Jump to content



Ένα ακόμα πρόβλημα με το E-SHOP


Doom

Recommended Posts

Στην τελική στα @@ μου η μητρική, έχω και άλλες να κάνω την δουλειά μου....

απλά θα τους τρέξω λίγο μπας και βάλουν μυαλό και δεν τα κάνουν και σε άλλους.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Winters [Σήμερα, στις 21:08] Με παιρνουν τηλ και μου λενε "Το προιον σας ειναι ελαττωματικο και θα αντικατασταθει αμεσα"....

Εχουν βεβαια προβλημα με τη ταχυτητα, συνηθως 1-2 βδομαδες παιρνει αλλα κατα τα αλλα κομπλε...

Μαλιστα,οταν μου ειχε χαλασει η μητρικη (μου εκοψαν πιστωτικο "το προιον σας ειναι χαλασμενο αλλα δεν μπορει να αντικατασταθει επειδη δεν υπαρχει αποθεμα. Θα σας κοψουμε πιστωση ιση με την τιμη που ειχατε αγορασει τη μητρικη) μου αντικαταστησαν το psu προληπτικα επειδη μαλλον αυτο εφταιγε που καηκε η μοβο....

Μια απο τα ιδια και σε μενα με 3 RMA μητρικων,1 μια αντικατασταθηκε με αλλη ιδια και οι 2 αλλες κοπηκαν πιστωτικο μεσα σε 2 μερες απο την μερα που τις εστειλα,το πρωτο πιστωτικο το ειχα ζητησει εγω και το δευτερο απλα με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι η μητρικη κοπηκε πιστωτικο γιατι δεν υπαρχει.Εμεινα απο την ταχυτητα εξυπηρετησης,παρολο που ειχα προετιμαστει ψυχολογικα με τα οσα διαβαζα,βεβαια αλλο καταστημα δινω αριστα στο RMA,αλλα και το e-shop δεν με εχει απογοητευσει.Βεβαια εχω μια απορια,μηπως σε αυτο επεξε ρολο το συνολικο ποσο που εχω κανει παραγγελειες και οτι στο πρωτο RMA επειδη μου τα ψιλομασησαν για την αντικατασταση (ειχε καει η μητρικη) τους ακυρωσα 3*4400+ που ειχα παραγγειλει και τους ειπα οτι θα παιρνω απο αλλη εταιρια,που στο RMA ειναι αψογοι,οπως και εκανα με τους 4400+.

Link to comment
Share on other sites

Δικηγόρος δεν χρειάζεται. Περισσεύει. Ρίξε και ένα mail στην ABIT. Αν και αργούν να απαντήσουν, όταν πάρεις απάντηση, τρίψε την στην μούρη τους. Και μετά διαγράφεις το όνομα E_SHOP από την μνήμη σου.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Snips [Σήμερα, στις 22:25]

Δικηγόρος δεν χρειάζεται. Περισσεύει. Ρίξε και ένα mail στην ABIT. Αν και αργούν να απαντήσουν, όταν πάρεις απάντηση, τρίψε την στην μούρη τους. Και μετά διαγράφεις το όνομα E_SHOP από την μνήμη σου.

Φίλε μου δεν είναι τόσο απλό, δεν ξέρω για εσένα πάντως εγώ δεν θα τους χάρηζα ούτε cent όχι 200+ ευρώπουλα...

Να πάει στα κεντρικά και να τα κάνει όλα λίμπα να πάρει τα χρηματά του...

Να το τρίψει στα μούτρα και να απαιτήσει και αποζημίωση...

’κου εκεί, πως το είπαν υπέρταση!!!

Σιγά μην θέλει και μπαλονάκι!!! :hehe: :hehe: :hehe:

Ποιοι τώρα οι τεχνικοί του e-shop, που τους είχα στείλει ένα router για RMA και με ρώτησαν πως ανοίγει!!!

Βάρα στο ψαχνό!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα ίδια κι εδώ. Σε ένα RMA μιας μητρικής για ένα low-budget pc για τους γονείς μου,

το μηχάνημα postαρε και μετά σταματούσε.

Πεπεισμένος ότι φταίει η μητρική, τη στέλνω πίσω και μετά από 5 μέρες μου λένε ότι

αντικαταστάθηκε προληπτικά, και μου στέλνουν καινούρια.

Έχοντας πάντα το μικρόβιο, μετά τη DFI LP nf4, έβγαζα τα northbidge-southbridge

και καθάριζα τη θερμοαγώγιμη τσίχλα, αντικαθιστώντας τη με Arctic Ceramique.

