Jump to content



Recommended Posts

Posted

Προσοχή στο μπακάλικο αυτό. Μου έστειλαν λάθος αντικείμενο (ψύχτρα) παρόλο που επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί τους για να βεβαιώσω πως ήταν αυτό που είχε στη φωτογραφία του site. Αλλά ακόμη και αυτό που ήρθε, ήταν  σε ανοιγμένο κουτί, βαλμένο όπως νά'ναι μέσα. Τους τηλεφώνησα για να βγάλουμε άκρη, δεν υπήρχε το αντικείμενο που ήθελα και τελικά πήραν πίσω το απεσταλμένο και μου επέστρεψαν τα χρήματα. Επειδή όμως είχε κοπεί τιμολόγιο, έπρεπε να μου το επιστρέψουν ακυρωμένο. Το έστειλαν με courrier το οποίο μου χρέωσαν (7 ευρώ!), οπότε τους πήρα τελέφωνο για να τους επισημάνω την αντιεπαγγελματική τους συμπεριφορά και πως δεν δέχομαι να με χρεώνουν για δικό τους λάθος. Τότε μου απάντησαν ανάμεσα σε άλλες χλιαρές δικαιολογίες: ναι, αλλά αν δεν πάρετε το τιμολόγιο θα έχετε πρόβλημα με την εφορία! Μετά τον εκβιασμό αυτό,  εμβρόντητος, τους χαιρέτησα και δεν ασχολήθηκα περισσότερο. Δοκίμασα να αφήσω αρνητική στο bestprice αλλά ήθελε μανούρα με περισσότερο feedback και δεν υπήρχε διαθέσιμος χρόνος.

Η αλήθεια είναι πως αναρωτιέμαι μετά από τέτοιες τακτικές σε πελάτες, πώς είναι δυνατόν να παραμένουν ανοιχτοί.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.