Jump to content

Thresh86

Premium Members
  • Content Count

    1,717
  • Joined

  • Last visited

About Thresh86

  • Rank
    Registered User
  • Birthday 07/17/1986

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Κατερίνη
  • Ενδιαφέροντα
    Τεχνολογία, μηχανική, design, swimming.
  • Επάγγελμα
    Tech

Recent Profile Visitors

1,377 profile views
  1. ^ η τέρμα δεξιά ψηφίζει ΣΡΖΑ ?
  2. Άρα καλύτερα το 500αρικακι Αυτά που γράφεις τα γνωρίζω, εχω παραδώσει κ site που ήταν φτιαγμένα from scratch, ο χρόνος μου είναι λίγος πλέον για κάτι τέτοιο, τα site είναι μια ενασχόληση, οχι κυρια. 4 errors παρόμοια με αυτό που πόσταρα, βγάζει το validator, απλα θέλουν 0 να βγάζει το report,τίποτα παραπάνω. Το site ήδη είναι εντάξει με 2 διαφορετικά εργαλεία για WCAG,οπότε θα δοκιμάσω μερικές ιδέες ακόμη.
  3. Χρειάζονται όντως να περνά w3 validator για HTML Markup , το λένε τώρα @trib ελπίζω να μην καταφύγουμε σε τέτοιες λύσεις , όχι ακόμα τουλάχιστον Τουλάχιστον θα έχω λίγο χρόνο να ασχοληθώ Άρα , απο αυτά που συζητήσαμε : 1) Backup 2) New Child Theme 3) κ μετά 2 προσεγγίσεις Α) AutoOptimize + tweaks Β ) Απευθείας διορθώσεις μέσω browser κ λειτουργία Inspect κλπα Κάπως έτσι ?
  4. YES Μ'αρέσει πολύ κ η Alpine , βασικά κ τα 4 έχουν τη χάρη τους .... Τιμή της (πολύ καλής) Supra , Ελλάδα : 85Κ Cayman 718 : 75K ξεκινά BMW M2 : 76K ξεκινά Renault Alpine 110 : δεν ξεκινά καν γιατί δεν προβλέπεται εισαγωγή
  5. Θα δοκιμάσω τις ιδέες σας. Πράγματι χρειάζεται να είναι compliant με κάτι ντιρεκτίβες του ΕΣΠΑ, για ένα φίλο ασχολούμαι. Τώρα, γιατί δεν αρκεί το WCAG v2.0 σε ΑΑ μέσω AC Checker κ Wave Webaim κ ζητάνε το html markup validity του site μέσω w3 validator , είναι κάτι που θα το διαπιστώσω μέσα στην εβδομάδα. Όλα αυτά ενόσω με AC Checker report παλιότερα έκανες τη δουλειά σου άνετα. Το site χτυπά σε κάποια σημεία που επεμβαίνουν τα siteOrigin widgets (για διαμόρφωση layouts είναι) , απο κει κ πέρα κάτι εξωτικό δε χρησιμοποιεί. Child theme υπάρχει ήδη, το original θέμα είναι Neve. Το να επέμβεις στο css , source κλπα, δεν είναι δύσκολο , το να το εντοπίσεις , τη line 56 column 14? Ευχαριστώ για το χρόνο σας παίδες
  6. Καλησπέρα σε όλους, long story short, είναι εφικτό να γίνουν διορθώσεις στην HTML ενός site που έχει φτιαχτεί με Wordpress, κατόπιν υποδείξεων λαθών απο το W3C Markup Validation Service ? https://validator.w3.org/ Εννοώ δηλαδή , οτι υποδεικνύει οτι στο Line τάδε Column δείνα , το style element είναι αχρείαστο. Πως το διορθώνεις ? Συνήθως , δεν είναι post/layout που έχει δημιουργηθεί απο το χρήστη αλλά απο τα ίδια τα plugins το error π.χ Error: CSS: padding: -30px negative values are not allowed.At line 56, column 14550px 0px 0px 0px } #panel-6-3-0 Απο μία πρώτη έρευνα : - Wordpress plugin ? (too good to be true) - Inspect Page κ διορθώσεις on the fly σε Chrome/Firefox , που μπορεί η παραμικρή προσθήκη να αλλοιώσει σημαντικά όλο το site? - ???
  7. Πόσο πάω την BMW , είδε την ανάγκη για το συνδυασμό ενός μεγάλου suv μαζί με industrial size κόφτη τυριού κ δημιούργησε πάλι τώρα , διάφοροι κακεντρεχείς χαχόλοι, πιθανότατα καρακόλια των Mercedes,Audi κ Lexus δεν το βλέπουν έτσι κ ξεκίνησαν τα σχόλια
  8. Αν μπορείς, γράψε ενα σύντομο review ως κάτοχος , έχω οδηγήσει κ τα 2 αδερφακια της γενιάς του, με πολύ διαφορετικούς κινητήρες όμως (1.6 tdi κ 1.2 mpi)