Ήρθε την επόμενη μέρα, στο κουτί της παλιάς, κι όπως ακριβώς την είχα στείλει,

μόνο που έγραφε επάνω με μαρκαδόρο, "ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ"...

Υποψιασμένος, ξεκουμπώνω την ψύκτρα του northbridge και βλέπω την Ceramique μου...

Τελικά ήθελα απλά ένα BIOS update, αφού δεν έβλεπε σωστά το CPU...

Ξαναπερνάω από εκεί και τους λέω αυτο ήταν το πρόβλημα, οπότε δώστε κι οδηγίες για flashάρισμα, αν τύχει σε κάποιον...

Ο μεγιστος γκουρού της λάρισας μου απαντάει "α, ναι, ε? δούλεψε? ωραία!"

και γυρνάει στο τηλεφώνημά του..

Link to comment
Share on other sites

Εντύπωση μου κάνει πάντος... Σε όλου σας σχεδόν έχει τύχει και κάποιο αρνητικό από το eshop... Σε εμένα γιατί μου έχουνε φερθεί ΑΡΙΣΤΑ εδώ και 6 χρόνια που ψωνίζω από εκεί?

Τελευταίο περιστατικό με εμένα:

Είχα ένα ThermalTake 680W με 1 χρόνο εγγύηση και μετά από 14 μήνες τα έπαιξε... Χωρίς το παραμικρό σε 15 μέρες τα παιδιά από Αθήνα μου στείλανε ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ThermalTake 700W ΧΩΡΙΣ την παραμικρή γρίνια ή extra χρέωση στην Θεσσαλονίκη...

Link to comment
Share on other sites

Nα περάσεις απο το μαγαζι, αν δεν περασες και να επικοινωνησεις με τα κεντρικά, με οποιοδηποτε τρόπο. Δεν παιζει να μην στην αλλάξουν ή να μην σου δώσουν τα λευτα πισω.

Θα είναι πολυ χοντρό. Δεν έχουν να χασουν τιποτα σαν εταιρία. Και εννοειται δεν θα το αφήσεις έτσι.

@DMylonas εννοειται το eshop δεν έχει να χασει τίποτα, μάλλον εκεινη την ώρα οι υπαλληλοι θα βαριοντουσαν τις διαδικασίες.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν υπάρχουν αντιπροσωπίες των εταιρειών (mobo,cpu,gpu,κτλπ)

και στην Ελλάδα ρε γαμ***.

Θα γλιτώναμε πολύ χρόνο και χρήμα.

Φαντάζεσαι να μπορούσες να πάρεις τα πάντα κατευθείαν απο τον κατασκευαστή?

Να βλέπαμε τότε RMA και εξυπηρέτηση που θα είχαν ολα τα μαγαζιά.. αλλιώς

αντιο πελάτες....

Γιαυτό πάρτε όλοι απο εξωτερικό...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Μου "πέθανε" μία sapphire 1900xt πριν λίγες μέρες πάνω στο πρώτο σύστημα της υπογραφής μου. Ούτε clockαρισμα, ούτε τίποτε άλλο παράξενο.

Την έστειλα στο my-shop και μου είπαν θα την κοιτάξουν αλλά μάλλον δεν έχουν άλλες τέτοιες και θα δούμε τι θα γίνει..... Τι πρέπει να κάνω τώρα; Η κάρτα είναι αγορασμένη 500τόσα ευρά.... τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Doom

μάλλον είσαι ένας απο αυτους....

Συγχαρητηρια... Το βρηκες....

Δεν σου κραταω κακια επειδη εχεις νευρα με την ολη φαση.....

Καλα ξεμπερδεματα.....:flower:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τους περισσοτερους εδω μεσα και ειδικα με τον Dark22:T: :T: ,για την προτροπη του να το κυνηγησεις το θεμα χωρις να τους χαριστεις καθολου!Αραγε αξιζει να περιμενεις να σου αντικαταστησουν οτιδηποτε σε 1 και 2 βδομαδες για να γλυτωσεις 10 και 15 ευρω?Εγω προσωπικα δεν αντεχω να εχω λυμενο το pc τοσες μερες και να περιμενω!!:mad: :mad: Η αληθεια παντως ειναι καπου στη μεση παντα!Καταρχην δηλωνω οτι ειμαι απ τα μεγαλυτερα καταναλωτικα θυματα,οπως πολλοι εδω μεσα:tomato: και καταθετω την μεχρι τωρα δικη μου εμπειρια!Ψωνιζα για χρονια απο την εταιρεια Πλαισιο και σταματησα απο εναν ηλιθιο στο service στη Ζαιμη οταν σε εναν σκληρο δισκο που πηρα μια μερα πριν και δεν δουλευε,η απαντηση του μεγαλου μαγιστρου ηταν (Κυριε πρεπει την ωρα που δουλευε ο δισκος σας να τον ακουμπησατε με το κατσαβιδι σας απο το κατω μερος και να τον βραχυκυκλωσατε):blink: :blink: :getlost: Απιστευτο?Συνεβη ομως!!!Εδω ακριβως ταιριαζει η φοβερη υπογραφη ενος φιλου απο δω μεσα(Οι ηλιθιοι ειναι ακατανικητοι!!!)

