρχη την πεποιθηση της κοροιδιας απο την πλευρα της εταιριας.

Ταυτοχρονα θεωρουμε πως το 'εγω απαιτω' και ο αλλος πρεπει να κοψει τον λαιμο του να κανει αυτο που 'απαιτω' ειναι αρκετο, επειδη με καλυπτει ο νομος..

 

Εξακολουθουμε ακομα να μιλαμε για συνεννοηση ?

 

 

Σκεφτηκαμε ποτε τι εχει συμβει πισω απο την πορτα που κλεισαμε φευγοντας απο την εταιρια και τι αυτη κανει για μας ?

Οκ, δεν μας νοιαζει  - μας νοιαζει αν θελουμε να ειμαστε σωστοι ως καταναλωτες, αλλα κυριως ως ανθρωποι και μετα ως πελατες.

Σκεφτηκαμε ποτε οτι οι υπολογισμοι της εταιριας και οι υποσχεσεις της για την ημερομηνια παραδοσης ισχυουν αλλα η αναβολη της μπορει και να οφειλεται σε παραγοντες που η ιδια δεν μπορει να ελενξει ? Συμφωνα με αυτα που βλεπω, μαλλον οχι , απλα σιγουρευτηκαμε οτι μας κοροιδευει.

 

Εξακολουθουμε ακομα να μιλαμε για συνεννοηση ?​ - και μαλιστα μονομερως κακη ?

 

Συγνωμη αλλα ....

 

 

@salde λυπαμαι που το συστημα δεν μου επιτρεπει να σου βαλω πανω απο ενα like. Κυριως για τον τροπο που σκεφτεσαι.​

Απο εμενα ​ :T: ​

 

Υ.Γ

Ισως εγω μετα απο τοσα χρονια μακρυα και λογω και της ηλικιας μου να εχω μαθει να σκεφτομαι διαφορετικα.

Ειλικρινα μακαρι να ειμαι εγω λαθος !

Link to comment
Share on other sites

((Σκεφτηκαμε ποτε οτι οι υπολογισμοι της εταιριας και οι υποσχεσεις της για την ημερομηνια παραδοσης ισχυουν αλλα η αναβολη της μπορει και να οφειλεται σε παραγοντες που η ιδια δεν μπορει να ελενξει ? Συμφωνα με αυτα που βλεπω, μαλλον οχι , απλα σιγουρευτηκαμε οτι μας κοροιδευει.))))


 


 


Συγνώμη αλλά θα τρελαθώ


Όταν σου λέει η εταιρία στις 21/12 που τους το πήγα ότι θα το έχω κατά της 10/1 και έως 15/1 ούτε φωνή ούτε ακρόαση


Όταν τους παίρνω τηλ 15/1 και μου λένε θα σας πάρουμε το μεσημέρι αλλά ποτέ δεν με παίρνει κανείς τηλ


Όταν ξαναπαίρνω 18/1 και μου λένε θα το έχω στις 20/1 η στις  25/1


Όταν ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΩ ΕΓΩ ΤΗΛ στις 25/1 και μου λένε θα το έχουμε σίγουρα 1/2


 


Τι ακριβώς είναι όλο αυτό?


 


Δεν θα έπρεπε να ενημερώσει τον πελάτη από την αρχή και να πει ότι λόγο κάποιου θέματος θα καθυστερήσει τόσες μέρες???


Έπρεπε να παίρνω εγώ και να ρωτάω συνεχεία?????


 


Και πίστεψε με εάν μου έλεγε από την αρχή ότι κοίτα θα το έχω τότε δεν θα υπήρχε κανένα  πρόβλημα


Έγινε επεξεργασία από Gnarv
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη οι ημερομηνιες που σου εδωσαν βγηκαν απο καποια κληρωτιδα ?

Λες οτι δεν ειχαν καποια στοιχεια για να σου τις δωσουν ? - προσωπικα ειμαι σιγουρος οτι ειχαν τις υποσχεσεις τους για να σου πουν οτι σου ειπαν.

Πως θα ενημερωσουν τον πελατη τους απο την αρχη για καθυστερησεις που δεν γνωριζαν και δεν ευθυνονται ?

 

Εξακολουθω να επιμενω Ν% οτι παραγοντες που σαφως και δεν ειναι υποχρεωμενοι να πουν στον πελατη τους επεβαλαν τις αναβολες.

Εαν ομως θεωρουσες οτι προκειται για κοροιδια, μπορουσες να τους κοινοποιησεις εγγραφως τις ενστασεις σου και να θεσεις τους ορους σου απο την πλευρα σου, η να τους θεσεις προ των ευθυνων τους για τις καθυστερησεις. Εγγραφως ομως, κατι που δεν εγινε.

