Jump to content

MSI rma process


Harrisxr650
 Share

Recommended Posts

Ανταπόκριση από το θέμα εδω

η μητρική θα φύγει για rma μέσα στην εβδομαδα

μου έστειλαν σήμερα το παρακατω

 

1) we will repair or swap your product with same model under warranty,

2) if product is unrepairable, we can offer swap with upgraded model but you need to cover difference between market price of both products – so we offer a pay swap (+ transportation, handling etc.),

3) credit in this situation is impossible.

 

και έχω μερικές αποριες γιατί δεν έχω ξανακάνει rma απευθείας με τον κατασκευαστη. Το 2  στέκει νομικά? κανονικά δεν πρέπει να στείλουν προϊόν ίδιο η με ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά χωρίς επιβάρυνση στον καταναλωτή? 

Την αποστολή πως θα την κάνω? ΕΛΤΑ η στέλνουν εκείνοι courier?

πανω κάτω πόσες μέρες παίρνει μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία?

Sorry αν οι ερωτήσεις ακούγονται χαζές αλλά όπως είπα πρώτη φορά rma απευθείας με κατασκευαστή και δεν έχω ιδέα? 

Thanks

 

Link to comment
Share on other sites

Απ' ό,τι κατάλαβα από το προηγούμενο thread, δεν είσαι 100% σίγουρος ότι η μητρική είναι νεκρή, αλλά έχεις σοβαρές ενδείξεις.

 

Από περιέργεια για πες πού θα στείλεις τη μητρική, με ποιο courier και πόσο σου στοίχισε. Επίσης ανάφερέ μας τι γίνεται όταν παραλειφθεί από την MSI, αν σου δώσουν κάποιον αριθμό παρακολούθησης της επιδιόρθωσης/αντικατάστασης κτλ. Γενικά πες μας πώς κύλησε η όλη διαδικασία για να έχουμε μια εικόνα για το RMA της MSI.

 

Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να έχεις γρήγορα καινούρια μητρική στα χέρια σου!

 

 

Edited by gdp77
Link to comment
Share on other sites

Οι μητρική είναι dead τελείως. Ούτε clear CMOS δεν κάνει και όπως επίσης και στην λειτουργία bios flashback+ , όπου δεν χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από psu & Mobo , είναι unresponsive.... ram &GPU δοκιμαστικαν αλλού και είναι οκ. CPU δεν έχω βρει πλατφόρμα ακόμα αλλά δύσκολο να έχει πάθει κατι. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς θα γράψω μόλις μάθω και εγώ 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παρακαλώ να κλείσει το παρών, Η  mobo έφυγε με ΕΛΤΑ σαν συστημένο και επιστράφηκε με ups.
ευχαριστώ  
Για πες δυο λόγια για κόστος/διαδικασία

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

Για πες δυο λόγια για κόστος/διαδικασία

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 

Αφού μίλησα με την τεχνική υποστήριξη για οδηγίες debuging που δεν απέδωσαν καρπούς με παρέπεμψαν στο τμήμα rma στην Πολωνία.

Από εκεί μου έστειλαν σε pdf ένα έντυπο με τον αριθμό rma και στοιχειά παραλήπτη για να κολλήσω πάνω στο δέμα.

Το έστειλα με συστημένο  ΕΛΤΑ και κόστος  17€.

Σε δυο μέρες είχε παραδοθεί, μπήκε στο service, αλλάχτηκε η flash memory, έγινε έλεγχος καλής λειτουργίας και στάλθηκε πίσω με ups δωρεάν,

παρέλαβα σε 2 μέρες. 

το tracking No  των ΕΛΤΑ δεν δούλευε από την στιγμή που έφτασε το δέμα στην χωρά προορισμού άλλα μπορούσα να τσεκάρω την διαδικασία παραλαβής, επισκευής & έλεγχου μεσώ του  rma portal της msi εδω

https://rma3.msi.com/RMA_Portal_Customer_Service/Default.aspx

βάζοντας το rma Νο και το s/n της μητρικής.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

αν δεν σου κάνει κόπο να ξεκαθαρίσουμε πλήρως δύο σημεία:
α) για την αποστολή που έκανες το κόστος των 17€ το επωμίστηκες εσύ; Δεν σου το επέστρεψαν κάπως. Το pdf που σου ζήτησαν να βάλεις πάνω στο πακέτο είχε κάποια ενσωματωμένη δυνατότητα δωρεάν αποστολής κι επέλεξες εσύ να πάει συστημένο επωμιζόμενος το κόστος; Ο τρόπος επιστροφής ήταν δική σου απόφαση ή σου ζήτησαν/πρότειναν τα ΕΛΤΑ και το συστημένο;

β) το γράφεις, το επαναλαμβάνω για να μην υπάρχει αμφιβολία, η μητρική επισκευάστηκε, δεν σου έδωσαν καινούρια.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μας έδωσες.

Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

αν δεν σου κάνει κόπο να ξεκαθαρίσουμε πλήρως δύο σημεία:
α) για την αποστολή που έκανες το κόστος των 17€ το επωμίστηκες εσύ; Δεν σου το επέστρεψαν κάπως. Το pdf που σου ζήτησαν να βάλεις πάνω στο πακέτο είχε κάποια ενσωματωμένη δυνατότητα δωρεάν αποστολής κι επέλεξες εσύ να πάει συστημένο επωμιζόμενος το κόστος; Ο τρόπος επιστροφής ήταν δική σου απόφαση ή σου ζήτησαν/πρότειναν τα ΕΛΤΑ και το συστημένο;

β) το γράφεις, το επαναλαμβάνω για να μην υπάρχει αμφιβολία, η μητρική επισκευάστηκε, δεν σου έδωσαν καινούρια.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μας έδωσες.

 

α) το κόστος αποστολής το επωμίστηκα εγώ, τον τρόπο επίσης τον επέλεξα εγώ, θα μπορούσα να το στείλω ως απλό  με κόστος περίπου 9€ αλλά προτίμησα το συστημένο, στο έντυπο δεν υπήρχε επιλογή για δωρεάν μεταφορά, το κόστος προς αυτούς  δεν το επέστρεψαν αν και το ζήτησα καθ' ότι η μητρική θεωρείται premium product, τον τρόπο επιστροφής τον επέλεξαν οι ίδιοι και το κόστος το επωμίστηκε η msi.

 

β) Ναι επισκευάστηκε, εκεί δεν μπορούσα να αξιώσω τιποτα καθώς στους όρους εγγύησης αναγράφει ότι αντ/αση γίνεται μόνο αν δεν επισκευάζεται το προϊόν. Το μόνο που πήρα σαν γραπτή διαβεβαίωση μετά από σχετικό μου ερώτημα είναι οτι το πρόβλημα που είχε ηταν random και πως αν προκύψει εκ νέου πρόβλημα θα προχωρήσουν σε αντ/ση με ίδιο προϊόν ή με άλλο ιδίων ή καλύτερων χαρακτηριστικών . Για το random επιφυλάσσομαι καθώς στο forum  της msi υπάρχουν αρκετές αναφορές για ίδιο ακριβώς πρόβλημα και με άλλες μητρικές.  

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις, ναι φυσικά καλά έκανες και το έστειλες με τα 17€, η απορία μου την οποία ήδη απάντησες ήταν αν η απόφαση αυτή ήταν δική σου ή δική τους (και κατ' επέκταση η ευθύνη για το αν πάθει κάτι το προϊόν κατά τη διαδρομή προς τα εκεί, αν χαθεί κλπ). Δεν είναι και το χειρότερο RMA, με ικανοποιητική ταχύτητα το έλυσαν αλλά αυτό το σημείο -καθώς και το ότι δεν σου αποζημίωσαν το κόστος- μπαίνει στα αρνητικά τους. Σε παρόμοια περίπτωση ενδεχομένως να είναι ασφαλέστερο για τον τελικό χρήστη να πάει στο κατάστημα αγοράς εντός Ελλάδας. Ταχύτητα κι ευκολία συνεννόησης έναντι μεγαλύτερης ασφάλειας, ας το ζυγίσει ο καθένας.

