Jump to content

Thresh86

Premium Members
  • Content Count

    1,740
  • Joined

  • Last visited

About Thresh86

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Κατερίνη
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνολογία, μηχανική, design, swimming.
  • Επάγγελμα
    Tech

Recent Profile Visitors

1,446 profile views
  1. Βασικά και πολλά να σου φανούν , να ρωτήσεις ήρεμα για να δεις κατάσταση και κόστος ανταλλακτικών και μετά παίρνεις αποφάσεις (δυστυχώς συμβαίνουν ατυχήματα , ένας φίλος μου άκουσε μια περίεργη τιμή και ο μάστορας βρέθηκε κοπανημένος στα χέρια με τη σέλα 50 φορές , σπάνια αλλά συμβαίνουν ) Τα ίδια και γω χθες, σε Transalp 650 , ανορθωτής και μπαταρία, 160Ε Ρώτησα και για λιθίου , είχε μια Skyrich , για να μειώσω λίγο και το βάρος, δε μου πρότεινε να την κάνω την κίνηση Εγώ του είπα να κόψω έναν κύλινδρο για να μειώσω το βάρος γιατί ζυγίζει όσο 2 μαύρες τρύπες μαζί αλλά με σταμάτησε λέγοντας κάτι θεωρητικούρες ότι τάχα δεν θα δουλεύει σωστά ένα τρύπιο μοτέρ και τέτοια μαστορατζίδικα
  2. Γιατί τα 2 έχουν πιο σφιχτό πλαϊνό και πιο σκληρή γόμα συνολικά χωρίς όμως να γίνονται Bridgestone Potenza RE050A
  3. https://www.skroutz.gr/s/7397270/Continental-ContiSportContact-2-205-55R16-91W.html για βαρύ αυτοκίνητο που έχουν μπει, καταπληκτικά ΥΓ να μην τρέχεις , παρά μόνο εαν/όταν/εφόσον κλπα προτίμησε ένα καρτ για να βγάλεις όλα τα απωθημένα σου
  4. Αφού οδήγησαν το όχημά τους πάνω στη τζαμαρία με το αυτοκίνητο (μάρκας Mustang -> ), οι δράστες αφαίρεσαν διάφορα προϊόντα και αποχώρησαν εγκαταλείποντας το όχημα στο σημείο της πρόσκρουσης https://www.kathimerini.gr/1043087/gallery/epikairothta/ellada/ekleyan-katasthma-hlektronikwn-eisvallontas-me-mustang Μου κάνει πιο πολύ για κάποιου είδους public (no pun intended) stunt , παρά για ληστεία με μια Mustang Δηλαδή , κάνεις που κάνεις τη ληστεία , δε χρησιμοποιείς τίποτα που να αξίζει να διαλυθεί π.χ : (συγνώμη προκαταβολικά σε όσους έχουν φάει ήδη)
  5. Καταπληκτική σειρά , κλάσεις ανώτερο απο SoA και ότι άλλο κακέκτυπο βγήκε Είχαν πάρα πολλές δυσκολίες και μυστήριες αλλαγές και παραχωρήσεις των δικαιωμάτων της σειράς απο τηλεοπτικό δίκτυο σε άλλο δίκτυο , οπότε γνώρισε επικές καθυστερήσεις. Και την 2η κάπου θα τη βρεις...
  6. έλα ρε σε πέτυχα κάπου χθες αλλά μάλλον ήσουν απασχολημένος
