Jump to content



Ταλαιπωρία 4 μηνών βρίσκει -τυχαία- τη λύση της


papatsonis

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

το διαβασα το θρεαντ

Caps γιατι χρισημοποιεις??

Αν δεν εχεις εναν 939 για δοκιμη μητρικων δεν εχεις σερβις κατ' εμε παντα.Το δεν ειχα cpu εκεινη την στιγμη και δοκιμασε σε αλλο χωρο εκτος καταστηματος σημαινει:Σημερα τυγχανει να μην εχω παραγγελεια για pc οποτε δεν εχω διαθεσιμο cpu οχι δικο μου και δικο σου αλλα τριτου ατομου πελατη στον παγκο να σε εξυπηρετησω

Link to comment
Share on other sites

Το οτι δεν εχω 939 σημαινει οτι ειναι 3 το μεσημερι και οτι θα πρεπει να αφησεις την μητρικη να την ελενξουμε (την επομενη μέρα θα υπαρχει 939 και θα γινει ελενχος) τωρα αν για προσωπικους λογους (το οτι ειχε κανει ζημια) δεν ηθελε να γινει ελενχος αυτο ειναι αλλο θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Απο δοκιμη και μονο θα ξηλωσω απο μια msi all in one που εχω στο μπακαπ μηχανημα ενα πυκνωτη μερικα smd και ενα mosfet και θα την στειλω , αλλα θα την παω κανοντας τον ανηξερο....Εκει που σερφερα εσβησε το μηχανημα και το ups δουλευε κανονικα...Να δουμε τι γινεται τοτε .Εαν πεις την αληθεια στο καταστημα το τι εκανες στο μηχανημα τοτε ολοι βρισκουν δικαιολογιες.Οσο για το σερβις σε ελληνικο καταστημα εννουμε φορματ και rma..γιατι ενα βαλουν κολλητηρι οι ιδιοι τοτε απο αυτα που λενε χανετεαι η εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

εκτος απο τον papatsonis και τον pc-corner δεν βρισκω λογο να εμπλακει κανεις αλλος στην υποθεση γιατι κανεις αλλος δεν ξερει τα πραγματα οπως πραγματικα εγιναν.

η τελευταια σου ερωτηση nos-dio δεν τη θεωρω και πολυ σωστη απεναντι στον pc-corner.

δηλαδη τι κανουμε εδω περα?

να ανακαλυψουμε εαν οντως θα μπορουσε ο pc-corner να εξυπηρετησει τον papatsonis?

μπορει οντως να μην μπορουσε ή να ηθελε για δικους του λογους να αποφυγει την αμεση εξυπηρετηση.

το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να μεινουμε στην ακρη οι υπολοιποι και να κρινουμε εκ του αποτελεσματος.(εαν δηλαδη γινει το rma τελικα/εαν ο papatsonis δεχτει ελεγχο πριν το rma κ.α.)

hold your horses:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma

εκτος απο τον papatsonis και τον pc-corner δεν βρισκω λογο να εμπλακει κανεις αλλος στην υποθεση γιατι κανεις αλλος δεν ξερει τα πραγματα οπως πραγματικα εγιναν.

η τελευταια σου ερωτηση nos-dio δεν τη θεωρω και πολυ σωστη απεναντι στον pc-corner.

δηλαδη τι κανουμε εδω περα?

να ανακαλυψουμε εαν οντως θα μπορουσε ο pc-corner να εξυπηρετησει τον papatsonis?

μπορει οντως να μην μπορουσε ή να ηθελε για δικους του λογους να αποφυγει την αμεση εξυπηρετηση.

το καλυτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να μεινουμε στην ακρη οι υπολοιποι και να κρινουμε εκ του αποτελεσματος.(εαν δηλαδη γινει το rma τελικα/εαν ο papatsonis δεχτει ελεγχο πριν το rma κ.α.)

hold your horses:)

οκ προβλημα τους τι θα κανουν,εγω κερδος δεν εχω.Απλα συζηταω

Λυπαμαι αν εφερα σε δυσκολη θεση το pc-corner αλλα αυτο με αναγκαζει με τις απαντησεις του προς εμενα.Αν εχει service θα μπορουσε να τον εξυπηρετησει,αν οχι προφανως οχι.Το θεμα ειναι βασικα οτι εχει μια διαφορετικη αποψη-προοπτικη του service απο μενα για αυτο και απαντησε ναι στην αρχικη μου ερωτηση.

Τεσπα τελος απο μενα

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον greekfragma γιατί το θέμα πάει όπου να ναι..δηλαδή απο το οτι πρέπει ολα τα καταστήματα να έχουν ολες τις σειρές επεξεργαστών να κάθοντε..κ μνημών κ μητρικών κ δίσκων και οτι άλλο μπορεί να τύχει κ μάλιστα να τα έχει άμεσσα..μέχρι το οτι μπορεί να σας κάνουμε πλάκα για το ότι δεν μας αφήνουν να βάλουμε κολλητίρι πάνω σε οτιδήποτε χωρίς να χάσει την εγγύηση του..λες κ εμάς ενα τσίμπιμα με κολλητίρια δεν θα μας γλύτωνε κ χρόνο κ χρήμα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από papatsonis

και ζητώντας του να την ελένξει -μιας και ηταν πολύ ταλαιπωρία να στείλω αγγλία τον επεξεργαστή (που δεν έφταιγε κιολας)- και υπήρχε η πιθανότητα -αν εφταιγε η μητρική- να έκανε καμια μαμακια και στον καινούργιο απο το rma και θα είχα μπλέξει και σε 2ο rma (στο καπάκι) μου έβρισκε διακιολογίες ότι δεν είχε επεξεργαστή να του δοκιμάσει.

Δηλαδή, φοβήθηκες μήπως βάλεις άλλο επεξεργαστή πάνω και στον κάψει. Οπότε λες, ας το πάω να δοκιμάσουν ένα δικό τους επεξεργαστή, ώστε αν καεί, να τρέχουν αυτοί με την καμένη CPU στο χέρι και όχι εγώ. Σωστοοοός... :TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από georgeadams

Δηλαδή, φοβήθηκες μήπως βάλεις άλλο επεξεργαστή πάνω και στον κάψει. Οπότε λες, ας το πάω να δοκιμάσουν ένα δικό τους επεξεργαστή, ώστε αν καεί, να τρέχουν αυτοί με την καμένη CPU στο χέρι και όχι εγώ. Σωστοοοός... :TD:

Για μενα ο georgeADAMS ειπε το πιο σωστο. :worship:

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγω τη γνωμη μου....

Απο τη στιγμη που ο χρηστης papatsonis ειχε βαλει χερι στη μητρικη του δεν εχει κανενα δικιο να ριχνει ευθυνες σε τριτους, και ποσο μαλλον στο μαγαζι που την αγορασε.

Και επισης σαφεστατα και στεκει νομικα η δημοσιευση στο internet. Το net προστατευεται απο το νομο περι τυπου.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

Σε ενα σωστο και αρτιο service πρεπει να υπαρχουν τουλαχιστον επεξεργαστες,μνημες,καρτες για δοκιμη.Αλλιως δεν ειναι service κατα την ταπεινη μου αποψη.

Χωρίς να θέλω να πάρω το μέρος κανενός, αυτό που λές είναι αδύνατο... δηλαδή άν φέρει ένας πελάτης μηχάνημα για service με επεξεργαστή που δεν έχω δεί καλά καλά, πρέπει να δώσω τα χ λεφτά για να κάνω την δοκιμή? Δηλαδή πόσους επεξεργαστές πρέπει να στοκάρω για να κάνω service κατά την γνώμη σου?? Και πόσο θα πληρώσεις για τον έλεγχο μιας mobo???? Γιατί το κόστος του εξοπλισμού και των υλικών που είναι αναγκαία για το service, περνάει πάντα στον πελάτη.... και μιλάμε για επεξεργαστές που αλλάζουν τιμή σαν το βαρέλι το μαύρο χρυσάφι ... αντιστρόφως όμως.....

