Jump to content



Χαλασμένη 7600GS - Eshop


dubber

Recommended Posts

Καλησπέρα,

πριν 4 μήνες είχα πάρει από το eshop μια Gigabyte 7600GS AGP και εχθές το βράδυ για κάποιο λόγο μετά από ένα shut down για αλλαγή ανεμιστήρα στην ψήκτρα του επεξεργαστή, η εν λόγω καρτούλα δεν δούλεψε ποτέ ξανά. Το PC μπουτάρει κανονικά αλλά δεν βγάζει καθόλου εικόνα. Εβαλα μια παλιότερη ATI που είχα και παίζει κανονικά.

Τσέκαρα λοιπόν ότι στο site τους δεν την έχουν πια την κάρτα σε agp οπότε μου γεννήθηκε το εύλογο ερώτημα "Τί θα μου δώσουν σε αντικατάσταση?"

Το ίδιο ερώτημα έθεσα στον πωλητή που έκανε την παραλαβή της χαλασμένης κάρτας και μου απάντησε ότι πιθανότατα θα μου δοθεί μια άλλη αντίστοιχη σε agp.

Το θέμα είναι το εξής. Η δικιά μου είναι η πιο ακριβή 7600GS που είχαν σε agp στα 122 και όλες οι άλλες είναι πιο φτηνές. Θα μου δώσουν μια πιο φτηνή ή έχω το δικαίωμα να απαιτήσω μία αντίστοιχης τιμής ανεξαρτήτου chip? Μπορώ να δώσω κάποια χρήματα παραπάνω και να πάρω μια πιο καλή?

Επίσης ένα κουλό. Μου είπε ότι στην περίπτωση που αντικατασταθεί από μια άλλη κάρτα χρειάζεται να έχω την αρχική συσκευασία την οποία και δεν έχω. Είναι δυνατόν? Τί κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

Μπούρδες.

Δεν χρειάζεται η συσκευασία. Μπορείς να ζητήσεις ένα πιστωτικό και να πάρεις μία άλλη κάρτα προσθέτοντας επιπλέον χρήματα αν θέλεις.

Αυτά τα μπορείς, είναι δικαίωμά σου. Εκτός αν έχουν να σου την αλλάξουν με ίδια, ανανεώνοντάς και την εγγύηση φυσικά, οπότε εκεί πάσο.

Link to comment
Share on other sites

Χοντρο το κόβω να του δώσουν πιστωτικό ή άλλη μάρκα...

Κανονικά πρέπει να κρατάμε πάντα συσκευασίες και τα λοιπά..γιατι αμα το ε-σοπ την δώσει για rma χωρίς κουτι και τα συναφή...ετσι θα την πάρει πίσω..

Μετά πώς θα την δώσει..?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber [Χθες, στις 19:21]

Καλησπέρα,

πριν 4 μήνες είχα πάρει από το eshop μια Gigabyte 7600GS AGP και εχθές το βράδυ για κάποιο λόγο μετά από ένα shut down για αλλαγή ανεμιστήρα στην ψήκτρα του επεξεργαστή, η εν λόγω καρτούλα δεν δούλεψε ποτέ ξανά. Το PC μπουτάρει κανονικά αλλά δεν βγάζει καθόλου εικόνα. Εβαλα μια παλιότερη ATI που είχα και παίζει κανονικά.

Τσέκαρα λοιπόν ότι στο site τους δεν την έχουν πια την κάρτα σε agp οπότε μου γεννήθηκε το εύλογο ερώτημα "Τί θα μου δώσουν σε αντικατάσταση?"

Το ίδιο ερώτημα έθεσα στον πωλητή που έκανε την παραλαβή της χαλασμένης κάρτας και μου απάντησε ότι πιθανότατα θα μου δοθεί μια άλλη αντίστοιχη σε agp.

Το θέμα είναι το εξής. Η δικιά μου είναι η πιο ακριβή 7600GS που είχαν σε agp στα 122 και όλες οι άλλες είναι πιο φτηνές. Θα μου δώσουν μια πιο φτηνή ή έχω το δικαίωμα να απαιτήσω μία αντίστοιχης τιμής ανεξαρτήτου chip? Μπορώ να δώσω κάποια χρήματα παραπάνω και να πάρω μια πιο καλή?

