Jump to content



Ένα ακόμα πρόβλημα με το E-SHOP


Doom

Recommended Posts

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από geogeoland

Εγώ λεω να οργανωθούμε όλοι οι "κατεστραμένοι" μαζί και να πάμε να τους λιντσάρουμε αλλά φαρ-ουέστ!:p :p :p Δεν γίνεται αυτό το πράγμα με το E-Chop αλλό πια! Ο οποιοσδήποτε χαρακτηρισμός είναι λίγος! :TD:

Εγώ είμαι μαζί σ πάντως!!!! :p

Link to comment
Share on other sites

Συνεχεια τοσα γραφονται σε αυτο ,και οχι μονο, το φορουμ και παλι καποιοι φαινεται να κυνηγουν την τυχη τους.

Πλεον το eshop ειναι για αγορες προιοντων που δεν παθαινουν τπτ. Κουτια, καλωδια, αναλωσιμα. Σκληροι δισκοι, μητρικες κλπ κατευθειαν βαζουν τον αγοραστη σε επικυνδινες ζωνες.

Link to comment
Share on other sites

Κ εγώ ταλαιπωρήθηκα μια φορά όταν έκαψα την μητρική μου. Έκαναν κάπου στο μήνα να μου φέρουν κ μάλιστα την αντικατέστησαν με άλλη λίγο καλύτερη. Αλλά η βλακεία ήταν δικιά μου. Απλά την επέστρεψα μπάς κ αλλαχτεί. Δεν θα είχα όμως την απαίτηση να μου την αντικαταστήσουν.

Κατα τη γνώμη μου, τίποτα δε χαλάει τυχαία. Πρέπει να βάλουμε κ εμείς το χεράκι για να γίνει το κακό. Τί εννοώ. Αν φτιάχναμε τον υπολογιστή μας και τον δουλεύαμε απλά, σίγουρα δε θα είχαν τα καταστήματα τόσα RMA. Αλλά επειδή είμαστε πιο προχωρημένοι users, όλο και κάτι θα πειράξουμε, όλο κάτι θα βγάλουμε, όλο κάτι θα αλλάξουμε κ.ο.κ. Λογικό είναι να καταπονούνται τα μέρη του υπολογιστή και να τα τινάζουν.

Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε σε τί κατηγορία χρηστών ανήκουν όσοι πάνε για RMA την μητρική, το δίσκο... Είμαι σίγουρος ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό θα βρισκόμαστε εμείς που δεν αφήνουμε σε ησυχία τον υπολογιστή.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιο βαθμό έχεις δίκιο.

Αλλά, όταν κάθε φορά που πάω από εκεί (πλέον μόνο για dvd-r) γιατί να βλέπω 2-3 άτομα να παραδίδουν σκληρό δίσκο για RMA? Τί το τόσο advanced έκαναν αυτοί οι χρήστες στους σκληρούς δίσκους τους?

Πλέον πιστεύω ότι το eshop φέρνει 2 quality products και δεν μου το βγάζετε από το μυαλό...

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοιες τρελές πωλήσεις, λογικό είναι να βλέπεις 2-3 άτομα τη φορά να επιστρέφουν σκληρούς.

Πάντως το rma τους είναι βασανιστικό. Η εξήγηση που δίνω είναι ότι κάθε προϊόν που επιστρέφεται, ελέγχεται από τους τεχνικούς του eshop, επιστρέφεται στην αντιπροσωπεία, τον ξαναελέγχουν εκεί, κάνει η αντιπροσωπεία την αντικατάσταση και επιστρέφει το προιόν στο eshop.

Όλη αυτή τη διαδρομή που κάνει το προϊόν και δεδομένου, ότι περνάει από πολλούς ανθρώπους, κάνει την διαδικασία αντικατάστασης πολύ χρονοβόρα σε αντιθεση με το Πλαίσιο, όπου σε εξυπηρετούν άμεσα και είναι δικό τους θέμα πιά τί θα κάνουν το χαλασμένο προϊόν.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από xrist [20-03-2007 17:17]

Και να ήσουν ο μόνος...

Αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέρουν οτι καηκε από υπέρταση?μήπως ήταν υπερτασική η μητρική?τι διαλο πουλάνε μητρικές με καρδιακά προβλήματα? :hmm:

Το μήνυμα από το POLL δεν το πήραν?

γιατρος εδω παρακαλω προσηλθατε,χειρουργουμε τα παντα απο καμμενα μοσφετ μεχρι τετραπυρινους.:tomato: :tomato: :tomato: :whistling

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.