Jump to content



Ταλαιπωρία 4 μηνών βρίσκει -τυχαία- τη λύση της


papatsonis

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 12:11]

Piece?Ti piece?Piece of meat??Piece of Amd x2 ?????!!!!!Μαλλον εννοεις peace!!!

δεν φταιω εγω........το χωριο μου δεν διαθετει αγγλιδες αλλα μονο γερμανιδες και ιταλιδες.......:hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από RootX [Σήμερα, στις 12:07]

Δλδ πως θα έπρεπε να αντιδράσουμε, δεν σε καταλαβαίνω.

Θα έπρεπε να το κλειδώσουμε επειδή ανέφερες τα περί δικαιοσύνης?

κουβέντα δεν γίνεται?

’λλο κουβέντα μεταξύ 12χρονων οπως αναφέρεται κ άλλο διασυρμός μιας εταιρίας με λόγια που κ ένας απλός 12χρονος καταλαβαίνει αν τα διαβάσει οτι δεν στέκουν..θα έπρεπε ναι να έχει κλειδωθεί το topic γιατί δεν κάνουμε κουβέντα απλά "έχουμε ύφος.." γιατί? Γιατί νομίζουμε οτι είμαστε στην Ελλάδα που πίσω απο τον υπολογιστή δεν μας "τραβάει" κανένας το αυτί..νομίζουμε επαναλαμβάνω..και αυτό που εσύ πιστεύεις οτι είναι απλό γιατί δεν είσαι στην θέση μου..για εμένα είναι και διασυρμός και δυσφήμηση.

Η θέση λοιπόν σαν moder/admin/ιδιοκτήτης ενός τέτοιου forum δεν είναι πλάκα όταν δίνει το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να διασύρει επώνυμες εταιρίες και πιστεύω πως καταλαβαίνεις οτι ο νόμος περι τύπου παίρνει μπάλα και τις απαντήσεις σου και την στάση σου..

Δεν είμαστε παιδάκια που παίζουμε γράφοντας, προσπαθούμε κάθε μέρα δουλεύοντας να χτίσουμε ενα όνομα που αφήνεις/ετε να διασύρει πως και ποιός?και γιατί?

Και επειδή αναφέραμε πολλά υπεύθυνη για το θέμα πια είναι η Κ. Αθανασιάδη Κυριακή (δικηγόρος) όπου έχει ήδη στα χέρια της το θέμα.-

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Σε ενα σωστο και αρτιο service πρεπει να υπαρχουν τουλαχιστον επεξεργαστες,μνημες,καρτες για δοκιμη.Αλλιως δεν ειναι service κατα την ταπεινη μου αποψη.

Σωστος...:T:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma

δεν φταιω εγω........το χωριο μου δεν διαθετει αγγλιδες αλλα μονο γερμανιδες και ιταλιδες.......:hehe:

Eτσι εξηγειται και το KANTE EΡΩΤΑ εεεε???Nice job ...keep going!!Kαι αφου δεν υπαρχουν αγγλιδουλες ->καλη δουλεια ..συνεχισε!!:D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα, θα ήταν να μην σου έδινε το forum το δικαίωμα να απαντήσεις.

Από εκεί και πέρα, μιας και την υπόθεση την έχει αναλάβει κάποιος υπεύθυνος όπως λες, θα δούμε αν η μπάλα παίρνει τις απαντήσεις και την στάση μου.

Link to comment
Share on other sites

’ν ο πελάτης έχει ιδιαίτερη απαίτηση για αυθημερόν έλεγχο και αντικατάσταση, άς ψωνίζει από το Πλαίσιο στην τελική... εγώ και το κάθε μαγαζί, με τα περιθώρια κέρδους που παίζουν στον χώρο μας, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε αντικαταστάσεις έτσι για πλάκα..

Εδώ υπάρχει ένα δίκιο, το Πλαίσιο όλοι ξέρουμε ότι είναι πιο ακριβό αλλά ξεχνάνε πολλοί ότι πληρώνει ένα κάρο υπαλλήλους (άχρηστους ή μη αυτό είναι άλλο θέμα) και έχει τα έξοδα τεραστίων σε διαστάσεις καταστημάτων και το κορυφαίο φυσικά RMA με επιτόπου δοκιμές και αντικαταστάσεις στο φτερό. Προσωπικά απορώ πως κρατάνε και τις τιμές τους σε "λογικά" πλαίσια.

Στο θέμα μας τώρα, πολλοί έχουν κάνει "μπινιές" σε rma με καμένα εξαρτήματα τα οποία "ω ξαφνικά σταμάτησαν να δουλεύουν". Αυτό σωστό - ξεσωστό, όταν δεν μπορεί να αποδειχθεί το αντίθετο (σε πάμπολλες περιπτώσεις), το μαγαζί οφείλει σε λογικά πλαίσια να εξυπηρετήσει τον πελάτη. Αν ο πελάτης όμως είναι υπερ-απαιτητικός (τα θέλω όλα και τα θέλω τώρα), ας πήγαινε στο Πλαίσιο. Ειλικρινά.

