Jump to content



Χαλασμένη 7600GS - Eshop


dubber

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από dubber

Ελπίζω να μην έχουν καθώς η 7600GS είναι μεγάλη μάπα...

Δηλαδή στα λεφτά που έδωσες για την 7600gs, περίμενες να σπέρνει; Η 7600gt που θες να σου δώσουν, νομίζεις ότι είναι και η μέρα με τη νύχτα από αυτή που είχες; Αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά από την απόδοση που θα ήθελες, καλύτερα να διαθέσεις κανα πολλαπλάσιο ποσό, και να πουλήσεις ότι σου στείλουν από rma...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

Ξέρεις κάτι όμως...δικό σου πρόβλημα το που μένεις για το e-shop...

Σαν σενάριο παραπαίζει...

Ρώτα όποιο κατάστημα θές...

Σου έθεσα και επηχειρήματα....

Το ότι δεν κράτησες την συσκευασία είναι δικό σου λάθος...και μάλιστα στους όρους εγγύησης αναγράφεται από αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες...οπότε...καλή τύχη

δηλαδη αν την παω με την συσκευασία θα την στείλει το καταστημα στην εταιρεια για rma με την συσκευασία?

η θα κρατήσει το κουτί μου εκει και όταν με το καλο ερθει πίσω θα μου το δώσουν.

δικαιολογίες ειναι αυτα περι συσκευασίες για να αποφεύγουν τα rma

Link to comment
Share on other sites

Σημερα παντως παρελαβε ενα φιλος μια 1650 pro.(agp)

Η πρωην του καηκε μια sapphire στα καλα καθουμενα,

μοντελο δεν θυμαμαι ακριβως ποια ειχε θα ρωτησω να μαθω.

Ο χρονος που τον καθυστερησαν ηταν 1,5~ βδομαδα

περιπου και δεν τον ζητησαν κουτι μονο την αποδειξη.

Δεν τον ρωτησαν πολλα πολλα,κατι σε στυλ πλαισιο rma

παραλαβη, αφιξη νεας μητρικης , ειδοποιηση πελατη.

ΑΑ το καταστημα ηταν της Θεσσαλονικης.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dimitris74

δηλαδη αν την παω με την συσκευασία θα την στείλει το καταστημα στην εταιρεια για rma με την συσκευασία?

η θα κρατήσει το κουτί μου εκει και όταν με το καλο ερθει πίσω θα μου το δώσουν.

δικαιολογίες ειναι αυτα περι συσκευασίες για να αποφεύγουν τα rma

Κάνεις λάθος...

’μα την πάς με το κουτί της και έχει ετοιμοπαράδοτη άλλη..θα σου δώσει την άλλη στο κουτί της...

’μα την πάς χωρίς το κουτί της...και πάλι έχει ετοιμοπαράδοτη άλλη...απλά θα κάνει τράμπα τις κάρτες ...οπότε θα πάρεις την καινούρια...αλλα χωρίς κουτι

Στην περίπτωση όμως που η κάρτα είναι παλιά....και δεν υπάρχει πλέον στοκ στο μαγαζί και έχει σταματήσει να φέρνει και δεν έχεις το κουτί...

Την στέλνει στην αντιπροσωπεία ή στην κατασκευάστρια και του στέλνουν μία άλλη αλλά πάλι bulk...

Από κει και πέρα πάμε στην πολιτική του εκάστοτε μαγαζιού...ας πούμε το stock House του πλαισίου για τέτοια πράματα είναι...από hardware που πήγε για rma και δεν υπήρχε συσκευασία...

Αλλά αυτό είναι πλαίσιο...

Στο e-shop δεν ξέρω αν θα δεχθούν να στην αλλάξουν με κάποιο άλλο μοντέλο απο την στιγμή που δεν έχουν την συσκευασία...

Σκεφτείτε και την πλευρά του μαγαζιού και όχι μόνο την δικιά σας...

’μα το μαγαζί δεχτεί την bulk κάρτα...και σου δώσει άλλο μοντέλο...ναι μεν θα την πάει για rma αλλά όταν την πάρει πίσω..πώς θα την δώσει χωρίς συσκευασία?

@2cpu

Το ίδιο μοντέλο πήρε πίσω?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από 2cpu

ειχε μια 1600 και πηρε 1650 pro οσο με ειπε.