  7. A priori, το οτι έχει ημιακαμπτο δε σημαίνει κάτι αν και θεωρητικά θες κάτι πιο ανεξάρτητο πίσω. Το Megane R26R είχε ημιακαμπτο και γαζωνε σε Ring. Το OPC εχει ημιακαμπτο ΚΑΙ σύνδεσμο Watt πίσω. Ο ημιακαμπτος έχει επιστρέψει και σε άλλα μοντέλα , άλλων εταιριών, έχει σημασία όμως πως στήνεται απο το κατασκευαστή. Το Wiki αναφέρει διαφορετικό σασί για τη τελευταία γενιά Astra. Έτσι έχει και λογική για το μειωμένο βαρος.
  8. Εκτιμώ οτι δεν είχαν επιλογή στο συγκεκριμένο θέμα αφού το σασί πρέπει να ηταν οικογενειακό, ήτοι GM με sharing μεσα στον ομιλο. Το οποίο προφανώς δημιουργεί θέματα efficiency για την αγορά της Ευρώπης αφου de facto θα χρησιμοποιηθούν μικρότερα μοτέρ και το κόστος βενζίνης είναι ακριβότερο. Οφείλουμε βέβαια να παραδεχτούμε οτι το Astra OPC της προηγούμενης γενιάς ηταν ενα πραγματικά ψαγμένο οδηγικα hot hatchback, με hi tech ανάρτηση,μπλοκε διαφορικό, brembo φρενα κλπα, οπότε δεν πήγε όλη η προσπάθεια στράφι
  9. είναι πολύ σωστό point τα 150 άλογα σε ένα Fiat 500 χαρίζουν πολύ δυνατές επιδόσεις αντίστοιχα , 150 άλογα σε ένα Insignia προηγούμενης γενιάς το χαρακτηρίζουν ως σβέλτο ή απλά επαρκές Οπότε, σαν νούμερο απο μόνο του δε λέει τίποτα, είναι σε συναρτηση με κιβώτιο / βάρος / αεροδυναμική κλπα Το ευτυχές είναι οτι οι κατασκευαστές πλέον κάνουν προσπάθειες για μείωση του βάρους π.χ η Opel στα Astra και Insignia
  10. 1. δεν έχει σημασία τι νιώθεις , η αμορτισερομέτρηση είναι συγκεκριμένη και πρέπει να την κάνεις , έχεις πολλά χιλιόμετρα με τα ίδια αμορτισέρ και έχεις πιθανότητες να έχουν πέσει αρκετά τόσο ώστε να μη σου δώσουν το κάτι παραπάνω στην στιγμή που θα χρειαστείς. Βάλε μια 4άδα KYB Excel G. 2. έχεις όντως δει τα κόστη αντικατάστασης και αντίστοιχα απόσβεσης σε συνάρτηση με την αναμενόμενη εξέλιξη της τεχνολογίας σε ασφάλεια, οικονομία επιδόσεις, υγεία ελέω NVH και τα συναφή ? Γιατί έτσι όπως το ξεκινάς , κάπως έτσι θα πρέπει και να το δεις. Αλλιώς, το κάρο είναι ακόμη φθηνότερο, πόσο μάλλον το άλογο, που να δεις το ποδήλατο ή και το περπάτημα 3. Τα εξωφρενικά κόστη που βλέπεις, είναι οι μεμονωμένες περιπτώσεις. Ναι , π.χ έχουν χαλάσει DSG κιβώτια και το κόστος επισκευής είναι μεγάλο. Πόσα όμως ? Κάθε πότε ? Με τι σενάριο χρήσης ? Που τελικά επισκευάστηκε , με τι τρόπο και πόσο κόστισε, γιατί ακόμη και αυτό διαφέρει. Αν θέλεις να σου γράψω ενα-δυο παραδείγματα γιατί έχω εμπλακεί σε τέτοιο σενάριο. Αυτό άραγε αποθάρρυνε κόσμο να αγοράσει VW ? Τουναντίον, εδώ δεν αποθάρρυνε η εξαπάτηση με τους ρύπους, ίσα ίσα , ξεχάστηκε και αυτό. Γιατί ? Γιατί το τελευταίο Golf φέρνει ένα ολόκληρο νέο πακέτο, με ευκολίες, βελτίωση, δύναμη, ασφάλεια, trend μόδας αυτοκίνησης , κοινωνικοοικονομικούς συσχετισμούς αναπόφευκτους στην ανθρώπινη φύση κ.