Jump to content



Αγορά πικάπ έως 200 ευρώ


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά του Λάμπη!

 

Ψάχνομαι ν' αγοράσω ένα πικάπ, το οποίο θα συνδεθεί με ηχοσύστημα 2.1 ή 5.1 και ενισχυτή.

Επειδή είμαι άσχετος όσον αφορά αυτή την αγορά, θα χρειαζόμουν σίγουρα βοήθεια! 

Μπορώ να διαθέσω έως τα 200 ευρώ (τιμή "πατάρι") για κάποιο καλό σύστημα. Τι προτείνετε; 


Θα παίζω ροκ, μέταλ και κλασική ή συμφωνική μουσική κυρίως. 

Προτιμώ σίγουρα κάτι κομψό και λιτό. Όχι από εκείνα τα dj-λίδικα. (Οπότε όχι stanton μάλλον.) :p

 

Aναμένω γνώμες. :)

Έγινε επεξεργασία από Hydra
Link to comment
Share on other sites

Αν και λογικα τα νεώτερα turntables εχουν ενσωματωμένο προενισχυτη, αν παρεις κάποιο παλιότερο θα χρειαστεί να αγοράσεις μονος σου εναν.

RIA equalizer αν θυμαμαι καλα λέγεται

 

Καλο με 200ευρω δεν παίρνεις παντως. "καλο" ναι

Αν ψαχνεις ποιοτητα , με ενα καλο headphones + καρτα ηχου imo μονοδρομος

Έγινε επεξεργασία από SirDiman
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χμ, άριστο δεν ψάχνω.

Καλό, απ' τη μεριά ενός μη maniac με τον ήχο, που χρησιμοποιεί μέτριο εξοπλισμό ούτως ή άλλως. Έτσι το βλέπω...
Θέλω να πιστεύω ότι διαφέρει το "καλό" των 200ων απ' το "ακούγεται" των 100. Πρέπει να πιάσω 300 για το καλό; Αν υπάρχει μια εξαίρεση στα 250, άντε να τα έδινα...

@spyder Ευχαριστώ! Αλλά είναι σαν κρεπιέρα, δεν μ' αρέσει καθόλου. :p 

Link to comment
Share on other sites

Για τα λεφτά του είναι τίμια αγορά, το RPM1.3 θα προτιμούσα ή μεταχειρισμένο Technics 1200mkII

Υπολόγισε προενισχυτή κεφαλής αν δεν έχει ο ενισχυτής σου.

Έγινε επεξεργασία από spyder
Link to comment
Share on other sites

Λιγάκι δύσκολη η περίπτωση σου μιας και θέλεις και την πίτα και τον σκύλο και με τα χρήματα που διαθέτεις κομματάκι ανέφικτο μου φαντάζει,

 

το παρακάτω μάλλον δεν θα σου αρέσει και είναι κάτω από 200 :

 

http://www.skroutz.gr/s/5039863/Reloop-RP-1000M.html

 

μετά πας αναγκαστικά εδώ για απλό και λιτό αλλά πάνω από 200 :