Jump to content



ESHOP και απόπειρα μη κάλυψης PSU εντός εγγύησης


schumifer

Recommended Posts

Έχουμε λοιπόν ένα τροφοδοτικό SHARKOON εν εγγυήσει. Το μηχάνημα στο οποίο είναι εγκατεστημένο αρχίζει μετά από μερικές εβδομάδες λειτουργίας τις επανεκκινήσεις. Η εμπιστοσύνη του κατόχου στο τροφοδοτικό τον οδήγησε στην ανακάλυψη του ενόχου στοιχείου λίγο αργότερα από ό,τι θα έπρεπε. Όταν όμως το τροφοδοτικό βγήκε από το κουτί του διαπιστώθηκε ότι το τετράκιδο βύσμα που μεταφέρει 12 βολτ στη μητρική είχε αλλάξει χρώμα από λευκό σε κίτρινο ως σκούρο κίτρινο. Ακόμη και τμήματα καλωδίων του κοντά στο βύσμα είχαν ελαφρές χρωματικές αποχρώσεις.

Το τροφοδοτικό επεστράφη στο κατάστημα από το οποίο ο κάτοχος ενημερώθηκε ότι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΟ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ σε αυτού του τύπου τη βλάβη. Στο άκουσμα της λέξης "γιατί" ο τεχνικός έθεσε τον κάτοχο σε αναμονή και μετά από λίγα λεπτά επανέλαβε τις ίδιες φράσεις.

"ΔΕΝ ΚΑΛΥπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού τέτοιου είδους βλάβη".

’μεσα ζητήθηκε να παραδωθεί η αιτιολόγηση γραπτά εντός 24 ωρών και ελήφθη η διαβεβαίωση ότι θα γινόταν το συντομότερο δυνατόν.

Λίγες μέρες μετά σε επικοινωνία μου ενημερώθηκα ότι αντί για γραπτή αιτιολόγηση είχαν πάρει την πρωτοβουλία να στείλουν mail στην εταιρεία με φωτογραφία του προβλήματος και την ερώτηση αν καλύπτεται η συγκρεκριμένη βλάβη.(το ότι στα μάτια του Έλληνα νομοθέτη εγγύητης είναι ο πωλητής και οποιαδήποτε διαφορά λύεται στα ελληνικά δικαστήρια μάλλον δεν τους απασχολούσε). Φυσικά ο υπεύθυνος για τα email -είδατε εξειδίκευση?- έλειπε έπρεπε να τηλεφωνήσω άλλη μέρα

’λλες τρεις μέρες μετά το τροφοδοτικό είχε πιστωθεί ..................

ΚΑΘΕ φορά κρατιόντουσαν ονοματεπώνυμα τεχνικών μερικές φορές και ώρες

ΚΑΘΕ φορά ζητείτο ένας ή όλοι εκ των τεχνικών που υπάρχαν τα ονόματα

ΚΑΘΕ φορά υπήρχαν άμεσα διαθέσιμα στοιχεία καταναλωτικών νόμων.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Αν κάτι δε σας κάθεται καλά μη σκύβετε το κεφάλι. Ψάχνουν ευκαιρία να κερδίσουν και καλά κάνουν γιατί στόχος είναι η κερδοφορία. Ρωτήστε ελληνικά φόρα να σας βοηθήσουν αν δεν είστε σίγουροι. Ψάξτε τις σχετικές νομοθεσίες. ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ γραπτά αυτά που σας πουλάνε προφορικά.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΤΕ τα προβλήματα που σας δημιουργούν. Όπως ανακοινώνατε τα μπράβο όταν σας εξυπηρετούσαν άριστα.

((30-35 ευρώ πιστωτικό τι να το κάνω ? Να πάρω ηχεία ή να επενδύσω σε καλώδια?))

