Jump to content

Σχεδόν 4 ΗΜΕΡΕΣ ΧΩΡΙΣ INTERNET οι συνδρομητές της TELLAS!!


Urakan
 Share

Recommended Posts

Σχεδόν 4 ημέρες χωρίς internet οι συνδρομητές της TELLAS!

Ναι. Στην Ελλάδα του 2007 συμβαίνει και αυτό.

Συγχρόνως, οι υπάλληλοι προώθησης της tellas, εξακολουθούν να σε παίρνουν τηλέφωνο για να σου προτείνουν να γίνεις πελάτης τους, αγνοώντας ακόμα και το γεγονός ότι είσαι ήδη πελάτης τους για πάνω από ενάμιση χρόνο!

Σου λένε ότι ο ΟΤΕ σταμάτησε να δημιουργεί προβλήματα για την μετάβασή σου στο zisto, ενώ πληροφορείσαι (αληθεύει άραγε;) από άλλους παρόχους, ότι η tellas ανήκει από κοινού στη ΔΕΗ και στον ΟΤΕ!!! :blink:

Πότε θα σταματήσει το δούλεμα;

Όταν σταματήσουν να έχουν πελάτες για να μπορούν να τους δουλέψουν.

ΑΙΣΧΟΣ!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Urakan [Σήμερα, στις 16:02]

ενώ πληροφορείσαι (αληθεύει άραγε;) από άλλους παρόχους, ότι η tellas ανήκει από κοινού στη ΔΕΗ και στον ΟΤΕ!!! :blink:

Καμία σχέση :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Urakan [Σήμερα, στις 16:02]

πληροφορείσαι (αληθεύει άραγε;) από άλλους παρόχους, ότι η tellas ανήκει από κοινού στη ΔΕΗ και στον ΟΤΕ!!! :blink:

Η Tellas είναι η εταιρία, που γεννήθηκε από την κοινοπραξία των εταιριών ΔΕΗ και Wind, της κορυφαίας εταιρίας παροχής υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, κινητής τηλεφωνίας και Internet στην Ιταλία. Από τις μετοχές της Tellas, η Wind κατέχει το 50% συν 1 μετοχή και η ΔΕΗ διατηρεί το 50% μείον 1 μετοχή της εταιρίας.(*)

http://www.tellas.gr/page.asp?gid=29&arid=81〈=2

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολείστε....

Εξάλλου δεν νομίζω να υπάρχει και πρόβλημα. Οι πελάτες της Tellas είχαν ποτέ Internet για να το χάσουν; Μήπως εννοείς ότι θα δώσουν στους πελάτες Internet για 4 ημέρες έτσι για να δουν πως είναι;

Link to comment
Share on other sites

tolis86:

Σε περιοχή της Αθήνας είμαι.

Πιθανόν το πρόβλημα να υπάρχει σε κάποιες περιοχές και μάλισα σε απλούς πελάτες κι όχι σ' αυτούς που έχουν πάρει το zisto. Απ' όσο γνωρίζω, φίλος με zisto έχει κανονικά internet. Εάν καλέσεις την tellas θα ακούσεις το ηχογραφημένο μήνυμα για τα προβλήματα στο internet, εκτός εάν το ακούνε μόνο όσοι καλούνε από τις περιοχές που υπάρχει πρόβλημα. Εάν μπορείς, πάρε ένα τηλ την tellas - επιλόγή: πελάτης/τεχνική βοήθεια/όχι zisto και ενημέρωσέ με εάν σου βγαίνει και σένα το μήνυμα. :)

Εγώ πάντως και αφού περίμενα περισσότερο από 30 λεπτά στην αναμονή το μεσημεράκι, μπόρεσα να συνδεθώ με την τεχνική υπηρεσία και μου είπε ο υπάληλος που απάντησε στο τηλέφωνο, ότι αυτός είναι υπεύθυνος μόνο για συγκεκριμένα μεμονωμένα προβλήματα που παρουσιάζουν οι χρήστες και πως για το γενικό πρόβλημα που υπάρχει εδώ και σχεδόν 4 ημέρες, περιμένουν ενημέρωση από το κεντρικό τεχνικό τμήμα.