  9. βασικά έχεις ήδη 40Κ κ 4 χρόνια με άγνωστο διάστημα που έκατσαν χωρίς κίνηση (με τι πιέσεις ? τι συνθήκες ? ) , Tο λάστιχο αυτό (το καουτσουκ δηλαδή) έχει ήδη φθορά κ ας μην φαίνεται. Λογικά 1 χρόνο σου βγάζει ακόμα , μπορεί κ παραπάνω αναλόγως τη χρήση. Θα έκανα μια επίσκεψη σε λαστιχά για να εκτιμήσει. Απο μια φωτό κ μερικά δεδομένα είναι δύσκολη η εκτίμηση. ΥΓ Skoda Fabia ? τι περίεργη διάσταση ! ΥΓ 2 το μόνο λάστιχο που είδα σε αυτή τη διάσταση , είναι το Pirelli P7 Cinturato, που σε βαρύ αμάξι ήταν καλό κ σαν all around , τα CF2 της Toyo
  10. πολύ ευχαριστημένος σε Yaris σε βροχή προφανώς αλλού αλλά κ στο στεγνό πολύ καλή πρόσφυση. μοναδικό ερωτηματικό η αντοχή
  11. ματζέστικ το copen , θα ήθελα τον turbo 660cc που είχαν στα JDM κ όχι τον 1.3 που είχα στο Yaris έτσι , για το τσουφ
  12. That Tessla seems like a great car , thank you Helon Mask in other news https://www.carscoops.com/2019/06/heres-a-detailed-look-at-the-insane-400-hp-porsche-356-rsr/
  13. έγραψα ένα αρθράκι για το Le Mans μαζί με μερικά screenshot που βρήκα ενδιαφέροντα. Απαντά στην υποθετική ερώτηση : γιατί χάνεις τον ύπνο σου γι'αυτό το 24ώρο "μούγκρισμα" http://thresh86.wixsite.com/motorsoul/single-post/2019/06/21/24-ώρες-του-Le-Mans-για-87η-φορά 24 ώρες του Le Mans για 87η φορά June 21, 2019 Πότε είναι ο γάμος σου ? Μέσα Ιουνίου ...πότε επακριβώς μέσα στον Ιούνιο ? Τέλη βασικά τώρα που το σκέφτομαι , αφού πρέπει να ( .... ) (...αναπνέει με ανακούφιση...) Αφού σήμανε λήξις συναγερμού , κ όσο πλησίαζε η 15 Ιουνίου , όλα ήταν έτοιμα. Πληρωμή του σχετικού pass για την επίσημη εφαρμογή που δίνει live περιγραφή κ stream , μα κ feeds απο πολλές ακόμη κάμερες που συμμετέχουν , replays κ άλλα καλούδια. Δύο συσκευές φορτισμένες κ προεπιλεγμένο το Radio Le Mans στο ραδιοφωνικό app με sleep timer κ alarm timer. Είναι τόσο γοητευτική σχεδόν μυσταγωγική η αύρα που αποπνέει ένας απο τους μακροβιότερους, δυσκολότερους κ δημοφιλείς αγώνες στον πλανήτη που θέλεις ει δυνατόν , να μην κοιμηθείς παρ'ελάχιστο , για να μη χάσεις αυτό το κλίμα , αυτήν την εναλλαγή μεταξύ ήρεμων στιγμών κ των ξαφνικών ανατροπών λόγω κάποιου λάθους, αστοχίας ή παράπλευρων απωλειών (βλ κομμάτια στην άσφαλτο)... Ο θρύλος κ η δύναμη του αγώνα δεν άφησαν ασυγκίνητο πολύ κόσμο. Ένα καταπληκτικό φιλμάκι του The Grand Tour (το παραθέτω λίγο πιο κάτω) θύμισε τη μεγάλη αναμέτρηση της Ford με τη Ferrari τη δεκαετία του '60 που πλέον θα γίνει κ ταινία με τον Christian Bale, Matt Damon κλπα. Τη δεκαετία του '70 , η ταινία με πρωταγωνιστή τον λάτρη του αγώνα Steve McQueen , υπενθύμισε την ομορφιά του circuit de La Sarthe με τη περίφημη ευθεία Mulsanne μα συνάμα την άγρια κ εξαντλητική φύση των 24 ώρων , που όπως λένε κ οι παλαιότεροι, “για να τον κερδίσεις αυτόν τον αγώνα, πρέπει να τερματίσεις πρώτα”. Μεγάλα εργοστάσια , ιδιώτικές συμμετοχές, θρυλικές μορφές του motorsport κ όχι μόνο , όπως κ το διεθνές star system συμμετέχουν , αγωνιζόμενοι οι μεν προσκεκλημένοι οι δε , απλός κόσμος ζει απο κοντά τις 24 αυτές ώρες μέσα ή εξώ απο τη σκηνή δίπλα απο την διαδρομή , το περίφημο ferris wheel που βρίσκεται σε πολλές φωτογραφίες , η tricolore .... Χρώματα, φωνές, ενέργεια κ ήχος ! Αγωνιστικοί κινητήρες πολλών διατάξεων , απο