(τον πηρα τηλ).

Ωραίος και τυχερός ο φίλος σου...

Ή η πολιτική του μαγαζιού ήταν τέτοια...ή η αντιπροσωπία δεν είχε άλλη κάρτα

Link to comment
Share on other sites

@ Occultist: όχι δεν περίμενα να σπέρνει, η gt ναι έχει μεγάλη διαφορά.\

@ ea6gka: Γιατί έχεις σκαλώσει με τις ATI?

@ ΑΝ7 OverClocker: Τί σχέση έχει το πού μένω? Anyway, το σενάριο μπορεί να παίζει και να παραπαίζει, το θέμα είναι ότι ΔΕΝ θα παίξει στην δική μου περίπτωση. Θα ενημερώσω με τις εξελίξεις.

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber

@ ΑΝ7 OverClocker: Τί σχέση έχει το πού μένω? Anyway, το σενάριο μπορεί να παίζει και να παραπαίζει, το θέμα είναι ότι ΔΕΝ θα παίξει στην δική μου περίπτωση. Θα ενημερώσω με τις εξελίξεις.

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας

Οχι ρε...

Για αυτό που είπες ότι με τα κουτιά το σπίτι σου θα γίνονταν αποθήκη...και σου είπα ότι αυτό δεν το απασχολεί το e-shop...

Μακάρι να πάνε όλα καλά

Link to comment
Share on other sites

A sorry δεν κατάλαβα, thanx για το positive thinking.

Πιστεύω για κάποιο λόγο ότι όλο αυτό θα εξελιχτεί καλά, ας περιμένουμε όμως να δούμε τι θα πει και το eshop...

Πλάκα πλάκα, θα με πάρουν κάνα τηλέφωνο και θα μου πουν ότι η κάρτα δουλεύει, εκεί να δεις γέλια...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από dubber [Σήμερα, στις 21:04]

@ ea6gka: Γιατί έχεις σκαλώσει με τις ATI?

αυτη ειναι απαντηση σοβαρη τωρα? τις εχω δοκιμασει και τις 2 , για να ειμαι ακριβεις καθομαι σε μια gs τωρα και παιζει neverwinter nights 2 1280@1024 σε ενα Α64 @ 2600 και τρεχει νερακι. η 1650 προ ουτε στο πιο τρελο οβερκλοκινγκ της δε τα βλεπει αυτα

Link to comment
Share on other sites

OK οπότε αν σε ικανοποιεί, δεν θέλω ούτε ήθελα να πάρω ATI, ούτε είπα ότι η ATI είναι καλύτερη από την NVidia, δεν έχω όρεξη να μπω σε μια τέτοια αντιπαράθεση.

Nvidia θέλω πάλι, όχι κάτι πολύ παραπάνω, ίσως μια 7600GT, θα δούμε όμως...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker [Σήμερα, στις 17:23]

Ξέρεις κάτι όμως...δικό σου πρόβλημα το που μένεις για το e-shop...

Σαν σενάριο παραπαίζει...

Ρώτα όποιο κατάστημα θές...

Σου έθεσα και επηχειρήματα....

Το ότι δεν κράτησες την συσκευασία είναι δικό σου λάθος...και μάλιστα στους όρους εγγύησης αναγράφεται από αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες...οπότε...καλή τύχη

Τα επιχειρήματά σου θα μπορούσαν να είναι τα links από τα Warranty Terms για VGA cards για τις αρκετές κατασκευάστριες εταιρίες που ανεφέρες....

To διατηρεί κάποιος τη συσκευασία ενός προϊόντος μετά από 6 μήνες από την αγορά δεν προβλέπεται ούτε για μηχανήματα χιλιάδων ευρώ....

Όταν χαλάσει κάτι, χαλάει...Αν φτιάχνεται, θα επιστραφεί φτιαγμένο...Αν όχι πηγαίνει για scrap...dιsmantle και ότι μπορεί να χρησιμποποιηθεί αλλού χρησιμοποιείται...η συσκευασία δεν επηρεάζει κάτι σε όλη αυτήν την αλυσίδα...

Συγκεκριμένα στα Warranty Terms της ASUS (που είναι και η συγκεκριμένη κάρτα) δεν αναφέρεται πουθενά η συσκευασία...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από felix

Τα επιχειρήματά σου θα μπορούσαν να είναι τα links από τα Warranty Terms για VGA cards για τις αρκετές κατασκευάστριες εταιρίες που ανεφέρες....

