Jump to content



Θερμομεικτική Μπαταρία / Βρύση


Recommended Posts

Μία γρήγορη ερώτηση για τους μάστορες.

Η μπαταρία στον νιπτήρα της κουζίνας έχει αρχίσει και βγάζει νερό από το σημείο που την πιανουμε πάνω... Οταν το εχω κλειστό προς το ζεστό αρκετά και λιγότερο οταν το εχω κλειστό και προς το κρύο.

Επειδή είμαι στο κομμάτι άσχετος... της "τεχνολογίας" αυτής...

Είναι επισκευάσιμη η μπαταρία (με νέα λαστιχάκια κλπ) ή να πάω κατευθείαν σε αγορά νέας και αντικατάσταση της?

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Link to comment
Share on other sites

Αν ειναι απο πανω κ αξιζει η μπαταρια μαλλον ειναι μηχανισμος. Αν ειναι απο κατω τσεκαρε τα σπιραλ. Αν κ απο τα γραφομενα σου καταλαβαινω οτι χανει σε αυτο το σημειο.

 

20191217_141126.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αναλογα το μοντελο ειναι επισκευασιμη,πρεπει να την λυσεις για να δεις.Ειτε εχει καπου εμφανες ενα αλλεν η βγαζεις το σηματακι του ζεστου κρυου και ειναι εκει το αλλεν.Παντως αν ειναι απο τις φτηνες δεν αξιζει η ιστορια μιας και με 15 ευρω πλεον παιρνεις κατι αρκετα καλο.

Link to comment
Share on other sites

η μπαταρια ειναι σαν την παρακάτω

και εχω σημειώσει και το σημείο από όπου τρέχει
ηταν απο την κατασκευη και δεν ξέρω αν ειναι ακριβη ή οχι

μπαταρια2.jpeg

Έγινε επεξεργασία από beastie
Link to comment
Share on other sites

Ανοιγει, βρες μια χρωμιωμενη ταπα οπως δειχνει η karmen, βγαλτη με κατι πλαστικο να μη τη χαραξεις. Απο μεσα εχει μαλλον allen ψιλο και τη λυνεις ολη

 

ο μηχανισμος ειναι σαν αυτον

 

4013010006_1.jpg

 

βρισκεις ανταλλακτικο και το αλλαζεις

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

5-7 ευρω κανει ενας μηχανισμος και τον αλλαζεις σε λιγοτερο απο 5 λεπτα.

Πρεπει να τον βγαλεις ομως για να παρεις τον ιδιο γιατι εχει 2-3 διαφορετικους τυπους(απο την κατω μερια).