Jump to content



μου τρέχουν τα σάλια...


voudas

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Nos-Dio [Σήμερα, στις 04:22]

Toyota for ever....και για την ιστορια και seat εχουμε αλλα και golf...

ναι αλλα δεν εχεις αυτο το SEAT και αυτο το GOLF:P ....

περα απο την πλακα τωρα...

ΤΟΥΟΤΑ rulez στην αξιοπιστια και την ποιοτητα....

αλλα μεχρι εκει...

design, καινοτομια, στησιμο και επιδοσεις....

βρισκεται σαφως ανω του μεσου ορου αλλα δεν παιρνει τα πρωτια πουθενα....

Link to comment
Share on other sites

LOL....τι κινητηρα εχει το "πολυ" νεο Golf GTi??? που τοσο πολυ σου αρεσει,ξερεις??

απο design δεν λεω...ειναι πολυ ομορφο αυτοκινητο μονο που οταν τα σκασεις για παρτη του να ξες οτι τα HONDA και τα TOYOTA θα τα βλεπεις απο πισω....:p

exv SEAT του 93 και φυσικα δεν ειναι ιδια με σημερα,γεγονος ομως οτι τα τουοτα του 93 τα πατουσαν κατω ΠΑΝΤΟΥ τα σεατ του 93

Golf εχει το νεο...πολυ ομορφο αυτοκινητο...πολυ ανετο αλλα απο επιδοσεις σαν την Toyota δεν ειναι και απο αξιοπιστια ειναι χειροτερο,απλα τα γερμανικα αμαξια πουλανε μουρη...κανενα δεν αξιζει τα λεφτα του.

1.8 VVT-Li@192ps....ατμοσφαιρικα....και αντε για volkswagen group.Τωρα θα βγαλει και εκδοση με 225 αλογα..τον ιδιο κινητηρα φοραει και η Lotus

Link to comment
Share on other sites

Kε Nos ομολογω οτι δεν μπορω να απαντησω σε επιχειρηματολογια του στυλ....

...τα SEAT και τα Toyota.....(γενικα και αοριστα)

το νεο GOLF δεν παει σαν ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ (γενικα παλι?)

τα γερμανικα αμαξια πουλανε μουρη....

i rest my case.....

Link to comment
Share on other sites

αφου δεν παει ρε σ..τι αλλο να πω..1.4 VVti@98 vs 1.4 FSI@90....το SEAT εχει στα 1.4 εκδοση με 115 αλογα αλλα ειναι ψευτια ρε σ....ιδιος κινητηρας με μεγαλυτερη καταναλωση.

Και βεβαια πουλανε μουρη...σημερα πουλανε...ολοι πουλανε βασικα αλλα ειδικα η volkswagen με τις τιμες που εχει πουλαει μπολικη.

Εχει το Γκολφακι που ποσταρες τα πρωτια...τα μεγαλα παιδια δεν σταματουν να παιζουν ποτε και τις μουφιες που διαφημιζει????Δες τι σημαινει τεχνολογια και μετα μου λες.

Golf GTI 200 PS (ΤΟΥΡΜΠΟ)

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κυβισμός (cm3) 1.984

Φορολογίσιμοι Ίπποι 14

Ιπποδύναμη (Ίπποι / σ.α.λ) 200 /5100

Ροπή (Νm / σ.α.λ) 280 / 1.800

Προδιαγραφές Ρύπων EU4

Kιβώτιο Ταχυτήτων 6-Tάχυτο μηχανικό

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη Ταχύτητα (km/h) 235

Επιτάχυνση 0 - 100 (sec) 7.2

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος (mm) 4.216

Πλάτος (mm) 1.759

Υψος (mm) 1.466

Μεταξόνιο (mm) 2.578

Εμπρός / Πίσω μετατρόχιο 1.539 / 1.528

ΒΑΡΗ

Καθαρό βάρος (kg) 1336

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km) / ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ (CO2 Εmission)

Πόλης 11.1

Εκτός Πόλης 6.3

Μέση Κατανάλωση 8.1-194

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ (lt)

Χώρος αποσκευών 350

Χώρος αποσκευών με πεσμένα τα πίσω καθίσματα 1.305

Ρεζερβουάρ 55

Δεν λεω οτι δεν ειναι καλο απλα υπαρχουν και καλυτερα και σιγουρα πιο ασχημα...