Δεν παίρνω το μέρος κανενός στην όλη ιστορία γιατί πιστεύω πως φταίνε και οι δύο εν μέρει. Από εκεί και πέρα τα δικαστικά...

Link to comment
Share on other sites

Δεν το έφερε για RMA το έφερε για ΑΜΕΣΟ έλενχο δεν θυμάμαι πόσες ακριβώς μέρες μετά μου είπε απο ΜΟΝΟΣ του οτι δεν φταίει η Μητρική αλλά ο επεξεργαστής του..δεν έμεινε ποτέ το mobo εδώ για έλενχο..αυτό για όσους δεν διαβάζουν απλά βιάζοντε να γράψουν..κ σε επανάληψη σε ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα δεν γίνεται έτσι σε 5 mins έλενχος μητρικής πλακέτας !

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Pc-Corner [Σήμερα, στις 14:59]

Η θέση λοιπόν σαν moder/admin/ιδιοκτήτης ενός τέτοιου forum δεν είναι πλάκα όταν δίνει το δικαίωμα στον οποιονδήποτε να διασύρει επώνυμες εταιρίες και πιστεύω πως καταλαβαίνεις οτι ο νόμος περι τύπου παίρνει μπάλα και τις απαντήσεις σου και την στάση σου..

προφανως, και κατα την ιδια αναλογια, "η θεση ενος moder/admin/ιδιοκτήτης ενός τέτοιου forum" θα επρεπε να εχει απαγορεψει την οποιαδηποτε αναμειξη επωνυμων εταιρειων σε ομαδικες αγορες μελων του φορουμ.

ειμαι admin/ιδιοκτήτης ενός τέτοιου forum (και το τηλεφωνο μου γνωστο), και ο ρολος μου ειναι να παρεχω τον τροπο για να ερθετε σε επικοινωνια. συζητηστε το προβλημα σας, αλλα με κοσμιο τροπο και επιχειρηματα. μακρια απο δω βγαλτε τα ματια σας οσο θελετε, κανετε οτι θελετε.

απο κει και περα, καθενας, πριν προχωρησει εχει διαβασει του κανονες, και ξερει πως να συμπεριφερθει.

Η χρήση των υπηρεσιών που παρέχει το TheLab.gr στα μέλη του είναι αποκλειστική ευθύνη του εκάστοτε μέλους είτε πρόκειται για το ίδιο, είτε για οποιοδήποτε άλλο που χρησιμοποιεί το λογαριασμό του. Κάθε μέλος είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο των πληροφοριών που παρέχει, είτε μέσω του forum είτε μέσω προσωπικών μηνυμάτων και το TheLab.gr λειτουργεί ως μέσο της online παρουσίας και δημοσίευσης των πληροφοριών με παθητικό τρόπο.

http://www.thelab.gr/misc.php?s=&action=policy

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Pc-Corner [Σήμερα, στις 15:29]

Δεν το έφερε για RMA το έφερε για ΑΜΕΣΟ έλενχο δεν θυμάμαι πόσες ακριβώς μέρες μετά μου είπε απο ΜΟΝΟΣ του οτι δεν φταίει η Μητρική αλλά ο επεξεργαστής του..δεν έμεινε ποτέ το mobo εδώ για έλενχο..αυτό για όσους δεν διαβάζουν απλά βιάζοντε να γράψουν..

Ok, πάω πάσο τότε και με συγχωρείς.

Αρχική απάντηση από Pc-Corner [Σήμερα, στις 15:29]

κ σε επανάληψη σε ΚΑΝΕΝΑ κατάστημα δεν γίνεται έτσι σε 5 mins έλενχος μητρικής πλακέτας !

Καλά είπαμε, όχι σε 5 λεπτά, αλλά στο Πλαίσιο σε ένα τέταρτο τον έκαναν (πόση ώρα χάζευα ηχεία άραγε..?). Trust me, 4 μητρικές άλλαξα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από oktech

Με το PC-Corner δεν έχω καμία σχέση αλλά σκέψου λίγο... με ένα 3% μέσο όρο κέρδους σε CPU, πόσες γ$μ#μ@ν%ς CPU πρέπει να πουλήσει ένα μαγαζί για να αφήσει ανέξοδα από μία κάθε είδους στο service του???? Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας ρε παιδιά... το πρόβλημα δεν ήταν στην cpu αλλά στο mobo... service στο mobo κάνει μόνο ο εισαγωγέας.... τέλος......

Αρχική απάντηση από oktech

Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός, αυτό που λές είναι αδύνατο... δηλαδή άν φέρει ένας πελάτης μηχάνημα για service με επεξεργαστή που δεν έχω δεί καλά καλά, πρέπει να δώσω τα χ λεφτά για να κάνω την δοκιμή? Δηλαδή πόσους επεξεργαστές πρέπει να στοκάρω για να κάνω service κατά την γνώμη σου?? Και πόσο θα πληρώσεις για τον έλεγχο μιας mobo???? Γιατί το κόστος του εξοπλισμού και των υλικών που είναι αναγκαία για το service, περνάει πάντα στον πελάτη.... και μιλάμε για επεξεργαστές που αλλάζουν τιμή σαν το βαρέλι το μαύρο χρυσάφι ... αντιστρόφως όμως.....

