Jump to content



VIVODI ΕΛΕΟΣ - 2 μηνες αναμονη και βλεπουμε....-


NEOKFIRE7

Recommended Posts

Δηλαδη τι να πω?....... απο αρχες απριλιου εχω κανει αιτηση και ακομα περιμενω. τι να κανω δηλαδη???? οι τυποι ειναι να μην πω.... στο τηλεφωνο που δινουν 13880 ΠΟΤΕ δεν απανταει κανεις... τιποτα δεν λειτουργει στην Ελλάδα σωστα?....δεν πρεπει να κανω ΚΑΤΙ για αυτους τους ανθρωπους που ειναι ανευθυνοι??..

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο το 13880 εχουν και fax 211-7503801 και e-mail customerservice@vivodi.gr. Εγω οσες φορες και αν εστειλα mail, μου απαντησαν κανονικοτατα. Μεσω fax δεν εχω επιχειρησει ποτε μιας και μου απαντανε και στο τηλεφωνο και στο mail. Εγω εχω κανει αιτηση στις 22/5 (21 την εστειλα, 22 πηγε) και μου ειπαν θελει 30 εργασιμες. Μετα απο λιγες μερες με ξαναπαιρνουν και λενε 40 εργασιμες δηλαδη τελος Ιουνιου. Ε, δεν εχω παραπονο. Ξερω οτι θελει πολλες μερες. Ειδωμεν.

Link to comment
Share on other sites

Κατα τα αλλα παιζει σποτακι στην TV για την "Ψηφιακη Ελλαδα" και πως να πουλαμε λουκουμια online :tomato:

Υ.Γ. η δικη μου αιτηση στη vivodi,απο 30 πηγε στις 40 και στη συνεχεια στο "κανουμε αναβαθμιση δικτυου,αγνωστο ποτε θα σας συνδεσουμε"

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι σωστοι. 2 μηνες εχουν περασει. τι δικαιολογια εχουν δηλαδη?... τα 100 ευρω τα πηραν ομως...και ρωτησα αρχικα..- σιγουρα σε ενα μηνα? και ειπαν ναι.. μετα, πηραν τηλεφωνο και ειπαν σε 30 εργασιμες. εργασιμες τι εννοοθν?...οποτε τους καπνισει?...αν ειναι δηλαδη δυνατον. το πιο ευκολο ειναι να πω όποτε ερθει..δεν ειναι ομως ετσι. ωραιοι επαγγελματιες ειναι. το χειροτερο ειναι οτι δεν απαντανε τα τηλεφωνα. και οοοοοολα τα αλλα τηλεφωνα καταληγουν στο ιδιο αυτοματοποιημενο συστημα...

Link to comment
Share on other sites

με μια βασικη διαφορα ομως:

δεν εχει δωσει 100 ευρα μπροσταντζα ;)

παντως παντου υπαρχει μεγαλη κα8υστερηση για μεταβαση στα ιδιοκτητα δικτυα του εκαστοτε ISP.ας ελπισουμε μονο οτι με την τελευταια οδηγια της Ε.Ε.Τ,ο πΟ.Τ.Ε 8α μειωσει τον χρονο αποδεσμευσης της γραμμης...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από CrazyAnt [Χθες, στις 17:52]

με μια βασικη διαφορα ομως:

δεν εχει δωσει 100 ευρα μπροσταντζα ;)

παντως παντου υπαρχει μεγαλη κα8υστερηση για μεταβαση στα ιδιοκτητα δικτυα του εκαστοτε ISP.ας ελπισουμε μονο οτι με την τελευταια οδηγια της Ε.Ε.Τ,ο πΟ.Τ.Ε 8α μειωσει τον χρονο αποδεσμευσης της γραμμης...

δηλαδη θεμα οτε ειναι οτι δεν απαντανε στα τηλεφωνα?...ας το σηκωσουν και ας μου πουν:.. φταιει αυτο φταιει το αλλο, κατι.....επαγγελματιες ειναι ρε παιδια!! υποτιθεται. εταιρεια ολοκληρη. πως να τους παρεις στα σοβαρα?....παροχη υπηρεσιων ειναι αυτο????....αλλα φταιμε εμεις που καθομαστε και δεν κανουμε κατι. γιατι δεν διεκδικουμε τα δικαιωματα μας σαν πελατες. αλλα απτην αλλη πως?... μηπως και θα βγαλεις καμια ακρη με τις αρμοδιες αρχες αν τρεξεις?????.... ακουγομαι γραφικος αλλα δυστυχως ειναι μπάχαλο το συστημα. πραγματικα μπάχαλο. για να μην το πω αλλιως.. αν και τοοο..... "αλλιώς" ειναι πολυ πιο οργανωμενο και σοβαρο .. τεσπα.

Link to comment
Share on other sites

Θα βρεθουν προβληματακια στον δρομο κι απο τις 2 πλευρες (ΟN και Vivodi) γιατι θα τους εχεις πει οτι εχεις ΟΤΕ και θα ψαχνονται μετα. Ασε που μπορει να σου βαλουν ταυτοχρονα 2 συνδεσεις (στην Ελλαδα ζουμε, μπορει να τυχει, δεν κανουν ελεγχους (σοβαρους εννοω)) και να μην παρεις ποτε 10Μbps και να ψαχνεσαι μετα. Εγω δεν θα κανα παντως τετοιο πραγμα. Θα τους ελεγα να μην προχωρησουν το αιτημα μου και θα εκανα μετα αιτηση σε αλλον παροχο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nikoszax [Σήμερα, στις 11:27]

Θα βρεθουν προβληματακια στον δρομο κι απο τις 2 πλευρες (ΟN και Vivodi) γιατι θα τους εχεις πει οτι εχεις ΟΤΕ και θα ψαχνονται μετα. Ασε που μπορει να σου βαλουν ταυτοχρονα 2 συνδεσεις (στην Ελλαδα ζουμε, μπορει να τυχει, δεν κανουν ελεγχους (σοβαρους εννοω)) και να μην παρεις ποτε 10Μbps και να ψαχνεσαι μετα. Εγω δεν θα κανα παντως τετοιο πραγμα. Θα τους ελεγα να μην προχωρησουν το αιτημα μου και θα εκανα μετα αιτηση σε αλλον παροχο.