Αυτο ειναι τεχνολογια φιλε Κοπριτη...

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

16 βάλβιδος S

4 κύλινδρος σε σειρά S

Κυβισμός (κυβικά εκατοστά) 1998

Σχέση συμπίεσης 11,0:1

Σύστημα ελέγχου εκπομπών ρύπων τριοδικός καταλύτης

Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός (PGM FI) S

Μέγιστη ισχύς PS(KW)/rpm 200(147)/5900

Μέγιστη ροπή Kgm(Nm)rpm 20(196)/5900

Σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VTEC) S i-VTEC

ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ

Κιβώτιο ταχύτητων Μηχανικό 6 σχέσεων

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Μέγιστη ταχύτητα (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 235km/h

Μέγιστη ταχύτητα (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

Επιτάχυνση 0-100km/h (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 6,8sec

Επιτάχυνση 0-100km/h (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (Εντός πόλεως) 12,3

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (Εκτός πόλεως) 7,0

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (Συνδυασμός) 8,9

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (CO2) 212

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Εντός πόλεως) -

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Εκτός πόλεως) -

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (Συνδυασμός) -

Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (CO2) -

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος 4140 (mm)

Πλάτος 1695

Ύψος 1425

Μεταξόνιο 2570 (mm)

Μετατρόχιο εμπρός 1469 (mm)

Μετατρόχιο πίσω 1472 (mm)

Ελάχιστη απόσταση απο το έδαφος 129.7

ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ

Πορτ-μπαγκάζ 315 λίτρα

Ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρα

ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ (Kg)

Απόβαρο (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 1204kg

Απόβαρο (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 1550 kg

Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

Ικανότητα (με/χωρίς φρένα) Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων) 1200/500kg

Ικανότητα (με/χωρίς φρένα) Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) -

ΕΛΑΣΤΙΚΑ - ΖΑΝΤΕΣ

Ελαστικά 205/45 R17

Ζάντες αλουμινίου 17X7JJ

Ατσάλινες ζάντες -

ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΡΕΝΩΝ

Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι

Πίσω Αεριζόμενοι δίσκοι

Διάμετρος Δίσκων εμπρός 262mm

Διάμετρος Ταμπούρων (εσωτερική)/Δίσκων πίσω 262mm

Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου κατανομής της δύναμης EBD

Δεν ξερω για τα 7.2 του Golf αλλα τα 6.8 του Type-R δεν ειναι αληθινα..καπου στο 7 ειναι.Το Τ-sport το Toyota Corolla εχει 7.2 με 192 αλογα και 1.8 κινητηρα ΠΑΝΤΑ ατμοσφαιρικα....

Εγω τελειωνω εδω για να μην χαλασω το θρεντ του αγαπητου Βουδα αλλα για Volkswagen μην μιλας για επιδοσεις...μιλα για ανεση,ομορφια,μουρη και θα σε καταλαβω.Απο εκει και περα τα Seat-Skoda δεν ειναι 100% γερμανικα ακομα και φυσικα εχουν και αλλες τιμες.

Link to comment
Share on other sites

offtopic ::ναι αλλα το θεμα ειναι οτι αμα πουλησεις το toyota μετα απο δυο χρονια θα χασεις τουλαχιστον το 30 % τις αρχικης του αξιας

ενω με τα vw δεν γινεται αυτο

ασε που καθε 2 χρονια ολα τα ιαπωνικα κανουν face-lift οποτε χανει παλι ως μεταπωληση

και γιατι να μην πουλησει μουρη η VAG group οταν εχει audi,porche,lamborgini,buggati,seat,skoda σου λεει διαλεξε και παρε εχει αυτοκινητα για καθε τσεπη

και κατι αλλο οι κινητηρες που συγκρινεις εχουν διαφορετικη νοοτροπια,ασε που το ενα αυτοκινητο(civic) εχει απαισιο εσωτερικο...και το μονο του ατου ειναι η επιταχυνση ...αλλα βαζοντας το DSG στο golf ειναι στα ιδια επιπεδα...α και προσεξε και την χαοτικη ροπη που εχει το golf και σε ποσο χαμηλοτερες στροφες με σχεση το civic....... ::

ontopic :: σκεφτητε οτι αυτο το leon αλλα και το golf gti ειναι με τους "μικρους" κινητηρες του group...φανταστητε τι θα γινει οταν βαλουν τα "καλα" τους aka 3200 cc turbo η στο golf r37 3700cc ατμοσφαιρικο