Για την αποφυγη παρεξηγησεων η συγκεκριμενη εταιρεια ειναι πολυ σοβαρη αλλα ενας καλος πελατης μπορει ευκολα να χαθει απο ενα και μονο τετοιο ευτραπελο!!!

Κλεινοντας για να λεμε και τα καλα εδω μεσα,εχω την αναγκη να πω οτι μεχρι σημερα οτι μου εχει χαλασει και το πηγα στα παιδια του Extreme στη Στουρναρη αντικατασταθηκε ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ!!!:D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από xrist [Χθες, στις 19:17]

Και να ήσουν ο μόνος...

Αλλα δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέρουν οτι καηκε από υπέρταση?μήπως ήταν υπερτασική η μητρική?τι διαλο πουλάνε μητρικές με καρδιακά προβλήματα? :hmm:

Το μήνυμα από το POLL δεν το πήραν?

Την μέτρησαν βρε με πιεσόμετρο......χαχαχα.:hehe:

Αν είχε υπέρταση θα καιγόταν το τροφοδοτικό πες στους φωστήρες....και όχι η μητρική.

Link to comment
Share on other sites

@Mainframe

Καλά πως τολμάς εσύ ένας κοινός θνητός να αμφισβητεί τα λεγόμενα των μεγάλων τεχνικών, τα οποία έχουν προέλθει μετά από εκτεταμένη επιστημονική έρευνα στα τεραστίου μεγέθους εργαστήρια τους? :hehe: :hehe: :hehe:

Κανονικά έπρεπε να τους κάνουν βιντεάκι οι ΑΜΑΝ όταν ήταν στα πράγματα...

Φαντάζομε τον Καληβάτση να λέει:

Δεν φτάνει που σε αφήσαμε να έχεις την τιμή να ψωνίσεις από εμάς!!! Μας αμφισβητείς κιόλας? Περάστε έξω κύριε!!! :hehe: :hehe: :hehe:

@Fireman74

Φίλε μου και στην δική μου πόλη το πλαίσιο έχει δύο τεχνικούς, ο ένας είναι νορμάλ και ο άλλος "επιστήμονας"...

Με τον πρώτο ξεμπερδεύω ατάκα και επιτόπου και με τον άλλο, πάντα μου έκανε ιστορίες...

Κανονίζω τηλεφωνικά ραντεβού με αυτόν που πρέπει όταν πρόκειτε για επιστροφή...

Κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά να ξέρεις ότι αν έπερνες τλέφωνο στα κεντρικά θα έβγαζες άκρη asap!!!

Στο λέω από ιδία πείρα... Μια φορά είχα πάρει μία gpu Albatron 7800GTX, (ήταν είδη ανοιγμένη, ο πωλητής μου είπε πως την είχε ανοίξει για να την δείξει σε πελάτη) και την επόμενη μέρα έβγαλαν προσφορά την Asus 7800GT Dual την συλεκτική, τους πήρα και λέω θέλω να την αλλάξω, μου λένε από το τοπικό κατάστημα ότι δεν γίνετε, γιατί είναι ανοιγμένη, τους λέω ρε παιδιά δεν την άνοιξα εγώ έτσι μου την δώσατε εσείς...

Τέσπα πήρα Αθήνα και κανονίστηκε να αλαχτεί αμέσως!!!

Ούτε καν με ρώτησαν γιατί... Τι να λέμε τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Futuristic

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Μου "πέθανε" μία sapphire 1900xt πριν λίγες μέρες πάνω στο πρώτο σύστημα της υπογραφής μου. Ούτε clockαρισμα, ούτε τίποτε άλλο παράξενο.

Την έστειλα στο my-shop και μου είπαν θα την κοιτάξουν αλλά μάλλον δεν έχουν άλλες τέτοιες και θα δούμε τι θα γίνει..... Τι πρέπει να κάνω τώρα; Η κάρτα είναι αγορασμένη 500τόσα ευρά.... τώρα;

Αν δεν έχουν σου κόβουν χρεωστικό, με το ίδιο ποσό που είχες πάρει τη κάρτα .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.