Jump to content



Νέα Benchmarks του Ashes of the Singularity


Recommended Posts

Η επίσημη ημερομηνία διαθεσιμότητας του Ashes of the Singularity, η 22α Μαρτίου, πλησιάζει και όσο το παιχνίδι και η μηχανή γραφικών του βελτιώνεται, τόσο περισσότερο ενδιαφέρον αποκτούν τα benchmarks results που παίρνουμε από αυτό. Πλέον βρισκόμαστε στην τελική Beta του παιχνιδιού και η Stardock ζήτησε από τον τύπο να δοκιμάσουν την έκδοση αυτή και το νέο benchmark που ενσωματώνει. Και οι δημοσιογράφοι δεν έχασαν την ευκαιρία μιας και το εν λόγω game είναι ότι πιο προχωρημένο σε ότι αφορά την αξιοποίηση του DX12 κάνοντας χρήση πολύ υψηλού αριθμού draw calls, asynchronous compute/shading, ενώ διαθέτει και explicit multi-GPU υποστήριξη, δίνοντας την δυνατότητα σε κάρτες από διαφορετικούς κατασκευαστές να συνεργαστούν ώστε να προσφέρουν αυξημένο frame rate.

Μερικά από τα benchmarks

Ashes of the Singularity Revisited: A Beta Look at DirectX 12 & Asynchronous Shading - Print View

 

80355.png.72667835920f680d0e63e37034a57e

 

80358.png.bdde98fe47925814dabeb867149a5e

 

Ashes of Singularity: DirectX 12 Benchmark II review - Article - Guide - Review

 

Ashes of the Singularity Beta - Benchmark 2.0 mit DirectX 12, Asychronous Compute und pikanten Ergebnissen [Update]

 

DirectX 12 Multi-GPU Technology Tested: GeForce and Radeon Paired Together - TechSpot

 

Ashes of the Singularity DirectX 12 Mixed GPU Performance | techPowerUp

 

 

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αν κατι μου προκαλει ενδιαφερον απο τα νουμερα, ειναι οτι ο συνδιασμος Fury X + 980ti υπαρχει 2 φορες με αλλαγμενη τη σειρα των καρτων και πετυχαινει διαφορετικο αποτελεσμα. Αραγε υπαρχει καποια λογικη τυπου Master-Slave στις καρτες και συμφερει να βαζεις Master την πιο γρηγορη? Η παιζει τιποτα με τα pci-express της πλατφορμας δοκιμης (σε περιπτωση που η πρωτη καρτα παιζει σε χ16 και η δευτερη σε χ8 πχ) ?

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου φαίνεται ότι σύντομα θα εγκαταλειφθεί η προσπάθεια, σύμφωνα πάντα με τον σχολιασμό που κάνει το άρθρο σχετικά με τις απαιτήσεις  επί των ικανοτήτων των game developers...

Έγινε επεξεργασία από cna
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να έχουν όλα τα παιχνίδια την εν λόγω δυνατότητα. Αν υποστηριχθεί μέσα στα επόμενα 2-5 χρόνια από τις κύριες μηχανές γραφικών, τα 2-3 ΑΑΑ παιχνίδια που θα υποστηρίζουν το χαρακτηριστικό θα είναι αρκετά. Αυτό το χαρακτηριστικό θα αξιοποιηθεί κυρίως με τις ενσωματωμένες των Intel και AMD, παρά σε περιπτώσεις AMD+Nvidia δίπλα δίπλα.

Link to comment
Share on other sites

Αχμ, έχω την εντύπωση πως ο περισσότερος κόσμος θα προτιμούσε τον συνδυασμό AMD+Nvidia για να εκμεταλλευτεί τα χαρακτηριστικά που διαθέτει η κάθε πλατφόρμα (πχ το physx σε συνδυασμό με κάρτα AMD).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.