Ειδικά άν ο πελάτης βιάζεται (εκεί είναι το κουφό) δεν μπορείς καν να παραγγείλεις επεξεργαστή για να κάνεις την δοκιμή.. και καλά να είναι κάποιος που θα πουληθεί εύκολα και σύντομα.... αν όμως είναι κάποιος "εξωτικός" πόσο πρέπει να κοστίσει αυτό το service τέλως πάντων???

Μόνο αν κάποιος έχει δικά του προϊόντα, εισαγωγή δική του δηλαδή δεν δικαιολογείτε να έχει γρήγορο rma.... όταν κάνει μεταπώληση, το service είναι υπόθεση του εισαγωγέα....

Εγώ κάνω εισαγωγή motherboard.. λόγω ειδικής εγγύησης, μπορώ να κάνω μόνο αντικατάσταση μέσα σε ένα χρόνο από την δική μου αγορά... ο πελάτης έχει βέβαια lifetime εγγύηση αλλά πρέπει να το στείλει ο ίδιος στον κατασκευαστή! (όχι οτι δεν μεσολαβούμε σε αυτό αλλά πέρνει χρόνο).. και πάλι δηλαδή, μιλάμε κατευθείαν με τον κατασκευαστή και δίνουμε λύση... ένας μεταπωλητής όμως, θα πρέπει να παραπέμψει τον πελάτη σε εμένα...

’ν ο πελάτης έχει ιδιαίτερη απαίτηση για αυθημερόν έλεγχο και αντικατάσταση, άς ψωνίζει από το Πλαίσιο στην τελική... εγώ και το κάθε μαγαζί, με τα περιθώρια κέρδους που παίζουν στον χώρο μας, δεν είναι δυνατόν να κάνουμε αντικαταστάσεις έτσι για πλάκα.. σκεφτείτε και λίγο λογικά..... και πάλι, ένα σοβαρό μαγαζί, θα δώσει λύση.... αρκεί όλες οι πλευρές να έχουν σωστή και καλή διάθεση για λύση και όχι βιασύνες...

Λές να πληρώνουν τυχαία οι εταιρείες που καίγονται για την διαθεσιμότητα των υπολογιστών τους και ειδικά των server ένα σκασμό λεφτά για συμβόλαια συντήρησης και άμεση αντικατάσταση ακόμη και ολόκληρου μηχανήματος εντός 24 ωρών??

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται να έχεις ούτε πολλούς ούτε ακριβούς cpu(socket939 amd64 3000+,socket754 sempron ή amd64 2800+, socket 775 520-530,και εννοείτε θα έχει φυλάξει κ κανένα παλαιότερο socketA,478...), μια καρτουλα pci-e μια agp και μια pci. καταξοδεύτικε!!! για να έχει το απαραίτητο εξοπλισμο που πρέπει να έχει εαν σέβεται την επιχείρηση του!! δεν αφήνουμε τις αηδίες λεω εγώ?

pc-corner αν ήσουν πιο φιλικός κ έλεγες 'ναι ήταν μια άτυχη στιγμή κ παρόλαυτα φροντίζουμε να βελτιωνόμαστε και να δίνουμε τισ καλύτερες υπηρεσίες' , πιστεύω θα κέρδιζες περισσότερες καρδιές εδω μέσα κ πελατία...και θα προστάτευες κ τη φήμη σου που λες.

