Jump to content


Tellas - Φακελος Ξεφτιλα...


FRuLiS13_acg

Recommended Posts

Πρωτα απο ολα την καλησπερα μου σε ολα τα μελη του φορουμ. Ποτε δεν θυμαμαι τον εαυτο μου να ειναι τοσο απαγοητευμενος απο τις υπηρεσιες μιας εταιρειας. Λενε και το ασπαζομαι 100% πλεον πως μια εταιρεια για να ειναι μεγαλη δεν φτανει να εχει μονο το ονομα αλλα και να μπορει να το υποστηριξει μεσα απο την "συμπεριφορα" της σε χρηστες που την υποστηριξαν απο την πρωτη στιγμη. Θα αφησω τις εισαγωγες και θα περασω αμεσα στο θεμα μου.

Ειμαι συνδρομητης στην Tellas εδω και περιπου 2 χρονια (ισως και λιγο παραπανω). Πριν απο

περιπου εναμιση μηνα (κατα τις 23 Οκτ.) λογο καποιας υποχρεωσης πηρα την αποφαση να

διακοψω την συνδρομη μου στην Tellas (τερματισμος υπηρεσιας internet). Επειδη χαρακτιριζομαι ως απιστευτα σχολαστικος, φροντισα εκεινη την περιοδο να ρωτησω & και να μαθω τις ενεργειες που πρεπει να ακολουθησω ωστε να διακοπει το αοριστου χρονου συμβολαιο μου. Πραγματι μετα απο καποια τηλ. με ενημερωσαν πως επρεπε να αποστειλω στα κεντρικα της εταιρειας ενα fax με ολα μου τα στοιχεια οπως επισης το αιτημα μου.

Πρωτα ο θεος στις 30 Οκτ. απο την δουλεια μου εστειλα το εν λογο fax, κρατησα το αποδεικτικο της αποστολης και φροντισα να επικοινωνησω με την εταιρεια (ως οφειλα) για να σιγουρευτω οτι εφτασε. Να μην τα πολυλογο ολα πηγαν καλα μεχρι και αυτο το σημειο. Στην τελευταια μου επικοινωνια μαζι τους με διαβεβαιωσαν πως το αργοτερο 1 με 2 Δεκεμ. ολα θα εχουν τελειωσει και πως αν εχω προπληρωσει καποιες μερες τα λεφτα θα επιστραφουν πισω ταχυδρομικα με την μορφη επιταγης.

Οι μερες περασαν, ο Δεκεμ. εφτασε με το καλο και η υποθεση ειχε παγωσει! Η αποκορυφωση ηταν στις 5 Δεκεμ. Η υπηρεσια εξυπηρετησης πελατων οπως ολοι ξερουμε ειναι 24 ωρες το 24ωρο. (μην χεσω!...) Λογο της δουλειας μου εφτασα πολυ αργα στο σπιτι και κατα τις 11 το βραδυ εκανα κληση στο γνωστο σε ολους νουμερο προκειμενου να μαθω τι εγινε με το αιτημα μου.

Βλεπετε τα παιδια εβλεπαν μπαλα (μερα champions league) και δεν μπορεσα να πιασω γραμμη μεχρι τις 12 το βραδυ. Περιμενα συνολικα σε αναμονη 30'. Τελικα αφου ειχα αφρισει απο τα νευρα στις 12.05 εκανα ενα τελευταιο τηλ. και στην συντομευση πατησα την τεχνικη υποστηριξη. Ευτυχως σταθηκα απιστευτα τυχερος και καποιος νεαρος κ.xxxxxxxx αν δεν κανω λαθος βγηκε στην αλλη ακρη της γραμμης. Δυστηχως για εμενα ειχα βγει εκτος εαυτου και το παληκαρι ακουσε παρα πολλα. (Παντως ειχε την υπομονη και τα ακουσε, φυσικα στο τελος του ζητησα συγγνωμη) Ο νεαρος ζητησε συγγνωμη για οτι εχει μεσολαβησει μεχρι τωρα και ειπε οτι θα συμπληρωσει καποια φορμα παραπονων ωστε να διεκπαιρεωθει το αιτημα μου. (Δηλ. εχει περασει ενας ολοκληρος μηνας και τωρα θα καταλαβουν οτι πρεπει να δωσουν ενα τελος στο συγκεκριμενο θεμα.) Τελικα εκανα υπομονη και του ειπα να προχωρησει στην φορμα παραπονων προκειμενου να τελειωνει η υποθεση.

