tommybertsen Νοέμβριος 13, 2016 Author #61 Νοέμβριος 13, 2016 (edited) πριν 6 λεπτά, το μέλος defiant έγραψε: Αφού είναι θέμα permission δεν μπορείς να βρεις από τα logs σε ποια αρχεία κολλάει και να κάνεις login το administrator account και από τo security tab του folder με τα αρχεία να προσθέσεις το account σου να έχει full permissions; To δοκιμασα και αυτο.. Σου λεω επιμονο πραγμα... Δεν γινοταν τιποτα...! Και παλι ομως, μπορει να κανω λαθος. Πως εξηγειται ομως οτι σε νεο user account λειτουργει; Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 13, 2016 από tommybertsen
defiant Νοέμβριος 13, 2016 #62 Νοέμβριος 13, 2016 Πόσα account έχεις και σε τί group είναι το νέο και αυτό που έχει το πρόβλημα; Δες από netplwiz
tommybertsen Νοέμβριος 13, 2016 Author #63 Νοέμβριος 13, 2016 2 account και ενα Guest.. 1 ειχα και ηταν το "corrupted" . Το 2ο το εκανα σημερα , το guest υποθετω οτι εμφανιστηκε στη συνεχεια, εφοσον εβαλα τα 2 πρωτα ως administrators (δε θυμαμαι να υπηρχε). Και εκανα και το 2ο administrator, καθως το συνδεσα και με το ms account (αποσυνδεσα το αλλο). Εκανα copy ολα τα user files εκτος απο τα ntuser, οπως γραφω παραπανω, και ως δια μαγειας εμφανιστηκε το παλιο μου desktop , οι ρυθμισεις σε ορισμενα προγραμματα επανηλθαν , και τα μονα που εκανα μονος ειναι 2-3 πραγματακια! Και επισης "μαγικα" , το προβλημα εξαφανιστηκε! Αρα τι να φταιει;;;; Κανενα δεν ειναι σε workgroup, αν εννοεις αυτο.
tommybertsen Δεκέμβριος 14, 2016 Author #64 Δεκέμβριος 14, 2016 (edited) This can't ... This bloody can't be happening... Να'μαστε και παλιιι. Σας ελλειψα; Θα καταληξουμε στο οτι ειναι το monthly problem to solve η μλκια... Παλι τα ιδια... Εβλεπα μια ταινια (pot player). Αμεσως μετα πηγα να την κανω delete. Να'τα τα διπλα παραθυρα και τερματισμος του εξπλορερ.εχε. Δοκιμασα αμεσα με το autoruns να δω τι παιζει. Εβγαλα shell extensions , που μπορει να το προκαλουν (δηλαδη ολα), γιατι ειμαι σιγουρος οτι κατι τετοιο παιζει. Θα σκασω παλι αν δε βρω τι το προκαλει , βρηκα πληροφοριες οτι μπορει να ειναι κατι που σχετιζεται με conflicts του net framework σε συνδιασμο με καποιo extension , το οποιο πιθανοτατα κανει conflict. (just talking gibberish here). Παλι τα faulting modules ειναι τα windows.storage.dll και ntdll.dll , και οχι , δεν ειναι: 1.Drivers (εκανα clean boot , safe mode boot και παλι το κανει). 2.Ιος . 3.Δε ξερω 4.Δε ξερω χ2 5.Θα τρελαθω χ100 Επειδη στο νου μου εχω οτι καποιο DLL κανει τη δουλεια , μαλλον οταν ανοιγουν 2 παραθυρα, το ιδιο dll επανεκτελειται και δημιουργει το κρασαρισμα , σκεφτηκα και το τελευταιο των τελευταιων , να δω αν μπορω να κανω repair τα windows.. Τα υπευθυνα DLL μαλλον ειναι τα 2 παραπανω. Ισως γινει κανα rebuild (δοκιμασα και re-register τα DLL , τιποτα δεν εγινε). Δε ρωταω για "καμμια ιδεα" , γιατι το'χουμε εξαντλησει (για να μη πω καψει) το θεμα Σιγουρα ξερω οτι με νεο user account θα εξαφανιστει. Το ζητημα ειναι ΓΙΑΤΙ εξαφανιζεται οταν κανω νεο user account. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 14, 2016 από tommybertsen