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Mischeif

ναι αλλα το θεμα ειναι οτι αμα πουλησεις το toyota μετα απο δυο χρονια θα χασεις τουλαχιστον το 30 % τις αρχικης του αξιας

ενω με τα vw δεν γινεται αυτο

ασε που καθε 2 χρονια ολα τα ιαπωνικα κανουν face-lift οποτε χανει παλι ως μεταπωληση

και γιατι να μην πουλησει μουρη η VAG group οταν εχει audi,porche,lamborgini,buggati,seat,skoda σου λεει διαλεξε και παρε εχει αυτοκινητα για καθε τσεπη

ανοιξε μια εφημεριδα και δες ποσο εχει το ΙΒΙΖΑκι μας(γιατι το ιδιο εχουμε) και ποσο εχει το Σταρλετ εποχης...

Μα δεν διαφωνω οτι πουλαει μουρη...αυτο λεω....τα volkswagen δεν ειναι για καθε τσεπη,τα Σεατ και τα Σκοντα ειναι απο αυτα που ανεφερες.Οχι πως η toyota εχει φθηνα αμαξια απλα κατα την γνωμη μου αξιζουν πιο πολυ τα λεφτα τους.

μιλαμε για αμαξι με τουρμπο και αμαξι χωρις για αυτο και βλεπεις την διαφορα της ροπης.....το civic σιγουρα δεν εχει την φινετσα του golf αλλα στον δρομο το απλα το "εχει".Φυσικα κανεις δεν σου λεει οτι το ενα αμαξι παει 220 για μια ωρα ενω το αλλο με το τουρπο ειναι 220 για 15-20 λεπτα.

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγω στην συγκριση που λες για το starlet αλλα σκεψου οτι το ibiza που εχουμε ειναι "απατη":D :D :D

τελος παντων ειμαι σε αναζητηση καινουργιου αυτοκινητου αυτο το καιρο και γι'αυτο παθιαζομαι:T:

Link to comment
Share on other sites

To 1.8 το toyota ειναι ατμοσφαιρα??

Στην εκθεση που ειχα ρωτησει μου ειπαν στο περιπτερο οτι ειναι τουρμπο,γιατι μου φανηκαν παρα πολλα 192 για toyota ατμοσφαιρα (και ειναι).

Link to comment
Share on other sites

όχι απάτη τα 115 των ibiza top gun!

δυναμομετρημένα όλα τα tog gun μαμά έβγαλαν στρόφαλο 114+ και ροπή 14+...και φαίνεται και στο δρόμο η διαφορά αυτή :)

'αντως είναι τι ζητά ο καθένας!

πολύ καλά τα vtec δύναμη ψηλά και κορυφαίες επιδόσεις για ατμόσφαιρα στις κατηγορίες τους.έλλειψη ροπής όμως χαμηλά και γενικά σε όλο το φάσμα των στροφών σε σχέση με ένα turbo...

Link to comment
Share on other sites

Τα top gun είναι τα γνωστά 1400άρια 16ν με φίλτροχοάνη και πρόγραμμα. Γι' αυτό βγάζουν αντί για 101 άλογα 115. Δυνατό μοτέρ για 1400άρι αλλά με δύο μεινοκτήματα: πρώτον το μοτέρ αποδίδει πραγματικά μετά τις 3000σαλ και δεύτερον θέλει υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη, όπερ σημαίνει 1 ευρώ το λίτρο!

Link to comment
Share on other sites

ρε συ Nos ..... τα αυτοκινητα ΔΕΝ ειναι υπολογιστες....

δεν μετριουνται μονο στα χαρτια και στα τεχνικα χαρακτηρισρικα με απολυτα νουμερα....

ετσι τα παιζαμε πιτσιρικαδες στα χαρτακια...

"το δικο μου ειναι πιο ελαφρυ σε κερδιζει..."

"το δικο μου εχει καλυτερη επιταχυνση σε παταει"

παιζουν πολλα πραγματα ρολο...

