Borg Οκτώβριος 3, 2010 #5201 Οκτώβριος 3, 2010 http://alphadesigner.com/project-mapping-stereotypes.htmlίσως το καλύτερο ever :clap:
Dant3 Οκτώβριος 3, 2010 #5203 Οκτώβριος 3, 2010 φαινεται οτι ειναι με επεξεργασια η μουρη του στην πρωτη φωτο αλλα παρολα αυτα ειναι θεικο!
Chosen Οκτώβριος 4, 2010 #5210 Οκτώβριος 4, 2010 Τα innocent είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ προϊόντα btwΚαι πανάκριβα...
Havic Οκτώβριος 5, 2010 #5213 Οκτώβριος 5, 2010 @ astrolabos Yeah, το έχω κάνει, στο εργαστήριο της σχολής μου, δίπλα μου καθόταν μια κοπελία και τις έβαλα το δικό μου ποντίκι....απλά πέθανα στα γέλια, μια κοίταζε το pc που γινόταν ότι νάνε και μία εμένα που κοπανιόμουν από τα γέλια...just epic!
Periklis_pap Οκτώβριος 5, 2010 #5217 Οκτώβριος 5, 2010 aahahahahahhahahah πόσο epic πια τα πλευρά μου +1 ξεράθηκα στα γέλια νάσε καλά φιλε.
Myralis Οκτώβριος 5, 2010 #5219 Οκτώβριος 5, 2010 Epic: Jesus... Να και κάτι που πρέπει να κάνω πριν πάρω πτυχίο
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.