Jump to content



CPU RMA


Recommended Posts

Καλησπερα φιλαρακια μου.........

Θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας  την εμπειρια μου στο rma του 6700Κ

Ειχα την υποψια(και μετα απο την βοηθεια σας)για overheating οποτε εστειλα mail στο customer service της intel...........

Αφου με ρωτησαν το serial και το batch number του cpu(και με προειδοποιησαν για παρομοια θερμικη συμπεριφορα του καινουργιου)

μου εκλεισαν ραντεβου με την dhl να ερθει να παραλαβει το ελλατωματικο cpu..........

Την τριτη το μεσημερι στις 13:46 εφυγε απο εμενα..........τεταρτη 11:59 ειχε παραδοθει Ολλανδια...............

Την ιδια μερα στις 16:17 το καινουργιο cpu ειχε φυγει απο Ολλανδια για Ελλαδα........

Σημερα στις 15:00 το ειχα στα χερια μου...................

Χωρις να δωσω μισο ευρο,χωρις να κανω βημα απο το σπιτι μου..........................

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΛΑΛΑΚΑΣ...........................

Και τωρα μια απορια που εχω.....................

Γιατι οταν πας στο μαγαζι που αγορασες το μαμημενο το cpu σου λενε οτι μπορει να κανει κανα μηνα το rma??????????????????????????????????????????

:help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!::help!:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος alexcrx έγραψε:

Γιατι οταν πας στο μαγαζι που αγορασες το μαμημενο το cpu σου λενε οτι μπορει να κανει κανα μηνα το rma??

Επειδή μεσολαβούν άλλοι, υπολόγισε μέχρι να πάρουν κι αυτοί έγκριση για το rma, το μήνα που σου αναφέρουν  στο λένε συνήθως για να σε αποθαρρύνουν.

Spoiler

Στο eshop μου έλεγαν θα κάνει περίπου ένα μήνα  για αντικατάσταση ενός τροφοδοτικού, τους απάντησα οκ ας προχωρήσουν, την επόμενη μέρα ήρθε μήνυμα ότι πιστώθηκε μιας και δεν υπήρχε το ίδιο. Άλλη φορά έχουν περάσει 2 βδομάδες, παραπάνω δεν μου έχει τύχει

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αλλοι???????????

δηλαδη το μαγαζι δεν μπορει να κανει αυτο που εκανα εγω ρε φιλαρακι??????????

θα του πεσει ο πολος???????????????

αφου θα εχει το serial και το batch number και το cpu..................................

μονο οταν ειναι να παρει το μαρουλι??????????????????????????

και μαμω τα after sales support(τι ειναι αυτο?????????)

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος alexcrx έγραψε:

και μαμω τα after sales support(τι ειναι αυτο?????????)

Πλωτό νησάκι στον Ειρηνικό ωκεανό.

Τη μια το βρίσκεις εδώ, την άλλη το χάνεις γιατί έχει πάει παραπέρα.  :hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος alexcrx έγραψε:

αλλοι???????????

δηλαδη το μαγαζι δεν μπορει να κανει αυτο που εκανα εγω ρε φιλαρακι??????????

θα του πεσει ο πολος???????????????

αφου θα εχει το serial και το batch number και το cpu..................................

μονο οταν ειναι να παρει το μαρουλι??????????????????????????

και μαμω τα after sales support(τι ειναι αυτο?????????)

Το μαγαζί δεν αγοράζει απευθείας από την Intel αλλά από έλληνα προμηθευτή με τιμολόγιο αγοράς.

Όταν λοιπόν εσύ του πας τον επεξεργαστή θα εκδόσει Δελτίο Παραλαβής ότι τον παρέλαβε από εσένα και θα μπεί στην αποθήκη του. (1ο φορολογικό στοιχείο)

 

Με Δελτίο Αποστολής (2ο φορολογικό στοιχείο) θα φύγει από το μαγαζί (ξεχρεώνεται από την αποθήκη του) και πάει στον προμηθευτή ο οποίος το παραλαμβάνει στην δική του αποθήκη.