 

Δεν αμφισβητω τα λεγομενα κανενος, ουτε προσπαθω να υπερασπιστω την εταιρια, απλα κατα την γνωμη μου διαπιστωνω κενα, τα οποια και ονομαζω. 

Έγινε επεξεργασία από atiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

άρα atiman από τα λεγόμενα σου η εταιρεία είναι σωστή γιατι οπως λες: Πως θα ενημερωσουν τον πελατη τους απο την αρχη για καθυστερησεις που δεν γνωριζαν και δεν ευθυνονται ? 

Άρα  τελικά  μήπως φταίω εγώ στο τέλος γιατί η εταιρεία πάντα θα έχει κάποιο λόγο που δεν τον γνωρίζει βεβαια και που μπορει εις το ονομα αυτου του λογου να αργεί και να μην ενημερώνει

 

Ξερεις απεναντι στον πελατη αυτη ειναι υπόλογοι και οχι καποιος αλλος γιατι εγω με αυτους μιλουσα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει 'αρα', υπαρχει 'οτι',

 

η εταιρια κανει οτι ειναι υποχρεωμενη να κανει βασει των εντολων που εχει απο το εργοστασιο. Μιλαμε για αντιπροσωπια, ο ορος διεπεται απο κανονες. 

η εταιρια λειτουργει με βασει τους πορους (χρονικους - οικονομικους) που της προσφερει η εδρα της.

η εταιρια δεν διαθετει δικα της μεσα μεταφορας, οποτε κινειται μεσω του εθνικου δικτυου της χωρας που εδρευει, με οποιες καθυστερησεις τυχει.

η εταιρια ειναι υπολογη στον πελατη στον βαθμο που ως αντιπροσωπια της επιτρεπεται, παλι βασει του πλαισιου που την οριζει αντιπροσωπια, αλλα και της νομοθεσιας της εδρας της. 

 

Σε καθε περιπτωση σημασια δεν εχει τι πιστευω εγω, πχ εγω δεν θα εγραφα το ποστ 29, αλλα το τι πιστευεις εσυ και ο καθε πελατης που βρισκεται σε θεση σαν την δικη σου.

Κατα την γνωμη μου, καθε καταχωρηση χρηστη προιοντος που αναφερει μονοπλευρα μια ιστορια, οσο ακριβης και αν ειναι, δεν παυει να ειναι η μιση αληθεια. Οταν δε ολη η ιστορια δεν στηριζεται σε γραπτα δεδομενα, υπαρχουν πιθανα περιθωρια αμφισβητησης, αλλα και υπερβολης απο την μερια του αγανακτισμενου.

Ξαναλεω οτι μιλω παντα κατα την γνωμη μου, και οτι εκ των προτερων θεωρω τα στοιχεια που καταθετονται αληθινα και απολυτως ακριβη.

 

Αρα, μην με ρωτας αν πιστευω οτι φταις εσυ και σε ποιο βαθμο.

 

 ​

Link to comment
Share on other sites

Κατα την γνωμη μου, καθε καταχωρηση χρηστη προιοντος που αναφερει μονοπλευρα μια ιστορια, οσο ακριβης και αν ειναι, δεν παυει να ειναι η μιση αληθεια. ​

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα, όχι μόνο για αυτή την περίπτωση αλλά για όλες. Σε forum μοτοσυκλετών που έγραφα τακτικά παλαιότερα, όταν γινόταν αντίστοιχα καταγγελία/παράπονο για εταιρία, αντιπροσωπεία ή συνεργείο, πάντα η καταχώρηση γινόταν ανενεργή, στελνόταν στον υπαίτιο και του δινόταν ένα χρονικό περιθώριο να απαντήσει ή αν ήθελε να παρακολουθήσει το θέμα. (εμείς γιατί δεν το κάνουμε ; @astrolabos, @DJD )

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει IPS Οθονη Χωρις Καθολου Bleeding??????

 

Στα 150-160 nits βαλτην καταρχην....

 

Εννοείται! Οι δικιες μου, ειναι άψογες! 

 

Το glow δεν γλυτώνεις! Αλλα σιγά από μπροστά κοιτάς δεν ειναι αντιληπτό!  

 

 Asus MG279Q

post 110

http://www.thelab.gr/topic/169653-freesync-monitor-ναι-όχι-γιατί-αγορά/?p=2487251

 

post 78

http://www.thelab.gr/topic/169653-freesync-monitor-ναι-όχι-γιατί-αγορά/?p=2483562

 

και η HP ZR2740w

post-33544-0-50981400-1454883242_thumb.j

Έγινε επεξεργασία από sebastian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.