To διατηρεί κάποιος τη συσκευασία ενός προϊόντος μετά από 6 μήνες από την αγορά δεν προβλέπεται ούτε για μηχανήματα χιλιάδων ευρώ....

Όταν χαλάσει κάτι, χαλάει...Αν φτιάχνεται, θα επιστραφεί φτιαγμένο...Αν όχι πηγαίνει για scrap...dιsmantle και ότι μπορεί να χρησιμποποιηθεί αλλού χρησιμοποιείται...η συσκευασία δεν επηρεάζει κάτι σε όλη αυτήν την αλυσίδα...

Συγκεκριμένα στα Warranty Terms της ASUS (που είναι και η συγκεκριμένη κάρτα) δεν αναφέρεται πουθενά η συσκευασία...

Αν δεν σου κάνει κόπο διάβασε το 24 ποστ(http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=503856#post503856)

Και my bad...για τις εταιρείες πώλησης ήθελα να πώ

Η κατασκευάστρια σίγουρα θα δεχτεί την bulk vga χωρίς κανένα πρόβλημα...το πρόβλημα είναι πιό μετά...

Link to comment
Share on other sites

Λάθος μου....έπρεπε να γράψω "αρκετές κατασκευάστριες εταιρίες"...για καταλάβεις ότι πρόκειται για κάτι που ανέφερες εσύ....

Δεν ανέφερες συγκεκριμένη εταιρία, αλλά δεν απέδειξες ότι αυτό αναφέρεται...

Ο τρόπος που γίνεται η αντικατάσταση δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αρμοδιότητα του πελάτη....Όταν υπάρχει εγγύηση υπάρχει....ΑΝ το προϊόν είναι ελλατωματικό τότε το βάρος δίνεται στο να αντικατασταθεί....το τί θα κάνει η εταιρία ή αν θα υπάρχει συσκευασία για το ελλατωματικό δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση συμμετοχή/υποχρέωση του πελάτη...

Χωρίς κόπο διάβασα το 24ο πόστ για να διαπιστώσω αυτά που σου ανέφερα πιό πάνω...

’λλωστε το είχα διαβάσει προσεκτικά πρίν απαντήσω...

Και επανέρχομαι....Ανέφερες την απώλεια της συσκευασίας μετά από αρκετούς μήνες ώς "λάθος"...και το αιτιολόγησες λέγοντας πως "στους όρους εγγύησης αναγράφεται από αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες".....Το μόνο που σε προέτρεψα να κάνεις είναι να παραθέσεις τα συγκεκριμένα κείμενα των "αρκετών" κατασκευστριών όπως είπες, για να μην είναι αβάσιμο αυτό που είπες....Γίνεται αυτό?

EDIT: Εφόσον αναφέρεσαι σε κατάστημα εντέλει, θα αναφέρω απλά ότι ισχύουν τα ίδια....ΑΝ πρόκειται για ελλατωματικό, οφείλει να επισκευάσει...Αν δεν επισκευάζεται τότε οφείλει να αντικαταστήσει με αντίστοιχο μοντέλο..Σαφώς σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι λάθος από τον πελάτη η απώλεια της συσκευασίας...ΑΝ μιλούσαμε για 7μέρες μετά την αγορά προφανώς θα ήταν απαραίτητη η συσκευασία....Αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει γίνει κάποιο λάθος...το μόνο "λάθος" θα είναι στην περίπτωση που αποδειχτεί ότι πρόκειται για μη λειτουργικό προϊόν...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από felix

Λάθος μου....έπρεπε να γράψω "αρκετές κατασκευάτριες εταιρίες"...για καταλάβεις ότι πρόκειται για κάτι που ανέφερες εσύ....

Δεν ανέφερες συγκεκριμένη εταιρία, αλλά δεν απέδειξες ότι αυτό αναφέρεται...

Ο τρόπος που γίνεται η αντικατάσταση δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση αρμοδιότητα του πελάτη....Όταν υπάρχει εγγύηση υπάρχει....ΑΝ το προϊόν είναι ελλατωματικό τότε το βάρος δίνεται στο να αντικατασταθεί....το τί θα κάνει η εταιρία ή αν θα υπάρχει συσκευασία για το ελλατωματικό δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση συμμετοχή/υποχρέωση του πελάτη...

