Jump to content

Ταλαιπωρία 4 μηνών βρίσκει -τυχαία- τη λύση της


papatsonis
 Share

Recommended Posts

Κάποιοι πατρινοί Thelab-ίτες θα θυμούνται σε κάποιο καφέ που είχα πει οτι τα ειχε παίξει ο μισος IMC του winchester μου και δούλευε μονο σε Single channel , εκτοτε απλα περιμενα να τελειωσει το στοκ του overclockers σε winchester για να τον στείλω για rma.

Σήμερα το πρωί τι τα θελα και περασα απο το πλαίσιο , είδα οτι είχε φέρει venice και είπα να χτυπήσω ενα 3000+ .Δοκιμάζοντας τον στο συστημα ... παπαλα νο μπουτ.. ψαχνοντας απο δω απο κει , κουνώντας καταλάθος την ψύκτρα ακουσα κατι σαν μικρο κρακ (Hyper 6).-Εδώ να προσθέσω οτι η πλαστική βάση που εδινε και αντικαθιστούσε αυτη της AMD , έβρισκε στη Νεο2 σε καποιο ολοκληρομενο και την ειχα κοψει λιγο απο την αρχή.-

Ξεβιδώνοντας τη βάση τι να δω.. ενας μικρος smd πυκνωτάκος που ήταν σε καποια γραμμή προς τις μνήμες ,ήταν συρριζα στη πλαστικη βάση -και δε το ειχα προσεξει στην πρωτη τοποθετηση- ,απο καποια μετακινηση ή χτύπημα είχε ξεκολλήσει(απο παλιά πλεον) και με την καινούργια τοποθέτηση είχε περιστραφεί και βραχυκύκλωνε.Αφου το κόλλησα , και μου έφυγε το αγχος οτι η μητρική δούλευε, βάzω παλι το winnie πάνω και λεω λες... ..ε τωρα επαιζε κανονικα σε dual channel :wall: :wall: .. μόνο και μόνο για να μου μαμήσει το απόγευμα (αλλά άξιζε τον κόπο τελικά)

Υ.Γ.> το περίεργο είναι οτι κάποτε τον ειχα δοκιμάσει σε άλλο παιδι (τον winnie) και σε εκείνοn δεν έπαιζε το DC οπότε το είχα πάρει απόφαση,,,wtf???

Υ.Γ.2> εδώ οφείλω να ενημερώσω επίδοξους αγοραστές προς το Pc-Corner Πάτρας (και αν προσβληθεί ας στείλει πμ..) για το support του. Όταν είχα πάει τοτε με την απορία του τι εφταιγε (cpu ή mobo) και ζητώντας του να την ελένξει -μιας και ηταν πολύ ταλαιπωρία να στείλω αγγλία τον επεξεργαστή (που δεν έφταιγε κιολας)- και υπήρχε η πιθανότητα -αν εφταιγε η μητρική- να έκανε καμια μαμακια και στον καινούργιο απο το rma και θα είχα μπλέξει και σε 2ο rma (στο καπάκι) μου έβρισκε διακιολογίες ότι δεν είχε επεξεργαστή να του δοκιμάσει.Αντι ώς όφειλε να την έστελνε για rma ,και μολις έβρισκαν τον πκνωτάκο θα πλήρωνα καποιο μικρο ποσο στο σερβις για επισκευή και θα ξαναγύρναγε πίσω , έκανε την πάπια.. + εγω έφαγα την ταλαιπωρία..

Y.Γ.3> αν εχουν βγεί καθαρές οι φωτό απο το κινητό θα ποστάρω και το κωλοσημείο που έφυγε το πυκνωτάκι

my 2 cents...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εαν παιρνουσε ρμα δεν θα πληρωνες τιποτα.Εαν παλι ανακαλυπταν τον πυκνωτακο που επειπε απλα θα στην γυσρνουσαν πισω ετσι οπως ειναι με την δικαιολογια οτι λειπει smd εξαρτημα και η βλαβη ωφειλεται στον χρηστη.Αλλα πιστεψε πρεφα δεν θα επαιρναν για τον πυκνωτη.

P.S. Σχετικα με την διαδικασια του rma ......Παντως εισαι τυχερος μεσα στην ατυχια σου.

Link to comment
Share on other sites

Just for the record..

Αν και η φωτό ειναι πανάθλια , απο το κινητο (ειλικρινά πίστευα ότι ήταν καλύτερα εστιασμένη.. :p )

με κόκκινο είναι η θέση που ξεκόλλησε ο πυκνωτάκος και έκοβε το ένα κανάλι της μνήμης

post-172-1416072070,9638_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Myralis [Σήμερα, στις 03:16]

Ερώτηση από άσχετο, και συγνώμη για την ταλαιπωρία, τι είναι το rma???