Έκανες πολύ καλά που πήρες γραπτώς τη δήλωση αυτή, αχρείαστη να είναι αλλά καλύτερα να την έχεις παρά όχι. Στο άλλο νήμα που είχες ανοίξει για το πρόβλημα διάβασα ότι ενώ εσύ επέστρεψες την αρχική συσκευασία αυτοί σου την έστειλαν πίσω σε άλλη. Δηλαδή τυχόν συνοδευτικά αντικείμενα που υπήρχαν (εγχειρίδια χρήσης, τυχόν backplate, cd με drivers) τα κράτησες χωρίς να τους τα στείλεις πίσω, αν τους τα έστειλεςστα επέστρεψαν ή λείπουν με την αλλαγή στη συσκευασία;
Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά μιας και απαντάς με ακρίβεια μπορεί να διευκολύνει άλλους στο μέλλον.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις, ναι φυσικά καλά έκανες και το έστειλες με τα 17€, η απορία μου την οποία ήδη απάντησες ήταν αν η απόφαση αυτή ήταν δική σου ή δική τους (και κατ' επέκταση η ευθύνη για το αν πάθει κάτι το προϊόν κατά τη διαδρομή προς τα εκεί, αν χαθεί κλπ). Δεν είναι και το χειρότερο RMA, με ικανοποιητική ταχύτητα το έλυσαν αλλά αυτό το σημείο -καθώς και το ότι δεν σου αποζημίωσαν το κόστος- μπαίνει στα αρνητικά τους. Σε παρόμοια περίπτωση ενδεχομένως να είναι ασφαλέστερο για τον τελικό χρήστη να πάει στο κατάστημα αγοράς εντός Ελλάδας. Ταχύτητα κι ευκολία συνεννόησης έναντι μεγαλύτερης ασφάλειας, ας το ζυγίσει ο καθένας.

Έκανες πολύ καλά που πήρες γραπτώς τη δήλωση αυτή, αχρείαστη να είναι αλλά καλύτερα να την έχεις παρά όχι. Στο άλλο νήμα που είχες ανοίξει για το πρόβλημα διάβασα ότι ενώ εσύ επέστρεψες την αρχική συσκευασία αυτοί σου την έστειλαν πίσω σε άλλη. Δηλαδή τυχόν συνοδευτικά αντικείμενα που υπήρχαν (εγχειρίδια χρήσης, τυχόν backplate, cd με drivers) τα κράτησες χωρίς να τους τα στείλεις πίσω, αν τους τα έστειλεςστα επέστρεψαν ή λείπουν με την αλλαγή στη συσκευασία;
Συγγνώμη για τις ερωτήσεις αλλά μιας και απαντάς με ακρίβεια μπορεί να διευκολύνει άλλους στο μέλλον.

Για το πρώτο σκέλος της ερώτησης σου: είναι αγορασμενη από Amazon αλλά είχε χαθεί η απόδειξη και δεν γνώριζα ποιος ήταν ο πωλητής. Είχε γίνει register  στην msi κανονικά οπότε ο μόνος τρόπος ήταν να τους την στείλω απευθείας.

 Για το δεύτερο σκέλος : μου ζήτησαν να την στείλω στην αρχική συσκευασία χωρίς όμως τα παρελκόμενα. Να είναι μέσα στο αντιστατικο σακουλάκι της (παράδοξο μιας και η αρχική συσκευασία δεν περιλάμβανε κάτι τέτοιο). Υπήρχε σημείωση ότι αν στείλω παρελκόμενα αυτά μπορεί να πεταχτούν (?!) Δεν ανέφερε πουθενά ότι θα πετούσαν την αρχική συσκευασία. Εδώ μάλλον φταίω και εγώ μιας και δεν το ξεκαθάρισα. Anyway τους έχω στείλει ένα mail εξηγοντας την κατάσταση ώστε να μου την στείλουν ή να μου στείλουν μια άλλη..αλλά χλωμό το κόβω..μικρό το καλό βέβαια αφού επιδιορθώθηκε η ζημιά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

έχεις δίκιο η συσκευασία είναι δευτερεύον ζήτημα μιας και δεν σου λείπουν τα παρελκόμενα. Αρκεί μονάχα να τους το έχεις αναφέρει σε κάποιο email ώστε σε ενδεχόμενη νέα επιστροφή να μη ζητούν το αρχικό κουτί. Κι αυτό υπερβολή είναι μιας και μπορείς πάντα να το αναφέρεις εάν και όποτε προκύψει τέτοιο θέμα.
Εύχομαι να δουλέψουν όλα όπως πρέπει και να μην υπάρξει άλλη ταλαιπωρία.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...