4 ημέρες και δεν έχουν πάρει ενημέρωση;

Εμένα μου φαίνεται πως μας δουλεύουν χοντρά.

Αν είχα την υπομονή να περιμένω άλλο ένα μισάωρο ξανακαλώντας την tellas και άκουγα άλλον υπάληλο, θα άκουγα και άλλη εκδοχή. Ως συνήθως...

Link to comment
Share on other sites

Την πληροφορία ότι η tellas ανήκει στον ΟΤΕ την άκουσα από υπάληλο άλλου παρόχου.

Συγκεκριμένα του παρόχου, όπου έχω κάνει νέα αίτηση.

Τώρα, κατά πόσο όταν παίρνεις τηλέφωνο μία μεγάλη εταιρία,

όταν η κλήση σου ηχογραφείται,

και όταν ο πάροχος έχει ως διευθυντή έναν πρώην διευθυντή του ΟΤΕ...

το να σου μεταδίδει λοιπόν ο υπάληλος απλώς ένα ράδιο-αρβύλλα

το βρίσκω κάπως υπερβολικό...

Εάν όμως ισχύει αυτό που ειπώθηκε,

το να ισχυρίζεται η tellas ότι για τις καθυστερήσεις φταίει ο ΟΤΕ,

εκτός από κουραστικό (εάν το κάνει για πάνω από 3 μήνες και όταν ο ΟΤΕ έχει φάει ήδη αρκετά πρόστιμα για το θέμα αυτό και δεν τον παίρνει άλλο να καθυστερεί)

είναι και ανήθικο!

Link to comment
Share on other sites

Ένας φίλος πάντως είχε πρόβλημα (~20 μέρες χωρίς internet), έχει zisto 4mbit (full llu) και όσο και να έπαιρνε τηλ. στην tellas δεν έβρισκε λύση.

Τελικά αφού του βρήκα την διεύθυνση της tellas, πήγε από εκεί και έκανε αίτηση διακοπής (μετά το σχετικό "καβγαδάκι" που απ'ότι μου είπε ο υπάλληλος του είπε "μα γιατί επιμένετε τόσο για την αίτηση διακοπής"?).

Ε σε 2 μέρες ξαναείχε (ως εκ θαύματος) internet.

Οπότε σου συστήνω να πας από τα κεντρικά να κάνεις μια αίτηση διακοπής και το πρόβλημά σου θα λυθεί, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Αυτά που σου λένε στο τηλέφωνο δεν ισχύουν εννοείται, προφανώς δεν έχουν ιδέα και θέλουν να σε ξεφορτωθούν, σιγά μην έμεναν όλοι με zisto εκτός και έπιανες σε 30 λεπτά γραμμή, θα ήθελες 30 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 21:56]

Ένας φίλος πάντως είχε πρόβλημα (~20 μέρες χωρίς internet), έχει zisto 4mbit (full llu) και όσο και να έπαιρνε τηλ. στην tellas δεν έβρισκε λύση.

Τελικά αφού του βρήκα την διεύθυνση της tellas, πήγε από εκεί και έκανε αίτηση διακοπής (μετά το σχετικό "καβγαδάκι" που απ'ότι μου είπε ο υπάλληλος του είπε "μα γιατί επιμένετε τόσο για την αίτηση διακοπής"?).

Ε σε 2 μέρες ξαναείχε (ως εκ θαύματος) internet.

Οπότε σου συστήνω να πας από τα κεντρικά να κάνεις μια αίτηση διακοπής και το πρόβλημά σου θα λυθεί, με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Αυτά που σου λένε στο τηλέφωνο δεν ισχύουν εννοείται, προφανώς δεν έχουν ιδέα και θέλουν να σε ξεφορτωθούν, σιγά μην έμεναν όλοι με zisto εκτός και έπιανες σε 30 λεπτά γραμμή, θα ήθελες 30 χρόνια.