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος

Οπότε αύριο τηλέφωνο να δούμε τι έγινε και με την δικιά μου περίπτωση , ένα μήνα τώρα έχει που "το έχουν στείλει στην αντιπροσωπεία" το τροφοδοτικό και ούτε φωνή ούτε ακρόαση

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το εν λόγω μαγαζί απέχει πολύ από το να είναι αξιόπιστο σε τέτοια θέματα.

Τα γεγονότα που αναφέρεις είναι η συνηθισμένη τακτική τους.

Έχουν αναφερθεί αρκετές φορές παρόμοια περιστατικά στο συγκεκριμένο μαγαζί, οπότε αυτό που μένει να κάνουμε είναι να μην ασχοληθούμε ξανά μαζί τους.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν νέοι όμως που την πατάνε και πρέπει να τους διαφυλάξουμε........Μήπως θα έπρεπε στο forum να κάνουμε ψηφοφορία για το πιο αναξιόπιστο Ελληνικό μαγαζί ηλεκτρονικών υπολογιστών? Αυτό σίγουρα θα πονέσει.....!!! :hmm:

Link to comment
Share on other sites

’ψογος !!! :daisy:

Το να απαιτεί κανείς γραπτά τις απαντήσεις του κάθε τεχνικού ΚΑΙ να παίρνει ονόματα με αυτούς που μίλησε σχεδόν πάντα (σε λογικά πλαίσια) έχει πάρει αυτό που θέλει.

Τα ένδικα μέσα είναι τραβηγμένα για ποσά κάτω από 150 200.

@mainframe, και μόνο που το είδα γραμμένο πόνεσε ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nec [26-04-2006 22:23]

2 φορες το επαθες αυτο η double post?

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=26188

Aυτό το θέμα είναι στα off topic γιατί ήταν εν εξελίξει. Όταν οριστικοποιήθηκαν οι καταστάσεις το έβαλα εδώ όσο πιο πλήρες μπορούσα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από WARRIOR [19-05-2006 10:07]

Ολοι τους ειναι το ιδιο πανω - κατω .

Αν δεν τους βαλεις τισ φωνες σε εχουν γραμμενο κανονικα

Υπομονη και επιμομη ειναι η σωστη τακτικη.

Το συγκεκριμένο μαγαζάκι διαφέρει.

Ακόμα και να φωνάξεις δε σε υπολογίζουν.

"Να πάτε στο υπουργείο ανάπτυξης" μου είπαν.

’κου θράσος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η γνωστή προσφορά e-shop 512 kbs με Forthnet ...

Η ιστορία πάει ως εξής:

Τηλεφωνικά παραγγέλνω το kit την Τρίτη 30-5.

Μου λένε ότι θα πρέπει να τιμολογηθεί το kit 1-6 οπότε και τότε θα το παραλάβω (έτσι όντως ισχύει η προσφορά) και ρωτάω:

--"Θα προλάβετε ; --"ναι" μου απαντάει ο πωλητής.

--"οκ" το ογρότερο μέχρι τις 5 τους ξαναλέω, διότι θα είμαι στο γραφείο μέχρι τις 5 μετά κλείνει"

κόβω την συνδρομή με τον τωρινό μου provider (fax και κόντρα fax για σπάσιμο συμβολαίου κτλ,κτλ)

Επόμενη μέρα 1-6

5:00 !! τίποτα... παίρνω τηλ το e-shop μου απαντούν ότι έχει δρομολογηθεί. Οκ λέω θα έχει κίνηση :tomato:

Ενημερώνω τον φύλακα του κτιρίου (αφού είδα ότι αργούν 5:20 γαρ) και του λέω να πληρώσει το courier (του δίνω χρήματα).

ε όπως φαντάζεστε το kit δεν ήρθε ποτέ...

Την επόμενη

Τεχνικές πωλήσεων e-shop !!!

Ξανά τηλέφωνα .... (με 2 απαράδεκτους πωλητές μες την ειρωνεία)...