Επίσης ένα κουλό. Μου είπε ότι στην περίπτωση που αντικατασταθεί από μια άλλη κάρτα χρειάζεται να έχω την αρχική συσκευασία την οποία και δεν έχω. Είναι δυνατόν? Τί κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση?

κακο αυτο με τη συσκευασια.οσο για την τιμη σου εχω ενα ευχαριστο κ ενα δυσαρεστο νεο.Το ευχαριστο ειναι οτι μπορει να σου δωσουν δυνατοτερο τσιπ χωρις να χρειαστει να πληρωσεις.Το δυσαρεστο ειναι οτι μπορει αυτο που θα σου δωσουν να ειναι φτηνοτερο μεν αλλα δεν θα παρεις την διαφορα πισω...(απο προσωπικη εμπειρια,ετσι περασα απο 7900gt σε 7950gt αλλα εχασα και 33 ευρωπουλα...)

Link to comment
Share on other sites

Gigabyte 7600GS AGP

μια ίδια για πελάτη ήρθε με πρόβλημα, στο πρώτο μπουτ πάντα δεν ανοίγει η οθονη... μετά από 3 προσπάθειες ανοίγει κ όσο είναι ζεστή ανοίγει πάντα... αν κάτσει 1-2 ώρες πάλι τα ίδια... rma...

το λέω σαν στατιστικό για τις συγκεκριμένες...

Link to comment
Share on other sites

@ Tsakonas: Δεν με πειράζει αν είναι να είναι καλύτερο chip κι ας έχει διαφορά τιμής προς τα κάτω. Αυτό που δεν θέλω είναι να είναι το ίδιο chip σε φτηνότερη κάρτα.

@ea6gka: Σε σχέση με τίποτα, απλά δεν λέει τίποτα...

@Voudas: Τί διάολο και την πήρα για καλύτερη...

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε, την έχω αφήσει και περιμένω τηλέφωνό τους, θα ενημερώσω με νεότερα.

Βασικά είμαι σε πολεμική διάθεση, είμαι έτοιμος να κάνω χαμό αν μου πουν καμιά π@π@ριά!

Link to comment
Share on other sites

κοίτα...

Εγώ στην θέση σου δεν θα το έκανα γιατί άμα στην πούνε για το κουτί δεν μπορείς να πείς τπτ...

Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να στην αλλάξουν μόνο με την ίδια και να την πάρεις πάλι bulk...

Εκτός και αν κάνουν την καλή και σου δώσουν πιστωτικό η τα λεφτά σου πίσω...

Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι ότι από κατάστημα μπορείς να περιμένεις την κάθε δικαιολογία...

Γιαυτό προετοιμάζεται...για να είναι έτοιμος για παν ενδεχόμενο...

ΑΝ έχουν την ίδια λογικά μπορεί να του τη δώσουν σκέτη...

ΑΝ δεν έχουν την ίδια τότε ή άλλη συγκρίσιμης αξίας ή την αξία της κάρτας (είτε με πιστωτικό είτε μετρητά)

Η συσκευασία ενός προϊόντος που δεν λειτουργεί από δυσλειτουργία και όχι από λάθος του χρήστη δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητη για να ισχύουν οι όροι εγγύησης....και για να υπάρχει καλή μεταχείριση και σωστή εξυπηρέτηση απέναντί του...

By the way , dubber....είσαι φλώρος :tomato: !!!

(’σε τα gay-λίκια και πάμε για κανα καφέ)

Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις κάτι όμως...δικό σου πρόβλημα το που μένεις για το e-shop...

Σαν σενάριο παραπαίζει...

Ρώτα όποιο κατάστημα θές...

Σου έθεσα και επηχειρήματα....

Το ότι δεν κράτησες την συσκευασία είναι δικό σου λάθος...και μάλιστα στους όρους εγγύησης αναγράφεται από αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες...οπότε...καλή τύχη

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.