Επιστροφή εντός εγγυήσεως χαλασμένου εξαρτήματος προς αντικατάσταση

Link to comment
Share on other sites

Επειδή NEO2 την ειχα κι εγω με τη Hyper6 και δεν ειχα πρόβλημα χωρου ειδα κατι παλιες φωτογραφίες και δεν εχει πυκνωτή σ'εκεινο το σημείο...Μαλλον ειχα άλλο revision της μητρικής!

Παντως αν την εστελνες για RMA δε νομίζω να πρόσεχαν το πυκνωτή...Εκτος κι επεφτες σε κανενα ψειρα τεχνικό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ειχε αλλαξει το revision , γιατι είχα απο τα παλιοτερα.Αλλά μηπως ? απλως δεν ειχες αλλάξει την πλαστική βάση ? Γιατι τότε σίγουρα δε θαχες προβλημα.

Το θέμα για το rma , δεν ήταν ο ψείρας τεχνικός (αν βρισκόταν) αλλά όπως είπα , η αδιάφορη αντιμετώπιση , ότι δεν μπορώ να τη δοκιμάσω στο μαγαζί("..δεν εχω cpu.." ), και "...αν δεν εχει προβλημα θα μου τη στείλουν πισω..." (κατι πρεπει να ειχε ψελλίσει οτι θα χρεωθεί και τον έλεγχο... κλπ)

Link to comment
Share on other sites

Αλλά μηπως ? απλως δεν ειχες αλλάξει την πλαστική βάση ? Γιατι τότε σίγουρα δε θαχες προβλημα.

Και πως θα κουμπωνε χωρις να αλλάξεις τη βάση?

Τη βαση της cm ειχε πανω μονο το back-plate δεν ειχα βάλει γιατι ήταν πολύ μανουρα να βγαλω το σιδερενιο που εχει πίσω...

Πάντως ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι η δικιά μου ήταν διαφορετικό rev γιατι ειχε και καποιες σχεδιαστικές διαφορες με άλλες NEO2 που ειδα [Διαφορετική θεση σε ενα τσιπάκι]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όταν σ ένα απόγευμα έρχεσαι (με την μητρική που απ ότι μας λες κατέστρεψες εσύ) και πολύ απλά σου λέω δεν έχω cpu να την ελένξω τώρα, αλλά κάθομαι κ σου λέω ποιον και που "γνωστό" μπορεί να έχει (μιας κ δεν την έφερες για να την αφήσεις αλλά για να την πάρεις στα καπάκια) εσύ κρίνεις το support μιας εταιρίας?δεν κατάλαβα δλδ μας την έφερες πίσω και δεν στην αλάξαμε?η απλά επειδή δεν είχα cpu που εσύ είχες φέρει απ έξω μας κρίνεις?για παρακαλώ και εσένα διόρθωση των λόγων σου και τους moderators γιατί τίθεται θέμα δυσφήμισης εταιρίας για ανύπαρκτους λόγους..(όσο για το θέμα του αν θα την άλαζαν η όχι αυτό είναι κάτι που μόνο η Oktabit ξέρει μιας κ η μητρική είναι msi, έχει τύχει αρκετές φορές σ εμένα πάντος να βρουν τον ξηλωμένο πυκνωτάκο και να τεθεί εκτός εγγύσης το προιόν..τελευταία με την Quest κ μια dfi nf3)

Ευχαριστώ,

Θάνος Αλιχός

Link to comment
Share on other sites

μερικά καταστήματα έχουν λάθος αντιλήψεις γιαυτο πολλές φορες αφήνουν δυσαρεστημένους πελάτες ή απο μόνα τους ποτε δεν θα πάνε μπροστά

νομίζεις πως ο κόσμος σε έχει ανάγκη η εσύ τον κόσμο? έλα στη θέση τώρα ενός οποιουδήποτε πελάτη κ διάβασε αυτα που έγραψες. ένας έξυπνος επιχειρηματίας πιστέυω θα έδειχνε τη φιλική κ εξυπηρετική του πλευρα(κ ας μην ένιωθε έτσι απο μέσα του) σε ένα σωρό υποψήφιους πελάτες που ειναι χρήστες του φορουμ κ όχι αλλαζωνικά να τους επιτίθεται κιολας. :)

προτάσεις συμπεριφοράς έκανα για καλύτερο δικό μας(του καταναλωτή) κ δικό σας(καταστηματαρχών) για να είναι όλοι ικανοποιημένοι, δεν κάνω προσωπική επίθεση

Link to comment
Share on other sites

Επειδή σχολιάζουμε χωρίς πολλές φορές να έχουμε γνώση του θέματος και επειδή συνήθως στην Ελλάδα επικρατεί η νοοτροπία στο λάθος που κάνει ένας χρήστης να τα φορτώνει στο κατάστημα και στην εταιρία που αγοράσε το προϊόν. Σαν υπεύθυνος καταστήματος θα ήθελα να σας ενημερώσω για ορισμένα πράγματα.