--"Κύριε σας πήρε τηλέφωνο "ο οδηγός" και δεν το σηκώνατε" και κάτι τέτοια

-----Αν δεν έχω σήμα στο κινητό χάνεται αυτομάτως και η παραγγελία !!!!

:worship: :worship: ----

Απάντηση 3ου πωλητή (δεν θα πω το όνομά του) είστε άτυχος !!! :boxed:

τουλάχιστον δεν ήταν ειρωνικός. Και λέει :

--"Πέρασε το courier αργά το απόγευμα και δεν βρήκε κανέναν" :tomato:

καλά λέω, έχει φύλακα το κτήριο 24/7 και σας είπα το αργότερο μέχρι τις 5"

...

...

...

Φυσικά έχασα την προσφορά και έχω κόψει την συνδρομή με τον άλλο provider :giveup:

Φαντάζομαι η εξαγορά του Γερμανού από την Cosmote τους έχει κάνει να μην πω τι ...

Τεσπα

ΑΑ

Έγραψα γράμμα διαμαρτυρίας (το έστειλα με fax) και περιμένω.

Link to comment
Share on other sites

far west φιλε μου με τον delivera να τρεχει πανικοβλητος να κανει την "deala" να μην γινεται τελικα το "cone" oποτε εκει σπαει το συμβολαιο,εφυγε με αλλην...

χερι με χερι φιλε μου,χερι με χερι,εκει γυρισαμε παλι,εποχες μεσαιωνα εδινες 2 τσουβαλια καλαμποκι επαιρνες ενα τενεκε μυζηθρα,τιμιες δουλειες...

με μεθοδο των τριων ποσοι τενεκεδες μυζηθρα χρειαζονται για μια 7900gtx?

Link to comment
Share on other sites

Καλά ρε παιδιά πόσα πρέπει να συμβούν για να τους μαυρίσουμε;

Όσο καλή και είναι προσφορά, υπάρχει λάκος στη φάβα για αυτό το "μαγαζί".

Δε υπάρχει after sales.

Πρέπει να μάθουν να σέβονται τον πελάτη.

Απαράδεκτοι.

Link to comment
Share on other sites

Θα με τρελάνουν σε αυτό το μαγαζί δε γίνεται...

Μόλις πριν από λίγο με πήραν τηλέφωνο ότι θα εκτελεστεί η παραγγελε'ια μου κανονικά

:confused:

Αύριο θα μου την παραδώσουν

Είναι κανεις από εδώ μέσα από το e-shop ?? :X:

Τεσπα, αύριο θα σας πω τα καθέκαστα, διότι αν δεν το πάρω το ριμαδόκουτο και δεν το συνδέσω ...

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε να μου το ενεργοποιήσει πρώτα η forthnet και βλέπουμε.

Η τιμολόγηση θα γίνει 6-6-2006 και όχι 1-6-2006 δηλ. με 5 μέρες διαφορά, αν μπορεί να το δικαιολογήσει το e-shop στη forthnet και πάρει το ok...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

εμπλεξες με e-shop...εναλλακτικο παροχεα,κ αρα κ με τον οτε...

μιλαμε οτι πρεπει να εχεις ΠΟΛΥ κουραγιο!

(παντως κ στο πλαισιο,τις ιδιες μπαρουφες εχω ακουσει,απλα εχουν το καλο οτι τους το πας σημερα,κ αυριο ειναι ετοιμο)!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από antreas9

εμπλεξες με e-shop...εναλλακτικο παροχεα,κ αρα κ με τον οτε...

μιλαμε οτι πρεπει να εχεις ΠΟΛΥ κουραγιο!

(παντως κ στο πλαισιο,τις ιδιες μπαρουφες εχω ακουσει,απλα εχουν το καλο οτι τους το πας σημερα,κ αυριο ειναι ετοιμο)!

αυτο ειναι καλο με το πλαισιο αλλα με οσους ειναι απο επαρχια τι γινεται?
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.