ο.κ Σε δεύτερη ή τρίτη μοίρα έρχεται μια λυπητερή κάποια στιγμή μετά απο κάποια χρόνια ξεγνοιασιάς , αν έρθει η πραγματικά βαρβάτη λυπητερή (π.χ αλλαγή μοτέρ-ρότορες ελλείψει συμπίεσης σε RX8, πρόβλημα στο DSG , τροχαλίες σε 1.8Κ Mercedes, πολλαπλασιαστές σε Ε60 2λιτρη κλπα) Συνοψίζοντας, μου θυμίζεις ένα Corolla sedan του 91 που είχα για καναδυό χρόνια ως φοιτητής. Μοτέρ 1.6 4AFE (δυνατός στις μεσαίες) με 105 ίππους για αμάξι στον τόννο, εύκολο κιβώτιο, καλή γεωμετρία , παμφθηνο σέρβις. Σπαρταρούσε υπέροχα στις αλλαγές, γούσταρα διακριτική εμφάνιση και πάντα το γύρισμα της μίζας , έδινε αναμνήσεις προ πολλών ετών που έρχονταν γλυκά. Η σκέψη μου ? Του ρίχνω 3000Ε , roll cage ντυμένο ή όποιες τελοσπάντων ενισχύσεις μπορούσα να κάνω στο αμάξωμα, μια τετράδα TEIN πράσινα, έναν 4AGE , καλύτερα φρένα, λάστιχα, βάψιμο, βασικό mp3 και ...ΆΡΧΟΝΤΑΣ ο thresh Πάλι καλά πήρα το τωρινό γιατί απεδείχθη, οτι η παθητική ασφάλεια βελτιώνεται θεαματικά σε 10-20 χρόνια όπως και η ενεργητική ,οι ευκολίες, το ενεργειακό αποτύπωμα, το NVH (Noise Vibration Harshness), το ABS, οι αερόσακοι , κ.ο.κ Ναι, πιθανώς και να κοστίσουν κάποιες φορές αυτά που παίρνεις / λέγεται εξέλιξη όμως και είναι μη λογική η συμπόρευση με αυτή. Γιατί μετά μιλάμε για συναίσθημα/γούστο/άποψη αλλά τουλάχιστον έχεις θέσει εσύ στον εαυτό σου τι κάνεις. Αν θέλεις προσωπικό ,sunday/fun car , μπορείς να το κάνεις ανα πάσα στιγμή αλλά να κυκλοφορείς με ασφάλεια στην καθημερινότητα για εσένα , για τα αγαπημένα σου πρόσωπα και για τους γύρω σου επίσης. Είναι ευθύνη. ΥΓ το μεταχειρισμένο είναι επίσης μια λύση , βλέπω κάποια της εταιρίας που τα ελέγχει (spotwheel κάτι τέτοιο) , κάνεις μια ισορροπημένη επιλογή μεταξύ τσέπης και τεχνολογίας.
  11. μήπως οι ζάντες είναι σαν τον Πύργο της Πίζας ? αμορτισέρ/ελατήρια επίσης, εκτός απο τα προφανή που προαναφέρθηκαν
  12. να, αυτά δεν μπορώ , τάχα τώρα του χρειάστηκαν αυτά τα βασικά σε μια στιγμή επικίνδυνης απερισκεψίας του
  13. σταθερά BP απο γνωστά πρατήρια, μια στο τόσο 100άρα κ μια φορά το χρόνο καθαριστικό ψεκασμού (injection) Παλαιότερα έβαζα πιο συχνά 100 οκτανίων , για τα χημικά καθαριστικά που έχει αλλά απο τότε που το γύρισα σε BP απλή την ίδια αίσθηση αποκομίζω χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Γενικά , 100άρα χωρίς άμεσου ψεκασμού σύστημα, βάζεις μόνο για πιθανή αφαίρεση επικαθήσεων
  14. ^ ban him , μια μέρα μετά τα 3 πέναλτι
  15. R for Rocks λεει , καλό είναι
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.