Σημερα ο μηνας εχει 8 το Internet στο σπιτι λειτουργει κανονικα και μας περιμενει Σαβ/κο. Εγω απο εδω και περα τι πρεπει να κανω? Φταιω αν κατεβω στα κεντρικα και τα κανω ολα πουτ...α. Τι στο καλο πρεπει να κανει ενας χρηστης για να ξεμπερδευει?

Ειμαι τοσο αγανακτισμενος που το περιστατικο ηθελα να βγει προς τα εξω. Καλως ηρθατε στην συγχρονη ομηρια μου. Αλλα οπως ειπαμε ετσι ειναι οι μεγαλες εταιρειες! Να σας ζησει το "Ζιστο" καραγκιοζηδες. ΑΛΛΑ εχουν κανει ενα πολυ μεγαλο λαθος αν νομιζουν οτι τετοιου ειδους συμπεριφορες θα μεινουν αναμεσα σε εμενα και αυτους.

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου είσαι πολύ ανυπόμονος και ανενημέρωτος..!!!

προσωπικά εμένα μου πήρε πρπ ένα 4μηνο να με κόψουν, και κατάφεραν να φάνε το προπληρωμένο 2μηνο και να μου ζητάνε και άλλο ένα (ακόμα!) το οποίο έχω δηλώσει ότι δεν θα το δώσω...

και σε έναν φίλο, έχει περάσει ένας χρόνος και ακόμα τον παίρνουν τηλέφωνο να πληρώσει και καλά τα τρέχοντα, τηλέφωνα, αναμονές κλασσικές, αποστολή φαξ τα αποδεικτικά της διακοπής, ζητάνε συγγνώμη, και καλά ξεκαθαρίζουν το μπέρδεμα, μέχρι να τα ξανακάνει όλα αυτά μετά από κανα 3μηνο πάλι για τα επόμενα "χρέη"... χωρίς φυσικά να έχει νετ πια από αυτούς... τρελό μπάχαλο... δεν σε κόβουν με τπτ...

Link to comment
Share on other sites

έτσι έτσι να τα βγαζεις να μαθαινει ο κοσμος τι παίζει......εμενα σήμερα με πηρε ο πΟτε και με ενημερωσε οτι η ADSL γαμμη μου εχει ενεργοποιηθεί!!! πέρνω στο 800-11-97200 Help Desk όπως γράφουνε οι οδηγιες περιμένω μια ώρα στην γραμμη και τελικα το σηκώνει ενας βαρεμένος στην κυριολεξια τύπος....του λεω το τηλεφωνο μου και μου λεει δεν εχει ενεργοποιηθει το ADSL!!! και ίσως λεει δεν ενημερώθηκε η "βάση" ακομα!!!! τεσπ....πάρε λεει αυριο τηλέφωνο γιατι σημερα έχουμε πάθει "γενικο black out!!!!"" και αμα δεν το κάνουμε αυριο απο βδομάδα!!!! καλα παμε λεω....τελικά εκει που ξεφίλιζα τα χαρτια είδα οτι το τυπάκι στον ΟΤΕ που εκανα την συνδεση μου εχει δωσε κωδικο πελατη και συνθηματικο και λεω ρε λες? παω στην δουλεια μπαινω my.otenet.gr δινω αυτα τα στοιχεια και σε 1 λεπτο ενεργοποιηθηκε η σύνδεση παίρνω και την γυναικα της λεω τι username και pass να βάλει και δια μαγείας εβαλα ADSL!!!! Τωρα φταιω εγω που βρίζω τον μλκ που βαριότανε να κάνει την δουλεια για την οποία πληρώνετε?

Link to comment
Share on other sites

τελικά φαίνεται η tellas το εχει γενικοτερα αυτο το κακο.