λαθος σου μαλλον να επιτήθεσε σεναν πελάτη σου κ μάλιστα να κατηγορείς γενικα ότι ολοι ειναι πολύ απαιτητικοί κ οτι εσυ δεν μασας απο αυτά αλλα κοιτάς μονάχα το συμφέρον σου

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DuKe

δεν χρειαζεται να έχεις ούτε πολλούς ούτε ακριβούς cpu(socket939 amd64 3000+,socket754 sempron ή amd64 2800+, socket 775 520-530,και εννοείτε θα έχει φυλάξει κ κανένα παλαιότερο socketA,478...), μια καρτουλα pci-e μια agp και μια pci. καταξοδεύτικε!!! για να έχει το απαραίτητο εξοπλισμο που πρέπει να έχει εαν σέβεται την επιχείρηση του!! δεν αφήνουμε τις αηδίες λεω εγώ?

pc-corner αν ήσουν πιο φιλικός κ έλεγες 'ναι ήταν μια άτυχη στιγμή κ παρόλαυτα φροντίζουμε να βελτιωνόμαστε και να δίνουμε τισ καλύτερες υπηρεσίες' , πιστεύω θα κέρδιζες περισσότερες καρδιές εδω μέσα κ πελατία...και θα προστάτευες κ τη φήμη σου που λες.

λαθος σου μαλλον να επιτήθεσε σεναν πελάτη σου κ μάλιστα να κατηγορείς γενικα ότι ολοι ειναι πολύ απαιτητικοί κ οτι εσυ δεν μασας απο αυτά αλλα κοιτάς μονάχα το συμφέρον σου

Με το PC-Corner δεν έχω καμία σχέση αλλά σκέψου λίγο... με ένα 3% μέσο όρο κέρδους σε CPU, πόσες γ$μ#μ@ν%ς CPU πρέπει να πουλήσει ένα μαγαζί για να αφήσει ανέξοδα από μία κάθε είδους στο service του???? Μην τα θέλουμε και όλα δικά μας ρε παιδιά... το πρόβλημα δεν ήταν στην cpu αλλά στο mobo... service στο mobo κάνει μόνο ο εισαγωγέας.... τέλος......

Link to comment
Share on other sites

Όπως προανέφερα το θέμα πάει όπου να ναι..ναι ήταν μια άτυχη στιγμή..που δεν είχα να ελένξω εκείνη την στιγμή το mobo αλλά κανένα μα κανένα κατάστημα δεν κάνει κάτι τέτοιο..δηλαδή του πας το mobo και στο ελένχει σε 5 mins και φεύγεις..ούτε αυτά που προαναφέρατε..επίσης να προσθέσω κάτι που θυμήθικα οτι κανα 4ρι μέρες μετά μιας κ ο Κος Παπατσώνης αλλά και ο κάθε πελάτης μου δεν έχει σχέση μαζί μου του style "καλημέρα σας , γειά σας" αλλά πολύ πιο προσιτή και οικεία...τον είδα και μου πε οτι έβαλε το cpu σ ένα άλλο pc και δεν δούλευε οπότε έμεινα οτι δεν φταίει το mobo που στη συνέχεια αποδείχτηκε οτι είχε ξηλωθεί ο smd...αυτο δείχνει την αναξιοπιστία και την κακοήθεια του να έρχεται μετά απο τόσο καιρό και να λέει οτι θελει..και το λέει κ μόνος του αν δεις οτι είχε κ αυτός συμπεράνει οτι ήταν η cpu..

Οπότε αγαπητέ duke σου εύχομαι όταν κ αν κάνεις κάτι δικό σου να είσαι πιο χαλαρός όταν θα στο ποδοπατάνε και θα στο κακολογούν για λόγους που δεν στέκουν αυτό απ ότι έχω καταλάβει απ τα μέχρι τώρα λεγομενά σου θ αργήσεις να το καταλάβεις..δεν θέλω πελάτες κ λεφτά , θέλω να εξυπηρετώ γιατί μ αρέσει η δουλειά μου..κ όταν ακούω πράγματα που δεν ισχύουν κ κάνουν και "κρα" ότι δεν ισχύουν απ τα ίδια του τα λεγόμενα απορώ..πως βρίσκουν κ οπαδούς..ο κύριος Παπατσώνης θα αλλαξει τα λεγομενά του κ θα ζήτήσει και συγνώμη..για μην προχωρήσει το θέμα αλλού..κ απ την στιγμή που είμαστε σωστοί και προσπαθούμε όντως κάθε ώρα για το καλύτερο ας χάσουμε κ μερικές καρδίες..όπως λες εσύ.

