Jump to content



Σόμπα υγραερίου για χώρο 20τμ


georgeps

Recommended Posts

Καλησπέρα στη παρέα,και καλό μήνα!  ο χειμώνας μπήκε σιγά σιγά (όχι οκ μη βαράτε?)  και άρχισαν οι σκέψεις για το πως θα τη βγάλουμε με τα κρύα που θα έρθουν. 

 

Είμαι φοιτητής στην Αθήνα,  με μικρό εισόδημα, και μια στήριξη από γονείς ? και πριν λίγο καιρό μετακόμισα στο πατρικό του πατέρα μου, ένα σπίτι του 60-70 με ανακατασκευή το 80 νομίζω, υπερυψωμένο ισόγειο,με άλλα 2 διαμερίσματα από πάνω, στο Γαλάτσι. 

 

Το κτήριο έχει κεντρική θέρμανση, αλλά δεν έχω τη δυνατότητα να βάλω πετρέλαιο,οπότε ψάχνω μια εναλλακτική λύση για το σπίτι. Στο παλιό μου σπίτι είχα σαν έξτρα λύση ένα αερόθερμο το οποίο το έχω μαζί μου, και ένα θερμαινόμενο υπόστρωμα για το κρεβάτι. 

 

Δεδομένου ότι στο κρεβάτι με το υπόστρωμα, και ένα καλό παλωμα θεωρώ θα είμαι οκ, (και αν κρυώσω έχω το αερόθερμο) σκεφτόμουν να πάρω μια σόμπα υγραερίου για το σαλόνι - χώρο του υπολογιστή. Αυτός ο χώρος είναι γύρω στα 20 τμ και η μια πλευρά - η Βόρεια - βρίσκεται από τη μεριά του δρόμου. Έχω 2 παράθυρα σε αυτή τη πλευρά με μόνο τζάμι δυστυχώς, και η μόνωση του σπιτιού δεν νομίζω να είναι τιποτα αξιολόγο. 

 

Ένας φίλος μου έχει μια rohnson primavera, η οποία ενώ διαβάζω μέτριες κριτικες online φάνηκε μια χαρά. Και σκέφτομαι για κάτι παρόμοιο, αλλά δεν έχω παρόμοια εμπειρία με σόμπες, έχω μπατζετ γύρω στα 100 (+/-) για την σόμπα και σκέφτομαι ότι λογικά σε μέτρια χρήση θα χρειαστώ και 4 5 φυαλες. 

 

 

2 που κοιτούσα :

 

Α) Πρώτη επιλογή

Β) Δεύτερη επιλογή

 

Έχετε κάτι να μου πρότεινε για το που να κοινηθω; έχει κάποιος καμία άλλη εμπειρία με σόμπες; κάποια να μου προτείνει ή τι να προσέξω? 

 

(φυσικά εννοείται ότι το ανοιχτό παράθυρο 3 δάχτυλα ειναι το δεδομένο, βέβαια με όσο μπάζει το σπίτι σίγουρα έχω παραπάνω φυσικά ??, δυστυχώς δεν υπάρχουν χρήματα για βελτιώσεις και αλλαγές σπίτιου.)

Έγινε επεξεργασία από georgeps
Link to comment
Share on other sites