εγω παιδευόμουν κάπου τρεις μήνες για να κόψω την τηλεφωνική σύνδεση που είχα μαζί τους. Φυσικά ερχόντουσαν κανονικά λογαριασμοί με το πάγιο του προγράμματος. Μετά από πολύ φασαρία και καυγά κατάφερα να τους πίσω να μου στείλουν με φαξ το συμβόλαιο το οποίο είχαμε υπογράψει διότι συνέχεια το επικαλοντουσαν δηλ. ότι ξέρειςγράφει εκείνο.γράφει το.. άλλο.

Φυσικά εγώ ήμουν σίγουρος ότι συμβόλαιο δεν έχω υπογράψει μαζί τους.

Να μην τα πολυλογώ ηρθε το συμβόλαιο με μια υπογραφή η οποία δεν είχε καμία σχέση με τη δική μου και επικεινωνισα και πάλι μαζί τους και αφού άρχισαν να μου λεν τα δικά τους τους πέταξα το μπαλάκι για πλαστογραφία για προσβολή της προσωπικότητας μου και όλα τα συναφή μέχρι που τους ανάγκασα να μου ζητήσουν συγνώμη για όλα και να λήξει εδώ το θέμα φυσικά χωρίς να πληρώσω τα πάγια που εκείνοι μου εστελναν.Το ερώτημα είναι αν ΠΡΕΠΕΙ να φτάνουν αυτοί σε τέτοιο σημείοδηλαδή πως μας βλέπουν;

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως μας βλέπουν σαν κορόιδα που για 100-200-300 δε θα πάμε στα δικαστήρια γιατί θα μας κοστίσουν 1000-2000-3000 και δεν αξίζει τον κόπο... Έτσι τσιμπάνε λίγα από πολλούς για τι τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Παιδες εμενα με εκοψαν απο Tellas 15μερες μετα την αιτηση διακοπης .... για τις οποιες με ειχαν ενημερωση ..... ( δηλαδη σε 15 μερες παπουυυυουου ).

Για να λεω την αληθεια ομως καλου κακου εχω ενα ακριβες αντιγραφο της αιτησης μου φυλαγμενο και ας εχουν περασει 8 μηνες απο την διακοπη μου. :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 00:53]

Συνήθως μας βλέπουν σαν κορόιδα που για 100-200-300 δε θα πάμε στα δικαστήρια γιατί θα μας κοστίσουν 1000-2000-3000 και δεν αξίζει τον κόπο... Έτσι τσιμπάνε λίγα από πολλούς για τι τίποτα...

αυτο ακριβως.

πηγαινε στα κεντρικα ειναι η γνωμη μου απο κοντα και απαιτησε να κοπει η συνδρομη σου. εμενα εκανε 1 μηνα και κατι να με κοψει η αλτεκ και εστειλα αιτηση μεσω e-mail. τωρα με πρηζουν για να βαλω σταθερη τηλεφωνια,ειπαν τωρα θα με παρουν δευτερα παλι να του πω,αλλα θα τους πω πρωτα να φτιαξουν την dsl και να εχω φυσιολογικες ταχυτητες και μετα ας ερθουν για σταθερη τηλεφωνια.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει μια υπηρεσια εθνικη υπηρεσια τηλεπικοινωνιων καπως ετσι λεγεται νομιζω δεν θυμαμαι καλα μπορεις να βρεις το τηλ. στον συνηγορο του πολιτη που αυτη τις ελεγχει ολες, το καταγγελεις εκει & μετα σε εξυπηρετουν αμεσα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Βαγγελης Σ. [Σήμερα, στις 20:42]

Υπαρχει μια υπηρεσια εθνικη υπηρεσια τηλεπικοινωνιων καπως ετσι λεγεται νομιζω δεν θυμαμαι καλα μπορεις να βρεις το τηλ. στον συνηγορο του πολιτη που αυτη τις ελεγχει ολες, το καταγγελεις εκει & μετα σε εξυπηρετουν αμεσα.

EETT www.eett.gr και μαλιστα η συγκεκριμενη ανεξαρτητη διοικητικη αρχη (αν ειναι αρμοδια) επιβαλλει και παχυλα προστιμα....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.