tommybertsen Δεκέμβριος 15, 2016 Author #65 Δεκέμβριος 15, 2016 On 11/13/2016 at 11:36 ΠΜ, το μέλος Seek & Find έγραψε: Παρακολουθω το θεμα γιατι ειναι κουφο και ειπα να προτεινω και γω ενα κουφο.. Δεν δοκιμαζεις να φτιαξεις εναν καινουριο offline user account να δουμε τι θα γινει; Απο οτι φαινεται η μονη λυση ειναι η λυση σου, μεχρι να βρω τι μπορει να προκαλει το προβλημα. Seek&Find, πετυχημενο nickname 1
tommybertsen Δεκέμβριος 16, 2016 Author #66 Δεκέμβριος 16, 2016 (edited) Εκανα νεο user account , once again. Ακομη μια φορα λοιπον , το προβλημα εξαφανιστηκε. Αυτη τη φορα λαμβανω νεα μετρα ομως. Κανω ενα πληρες back up την registry στο current state (500ΜΒ αρχειο βγηκε). Κανω save ξεχωριστα τα υπαιτια dll αρχεια που μου εμφανιζονται στον event viewer ( ntdll.dll , windows.storage.dll ) καθως και το user account στο state που ειναι τωρα. Θα δοκιμασω να δω αν με αυτο τον τροπο το προβλημα εξαφανιστει. Oταν επανεμφανιστει. Που πιστευω οτι θα εμφανιστει eventually. Επισης εχω το νου μου και στα shell extensions που βαζει καθε εφαρμογη. That's all for now. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 16, 2016 από tommybertsen
tommybertsen Μάϊος 26, 2017 Author #67 Μάϊος 26, 2017 Αγαπουλες σας έλειψα; Καιρό έκανε... Από Δεκέμβρη ... Πάλι τα ίδια λοιπόν. Αυτή τη φορά διεγραφα κατι με το revo uninstaller και μετά σκεφτόμουν το creators update. Ε το κάνω μια ώρα αρχύτερα... Μπας και λυθεί ...Τι να πω δε ξέρω. . .
tommybertsen Απρίλιος 15, 2018 Author #68 Απρίλιος 15, 2018 Καλώς τα τα παιδιά, καλώς τα 3-0. Από το τελευταίο μου post όπου και είχε συμβεί το πρόβλημα, ξανασυνέβη...Σήμερα ... Μάλλον το θρεντ θα μείνει αναλλοίωτο αν δεν αλλάξω hardware. Έχω αρχίσει να πείθομαι πως κάτι από το hw κάνει τη δουλειά. Ή κάποιος συνδυασμός hw & sw... Αν και , παρατήρησα πως, εξαφανίστηκε από το system tray το Windows Defender Center icon ,χωρίς προφανή λόγο, αφού παρατήρησα το πρόβλημα. Ειλικρινά δεν υπάρχει. Θα με τρελάνει. Υπομονή μέχρι το "spring update" μπας και διορθωθεί, αλλιώς clean install... Fuf
tommybertsen Απρίλιος 30, 2018 Author #69 Απρίλιος 30, 2018 Τελευταίως, στο event viewer λαμβάνω το εξής κάθε φορά που δημιουργείται το πρόβλημα Windows Hello for Business provisioning will not be launched. Device is AAD joined ( AADJ or DJ++ ): Not Tested User has logged on with AAD credentials: No Windows Hello for Business policy is enabled: Not Tested Local computer meets Windows hello for business hardware requirements: Not Tested User is not connected to the machine via Remote Desktop: Yes User certificate for on premise auth policy is enabled: Not Tested Machine is governed by none policy. See https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=832647 for more details. Δεν μπορώ να βρω κάτι σχετικό στο PC , παρά μόνο το ότι δεν λειτουργεί αυτό γιατί πολύ απλά, δεν έχω pc με biometrics (για κάτι τέτοιο υπάρχει). Ξέρει κανείς κάτι;
