eleozz Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 21, 2016 (edited) Επεσε στα χερια μου σημερα ενα tablet το οποιο αγοραστηκε πριν απο λιγο καιρο, ο ιδιοκτήτης του παρατηρησε οτι η μπαταρια κραταει πολυ λιγο και ετσι εφοσον ειναι σε εγγυηση το πηγε στο πολυκαταστημα απο που το αγορασε (γνωστο πολυκαταστημα που διαφημιζεται) για service. Αφου το κρατησαν για 2 εβδομαδες ενημέρωσαν τον πελατη τους οτι δυστυχως δεν φτιαχνετε και οτι δεν ξερουν τι φταιει, αφου το πηρε στα χερια του ο ιδιοκτήτης διαπιστωσε οτι πλεον το tablet δεν ανοιγει καν, και το εφερε για service σε μενα. δειτε τι αντικρισα οταν το ανοιξα πιο συγκεκριμένα Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 21, 2016 από eleozz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Asteriadis Ιούνιος 21, 2016 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 Ωραίο tablet τη μάρκα ήταν φίλε? Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Ιούνιος 21, 2016 #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 Καλό θα ήταν να μας έλεγες και την μάρκα του και το μοντέλο του. Πως θα προστατευθούν τα μέλη του thelab από τέτοιες αγορές ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Ιούνιος 21, 2016 Author #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 αμφιβάλλω αν η μπαταρια ηταν ετσι κολλημένη απο τον κατασκευαστη του, καθως το tablet λειτουργουσε κανονικα κατα την αγορα του. μετα ομως το service που δεχτηκε απο το καταστημα αγορας του (ο λογος που πηγε για service ηταν οτι δεν κραταει αρκετα η μπαταρια του) το tablet δεν ανοιγει καθολου (no boot) επιστράφηκε στον πελατη σε χειροτερη κατασταση απο οτι πριν, οποτε θεωρω οτι η μπαταρια συνδέθηκε με αυτον τον τροπο κατα την διαρκεια του "service" που δέχτηκε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arbakos Ιούνιος 21, 2016 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 Φυσικά ρε παιδιά μέχρι κ την πολικότητα έβαλαν ανάποδα τι απατεώνες ήταν αυτοί ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
gdp77 Ιούνιος 21, 2016 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 Τον λόγο που δεν αναφέρεις το κατάστημα με το "καταπληκτικό" service δεν καταλαβαίνω... 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Ιούνιος 21, 2016 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 Και γιατί δεν έπεσε καταγγελία επίσης (αν και το ξύλο δεν θα ήταν εντελως ανάρμοστο) ,αυτό ειναι τραβηγμένο ακόμα και για Ελλάδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 21, 2016 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 21, 2016 πιο χαλια κολληση,πεθαινεις Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Ιούνιος 25, 2016 Author #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2016 (edited) για να ξεκαθαρίσουμε λιγο τα πραγματα, μιλησα με τον ιδιοκτητη του tablet όπως και με εναν απο τους υπαλλήλους του καταστηματος που επενέβησαν στο tablet (αν παρω το οκ απο τους admin του forum τοτε θα πω ποια αλυσιδα ειναι). ο πελατης εχει παρει πριν απο αρκετο καιρο ενα tablet τις eStar απο το συγκεκριμενο καταστημα, οπου μετα απο ευλογη χρηση του εβγαλε προβλημα με την οθονη, το service του καταστήματος δεν το καλυψε (ειπαν οτι δέν φτιάχνεται), και ο ιδιοκτήτης του αγόρασε ένα ίδιο. στη συνέχεια ανακάλυψε οτι η μπαταρία του καινουργιου tablet κρατουσε πολυ λιγοτερο απο οτι το παλιο (το οπιο ηταν το ιδιο μοντελο) και ετσι το πηγε στο service του καταστηματος, εκει του ζητησα να φερει και το παλιο tablet ωστε να μετακινήσουν την μπαταρια απο το παλιο στο καινουργιο, οπου κι έγινε. οταν ο ιδιοκτητης πηγε να παρει το tablet (οπου τον καθυστέρησαν 2 εβδομάδες) του ειπαν οτι τελικά δέν γινεται και οτι το tablet δέν λειτουργει. στιν συνεχεια απευθύνθηκε σε μένα, οπου μου παρέδωσε το tablet που είδατε παραπάνω. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 25, 2016 από eleozz Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Ιούνιος 25, 2016 #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2016 Δεν τίθεται θέμα άδειας, είναι δικαίωμά σου να αναφέρεις το μαγαζί ή όχι, κάνεις ότι θέλεις. Πριν κάνεις το οτιδήποτε όμως, αν έχεις σκοπό να πας για καταγγελία ή κάτι τέτοιο, μίλα με ΙΝΚΑ πρώτα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Ιούνιος 25, 2016 Author #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2016 εφοσον ο ιδιοκτήτης του tablet δεν θελει να κινηθει νομικα, εμενα δυστυχως δεν μου πεφτει λογος. το καταστημα ειναι της αλυσιδας καταστηματων Public Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 25, 2016 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2016 Σε ποιο καταστημα εγινε αυτο το πραγμα? Αθηνα η επαρχια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Ιούνιος 25, 2016 Author #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2016 επαρχια Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούνιος 25, 2016 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 25, 2016 (edited) Εχουμε κραξει αλλα κ αλλα για μικροτερα θεματα. Να ρωτισεις τον ιδιοκτητη ποσο μαζοχα ειναι και γουσταρει να τον ποιανουν κοροιδο τοσες φορες στην σειρα το ιδιο μαγαζι.... Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 25, 2016 από kpetros Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 26, 2016 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2016 Καταρχας γιατι καποιος αγορασε estar... Ποσο μαλλον 2 φορες 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Ιούνιος 26, 2016 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2016 καλά, πολλά περίεργα... προφανώς για να διαπιστώσει ότι η μπαταρία του καινούριου κρατάει λιγότερο, προφανώς η διαφορά ήταν μεγάλη. Πάει στο μαγαζί, και του λένε, "οκ έχεις δίκιο, φέρε το παλιό που έχει καλή μπαταρία, να τις κάνουμε τράμπα", και το δέχεται; Link to comment Share on other sites More sharing options...
eleozz Ιούνιος 26, 2016 Author #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2016 πεδια το συγκεκριμενο ατομο δεν ειναι γνωστης, ηθελε ενα φθηνο tablet να κανει την δουλεια του. πιθανον αυτο του πρότειναν αυτο πηρε, οταν μου το εφερε δεν ξερει καν αν ειναι σε εγγηυση και αν εχει κρατησει την αποδειξη δεν ειναι ολοι γνωστες Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Ιούνιος 26, 2016 #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2016 Φυσικα την ευθηνη την εχει το public και το καθε Public που εχει προσλαβει φοιτητη γεωπονιας στο τμημα service( τετοια κολληση ουτε κουλη μαιμου δεν την κανει ) αλλα ο δικος σου ειναι το απολυτο παραδειγμα αθλιου αγοραστη . Το δεν ξερω εποιασε την πρωτη φορα , την δευτερη .....οχι "fool me once shame on you , fool me twice shame on me " Τελος παντων , νομιζω οτι σαν γνωστης εσυ καλο θα ηταν να το πεισεις να κανει μια καταγγελια Link to comment Share on other sites More sharing options...
das Ιούνιος 26, 2016 #19 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2016 Αυτό έτσι και μαθευτεί στα κεντρικά των Public ,θα έρθει ο Γερμανός να τους πιάσει στις φαπες . Άθλια λύση στο πρόβλημα εξαπατωντας τον πελάτη, και ακόμα αθλιοτερη εκτέλεση . Είμαι 99% σίγουρος ότι κάποιος ήθελε να μαθει να κολλάει . Η κόλληση ειναι χειρότερη και απο μαθητές του τεχνικού . Και από μαϊμούδες του τσίρκου. Και από αρκούδες που χορεύουν με τους γύφτους Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrewk Ιούνιος 26, 2016 #20 Κοινοποίηση Ιούνιος 26, 2016 Η πιο σωστή επιλογή θα ήταν να το αγοράσει και 3η φορά, ίσως έβρισκε το καλό! ! Μου κάνει πάντως εντύπωση που το δέχτηκε πίσω, ενώ δεν άνοιγε καθόλου..Να φανταστώ ζήτησαν και κάποιο ποσό για τον "τεχνικό έλεγχο "?? Στάλθηκε από το SM-T710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now