και το σημαντικοτερο, να συγκρινονται ομοια πραγματα....

-ΠΧ το οτι η LoTUS Χρησιμοποιει το μοτερ της ΤΟΥΟΤΑ δεν σημαινει οτι ειναι το καλυτερο διαθεσιμο μοτερ....

ο κινητηρας αυτος ειναι οντως διαμαντι τεχνολογικα

αλλα παιζουν κι αλλα πραγματα ρολο....

εξαλλου παλαιοτερα η ιδια εταιρεια χρησιμοποιουσε μοτερ Isuzu & Ford..... τι να λεει...

οτι τους βολευει απο πλευρας επιδοσεων/τιμης/διαστασεων θα βαλουν...

επειτα , ενα αυτοκινητο ΔΕΝ αποτελειται μοναχα απο τον κινητηρα του...

το ξερεις πολυ καλα οτι και τα CRX V-Tec/ Vti, καποτε ηταν οτι πιο γρηγορο για τα λεφτα τους...

αλλα ουτε εστριβαν και ουτε σταματουσαν οπως θα περιμενε καπιος απο ενα αμαξι 160 ιππων...

κι ομως κυκλοφορησαν πολλα στους δρομους...

σε αντιθεση με τα θεικα Sunny GTi-R και τα Mazda 323 GTR

τα οποια ισα που πατησαν στους δρομους μας...

σε αντιθεση με το γνωστο και μη εξαιρετεο 106rallye το οποιο τα εκανε ολα και πολυ φτηνα....

Προς Θεου, μην νομισεις οτι ειμαι κανενα οπαδος της VW... ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ....

σε γενικες γραμμες βγαζει αργα αυτοκινητα με τελειως διαφορετικο προσανατολισμο απο τα γιαπωνεζικα... τα οποια και εκτιμω αφανταστα αλλα για αλλες αρετες τους...

αλλα σε καποια πραγματα εχουν κι οι Γερμανοι τα καλα τους....

οπως και οι Ιταλοι, και οι Γαλλοι.....

γιατι δλδ θα πρεπει σωνει και καλα να το κανουμε κιαυτο το θεμα AMD Vs Intel....

εφοσον εχουμε πολλες αλλες εναλλακτικες?

θα σε χαλαγε δλδ ενα αυτοκινητο με

αισθητικη ALFA ROMEO

ποιοτητα BMW

αξιοπιστια TOYOTA

μοτερ HONDA

στησιμο LOTUS

και τιμη HYUNDAI?

δεν νομιζω....

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, το αυτοκίνητο είναι στην τελική θέμα καθαρά γούστου και προσωπικής επιλογής ανάλογα με τα κριτήρια που θέτει ο καθένας.

Το θέμα είναι να ξέρει κανείς για ποιό λόγο επιλέγει το κάθετί. Π.χ. η διαφορά 0,2" στα 0-100 δεν είναι κριτήριο.

Όσο για τα χόντα και τα μοτέρ τους, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων δεν είναι εφεύρεση της χόντα. Συν τοις άλλοις, μοτέρ που πρέπει να το πας 9.000σαλ (βλέπε S2000) για να βγάλει άλογα δε θεωρείται και ......διαμάντι.

Τώρα το πως ένα αυτοκίνητο με ροπή 19,6 στις 5.900(!!!) -βλέπε χόντα- είναι ποιο γρήγορο από ένα άλλο που έχει 28 στις 1.800 (!!!!) -βλέπε γκόλφ- πραγματικά ....δεν το κατάλαβα. Και αυτό δεν είναι θέμα γούστου. Είναι απλά θέμα επιδόσεων, και πιο συγκεκριμένα ρεπρίζ, όπου η διαφορά είναι χαώδης.

Από την άλλη και τα δύο τα ίδια λεφτά έχουν (30.000 ευρώ), ποσό αρκετά υψηλό για ένα αυτοκίνητο. Κρίνεις, συγκρίνεις και επιλέγεις αλλά βάσει στοιχείων πραγματικών.

ΥΓ1. το Leon φαίνεται κορυφαίο.

ΥΓ2. Κάποιοι κακεντρεχείς λένε ότι το να δώσεις 30.000 για χόντα είναι σα να δίνεις 500 ευρώ για ....Athlon:D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.