Jump to content



Nokia service και εγγύηση.. Διαβαστε το πριν πάρετε Νοκια


crmaris

Recommended Posts

Στις 4/3/05 αγόρασα ένα nokia communicator 9500 έναντι 750 ευρό!! Το κινητό το δούλεψα για ένα χρόνο και μετά το έβαλα στην άκρη και χρησιμοποιούσα ένα μικρότερο. Επειδή έλειγε η εγγύησή του (δυό χρόνια εγγύηση μου είχανε πει οτι είχε από το ΟΤΕ shop που το είχα αγοράσει) είπα δεν πάω να το κάνω κανα software update γιστί μετά θα ζητάνε χρήματα.. Και εκεί ξεκίνησαν όλα.

Στα μέσα Ιανουαρίου πήγα λοιπόν στο NOKIA STORE Μυτιλήνης για να αναβαθμίσω το software του κινητού μου. Το κινητό μου να σημειώσω ότι ήταν σε άριστη λειτουργική κατάσταση . Με ενημέρωσαν απ το NOKIA STORE Μυτιλήνης ότι το κινητό θα αποστελλότανε στα κεντρικά της NOKIA (Nokia Concept Store Αθήνας, ΛΕΩΦ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 187,16674,) διότι δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη εργασία στο κατάστημα της Μυτιλήνης.

Έπειτα από διάστημα δύο εβδομάδων, με πήρανε από το NOKIA STORE Μυτιλήνης και μου είπανε ότι το κινητό παρουσίασε πρόβλημα κατά τη διαδικασία αναβάθμισης (και ότι το κόστος επισκευής ανέρχεται στα 394 ευρώ λόγω του ότι χρονικά ήταν εκτός εγγύησης!!! Τους ενημέρωσα αμέσως ότι το κινητό αγοράστηκε 04/03/05 από κατάστημα ΟΤΕ (κατά την αγορά του ενημερώθηκα ότι το κινητό είχε δύο χρόνια εγγύηση) και έστειλα αντίγραφο της απόδειξη στα κεντρικά μέσω NOKIA STORE Μυτιλήνης.

Η απάντηση της NOKIA ήταν ότι αν δεν αναγράφεται στην απόδειξη το imei της συσκευής δεν ισχύει η απόδειξη αγοράς ( ο ΟΤΕ λόγω μηχανοργάνωσης δεν έγραφε στις αποδείξεις που έδινε στους πελάτες του το imei της συσκευής). Παίρνω τηλέφωνο αμέσως στο ΟΤΕ shop που είχα αγοράσει το κινητό το 2005 και αφού εξήγησα το πρόβλημά μου στους υπαλλήλους, οι ίδιοι ψάξανε και βρήκανε στο σύστημά τους μια απόδειξη αγοράς του κινητού στην οποία αναγράφεται κανονικά το imei, την οποία και μου στείλανε με fax .

Μόλις πήρα την απόδειξη την στέλνω στα κεντρικά. Μετά από 2 βδομάδες δεν είχαμε απάντηση από τα κεντρικά και σε ερώτησή μου προς το κατάστημα της Μυτιλήνης μου απαντήσανε ότι θεωρούνε δεδομένο πως δεχτήκανε κανονικά το κινητό για επισκευή και δεν υπάρχει πια πρόβλημα! Εδώ να σημειώσω ότι προσπάθησα αμέτρητες φορές να έρθω σε επαφή με τα κεντρικά της Nokia για να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο αλλά κάτι τέτοιο υπήρξε αδύνατο διότι δεν απαντούσε κανείς στο τηλέφωνο!

Στις 27/2/07 με παίρνουνε τηλέφωνο από το NOKIA STORE Μυτιλήνης και με ενημερώνουνε ότι από τα κεντρικά τους είπανε τώρα ότι από 1/4/05 και μετά η εγγύηση στα κινητά Nokia είναι 2 χρόνια και ότι για το δικό μου είναι 1 χρόνος επειδή αγοράστηκε στις 4/3/2005!!!!! Lol!!!! Δηλαδή αφού μεσολάβησαν όλα τα παραπάνω και ενώ το κινητό μου δούλευε κανονικά (για μια απλή αναβάθμιση το πήγα εξαρχής) ξαφνικά το κινητό μου που αγοράστηκε 4/3/05 είναι εκτός εγγύησης για μόλις 26 μέρες (αν το είχα αγοράσει στις 1/4/05 η εγγύηση του θα ίσχυε ακόμη αφού θα ήτανε για 2 χρόνια). Μου κάνει εντύπωση γιατί εξαρχής δεν μου το είπανε αυτό παρά με βάζανε να ψάχνω για αποδείξεις αγοράς με imei κτλ ενώ απλά θα μπορούσανε να μου πούνε ότι για 26 μέρες το κινητό σου δεν καλύπτεται από εγγύηση 2 ετών αλλά από 1 χρόνο μόνο. Επίσης δεν με έχουνε ενημερώσει ακόμη το πρόβλημα που παρουσίασε το κινητό μου απλός γράψανε σε ένα mail προς το NOKIA STORE Μυτιλήνης ότι απέτυχε η διαδικασία αναβάθμισης και ότι θέλει αλλαγή ολόκληρος ο εσωτερικός μηχανισμός.