Από τον προμηθευτή είτε θα φύγει για έλεγχο σε Distribution center κάπου στην Ευρώπη (3ο φορολογικό στοιχείο),  είτε θα γίνει αίτηση για αντικατάσταση αν ελεχθεί στην Ελλάδα και βρεθεί χαλασμένος. (4ο φορολογικό δελτίο με την παραλαβή του νέου)

Μετά ο επεξεργαστής θα ακολουθήσει την αντίθετη πορεία μέχρι να έρθει στα χέρια σου. (άλλα 2-3 φορολογικά στοιχεία)

ΌΛΑ τα παραπάνω είναι φορολογικό κύκλωμα με λογιστικές πράξεις (τα παραστατικά) που πρέπει το ένα να κουμπώνει με το άλλο και που αν σπάσει κάπου τα πρόστιμα θα πέσουν σαν το χαλάζι.

Στα παραπάνω βάλε και τις όποιες καθυστερήσεις στα μεταφορικά, συν τα γραφειοκρατικά της κάθε εταιρείας και έχεις μια εικόνα.

Τίποτα από όλα αυτά ΔΕΝ μπορεί να παρακαμθεί και κανένα μαγαζί δεν μιλάει με τα εργοστάσια παρά μόνο αν έχει γίνει παράλληλη εισαγωγή που και πάλι εκδίδονται τα αντίστοιχα παραστατικά..

 

 

Εσύ τώρα,  σαν ιδιώτης που δεν έχει ανάγκη δελτία αποστολής/παραλαβής κλπ κλπ μίλησες απευθείας με την μαμά εταιρεία, παρέκαμψες εντελώς όλα τα παραπάνω και σου έστειλαν έναν νέο επεξεργαστή χωρίς χαρτιά στην ουσία.

Αν όμως κάπου χανόταν το δέμα στο ταχυδρομείο θα έμενες απλά με την τσαπού στο χέρι χωρίς καμμία εξασφάλιση.

Αντίθετα, στο πρώτο σενάριο (το χρονοβόρο) εσύ θα έχεις πάντα ένα χαρτί στα χέρια σου που θα λέει ότι σου χρωστάνε έναν επεξεργαστή.

 

Διαλέγεις, καθυστέρηση αλλά το κεφάλι σου ήσυχο ή τσακ μπαπ αλλαγή με ότι αυτό συνεπέγεται ;;; ;)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος alexcrx έγραψε:

Καλησπερα φιλαρακια μου.........

.....

Γιατι οταν πας στο μαγαζι που αγορασες το μαμημενο το cpu σου λενε οτι μπορει να κανει κανα μηνα το rma??????????????????????????????????????????

Γιατί από τα 340+€ που έδωσες η Intel έχει πάρει κάπου 200 και το κατάστημα κάπου στα 20€. Ποιοοός δεν θέλει να σε χάσει από πελάτη;;;...  ..Σωστά μάντεψες!!! :p

 

Υ.Γ. Η σωστή απάντηση στην απορία σου πάντως πρέπει να είναι του dpolal.

Link to comment
Share on other sites

Να σου μετρήσω τα λάθη ?

 

1) Υπάρχει η αντίστοιχη υπηρεσία της Intel για μεγάλα καταστήματα και distributors.

2) Πόσο θέλει να πατήσεις στο ERP μια εκτύπωση παραστατικού αποστολής ? 32MP αρχείο μέσω 56k internet στέλνουν ?

3) Το πακέτο φεύγει από εσένα και από την Intel με DHL Express και ασφαλισμένο και με tracking φυσικά.
Δεν χάνεις τίποτα ( bonus points ότι επειδή εκεί που πάει ο έλεγχος είναι ελλιπείς περνάνε και ταρζανιές όπως π.χ. CPU που φαγώθηκε το PCB από πτώση ).

 

1 hour ago, dpolal said:

Το μαγαζί δεν αγοράζει απευθείας από την Intel αλλά από έλληνα προμηθευτή με τιμολόγιο αγοράς.

Όταν λοιπόν εσύ του πας τον επεξεργαστή θα εκδόσει Δελτίο Παραλαβής ότι τον παρέλαβε από εσένα και θα μπεί στην αποθήκη του. (1ο φορολογικό στοιχείο)

 

Με Δελτίο Αποστολής (2ο φορολογικό στοιχείο) θα φύγει από το μαγαζί (ξεχρεώνεται από την αποθήκη του) και πάει στον προμηθευτή ο οποίος το παραλαμβάνει στην δική του αποθήκη.

