Jump to content



Η Mitsubishi παρουσιάζει το επόμενο Evo!


helloween

Recommended Posts

Μπορεί η έκθεση της Φρανκφούρτης να αποτελεί πλέον παρελθόν, η Mitsubishi όμως φύλαγε το "καλό" για το Τόκιο. Εκεί, στα τέλη του Οκτώβρη θα παρουσιάσει, μεταξύ άλλων, το Concept-X, το όχημα που φιλοδοξεί να διαδεχτεί τα θρυλικά Evo.

Βασισμένο επάνω στη νέα C-Segment πλατφόρμα της Mitsubishi -την οποία χρησιμοποιεί το καινούριο Outlander, καθώς και ορισμένα μοντέλα της Chrysler- είναι ελαφρά μεγαλύτερο από το Lancer, φτάνοντας σε μήκος τα 4,53 μέτρα. Το απόλυτα επιθετικό του αμάξωμα συμβολίζει τη νέα σχεδιαστική γραμμή της εταιρίας, ενώ την όλη εικόνα συμπληρώνουν οι ευμεγέθεις τροχοί των 20 ιντσών.

Το πλαίσιο που χρησιμοποιεί είναι σαφώς βελτιωμένο από πλευράς στρεπτικής ακαμψίας, παράλληλα όμως εξασφαλίζει και μικρότερο βάρος, χάρη στην εκτεταμένη χρήση κραμάτων αλουμινίου. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα McPherson για τον εμπρός άξονα και πολλαπλούς συνδέσμους για πίσω. Ενσωματώνουν, δε, τεχνολογία "Roll Control Suspension", εξασφαλίζοντας έτσι εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης και άψογη συμπεριφορά υπό όλες τις συνθήκες.

Κάτω από το καπό κρύβεται ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, η ισχύς του οποίου δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Οι μηχανικοί υποστηρίζουν ότι είναι σε θέση να παρέχει άφθονη δύναμη και ροπή, σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ θα συνεργάζεται με ένα νέο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, έξι σχέσεων. Οι αλλαγές θα γίνονται από το τιμόνι, μέσω των σχετικών paddles, επιτυγχάνοντας καλύτερη απόκριση και επιδόσεις, σε σχέση με τον κλασικό μηχανικό επιλογέα.

Επανάσταση αναμένεται και σε ο,τι αφορά την τετρακίνηση, αφού η Mitsubishi ανακοίνωσε την εξέλιξη του Super All Wheel Control, S-AWC. Αυτό βασίζεται στα συστήματα που φέρουν τα τελευταία Evo, περιλαμβάνει, όμως, επιπλέον ενεργό έλεγχο πέδησης, ενεργό σύστημα διεύθυνσης και το Roll Control Suspension που προαναφέραμε, εξασφαλίζοντας, σύμφωνα με τους υπευθύνους, πρωτόγνωρη οδική συμπεριφορά.

post-2709-1416072219,8296_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eμένα ποτέ δεν μου άρεσαν τα Subaru Ιmpreza και τα Evo σαν αμάξια, εκτός απο την εμφάνισή τους που ομολογώ ότι είναι πολύ ωραία...Τι ασφάλεια μπορεί να σου προσφέρει τώρα ένα Evo... Και ας μην πάρουμε το εσωτερικό τους που είναι όλο πλαστικούρα.. :TD: Mπορούν να συγκριθούνε τώρα με σπορ αμάξια της BMW ή της AUDI?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickthegreek [Σήμερα, στις 16:04]

Eμένα ποτέ δεν μου άρεσαν τα Subaru Ιmpreza και τα Evo σαν αμάξια, εκτός απο την εμφάνισή τους που ομολογώ ότι είναι πολύ ωραία...Τι ασφάλεια μπορεί να σου προσφέρει τώρα ένα Evo... Και ας μην πάρουμε το εσωτερικό τους που είναι όλο πλαστικούρα.. :TD: Mπορούν να συγκριθούνε τώρα με σπορ αμάξια της BMW ή της AUDI?