Όλοι για την οικονόμα πάνε:devil: :devil: :devil: πάρτε το χαμπάρι

Link to comment
Share on other sites

κανένα πρόβλημα και εδω. 2 χρόνια Tellas ζήτημα να έχει πέσει λίγες ώρες συνολικά και αυτό λογω προβλημάτων ΟΤΕ (νερα στο ΚΑΦΑΟ κτλ όμορφα).

ps. Ποτε δεν καταλαβαίνω πώς το προσωπικό πρόβλημα του καθενός γίνεται ξαφνικά πρόβλημα ΟΛΩΝ!

Link to comment
Share on other sites

παντως οντως... δε ξερω τι γινεται στους αλλους παροχους(?) αλλα στη τελλας η αναμονη ειναι ανω ποταμων.......μεσος ορος πανω απο 15 λεπτα.....ΑΘΛΙΟ και οποτε και αν πηρα γενικολογες απαντησεις επερνα....παντως διακοπες δεν ειχα μια φορα μονο αλλα ηθελε ρεσταρτ το ρουτερ και κυριοι στους λογαριασμους. τους ειχα βαλει καταλαθως 20 ευρο παραπανω μια φορα και μου ηρθε λογαριασμος -20 τους πηρα και τους ειπα τι και πως και τελικα μου τα αφερεσαν απο τον επομενο... αντε να τελειωσουν οι παλιοεργασιες πατρα να εχω 4μβιτ...

@ nec γουσταρω τρελα το αβαταρ

Link to comment
Share on other sites

Ωωωχ.... να προιδεάζονται και οι κάτοχοι του 2play της Forthnet για κάτι τέτοιο όταν μπουκώσει το δίκτυο?????.... :wall:

Τι να πώ η Ελλάδα δειχνει για άλλη μια φορά ποιά είναι έστω και αν είναι μεμονομένο γεγονός...

μ'αρεσει που και σε μία είδηση "παίζαμε" και στα 1Μbps σε ένα συγκριτικό εδώ...

Απο reliability δικτύου πάλι... το ότι να ναι...

Link to comment
Share on other sites

ps. Ποτε δεν καταλαβαίνω πώς το προσωπικό πρόβλημα του καθενός γίνεται ξαφνικά πρόβλημα ΟΛΩΝ!

Προφανώς, επειδή συνδεόμαστε όλοι στα κοινά προσωπικά μας προβλήματα και στην προσπάθεια εύρεσης λύσης γι' αυτά.

Δεν είναι κάτι καινούργιο. Πάντα έτσι γίνεται στην ιστορία της ανθρωπότητας.

Στην περίπτωση που αναφέρεται στο θέμα, δεν είναι καν εξατομικευμένο το ζήτημα, εφόσον αφορά πολλούς ανθρώπους. Δεν ξέρω βέβαια εάν διάβασες τα προηγούμενα μηνύματα, όπου το αναφέρω πως η tellas έχει ηχογραφημένο μήνυμα που ενημερώνει για την ύπαρξη τεχνικών προβλημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tolis86

αλλα στη τελλας η αναμονη ειναι ανω ποταμων.......μεσος ορος πανω απο 15 λεπτα.....ΑΘΛΙΟ και οποτε και αν πηρα γενικολογες απαντησεις επερνα....π

Πως φαινετε οτι δεν εχεις παρει στην forthnet ποτε :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ison [Σήμερα, στις 10:30]

Πως φαινετε οτι δεν εχεις παρει στην forthnet ποτε :hehe:

Ναι αλλά τουλάχιστον στην Forthnet σε παίρνουν πίσω αν αντέξεις την αναμονή και δώσεις κάνα τηλέφωνο επικοινωνίας... ηχογραφημένο μήνυμα αλά Tellas δεν έχω ακούσει ακόμα πάντως....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από perp

Ναι αλλά τουλάχιστον στην Forthnet σε παίρνουν πίσω αν αντέξεις την αναμονή και δώσεις κάνα τηλέφωνο επικοινωνίας... ηχογραφημένο μήνυμα αλά Tellas δεν έχω ακούσει ακόμα πάντως....