’μα με δουλεύει η VIVODI 2 μήνες ΚΑΙ .....τώρα είναι καιρός να τη δουλέψω κι εγώ.....Ας έρθουν να βάλουν τη σύνδεση τώρα...... ;)

Link to comment
Share on other sites

Βεβαια δε λεω, κι εγω εχω κανει αιτηση στις 22/5 και μολις τωρα εκλεισα το τηλεφωνο και μου ειπαν να τους ξαναπαρω τηλεφωνο γιατι λεει δεν εχουν προλαβει να καταχωρησουν την αιτηση μου για ενεργοποιηση. Αν ειναι δυνατον. Δεν εχω δωσει βεβαια τιποτα σαν προκαταβολη ή οτιδηποτε τετοιο και δεν βιαζομαι κιολας να βαλω (εχω ηδη δηλαδη ιντερνετ απο αυτους 1Mbps απο δω και 3 χρονια (απο 256 --> 384 --> 1024)) αλλα θελω να γινει ομως. Αν το αφησω, θα με αφησει. Υπομονη, μεχρι την Δευτερα που θα ξαναπαρω τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 10:52]

Εγώ βαρέθηκα να τους περιμένω κι έκανα αίτηση πρίν καμμιά βδομάδα στη ONTelecoms...... :D

hipro για την ON δεν εχω ακούσει τα καλύτερα. Από ότι κατάλαβα o εξοπλισμός που σου δίνουν είναι ήδη σεταρισμένος και δεν μπορείς να παραμετροποιήσεις τίποτα. Ότι αλλαγή την κάνουν από την ON remotely.

Το θέμα είναι ότι έχουν πρόβλημα ασφάλειας γιατί για τον εξοπλισμό όλων των χρηστών έχουν ένα κοινό username και password. Και γι'αυτό το λόγο είχαν διακόψει αρκετές αιτήσεις τελευταία.

Αυτά έχω ακούσει από κάποιες βάσιμες πηγές. Τώρα αν ισχύουν διατηρώ πάντα κάποια επιφύλλαξη. Αυτά προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 08:52]

Εγώ βαρέθηκα να τους περιμένω κι έκανα αίτηση πρίν καμμιά βδομάδα στη ONTelecoms...... :D

Ναι. το σκεφτηκα κ εγω αυτο αλλα τα 100 ευρω ποιος θα μου τα δωσει που εχω προπληρωσει???... ασε που λογικα θα περιμενω σιγουρα αλλο ενα μηνα σε αλλο παροχο..

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Spooky [Σήμερα, στις 12:34]

hipro για την ON δεν εχω ακούσει τα καλύτερα. Από ότι κατάλαβα o εξοπλισμός που σου δίνουν είναι ήδη σεταρισμένος και δεν μπορείς να παραμετροποιήσεις τίποτα. Ότι αλλαγή την κάνουν από την ON remotely.

Το θέμα είναι ότι έχουν πρόβλημα ασφάλειας γιατί για τον εξοπλισμό όλων των χρηστών έχουν ένα κοινό username και password. Και γι'αυτό το λόγο είχαν διακόψει αρκετές αιτήσεις τελευταία.

Αυτά έχω ακούσει από κάποιες βάσιμες πηγές. Τώρα αν ισχύουν διατηρώ πάντα κάποια επιφύλλαξη. Αυτά προς ενημέρωση των ενδιαφερομένων ;)

μετα την τεραστια πατατα που παραδεχθηκαν το αλλαξαν εδω και κανα μηνα αυτο.:)

Link to comment
Share on other sites

Εχω νεα. Με πηρανε τηλεφωνο και μου λενε οτι η αιτηση μου βρισκεται στο τελικο σταδιο πριν την ενεργοποιηση και πλεον θα δεχτω ενα τελευταιο τηλεφωνημα απο τον τεχνικο τους. Ρωταω ποτε, μου λενε δεν ξερω. Αυτο παντως που ξερουν τι τους γινεται... Πως γινεται να τους παιρνω τηλεφωνο το πρωι και να μου λενε να τους παρω ξανα τηλεφωνο την Δευτερα γιατι δεν ειχαν προλαβει να καταχωρησουν την αιτηση μου και τωρα να με παιρνουν και να μου λενε οτι ειμαι στο τελικο σταδιο???? :jump: Απο τη μια χαιρομαι :jump1: που θα εχω στο προκαθορισμενο οριο νεα συνδεση απο την αλλη απορω με ολους αυτους μεσα στην εταιρεια. Δεν συνενοουνται μεταξυ τους? Να πουν, α αυτος εχει κανει αιτηση, τι θα κανουμε? Μυστικο το εχουνε? Δεν κανω παραπονα αν και ετσι φαινεται κατα τα γραφομενα μου αλλα ειμαι μπερδεμενος. :confused: Θα το δειξει η πορεια.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.