Εδώ να σημειώσω ότι τον Οκτώβριο του 2005 το ίδιο κινητό στάλθηκε πάλι στα κεντρικά της Nokia για επισκευή λόγω προβλήματος που παρουσίασε σε αναβάθμιση software (την οποία προσπάθησε να κάνει το Nokia Shop το οποία βρίσκεται στην Βερανζέρου 8, Αθήνα). Από τότε δεν το είχα ξαναστείλει για αναβάθμιση μέχρι να συμβεί το παραπάνω περιστατικό.

To συμπέρασμα από όλα τα παραπάνω είναι ότι δεν πρόκειται ποτέ μα ποτέ να ξανα πάρω κινητό Nokia.. Θα έπρεπε να ντρέπονται.. Εννοείται πως έχω κάνει ήδη καταγγελία στην προστασία καταναλωτή με πλήρη στοιχεία (αποδείξεις αγορας κτλ ) και περιμένω αποτελέσματα..

Link to comment
Share on other sites

Κόλαση... Καλή τύχη βρε αδερφέ, τι άλλο να πω.

Κυνήγησέ το πάντως, μέχρι τέλους, γιατί έχω την υποψία ότι αν το firmware update αποτύχει ενώ το κάνεις εσύ, την πληρώνεις εσύ, αλλά από την στιγμή που απέτυχε στο εργαστήριό τους, πρέπει να αποδεχθούν την ευθύνη αυτοί.

Δηλαδή αν πάω το αμάξι στην αντιπροσωπία για αλλαγή λαδιών και ανατιναχτεί η μηχανή, τι θα μου πούνε; "Sorry φίλος, πρέπει να πληρώσεις" ;...

Link to comment
Share on other sites

thanks φιλε μου.. Θα τους κυνηγήσω όσο μπορώ.. Εμενα μου έκανε εντύπωση ότι ενώ από την αρχή τους στέλνω απόδειξη αγοράς 4/3/05 μου λένε ότι δεν αναγράφει imei κτλ και όταν τους στείλνω απόδειξη με imei μου λένε ότι τα κινητά που πουλήθηκαν από 1/4/05 έχουνε 2 χρόνια εγγύηση!!! Από την αρχή μπορούσανε να μου πούνε ότι μην ψάχνεις για imei κτλ γιατί το κινητό σου δεν καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση. Επίσης είναι η 2 φορά που το κινητό πεθαίνει στα χέρια τους από αναβάθμιση και την πρώτη από ότι θυμάμαι το στείλανε στο εξωτερικό για επισκευή (μου το είχανε πει από το service)!!

Link to comment
Share on other sites

φυσικα να το κυνηγησεις... αλλα εμενα μου βρωμαει λιγο. βαζω στοιχημα οτι αν τους παρεις και τους πεις οτι εκανες καταγγελια αυριο θα εχεις στα χερια σου αναβαθμισμενο το κινητο σου.

και γω παντως νοκια δεν ξαναπηρα απο τοτε που μου ειχα βγαλει την ψυχη για να μου αναβαθμισουν το 6600 μου.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι και εγώ ακριβώς είχα δώσει το 7610 μου για αναβάθμιση γνωρίζοντας ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση, έχοντας το 1 χρόνο και 10 μήνες.

