Jump to content



G.G. Ferrari 330 P4 Thomson Road Grand Prix - 01/10/2017


liakjim

Recommended Posts

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Πώς πήγε χθες;

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Don't ask.:hehe:

Εγώ έφυγα σε μια αριστερή στον 1ο και περίμενα 5 λεπτά να ξαναμπώ.

Ένας Stavros που ήταν μέσα (και έδειχνε το δρόμο ουσιαστικά) με επισκέφτηκε και αυτός μετά απο λίγο και ο Daras ακολούθησε και αυτός μετά απο κανά 2γυρο. 

 

Προσωπικά μπήκα τελείως διερευνυτικά αφού μόλις είχα καταβάσει τα packs και είχα κάνει reinstall το assetto.

Ούτε stracker δεν είχα και γενικά έψαχνα να βρω τα apps που ήθελα να εχω ανοιχτά.

Μπήκα 9.30 1η φορά και έτρεξα με την racing line on.:hehe:

Έτρεχα και με την dfp η οποία αν στρίψεις παραπάνω απο 30% το τιμόνι δεν προλαβαίνει να επαναφέρει ποτέ...

Παρόλα αυτά ενα 2 στρογγυλό έπρεπε να το κάνω, αλλά αφού έφυγαν όλοι το θεώρησα καμμενιά να συνεχίσω μόνος και να περιμένω 5λεπτα κάθε φορά που καταστρέφομαι.

 

@Aris Teidis  την κυριακή θα ήθελα αν είναι δυνατό να δοκιμάσουμε το τρέχον combo, για να υπάρχει άμεση σύγκριση, τώρα που το έχουμε fresh.

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Εγώ την έφαγα από την άλλη πλευρά της πίστας σε μια όχι και τόσο επικίνδυνη φαινομενικά αριστερή, αλλά άμα χάσεις τα φρένα... 

Για να βγάλεις χρόνο πάντως πρέπει να περάσεις το άλμα αέρα, οπότε φαντάζομαι πως και την κυριακή τα ίδια θα γίνουν...

Εκτός αν πλακώνεσαι στα φρένα πριν πετάξεις και συμβιβαστείς με -2" στο γύρο σου.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έφταιγε το msi afterburner. Έβαλα το 4.40 beta και έστρωσε.

 

Δεν θέλω να περιαυτολογήσω αλλά το combo είναι από τα καλύτερα που έχω τρέξει ever.

Η αίσθηση που δίνει το 330P4 στις πίσω στροφές είναι μοναδική.

Στον αγώνα θέλει όχι ταχύτερους χρόνους αλλά λίγο παραπάνω προσοχή.

Το 1:56 χαμηλά είναι απόλυτα εφικτό πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Το combo ειναι παρα πολυ καλο κ το handling της κοκκινης απλα καταπληκτικο με εξαιρεση στο φρεναρισμα που για ακομη μια φορα δεν μου δινει καμια πληροφορια....

 

Αυτη η ελλειπής πληροφορηση - ασαφεια - στο φρεναρισμα ειναι θεωρω κ απο τα λιγα αρνητικα του παιχνιδιου

 

(Και ναι το εχω δοκιμασει κ με αλλες πεταλιερες πλην της G27)

 

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

@Lazy Dog έχεις δοκιμάσει να βάλεις λίγο slip στα effects? Εγώ το έχω στο 10%. Βοηθάει πολύ. 

 

ΥΓ Αναρωτιέμαι πάντως τι πληροφορία περιμένει κάποιος στο φρενάρισμα από ένα σιμ .

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, liakjim said:

 

ΥΓ Αναρωτιέμαι πάντως τι πληροφορία περιμένει κάποιος στο φρενάρισμα από ένα σιμ .