edward Απρίλιος 30, 2018 #70 Απρίλιος 30, 2018 Έβαλα το τελευταίο update,φαίνεται σταθερό το σύστημα και ελαφρά πιο γρήγορο.Δοκίμασε το δε χάνεις τίποτα. 1
tommybertsen Μάϊος 1, 2018 Author #71 Μάϊος 1, 2018 Το έβαλα. Εξαφανίστηκε το πρόβλημα, όπως είχε γίνει και στην αρχή ετούτου εδώ του τίμιου thread (till it comes back again ) Δεν γνωρίζω τι ακριβώς συμβαίνει και τα MAJOR αυτά updates το εξαφανίζουν. Re-build το user profile? Re-fresh το shell? Βγάλε τώρα εσύ άκρη
DEADLAZARUS Μάϊος 1, 2018 #72 Μάϊος 1, 2018 Περίμενε και θα δεις. Πιθανολογώ ότι θα στο παρουσιάσει εκ νέου. Εύχομαι να μην συμβεί κάτι τέτοιο, γιατί δεν βλέπω να βγάζεις άκρη. 1
tommybertsen Μάϊος 1, 2018 Author #73 Μάϊος 1, 2018 Μα είναι σίγουρο. Απλά μου δίνει μία καλή παράταση μέχρι να τακτοποιήσω κάποια πράγματα, πριν κάνω πάλι καθαρή εγκατάσταση. Κλείνει ένα χρόνο σε λίγες μέρες το pc με καθαρή εγκατάσταση. Με το timeline τούτου εδώ του thread, ξέρετε όλοι κάθε πότε έκανα καθαρές εγκαταστάσεις ΥΓ: Βλέπω ότι 2 Αυγούστου 2016 είχα κάνει το anniversary update, 5 Αυγούστου το πρόβλημα επανεμφανίστηκε.
edward Μάϊος 1, 2018 #74 Μάϊος 1, 2018 Άντε να δούμε,εγώ λέω έφτιαξε το πρόβλημα τώρα. Η μόνη βλακεία τους που διαπίστωσα είναι οτι κατάργησαν το φάκελο με τα παιχνίδια και έχασα όλα τα shortcuts. Ήταν βολικό. Spoiler 1
tommybertsen Μάϊος 1, 2018 Author #75 Μάϊος 1, 2018 LOL! Αυτό το φάκελο δεν τον χρησιμοποιούσα γιατί έχω δικό μου στο desktop Σιγά σιγά θα καταργούν πράγματα, το γράφει και εδώ. Spoiler Το πρόβλημα πάντως θα επανεμφανιστεί και είμαι βέβαιος για αυτό Δύο χρόνια πάει σχεδόν τώρα (κοντοζυγώνει ο Ιούλιος για να του κάνω γενέθλια ), τώρα θα με αφήσει; 1
tommybertsen Απρίλιος 29, 2019 Author #76 Απρίλιος 29, 2019 Holy Thread Ressurection Το πρόβλημα, μετά τον Μάιο τον περσινό, δεν εμφανίστηκε μέχρι τον Ιούλιο, όπου και άλλαξα PC. Από όσο έχω καταλάβει, δεν εμφανίστηκε ούτε στον νέο κάτοχο του PC. Στο νέο σύστημα δεν είχα κανένα παρόμοιο πρόβλημα whatsoever. Το πρόβλημα αυτό, έχει χαραχτεί στην μνήμη μου ως το πιο άκυρο πρόβλημα που μπορεί να εμφανιστεί σε κάποιον. 1
tommybertsen Απρίλιος 30, 2023 Author #77 Απρίλιος 30, 2023 Μετά από την παραπάνω είδηση, μου'ρθε στον νου αυτό το τίμιο thread. Όσοι το διαβάζατε, ξέρετε Από τότε, όσα περίεργα και να'χω συναντήσει (είτε στα 10, είτε τώρα, στα 11) , ποτέ μου δεν έχω πετύχει πιο μακροχρόνιο, περίεργο, αγνώστου ταυτότητος επαναλαμβανόμενο πρόβλημα (ΑΤΕΠ). ΑΞΙΟ ΚΑΙ ΝΑΙ, είναι 4 χρόνια ακριβώς από το τελευταίο post , και 5 από την τελευταία φορά που το'δα μπροστά μου 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now