Στην αρχή μου είπαν "ΟΚ, δωρεάν η αναβάθμιση, αλλά έχετε και ένα πρόβλημα στο keyboard, να το αλλάξουμε;"

Τους λέω όχι, θέλω μόνο την αναβάθμιση. Όταν πήγα να το παραλάβω μου είπαν ότι δεν έχει 2 χρόνια εγγύηση, αλλά 1 και πλήρωσα 20-30ε για την αναβάθμιση :TD:

Κόψ'τους τον κώλο, όχι για την εγγύηση, αλλά γιατί σου χάλασαν το κινητό και τώρα θέλουν και τα ρέστα.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ρε παιδιά, τι μου κάνανε, το έχω ξαναπει και θα το ξαναπώ:

Πάω για αναβάθμιση του firmware, επειδή είχα ξεχάσει το κωδικό και επ ευκαιρίας είπα να κάνω μονομίας αναβάθμιση.

Το αφήνω, πάω να το παραλάβω, ζητάνε 40ευρώ αντί για 15 που θα έπρεπε.Και τους λέω γιατί, αφου αναβάθμιση θέλω μόνο. Μου λένε, ότι πρέπει να γίνει μια επισκευή(ζημιά στη πλακέτα είπαν,ένας θεός ξέρει). Και απαντώ εγώ, μα το κινητό δούλευε μια χαρά θέλω μόνο αναβάθμιση εσείς θα μου το βγάλετε και ελλατωματικό?Φυσικά είπα δε θέλω καμιά επισκευή μόνο αναβάθμιση.Έδωσα 15 ευρώ. Το κινητό έπαιζε και συνεχίζει να παίζει μια χαρά χωρίς να δω το παραμικρό.Ντροπή τους.

Link to comment
Share on other sites

και σε μενα σε ενα νοκια shop παλαιοτερα ελεγε "κοστος αναβαθμισης 15 ευρω μαζι με φπα" και πληρωσα 22. τους λεω γιατι τοσο και λενε "δεν ειχε το φπα μεσα". ακομα και να μην το ειχε δεν εβγαινε 22,τεσπα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από morfeas-dsl-

και σε μενα σε ενα νοκια shop παλαιοτερα ελεγε "κοστος αναβαθμισης 15 ευρω μαζι με φπα" και πληρωσα 22. τους λεω γιατι τοσο και λενε "δεν ειχε το φπα μεσα". ακομα και να μην το ειχε δεν εβγαινε 22,τεσπα...

Θεέ μου, αφού έχουνε παντού τον ίδιο κατάλογο, 15ευρό είναι η αναβάθμιση! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Νοκια καλιθεας!

Απαραδεκτο service πηγαινα τα κινητα που επερνα και καθε φορα μου ελεγαν οτι εχει υγρασια και εχει χαλασει η πλακετα και τοι επρεπε να αλλαξουμε τη πλακετα!

Μεχρι που με εφτασαν στο σημειο να τους ειχα ριξω παναγιες,μου ζητησανε συγνωμη και δεν πληρωσα τιποτα!Και απο το τοτε δεν ξαναπηρα Νοκια!

Μαλλον ειναι παγια πολιτικη της εδω αντιπροσωπειας να τρωει λεφτα!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Chosen [Χθες, στις 19:15]

Δηλαδή αν πάω το αμάξι στην αντιπροσωπία για αλλαγή λαδιών και ανατιναχτεί η μηχανή, τι θα μου πούνε; "Sorry φίλος, πρέπει να πληρώσεις" ;...

Εχεις μεγαλο δικιο ;)

Ενας φιλος μου μηχανικος μοτο....

Εβγαζε μια φορα ενα βολαν....

Και εκει που ειχε το αεροκλειδο στα χερια....

Του κοβει τον στροφαλο στα δυο :eek:

Βεβαιως το πληρωσε απο την τσεπη του ;)

Στο θεμα μας τωρα.....

Ρε παιδια τοσο δυσκολο ειναι το update ?

Φιλε μου ελπιζω να βρεις το δικιο σου :flower:

Link to comment
Share on other sites

παιδια εγω εχω δυο χρονια το nokia N70 και δεν ειχα ποτε προβλημα με το καταστημα απο οπου το πηρα Nokia servise ιωαννινων εχω κανει πανω απο πεντε αναβαθμισεις στο λογισμικο και δεν πληρωσα ποτε τπτ ουτε ειχα προβλημα αργοτερα με την συσκευη μου...

Επρεπε να πω καλα λογια τωρα η οχι??????

Η ιστορια θα το δειξει......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Έχω ένα 6085 που μου έπεσε κάτω και έσπασε το πορτάκι της μπαταρίας και γρατζουνίστηκε το μεταλλικό πίσω κάλυμμα.

Τηλεφωνική επικοινωνία με Nokia Καλλιθέας πριν 2 εβδομάδες, ρωτάω για το αντ/κό και μου λένε να περιμένω να έρθει Ελλάδα πορτάκι μπαταρίας για το 6085.