Από τον προμηθευτή είτε θα φύγει για έλεγχο σε Distribution center κάπου στην Ευρώπη (3ο φορολογικό στοιχείο),  είτε θα γίνει αίτηση για αντικατάσταση αν ελεχθεί στην Ελλάδα και βρεθεί χαλασμένος. (4ο φορολογικό δελτίο με την παραλαβή του νέου)

Μετά ο επεξεργαστής θα ακολουθήσει την αντίθετη πορεία μέχρι να έρθει στα χέρια σου. (άλλα 2-3 φορολογικά στοιχεία)

ΌΛΑ τα παραπάνω είναι φορολογικό κύκλωμα με λογιστικές πράξεις (τα παραστατικά) που πρέπει το ένα να κουμπώνει με το άλλο και που αν σπάσει κάπου τα πρόστιμα θα πέσουν σαν το χαλάζι.

Στα παραπάνω βάλε και τις όποιες καθυστερήσεις στα μεταφορικά, συν τα γραφειοκρατικά της κάθε εταιρείας και έχεις μια εικόνα.

Τίποτα από όλα αυτά ΔΕΝ μπορεί να παρακαμθεί και κανένα μαγαζί δεν μιλάει με τα εργοστάσια παρά μόνο αν έχει γίνει παράλληλη εισαγωγή που και πάλι εκδίδονται τα αντίστοιχα παραστατικά..

 

 

Εσύ τώρα,  σαν ιδιώτης που δεν έχει ανάγκη δελτία αποστολής/παραλαβής κλπ κλπ μίλησες απευθείας με την μαμά εταιρεία, παρέκαμψες εντελώς όλα τα παραπάνω και σου έστειλαν έναν νέο επεξεργαστή χωρίς χαρτιά στην ουσία.

Αν όμως κάπου χανόταν το δέμα στο ταχυδρομείο θα έμενες απλά με την τσαπού στο χέρι χωρίς καμμία εξασφάλιση.

Αντίθετα, στο πρώτο σενάριο (το χρονοβόρο) εσύ θα έχεις πάντα ένα χαρτί στα χέρια σου που θα λέει ότι σου χρωστάνε έναν επεξεργαστή.

 

Διαλέγεις, καθυστέρηση αλλά το κεφάλι σου ήσυχο ή τσακ μπαπ αλλαγή με ότι αυτό συνεπέγεται ;;; ;)

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος billpeppas έγραψε:

 2) Πόσο θέλει να πατήσεις στο ERP μια εκτύπωση παραστατικού αποστολής ? 32MP αρχείο μέσω 56k internet στέλνουν ?

Άστω, δεν τό'χεις. :)

Link to comment
Share on other sites

οταν ειναι να παρουν το μαρουλι ομως δεν εχουν θεμα στο να κανουν κλικ να βγαλουν τα χαρτια................

εκει και κλικ και κλακ και χαρτια και ο,τι γουσταρεις...........................

@dpolal μαγαζι εχεις εσυ ρε φιλαρακι????????γιατι σε βλεπω και ζοριζεσαι...........:)

αμα εχεις μαγαζι λοιπον υποστηριξε τους πελατες σου γιατι βλεπω να στους τρωνε τα κλικ........

@billpeppas σε ευχαριστω που απαντησες με επιχειρηματα,πεσ'τα γιατι μου εχουν φρικαρει το κεφαλι...............................

και μαμω τα after shaves support!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!γιατι sales δεν ειναι με τιποτα........................

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος alexcrx έγραψε:

μαγαζι εχεις εσυ ρε φιλαρακι????????γιατι σε βλεπω και ζοριζεσαι...........:)

αμα εχεις μαγαζι λοιπον υποστηριξε τους πελατες σου γιατι βλεπω να στους τρωνε τα κλικ......

Μαγαζί δεν έχω φίλε μου αλλά μάλλον εσύ έχεις παρεξηγήσει εντελώς την έννοια του after sales service.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.