τετρακύλινδρο βενζίνης μέχρι περιστροφικό Wankel 4 ροτόρων κ υβριδικό πετρελαίου , ημίθεοι μηχανικοί που προσπαθούν να είναι έτοιμοι για κάθε ενδεχόμενο , για κάθε πιθανή βλάβη του αυτοκινήτου που φωνάζουν και τρέχουν , υπεύθυνοι ομάδων με τα κατακόκκινα μάτια απο την κούραση την επόμενη μέρα , η επιβλητική φωνή του race director που πότε πότε κλείνει με το χαρακτηριστικό “good luck gentlemen” , κ φυσικά οι οδηγοί... Ονόματα θρύλοι όπως Tazio Nuvolari, Caroll Shelby , Olivier Gendebien , Henri Pescarolo, Jacky Ickx, Yannick Dalmas κ πολλοί ακόμα χωρίς να ξεχνάμε τον Tom Kristensen a.k.a Mr Le Mans. Διαφορετικές εθνότητες , διαφορετικές νοοτροπίες , όλοι τους όμως φτιαγμένοι απο το ίδιο μέταλλο που θέλει υψηλή αντοχή , προσαρμογή στις εναλλαγές καιρικών συνθηκών στην ίδια πίστα , η πολύ απαιτητική βραδινή οδήγηση που απαιτεί 5-10 γύρους για να συνηθίσει το ανθρώπινο μάτι τη διαφορά φωτός κ φυσικά ηράκλεια υπομονή για το αποτέλεσμα. Όταν αυτό είναι καλό , ένα φαντασμαγορικό πανηγύρι , με σαμπάνια , φωτογραφίες , δηλώσεις , φώτα , χαμόγελα. Όταν δεν είναι καλό , όπως πολλές φορές συμβαίνει στο Le Mans , να πηγαίνουν όλα κατα διαόλου στις τελευταίες ώρες του ή όπως συνέβη στην Toyota το 2016 , που η νίκη χάθηκε στις 23 ώρες κ 54 λεπτά a.k.a στα τελευταία 6 λεπτά , έχουμε υγρά μάτια, δάκρυα , εκνευρισμό αν υπάρχουν ακόμη νεύρα κ αυτή η σκληρή αίσθηση που ο Martin Haven στην περιγραφή του πρόσφατου αγώνα , “ Le Mans is the cruelest mistress of all (motorsport) ”. Του χρόνου, επιστρέφουν ορκισμένοι , δριμύτεροι μα προπαντώς όσο γίνεται πιο έτοιμοι , μήπως κ μπορέσουν μετά απο 24 ώρες να αγγίξουν λίγη απο τη δόξα , λίγη απο τη χρυσή αόρατη σκόνη που παρακινεί εδώ κ 87 χρονιές ανθρώπους κ μηχανήματα για εκείνο το μαγικό τερματισμό που κάνει τον πλανήτη να φαίνεται μικρό... Είναι δύσκολο να τα εξηγήσεις τα παραπάνω όταν σε κοιτούν απορημένοι γιατί χάνεις ύπνο κ προγραμματίζεις απο καιρό αυτήν την ημέρα. Προσπάθησα να δώσω μια πρώτη εικόνα μαζί με λίγες φωτό που ξεχώρισα απο το επίσημο feed . Οι ταινίες, τα φιλμ μα προπαντός μια ζωντανή περιγραφή του αγώνα πόσο δε μάλλον ένα 3ήμερο στη Γαλλία εκείνες τις ημέρες εκτιμώ οτι θα έχουν ένα πολύ καλύτερο αποτέλεσμα για την κατανόηση αυτών των 24 ωρών του motorsport.
  14. Too old to die young (2019) απο Amazon Είναι ο ίδιος σκηνοθέτης με το Neon Demon https://www.imdb.com/title/tt1974419/?r ... f_=nv_sr_1 Μεγάλα επεισόδια , τουλάχιστον τα 3 πρώτα , 1.30 ώρα περίπου. Αμερικανικός υπόκοσμος απο τα μάτια ενός αστυνομικού, μεξικάνικο καρτέλ , μπόλικες δολοφονίες , περίεργες - παράνομες σχέσεις Παίζει με neon , bizzare κ mystery που θυμίζει δεκαετία 70 , διάφορες πινελιές απο Tarantino , Kubrick με φοβερή φωτογραφία, πολύ ταιριαστή μουσική , χρώματα . Χαρακτήρες με γωνίες, υποδόριες επιθυμίες κ υποθέτω θα ξετυλιχθούν περισσότερο. Το μόνο ζόρικο είναι ο ρυθμός του , που όπως κ στο Neon Demon, δίνει μεγάλη σημασία στην έκφραση της σκηνής (ή μάλλον στην έλλειψη αυτής) οπότε μιλάμε για αγγελοπουλικά πλάνα σε μερικά σημεία , που υπάρχουν περιπτώσεις όπως στο 2ο επεισόδιο που ακροβατεί επικίνδυνα στο να γίνει παντελώς σουρεάλ. Δεν το κάνει όμως, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, κ εκεί είναι η μαγεία της.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.