"Πόσο έχει το πορτάκι;"

"3 € κύριε"

"Ωραία, ευχαριστώ"

Λέω δεν στέλνω ένα email να μου που και το από πάνω; Στέλνω το email, καμία απάντηση.

Παίρνω σήμερα τηλέφωνο,

"ήρθε το πορτάκι;"

"ναι ήρθε, μπορείτε να περάσετε να το πάρετε",

λέω δεν ξαναρωτάω γιατί είναι ΓΤΠ..

"πόσο έχει;"

"ή 5 € ή 7€"... ... ...

"μάλιστα λέω.. πριν 2 εβδομάδες είχε 3 €, μετά πήγε 5 και τώρα πάει για 7;"

"Εεεμ, εεεεε, εεεεεε, ελάτε και θα δούμε"

:TD:

Link to comment
Share on other sites

Οντως το service στην Ελλάδα είναι χάλια αλλά υπάρχουν και πολύ χειρότερες ιστορίες ! Λιγο που το είχα ψάξει, στην Ελλάδα λέει έχουμε level 2 service (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων :p !) με απλά λόγια δηλαδή κακή τεχνογνωσία, απειρία και μη σωστή οργάνωση. Αυτό γιατί δεν έχουμε καλή θέση στο ¨χάρτη¨ της Nokia. (Σαν αγορά δηλαδή, αλλά εμείς φταίμε που είμαστε λίγοι και άφραγκοι ?!! :p )

Για την ιστορία, γιατί δεν κάνετε firmware update μόνοι σας ??

Link to comment
Share on other sites

ergotelis δεν εισαι ομονος εγω παιδια ειχα αγορασει το nokia 3210 και το ειχα παει για αναβαθιση στην nokia την προτη φορα ολα μια χαρα αλα οταν ξανα πηγα για να το κανω οταν ελιγε η ευγγηση μου λενε οτι εχει προβλημα στην πλακετα και το κανανε αντικατασταση με αλο nokia 3210 και μου φαγανε το δικο μου που δουλευε κανονικα.και σε εναν αλον τα ιδια κανανε προστα μου και απο εκει και περα ειπα ποτε ξανα nokia ακομα το service τους χαλια μαυρα ειναι απο το 03 που πηρα το t200 της sony ericsson και πηγα για αναβαθηση σε μιση ωρα το ειχα παρει πισω και τωρα που εχω το κ500! με 2 φορες αναβαθηση τα παιδια ηταν αψογη στην δουλεια τους ενα μεγαλο μπραβο στην sony ericsson για το service της!

Link to comment
Share on other sites

παιδιά για να κλείσω και την δικιά μου ιστορία. Τελικά αφού είδα και απο είδα τους έκανα μια καταγγελία στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή ότι πήρανε το τηλέφωνο μου το οποίο δουλευε μια χαρά και το καταστρέψανε και τώρα κάνουνε τις πάπιες. Τους στέλνω mail ζητώντας τους το τηλέφωνο μου στην λειτουργική κατάσταση την οποία τους το είχα στείλει και τους ενημέρωσα ότι έχω προσφύγει στην υπηρεσία καταναλωτή. Το mail που τους έστειλα το κοινοποίησα και στην υπηρεσία καταναλωτή (αυτό είναι το σημείο κλειδί σε όλη την υπόθεση). Εκεί που δεν με είχε πάρει κανείς τους τηλ 4 μήνες που είχανε το κινητό μου (και ούτε μπορούσα να βρω κάποιον υπευθυνο στο τηλ για να μιλήσω) το επόμενω πρωί χτυπάει το τηλέφωνο μου και ήτανε ο τμηματάρχης από το service και με ρωτούσε τι πρόβλημα αντιμετωπίζω κτλ!!!! Από ότι κατάλαβα μόνο με την καταγγελία κάνεις δουλειά με αυτούς. Μετά απο κανα μήνα πάλι και μετά από ένα δευτερο μου mail (πάλι κοινοποιημένο στην υπηρεσία καταναλωτή) μου επιστρέψανε το τηλέφωνό μου στην κατάσταση ακριβώς την οποία το είχα στείλει. Κατα τα άλλα τα λαμόγια θέλανε 400 ευρό +φπα για να το φτιάξουνε..

Δεν ξαναπαίρνω νοκια ακόμη και δωρεάν να μου το δίνουνε.. ΜΑΚΡΥΑΑΑ

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.