Ειδικά άν ο πελάτης βιάζεται (εκεί είναι το κουφό) δεν μπορείς καν να παραγγείλεις επεξεργαστή για να κάνεις την δοκιμή.. και καλά να είναι κάποιος που θα πουληθεί εύκολα και σύντομα.... αν όμως είναι κάποιος "εξωτικός" πόσο πρέπει να κοστίσει αυτό το service τέλως πάντων???

Μόνο αν κάποιος έχει δικά του προϊόντα, εισαγωγή δική του δηλαδή δεν δικαιολογείτε να έχει γρήγορο rma.... όταν κάνει μεταπώληση, το service είναι υπόθεση του εισαγωγέα....

Εγώ κάνω εισαγωγή motherboard.. λόγω ειδικής εγγύησης, μπορώ να κάνω μόνο αντικατάσταση μέσα σε ένα χρόνο από την δική μου αγορά... ο πελάτης έχει βέβαια lifetime εγγύηση αλλά πρέπει να το στείλει ο ίδιος στον κατασκευαστή! (όχι οτι δεν μεσολαβούμε σε αυτό αλλά πέρνει χρόνο).. και πάλι δηλαδή, μιλάμε κατευθείαν με τον κατασκευαστή και δίνουμε λύση... ένας μεταπωλητής όμως, θα πρέπει να παραπέμψει τον πελάτη σε εμένα...

’ν ο πελάτης έχει ιδιαίτερη απαίτηση για αυθημερόν έλεγχο και αντικατάσταση, άς ψωνίζει από το Πλαίσιο στην τελική... εγώ και το κάθε μαγαζί, με τα περιθώρια κέρδους που παίζουν στον χώρο μας, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε αντικαταστάσεις έτσι για πλάκα.. σκεφτείτε και λίγο λογικά..... και πάλι, ένα σοβαρό μαγαζί, θα δώσει λύση.... αρκεί όλες οι πλευρές να έχουν σωστή και καλή διάθεση για λύση και όχι βιασύνες...

Λές να πληρώνουν τυχαία οι εταιρείες που καίγονται για την διαθεσιμότητα των υπολογιστών τους και ειδικά των server ένα σκασμό λεφτά για συμβόλαια συντήρησης και άμεση αντικατάσταση ακόμη και ολόκληρου μηχανήματος εντός 24 ωρών??

ενα σελερονακι για τις Ιντελ μητρικες κ.λ.π

Τεσπα απλα σου λεω,αν θες να λες οτι εχεις σερβις πρεπει να μπορεις να δοκιμαζεις οτι σου φερου.Δεν μπορω να παω εγω στον μαστορα για το αμαξι και να μου πει εχω μονο κατσαβιδι εγω,φερε την δικια σου ταναλια.Στην τελικη δεν εισαι υποχρεωμενος να εχεις,αυτο που κανεις εσυ ειναι ο μεσαζωντας μεταξυ του πελατη και της αντιπροσωπιας.Απλα οχι να λες οτι εχεις σερβις και να μην εχεις...

Link to comment
Share on other sites

κ αν του πας ενα καρμπυρατέρ απο λαμποργκίνι πρέπει να χει κινητήρα να το ελένξει ε?αλλιώς δεν έχει service!γιατί δεν μιλάμε για εργαλεία αλλά για part που δεν είχα την συγκεκριμένη στιγμή..

Link to comment
Share on other sites

εχει δικιο ο pc-corner. μπορουσε να τα αφησει και τα παρει την αλλη μερα που θα ειχε cpu να ελενχθει.. τιχαινει ενα μαγαζι να μην εχει ολα τα παρτ που ειναι απαραιτητα εκεινη την ωρα,αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει service.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και για να μην λέμε ότι θέλουμε, σωστό service για μητρικές αλλά και συστήματα, δεν υπάρχει εν Ελλάδι... και αυτό γιατί απαιτεί ειδικό και ακριβό εξοπλισμό (εργαλεία διάγνωσης βλάβών σε επίπεδο βαθμίδας τουλάχιστον)... όλοι προτιμούν την δοκιμασμένη μέθοδο της δοκιμής και απόριψης... και αυτό γιατί το κόστος του τεχνικού είναι σταθερό και σχετικά μικρό, ειδικά σε αλυσίδες, ενώ το κόστος απόκτησης τέτοιου εξοπλισμού απαγορευτικό για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς.

Εγώ περιμένω διαγνωστικά για τις μητρικές που εισάγω αλλά το κόστος το καλύπτει ο κατασκευαστής :-) και από όσο ξέρω τέτοια εργαλεία δεν δίνει πρακτικά κανένας άλλος κατασκευαστής μητρικών...

Link to comment
Share on other sites

αν θυμάμαι καλά υπήρχαν και ευχαριστημένοι απο την ομαδική παραγγελία /διαφήμιση

του μαγαζιού σου με τα dfi που ήρθαν με χαλσμένο και έφυγαν απλά με καινούριο mobo

έτσι δεν είναι?

πολύ έκταση για το τίποτα

νομίζω

και ξαφνικά πολύ επισημότητα.......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.