Και επειδή δεν θα δώσω συνέχεια άλλη στο θέμα και θα σας πρότεινα να μην δώσετε ούτε εσείς γιατί ούτε moders/admins βλέπω να αντιδρούν αλλά ούτε ο ίδιος το θέμα προχωράει και θα δείτε την εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Pc-Corner [Σήμερα, στις 10:18]

............Και επειδή δεν θα δώσω συνέχεια άλλη στο θέμα και θα σας πρότεινα να μην δώσετε ούτε εσείς γιατί ούτε moders/admins βλέπω να αντιδρούν αλλά ούτε ο ίδιος το θέμα προχωράει και θα δείτε την εξέλιξη.

αυτες τις μερες τα περισσοτερα μελη απουσιαζουν λογω διακοπων οπως και μερικοι αντμιν/μοντ μιας και εκεινοι ειναι ανθρωποι οπως ολοι μας.

ειναι νεκρη περιοδος για ολα τα φορουμς οποτε ας δειξουμε λιγη κατανοηση ολοι μας και οταν συμβαινει μια διενεξη ας ειμαστε λιγο πιο προσεχτικοι στο πως εκφραζομαστε αποφευγοντας τις βαρυγδουπες δηλωσεις(δεν αναφερομαι προσωπικα στον pc-corner αλλα σε ολους μας).

προσωπικη μου γνωμη ειναι να μην εχει συνεχεια το θεμα εδω μεσα και να αφησουμε τον papatsonis και pc-corner να τα βρουν μεταξυ τους για οτι εχει προκυψει.

ΑΦΟΥ τελειωσει το συμβαν(οτι καταληξη και να εχει) εδω ειμαστε παλι να συζητησουμε για πολιτικες καταστηματων απεναντι σε πελατες και τουμπαλιν.

......ας μην γελιομαστε δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια φορα που συμβαινει κατι τετοιο μεσα σε φορουμ.και τα παντα κρινονται εκ του αποτελεσματος.

το να παρεμβαινουμε οι υπολοιποι που δεν εχουμε αμεση αποψη αλλα απλα παρακολουθουμε τα γραφομενα της εκαστοτε πλευρας μονο καλο δεν κανει στο να λυθει το προβλημα.

peace αδερφια......καλοκαιρι ειναι......ΚΑΝΤΕ ΕΡΩΤΑ:inlove::hehe::inlove:

Link to comment
Share on other sites

(Ακολουθεί προσωπική άποψη)

Πιστεύω ότι είναι ξεφτίλα και για τους δυο σας. Διαφορές είχαμε και έχουμε πάντα, πόσο μάλλον όταν μπλέκεται φιλία με εμπόριο και υπηρεσίες και-γω-δεν-ξέρω-τι-άλλο.

Από κει και πέρα, μας αποδείξατε ότι ενώ μένετε 10 λεπτά μακριά ο ένας από τον άλλο, σας είναι τόσο δύσκολο να λύσετε κάτι τόσο απλό με έναν καφέ σαν πολιτισμένα μεγάλα παιδιά που είσαστε. Ή με ένα τηλέφωνο βρε αδερφέ, γιατί στην τελική θα είναι καμιά μικρο-παρεξήγηση και είναι κρίμα.

Και είναι ξεφτίλα γιατί δεν είστε τίποτα 12χρονα και ξέρετε πολύ καλά ότι μια απλή γκρίνια ή έστω και ένα καλαμπούρι μπορεί να φανεί πολύ χειρότερα μέσα από γραπτό λόγο. Δηλαδή τώρα θα κρατάει μούτρα ο ένας στον άλλον; Πόσο δύσκολο είναι να βρεθείτε για έναν καφέ, να ζητήσει συγνώμη ο καθένας για τα δικά του λάθη και να αποδείξετε ότι μπορείτε να κρατάτε τις ισορροπίες εκεί που πρέπει;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.