1ον Υπάρχουν αρκετοί χρήστες του Thelab οι οποίοι κατ επανάληψη έχουν κάνει ζημιά σε προϊόντα , δεν μας έχουν ενημερώσει και παρ όλα αυτά έχουμε καταφέρει για να μην μείνουν δυσαρεστημένοι ν αλλάξουμε τα προϊόντα και να τους δώσουμε καινούργια. Όπως επίσης έχει τύχει με μέλη του Thelab το προϊόν στο οποίο έχουν κάνει ζημιά να το αλλάξουμε για να μην μείνουν δυσαρεστημένοι και στη συνέχεια να το έχουμε στο κατάστημα και να κάθεται επειδή η εταιρία δεν μας το αλλάζει.

2ον Όσον αφορά την περίπτωση του Κου Παπατσώνη , ο συγκεκριμένος πελάτης μετά από ζημιά που έκανε στη μητρική του και την οποία δεν έκανε άμεσα γνωστή σε μας, μας ζήτησε να ελένξουμε την μητρική του. Στο κατάστημα δεν υπήρχε άμεσα επεξεργαστής για να γίνει έλεγχος, για τον λόγο αυτό και επειδή ο πελάτης βιαζόταν του προτείναμε να βρει κάποιο γνωστό πελάτη και να την ελένξει μαζί του, διαφορετικά θα έπρεπε να την αφήσει στο κατάστημα για να ακολουθήσει την διαδικασία RMA. Ο Κος Παπατσώνης επέλεξε να την ελένξει ο ίδιος και δεν μπορώ να καταλάβω του λόγους για τους οποίους διαμαρτύρεται ? Τι άλλο έπρεπε να κάνουμε δηλαδή ?

3ον Όταν αναφερόμαστε σε μια εταιρία θα πρέπει να έχουμε απτά στοιχεία και να μην κατηγορούμε άδικα τον οποιανδήποτε για κάποιο λάθος για το οποίο ευθυνόμαστε εμείς. Θα ήθελα να ενημερώσω τον Κο Παπατσώνη ότι η εταιρία μας επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμο δικαίωμα της (Συκοφαντική Δυσφήμηση) και αν δεν αλλάξει ύφος και στυλ στα thread του το λόγο τον έχει η Δικαιοσύνη. Αν σας φαίνεται σκληρή η απάντηση αυτή τότε θα πρέπει να μας δικαιολογήσετε. Γιατί ? Γιατί ένα χρόνο έχουμε φάει την ζωή μας για να εξυπηρετούμε πελατες και κύρια για να μένουν ικανοποιημένοι, δεν μπόρει λοιπόν ο καθένας να λέει ότι θέλει χωρίς λόγο την στιγμή που μάλιστα τον εξυπηρετούμε και ειδικά όταν ο ίδιος φταίει.

Για περαιτέρω Διευκρινήσεις στο θέμα

info@pc-corner.gr

Με τιμή

Βασίλης Αλιχός

Link to comment
Share on other sites

Xμ χμ χωρις να θελω να φανω κακος , νομιζω οτι δεν στεκει νομικα η δημοσιευση στο ιντερνετ.Ακομα και εαν στεκει πρεπει να αποδειχθει ποιος ειναι ποιος.Οποτε ας αφησουμε τις απειλες κατα μερος.

