Jump to content



πως να μην επισκευάσετε το tablet σας


eleozz

Recommended Posts

Επεσε στα χερια μου σημερα ενα tablet το οποιο αγοραστηκε πριν απο λιγο καιρο, ο ιδιοκτήτης του παρατηρησε οτι η μπαταρια κραταει πολυ λιγο και ετσι εφοσον ειναι σε εγγυηση το πηγε στο πολυκαταστημα απο που το αγορασε (γνωστο πολυκαταστημα που διαφημιζεται) για service.

Αφου το κρατησαν για 2 εβδομαδες  ενημέρωσαν τον πελατη τους οτι δυστυχως δεν φτιαχνετε και οτι δεν ξερουν τι φταιει, αφου το πηρε στα χερια του ο ιδιοκτήτης διαπιστωσε οτι πλεον το tablet δεν ανοιγει καν, και το εφερε για service σε μενα.

 

δειτε τι αντικρισα οταν το ανοιξα

IMG_20160621_141116.jpg

 

πιο συγκεκριμένα

IMG_20160621_141039.jpg

 

 

Έγινε επεξεργασία από eleozz
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αμφιβάλλω αν η μπαταρια ηταν ετσι κολλημένη απο τον κατασκευαστη του, καθως το tablet λειτουργουσε κανονικα κατα την αγορα του.

μετα ομως το service που δεχτηκε απο το καταστημα αγορας του (ο λογος που πηγε για service ηταν οτι δεν κραταει αρκετα η μπαταρια του) το tablet δεν ανοιγει καθολου

(no boot) επιστράφηκε στον πελατη σε χειροτερη κατασταση απο οτι πριν, οποτε θεωρω οτι η μπαταρια συνδέθηκε με αυτον τον τροπο κατα την διαρκεια του "service" που δέχτηκε.

Link to comment
Share on other sites

για να ξεκαθαρίσουμε λιγο τα πραγματα, μιλησα με τον ιδιοκτητη του tablet όπως και με εναν απο τους υπαλλήλους του καταστηματος που επενέβησαν στο tablet (αν παρω το οκ απο τους admin του forum τοτε θα πω ποια αλυσιδα ειναι).

 

ο πελατης εχει παρει πριν απο αρκετο καιρο ενα tablet τις eStar απο το συγκεκριμενο καταστημα, οπου μετα απο ευλογη χρηση του εβγαλε προβλημα με την οθονη, το service του καταστήματος δεν το καλυψε (ειπαν οτι δέν φτιάχνεται), και ο ιδιοκτήτης του αγόρασε ένα ίδιο.

 

στη συνέχεια ανακάλυψε οτι η μπαταρία του καινουργιου tablet κρατουσε πολυ λιγοτερο απο οτι το παλιο (το οπιο ηταν το ιδιο μοντελο) και ετσι το πηγε στο service του καταστηματος, εκει του ζητησα να φερει και το παλιο tablet ωστε να μετακινήσουν την μπαταρια απο το παλιο στο καινουργιο, οπου κι έγινε.

 

οταν ο ιδιοκτητης πηγε να παρει το tablet (οπου τον καθυστέρησαν 2 εβδομάδες) του ειπαν οτι τελικά δέν γινεται και οτι το tablet δέν λειτουργει.

 

στιν συνεχεια απευθύνθηκε σε μένα, οπου μου παρέδωσε το tablet που είδατε παραπάνω.

Έγινε επεξεργασία από eleozz
Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα άδειας, είναι δικαίωμά σου να αναφέρεις το μαγαζί ή όχι, κάνεις ότι θέλεις. Πριν κάνεις το οτιδήποτε όμως, αν έχεις σκοπό να πας για καταγγελία ή κάτι τέτοιο, μίλα με ΙΝΚΑ πρώτα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε κραξει αλλα κ αλλα για μικροτερα θεματα.  Να ρωτισεις τον ιδιοκτητη ποσο μαζοχα ειναι και γουσταρει να τον ποιανουν κοροιδο τοσες φορες στην σειρα το ιδιο μαγαζι.... 

Έγινε επεξεργασία από kpetros
Link to comment
Share on other sites

καλά, πολλά περίεργα... προφανώς για να διαπιστώσει ότι η μπαταρία του καινούριου κρατάει λιγότερο, προφανώς η διαφορά ήταν μεγάλη. Πάει στο μαγαζί, και του λένε, "οκ έχεις δίκιο, φέρε το παλιό που έχει καλή μπαταρία, να τις κάνουμε τράμπα", και το δέχεται;

Link to comment
Share on other sites

πεδια το συγκεκριμενο ατομο δεν ειναι γνωστης, ηθελε ενα φθηνο tablet να κανει την δουλεια του.

πιθανον αυτο του πρότειναν αυτο πηρε, οταν μου το εφερε δεν ξερει καν αν ειναι σε εγγηυση και αν εχει κρατησει την αποδειξη

 

δεν ειναι ολοι γνωστες

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα την ευθηνη την εχει το public και το καθε Public που εχει προσλαβει φοιτητη γεωπονιας στο τμημα service( τετοια κολληση ουτε κουλη μαιμου δεν την κανει ) αλλα ο δικος σου ειναι το απολυτο παραδειγμα αθλιου αγοραστη . Το δεν ξερω εποιασε την πρωτη φορα , την δευτερη .....οχι  "fool me once shame on you , fool me twice shame on me "

 

Τελος παντων , νομιζω οτι σαν γνωστης εσυ καλο θα ηταν να το πεισεις να κανει μια καταγγελια

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έτσι και μαθευτεί στα κεντρικά των Public ,θα έρθει ο Γερμανός να τους πιάσει στις φαπες .

Άθλια λύση στο πρόβλημα εξαπατωντας τον πελάτη, και ακόμα αθλιοτερη εκτέλεση .

Είμαι 99% σίγουρος ότι κάποιος ήθελε να μαθει να κολλάει .

Η κόλληση ειναι χειρότερη και απο μαθητές του τεχνικού .

Και από μαϊμούδες του τσίρκου.

Και από αρκούδες που χορεύουν με τους γύφτους

Link to comment
Share on other sites

Η πιο σωστή επιλογή θα ήταν να το αγοράσει και 3η φορά, ίσως έβρισκε το καλό! !

Μου κάνει πάντως εντύπωση που το δέχτηκε πίσω, ενώ δεν άνοιγε καθόλου..Να φανταστώ ζήτησαν και κάποιο ποσό για τον "τεχνικό έλεγχο "??

Στάλθηκε από το SM-T710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.