Εχω παρει την forthnet ισαμε 30 φορες την τελευταια βδομαδα και την μια φορα που καταφερα να μπω στην αναμονη και να μιλησω με μια κοπελα ...το τηλ εκλεισε δια μαγειας οταν μου ειπε να περιμενω για να δει την πορεια της αιτησης μου. Περιττο να πω οτι ηταν και η τελευταια φορα που ακουσα την χαριτωμενη φωνουλα της εν λογω δεσποινιδος. Πλεον ακουω την εκνευριστικη φωνη της αλλη δεσποινιδος να μου λεει να ξαναπαρω αργοτερα (ποτε?) διοτι ολοι οι εκπροσωποι της εταιριας (και οι 3-4 που εχουν) ειναι απασχολημενοι.

Να μην το ματιασω παντως ειδα απο το site οτι η αιτηση καλα παει προς στιγμη....δλδ την πειρανε ! Κατι ειναι και αυτο με οσα ακουω και διαβαζω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ison

διοτι ολοι οι εκπροσωποι της εταιριας (και οι 3-4 που εχουν) ειναι απασχολημενοι

Επειδή τυχαίνει να ήμουν εργαζόμενος στην εν λόγο εταιρεία μέχρι πρόσφατα, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι έχει το πολυπληθέστερο support τμήμα από κάθε άλλη εταιρεία του χώρου και μη. Στο τμήμα internet έχει >30 άτομα το πρωί και ~10 μετά τις 8 το βράδυ. Μη λέμε βλακείες αν δε γνωρίζουμε, επειδή απλά εμείς έτυχε να μην εξυπηρετηθούμε σωστά :)

Link to comment
Share on other sites

Το ηχογραφημένο μήνυμα που ακούγεται στο τεχνικό τμήμα της tellas (όχι σε αυτούς που έχουν zisto) εδώ και πάνω από 4 ημέρες είναι το παρακάτω:

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι λόγω τεχνικής δυσλειτουργίας, υπάρχει προσωρινή αδυναμία πρόσβασης στο internet.

Εργαζόμαστε για την άμεση αποκατάσταση της υπηρεσίας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Επειδή τυχαίνει να ήμουν εργαζόμενος στην εν λόγο εταιρεία μέχρι πρόσφατα, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι έχει το πολυπληθέστερο support τμήμα από κάθε άλλη εταιρεία του χώρου και μη. Στο τμήμα internet έχει >30 άτομα το πρωί και ~10 μετά τις 8 το βράδυ. Μη λέμε βλακείες αν δε γνωρίζουμε, επειδή απλά εμείς έτυχε να μην εξυπηρετηθούμε σωστά :)

Ο απόλυτος αριθμός δεν έχει σχέση με την ποιότητα παροχής υπηρεσιών.

Αυτό που μετράει προφανώς είναι η αναλογία με τους συνδρομητές καθώς και το σύστημα εξυπηρέτησης και η αποδοτικότητα αυτού καθώς και των ατόμων.

Τώρα σοβαρά, θες να μας πεις ότι η Tellas είναι σοβαρή εταιρία; Λυπάμαι αλλά από όσα βλέπω καθημερινά είναι στον πάτο από κάθε πλευρά (υπηρεσίες, εξυπηρέτηση, αξιοπρέπεια και αυτό είναι που μετράει πιο πολύ για εμένα δεν γνωρίζω άλλη εταιρία να παίρνει τηλ. και να σε εξαπατά στα μούτρα σου συνειδητά λέγοντας ότι καλούν από τον ΟΤΕ και γραφτείτε στη νέα μας υπηρεσία (του ΟΤΕ!) για να πληρώνετε λιγότερα ούτε στην Ουγκάντα δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!)

ΥΓ ’ντε με συγχύσατε πάλι :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.