Ωπα ρε Νικ.Τι θές να πείς,οτι οι Ιάπωνες δεν τα πάνε καλά απο ασφάλεια?Για όνομα δηλαδη!!!Μια χαρά είναι.Απλά δεν έχουν το πολύ χλιδάτο και ντιζαινάτο εσωτερικό μιας μπέμπας ή τα νίκελ ενός Audi.Και όσο απο επιδόσεις,Skyline,Supra,3000GT,NSΧ είπαν,λένε και θα έχουν "κάτι" να πούνε και στο μέλλον....

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχετε δίκαιο όσο αφορά την ασφάλεια δεν είμαι και απόλυτος γνώστης των αυτοκινήτων...Εγώ πάντως όταν με πήγαν βόλτα με subaru και το έτρεξε λίγο έστω και ψυχολογικά φοβήθηκα πράγμα που δεν συνέβει με το TT της Audi. Tώρα αν μου χάριζαν ένα subaru δεν θα έλεγα όχι αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία...:) :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από trendy [Σήμερα, στις 15:45]

Αυτά τα αμάξια τα παίρνεις για ένα λόγο. Και αυτός ο λόγος δεν είναι να κυκλοφορήσεις το έπιπλο στο μαγαζί της παραλιακής.

Eδώ νομίζω ότι έχεις άδικο...Το subaru και το Evo γιατί το παίρνεις....? Για να κάνεις ταξίδια ? Δεν νομίζω...:) Ποιο θα τραβήξει την προσοχή του άλλου ένα subaru με αεροτομές κτλ ή μία BMW M3 την οποία δύσκολα μπορείς να ξεχωρήσεις απο μία απλή 316.

Πάντα φιλικά:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickthegreek [Σήμερα, στις 18:49]

Eδώ νομίζω ότι έχεις άδικο...Το subaru και το Evo γιατί το παίρνεις....? Για να κάνεις ταξίδια ? Δεν νομίζω...:)

Όχι για ταξίδια, το παίρνεις γιατί είσαι λάτρης της σπορ οδήγησης και θέλεις να εκμεταλλευτείς σε κάθε στροφή το πλεονέκτημα του all wheel drive. Γιατί θέλεις να βλέπεις το κοντέρ των στροφών να ανεβαίνει παράλληλα με το κοντέρ της ταχύτητας. Και δε σε νοιάζουν τα δέρματα, τα gps, τα ηλεκτρικά καθίσματα, η φινέτσα. Κοινώς θες την πολιτική έκδοση ενός wrc.

Αρχική απάντηση από nickthegreek [Σήμερα, στις 18:49]

Ποιο θα τραβήξει την προσοχή του άλλου ένα subaru με αεροτομές κτλ ή μία BMW M3 την οποία δύσκολα μπορείς να ξεχωρήσεις απο μία απλή 316.

Πάντα φιλικά:)

Αν ρωτάς εμένα προσωπικά, και τα 2 θα μου τραβήξουν την προσοχή. Και αν είσαι γνώστης μία Μ3 ξεχωρίζει όχι μόνο από την 316, αλλά και από μία 316_wannabe_Μ3 ;)

Πάντοτε φιλικά!

Link to comment
Share on other sites

nickthegreek

ορέ το EVO Κ το Subaru είναι αγωνιστικά.....απλά.......!αγωνιστικά δρόμου....... :) :) τα πέρνεις γιατι σου αρέσει να ΟΔΗΓΕΙΣ.....να ΟΔΗΓΕΙΣ όμως.....μην σε πηγαίνει μόνο το αμάξι......κ@υλ....μενοι τα πέρνουν αυτά τα αμάξια ορε....... :D :D κ απο ασφάλεια μια χαρά είναι ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα αμάξια τα παίρνεις για ένα λόγο. Και αυτός ο λόγος δεν είναι να κυκλοφορήσεις το έπιπλο στο μαγαζί της παραλιακής. (trendy)

:worship: :worship: :worship: :worship:

πρεπει καποιος να οδηγησει ενα μιτσου η ακομα και ενα σουμπα και να παει σε δρομο με στροφες πχ. σουνιο για να καταλαβει την διαφορα με ενα audi,bmw ktl που το οδηγαει και η μανα μου για να παει supermarket

αυτα τα οχηματα ειναι φτιαγμενα για στροφες και σε κανουν να δεις οτι τα ορια σου ως οδηγος ειναι πολυ κατω απο αυτα του αυτοκινητου

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.