Χωρίς κόπο διάβασα το 24ο πόστ για να διαπιστώσω αυτά που σου ανέφερα πιό πάνω...

’λλωστε το είχα διαβάσει προσεκτικά πρίν απαντήσω...

Και επανέρχομαι....Ανέφερες την απώλεια της συσκευασίας μετά από αρκετούς μήνες ώς "λάθος"...και το αιτιολόγησες λέγοντας πως "στους όρους εγγύησης αναγράφεται από αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες".....Το μόνο που σε προέτρεψα να κάνεις είναι να παραθέσεις τα συγκεκριμένα κείμενα των "αρκετών" κατασκευστριών όπως είπες, για να μην είναι αβάσιμο αυτό που είπες....Γίνεται αυτό?

Ρε συ σου είπα ότι ήθελα να γράψω "από αρκετές εταιρείες πώλησης"..κοινώς μαγαζιά......πόσες φορές να το γράψω?????

Μερικά μαγαζιά έχουν τους όρους εγγύησης και πίσω από την απόδειξη....

Ρε συ...δεν λέω κάτι διαφορετικό..

Απλά ξέρεις ποιο είναι το πρόβλημα...

Ότι άμα είχε συσκευασία..θα μπορούσε να πάρει πιστωτικό ή κάποιο άλλο προϊόν πιο άμεσα....στην περίπτωση που δεν υπήρχε το ίδιο προϊόν σε στοκ...

Τώρα καταλαβαινόμαστε?

Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν όταν δioρθώνεις το πόστ σου να προσθέτεις μπροστά στη διόρθωση κάτι για να μην βγαίνει λάθος νόημα...Απλά πόσταρα ταυτόχρονα με τη διόρθωσή σου...

Και ναί....καταλαβαινόμαστε...αν γράφεις "EDIT" όταν διορθώνεις κάτι...

EDIT: To να εξυπηρετηθεί πιό άμεσα σαφώς προτιμάται....απλώς μερικά καταστήματα δεν αντικαθιστούν σε στύλ Πλαισίου..χωρίς να διαπιστώσουν στα σίγουρα τη βλάβη...περιμένουν πρώτα να διαπιστωθεί η βλάβη και η αιτία της βλάβης και μετά αντικαθιστούν....Συγκεκριμένα στο e-shop με ένα UPS είχα τέτοιο πρόβλημα με αρκετούς μήνες καθυστέρηση....Περίμενα να διαπιστώσει η OKTABIT τη βλάβη...παρόλο που ήταν προφανής....Με αποτέλεσμα την καθυστέρηση πολλών μηνών....

Προφανώς λέμε αντίστοιχα πράγματα...απλώς το θέμα είναι πιό είναι πλησιέστερο στο ζητούμενο του συν-λαμπίτη dubber....

Φιλικά felix

Link to comment
Share on other sites

Last news:

Με κάλεσε ένα παλικάρι σήμερα το απόγευμα κατά τις 8 λέγοντάς μου ότι η κάρτα είναι όντως off (σώωωωωωπα!!!) και πως δεν υπάρχει η συγκεκριμένη κάρτα όπως και το περίμενα.

Μου πρότεινε μια gainward, δεν συγκράτησα πιο μοντέλο αλλά μάλλον εννούσε αυτήν εδώ

Ρώτησα αν μπορώ να πάρω μια ακριβότερη και να πληρώσω τη διαφορά και μου ανέφερε ότι για τη δικιά μου μου δίνουν πιστωτικό 99 κάτι, 100 χοντρικά αντί για 123 που την είχα πάρει.

Τί με συμβουλεύετε να κάνω?

Να πάρω την gainward? Αν όχι, με προσθήκη 20-30, 120-130 σύνολο δηλαδή, μπορώ να πάρω κάτι που να έχει αισθητή διαφορά?

Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Μπααα, με + 20-30Ε απο το μαγαζί δεν παίρνεις τιποτά καλύτερο από 7600GS. H X1650Pro που έχει δεν λέει και πολλά παραπάνω από την 7600GS.

Μόνο αν δώσεις αρκετά παραπάνω και πας για 7600GT.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.