kreach Ιούλιος 11, 2009 #2384 Ιούλιος 11, 2009 Σήμερα ανακάλυψα κατι τρομερό Και πάλι, πες πως έγραφε 156, πόσα είναι τα (κύρια) λειτουργικά στις μέρες μας? Από τη μια έχουμε τις Microsoft τα Windows XP/Vista/7 στις διάφορες εκδόσεις (Home, Pro, Home Premium...) για 32 ή 64bit και τέλος για Ελληνικά και Αγγλικά. Και μετά έχουμε τα OSX πρακτικά παίζει μόνο το Leopard. YΓ Και τα πιγκουινάκια δεν διατίθενται προς πώληση ... προστατεύονται από την WWF
Kostas007 Ιούλιος 11, 2009 #2385 Ιούλιος 11, 2009 νομιζω οτι εννοουσε το 666 και οχι οτι εχει πολλα λειτουργικα
kreach Ιούλιος 11, 2009 #2386 Ιούλιος 11, 2009 Δεν με κατάλαβες, προφανώς κατάλαβα το αστείο με τα 666 - number of the devil To αστείο είναι διπλό
Kostas007 Ιούλιος 11, 2009 #2387 Ιούλιος 11, 2009 Δεν με κατάλαβες, προφανώς κατάλαβα το αστείο με τα 666 - number of the devilTo αστείο είναι διπλό beast
ΓιαγκΤ Ιούλιος 12, 2009 #2388 Ιούλιος 12, 2009 Το έχουν παρακάνει οι αεροπορικές με τις περικοπές!! Μπορεί να είναι αξιόλογος πιλότος, αλλά πως να το κάνουμε, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη : )
LevelOne Ιούλιος 13, 2009 #2396 Ιούλιος 13, 2009 Ignorance is kind Προφανώς και εννοεί για μοντέλα αεροπλάνα.
kreach Ιούλιος 13, 2009 #2397 Ιούλιος 13, 2009 Θα φανερώσω κάτι αποκαλυπτικό σχετικά με την ανακοίνωση του astrolabos ... Και όχι, δεν το έκανα με photoshop Δείτε το και μόνοι σας !!! ... Αλίμονο σε όποιον πατήσει κλικ και αλλάξει τον αριθμό τον views, έτσι για σπάσιμο !
kreach Ιούλιος 13, 2009 #2400 Ιούλιος 13, 2009 Views Αρχικά: 666 (1) Views Τελικά: 668 (2) Από σχέση (1), (2) =>668-666= 2 Παραβιάσανε την εντολή μου! (3) Από σχέση (3) και το ποστ του fragma => ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΕΝΟΧΟΣ ! ΠΟΙΟΣ Ο ΕΝΟΧΟΣ ???
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.