Link to comment
Share on other sites

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο

Μέχρι να έρθει εναντίον με τα συμφέροντα της εταιρίας

Δε παίρνω το μέρος κανενός, απλά επειδή δουλεύω σε κομπιουτερομάγαζο βλέπω πολλές κουτοπονηρίες από πελάτες οι οποίοι νομίζουν ότι μασάμε κουτόχορτο

Απλά θα φρόντιζα να τη στάση και τη συμπεριφορά μου απέναντι στους πελάτες

Pc corner και μένα μου ανέβασαν το αίμα στο κεφάλι αλλά stay cool

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Vagouridi μάλλον κάνεις λάθος, εδώ υπάρχει ένα Site με moderators,admins & ιδιοκτήτες του site, με το σκεπτικό σου λοιπόν το διαδίκτυο είναι ένα άσυλο για να γραφεί ο καθένας ότι θέλει και όχι ένας φορέας ενημέρωσης όπως εμείς νομίζουμε. Αν επιμένεις στην άποψη αυτή τότε καλός. Μπορεί εσένα να μην μπορούν να σε βρουν και να αποδείξουν ποιος είσαι. Τους πελάτες μας όμως καθώς και του ιδιοκτήτες του site μπορούμε να τους βρούμε και να αποδείξουμε και τι ρόλο παίζουν. Για αυτό καλυτέρα να το αφήσουμε να βρει το θέμα το δρόμο του και μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις αδικαιολόγητα μέλη. Όσον αφορά απειλές δεν εκτοξεύσαμε καμιά απειλή διάβασε λίγο καλυτέρα "η εταιρία μας επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμο δικαίωμα της (Συκοφαντική Δυσφήμηση)" δεν απειλούμε κανένα προστατεύουμε τα συμφέροντα μας. Όπως και εσύ θα έκανες το ίδιο !!!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν προσπαθω να παρω το μερος κανενος.Το τι εγινε με την msi ειναι δικο σας θεμα.Δεν μου εκατσε αυτο το "η εταιρία μας επιφυλάσσεται για κάθε νόμιμο δικαίωμα της (Συκοφαντική Δυσφήμηση)".Ο καθενας εχει διακαιωμα να πει την γνωμη του και να αναφερει περιστατικα.Κατα την γνωμη μου καλο θα ηταν να σταλει κατευθειαν η μητρικη για rma.Οπως επισης δεν μου εκατσε καλα και το οτι δεν ειχατε εναν 939 να δοκιμασετε.Αλλα και παλι δεν μιλησα εως τοτε επιφυλασομενος το τι ακριβως εγινε.Βεβαια θεωρω και υπερβολη το να ζητας εκεινη την ωρα να τσεκαρεις την μητρικη ...Αλλα για ονομα του θεου προσπαθουμε να τακτοποιουμε τετοια θεματα οσο γινετε πιο γρηγορα και με το καλυτερο τροπο.Ισως να ειμαι λιγο αποτομος μαζι σου , και δεν θα επρεπε , για αυτο σου ζητω προκαταβολικα συγνωμη ....μακαρι το θεμα να ληξει εδω και να τα βρειτε μεσα απο το φορουμ.Αλλα θα ηθελα να μην ξανακουσω για θεμα συμπεριφορας ρμα και μετα να ακουω για μυνησεις και και......Και σε αυτο κατηγορω τους ελληνες καταστηματαρχες και χονδρεμπορες.

Υ.Γ.Ρουτακο ξεχασες να πληρωσεις αυτον τον μηνα τον Πετρο....

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Vagouridi νομιζω πως δεν διαβαζεις προσεκτικα τα topic:

--> πελάτης βιαζόταν του προτείναμε να βρει κάποιο γνωστό πελάτη και να την ελένξει μαζί του, διαφορετικά θα έπρεπε να την αφήσει στο κατάστημα για να ακολουθήσει την διαδικασία RMA. Ο Κος Παπατσώνης επέλεξε να την ελένξει ο ίδιος και δεν μπορώ να καταλάβω του λόγους για τους οποίους διαμαρτύρεται ?

Δεν έχουμε σκοπο να χαλάσουμε την εικονα της εταιριας για ενα RMA ελπιζω να το καταλαβαινεις ? Τωρα το αν δε σου καθεται καλα αυτο που εγραψα, τοτε θα πρεπει να σου πω οτι ουτε εμενα μου καθεται καλα αυτο που εγραψε ο Κος Παπατσώνης και θα πρεπει να διαφυλαξω τα συμφεροντα της επιχείρησης μου. Ελπίζω να καταλαβαινεις τώρα δεν μπορουσα να κάνω κατι άλλο προτείνα για ενα RMA ο Κος Παπατσώνης επέλεξε να την ελένξει ο ίδιος.-

Απο εκεί και πέρα δεν καταλαβαίνω τι άλλο θέλει ο Κος Παπατσώνης.-

Link to comment
Share on other sites

Σε ενα σωστο και αρτιο service πρεπει να υπαρχουν τουλαχιστον επεξεργαστες,μνημες,καρτες για δοκιμη.Αλλιως δεν ειναι service κατα την ταπεινη μου αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.