Στα αυτοκινητα με ABS να γρατζουναει το πεταλι ρε
:hehe:


Στο φρεναρισμα οντως. Δε μπορεις να καταλαβεις τοσο ευκολα ποιος τροχος μπλοκαρει η να σε "τραβαει" το αμαξι.
Αν σκεφτεις με την λογικη και με φυσικη ναι ξερεις, αλλα οχι σαν τιμονι, δε σου δινει τοσο την αισθηση.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρε παραδειγμα την 330.

 

Στις πισω στροφες, οταν παει να σου φυγει το καταλαβαινεις στο τιμονι κ διορθωνεις με γκαζι.

 

Στο φρεναρισμα στο τελος της ευθειας μετα το υψωμα απλα δεν εχεις καμια πληροφορια στο τιμονι....

 

 

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Lazy Dog έγραψε:

Παρε παραδειγμα την 330.

 

Στις πισω στροφες, οταν παει να σου φυγει το καταλαβαινεις στο τιμονι κ διορθωνεις με γκαζι.

 

Στο φρεναρισμα στο τελος της ευθειας μετα το υψωμα απλα δεν εχεις καμια πληροφορια στο τιμονι....

 

 

Τί πληροφορία να σου περάσει?

Αν το αμάξι δεν ψαρέψει, τότε το μόνο που θα αλλάξει λόγω του load transer , είναι το Load στους μπροστινούς τροχούς άρα την αντίσταση στο τιμόνι ΑΑΑΑΑΑΑΑΝΝΝ θες να στρίψεις.

Όταν εσύ όμως τελειώνεις με το φρενάρισμα και πας σιγά σιγά στο γκάζι, τότε το Load φεύγει και πάει πίσω και ελαφραίνει το τιμόνι.

Οπότε στα δικά μας τιμόνια με τα 3nm ροπής peak , πραγματικά δεν ξέρω τί θα ήθελες να νιώσεις.

Ίσα ίσα στο κέντρο που έχουμε και το dead zone, άντε να καταλάβεις το 50% αύξησης της αντίστασης που δεν θα την νιώσεις , αφού είσαι ευθεία.

Οπότε το μόνο που μένει είναι ένα canned effect πχ το slip όπου όταν το λάστιχο τείνει να μπλοκάρει , έχεις τον ψεύτικο κραδασμό.

Στα φρένα σε κανένα sim δεν έχεις αίσθηση στα φρένα. Λογικό.

 

ΥΓ Αν θες να νιώσεις φρένο, πάρε το lamborghini aventador το road car που έχει ενεργό brake bias. Στην αρχή δίνει τέρμα μπροστά και αν βλέπουν τα ηλεκτρονικά ότι πας να ψαρέψεις, το πάει πίσω. Αλλά το νιώθεις στο τιμόνι σαν ψάρεμα. Είναι πορωτικό.

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη δεν ξερω τι λες αλλά το AMS για παραδειγμα ειναι κλασεις ανωτερο στο συγκεκριμενο θεμα(κ ας θεωρω οτι εχει υποδεέστερο FFB εν γένει)  :shutup:

 

Spoiler

Βαζω φυτιλιες πρωτομηνιατικα :hehe::hehe:

 

 

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
Link to comment
Share on other sites

Όχι πολλοί σήμερα, αν και 7 δεν ήταν άσχημα.

Παρόλα αυτά, προσωπικά το κατευχαριστήθηκα.

Στον 1ο αγώνα δεν πίεσα και άφησα τον @Thodoris1884 να φάει τα μούτρα του χεχεχε

Τα υπόλοιπα παιδιά είχαν τις ατυχίες τους, οπότε ήταν μια άνετη νίκη.

Στον 2ο αγώνα , ακόμα λιγότεροι , οπότε απλά παίξαμε.

 

Το αμάξι ήταν πάντως απίστευτα πορωτικό, λάτρεψα τον κάθε γύρο με αυτό.

Ήταν ικανό για 1:55 κάτι

 

9ab4e451408c3aaa8cc5c269579080f5.png

 

Εδώ ο γύρος του 1:56:4 που όπως θα δείτε είχε αρκετά λάθη:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.