Jump to content



Περί ευθύνης καταστημάτων...


gdp77

Recommended Posts

Ας υποθέσουμε ότι συνέβησαν τα εξής :

Αγόρασα ένα external case για δίσκους SATA (USB) από γνωστό κατάστημα πληροφορικής της Στουρνάρη. Είχα και έναν δίσκο SATA αχρησιμοποίητο (=καινούριο στο κουτί του). Τον συνέδεσα στο case, ο δίσκος πήρε ρεύμα, στρόφαρε κανονικά, αλλά δεν αναγνωρίστηκε από τα windows ούτε και από το Linux λειτουργικό μου. Τον έβγαλα, τον συνέδεσα στη μητρική, όπου δεν αναγνωριζόταν ούτε από το bios στο boot. Έγινε ο δίσκος RMA, πέρασαν οι μέρες και η κατασταση έμεινε έτσι.

Μετά από καιρό, (το case ήταν πάνω στο γραφείο) έβαλα και δεύτερο δίσκο πάνω του (αυτή τη φορά κάποιον άλλο που δούλευε μέσα σε μηχάνημα κανονικά). Το αποτέλεσμα ήταν ο δίσκος πάλι να μη φαίνεται και αφού τον συνέδεσα σε μητρική πάλι ήταν μη αναγνωρίσιμος. Κατά συνέπεια, το case, είναι ελαττωμτικό και με κάποιο τρόπο καίει τις πλακέτες των δίσκων.

Τηλεφώνησα στο service του καταστήματος όπου μου είπαν "φέρτε το να το δούμε, αλλά ευθύνη για τους δίσκους δεν αναλαμβάνουμε επειδή δεν μπορείτε να αποδείξετε ότι τους έκαψε το case". Τους είπα ότι αν στον τεχνικό έλεγχο που θα γίνει (παρουσία μου φυσικά), κάψει και δικό τους δίσκο, αυτό θα σημαίνει ότι το case είναι ελαττωματικό και ότι μου έκαψε και τον δικό μου δίσκο. Τότε όχι μόνο μου έκαναν τους κινέζους, αλλά μου είπαν ότι ο τεχνικός έλεγχος θα κόστιζε και 15. Επειδή λοιπόν τα πήρα στο κρανίο, αποφάσισα να τους κυνηγήσω λίγο

(όταν βρω χρόνο και κατέβω Στουρνάρη και έχω όρεξη για μπινελίκια).

Μέχρι τότε, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος σχετικός νόμος που προβλέπει αποζημίωση για ελαττωματική συσκευή, αν σας έχει τύχει ποτέ κάτι παρόμοιο και θα ήθελα να μου πείτε και ιδέες για το πώς να αντιμετωπίσω την κατάσταση. Στόχοι μου είναι :

α) Να μου αλλάξουν τη συσκευή (αυτονόητο)

β) Να μου αντικαταστήσουν το δίσκο (δεν το δέχονται)

γ) Να τους κάνω να ιδρώσουν πολύ (προσωπική αυτοϊκανοποίηση για την άθλια αντιμετώπιση)

Εννοείται πώς όταν κατέβω Στουρνάρη και ξεκινήσω τη διαδικασία, θα ενημερώσω πλήρως, με το όνομα του καταστήματος κτλ.

Link to comment
Share on other sites

υπάρει η ¨κακή¨ και ταυτόχρονα αθώα συνήθεια απο τους συμφορ(um)ίτες

να βγαίνουνε/με και να κράζουνε/με προκαταβολικά

ενημερώνουμε και τους καταστηματάρχες για το τι κινήσεις/διαδικασίες σκεφτόμαστε να ακολουθησουμε?

γιατί?

σκέφτεστε οτι έτσι θα φοβηθούν και θα σας εξυπηρετήσουν

ή πιστευετε πως κανένας δεν διαβάζει thelab?

Link to comment
Share on other sites

υπάρει η ¨κακή¨ και ταυτόχρονα αθώα συνήθεια απο τους συμφορ(um)ίτες

να βγαίνουνε/με και να κράζουνε/με προκαταβολικά

Δεν ανέφερα κανένα όνομα. Δεν έχω θίξει κανέναν ακόμα. Εγώ έχω θιγεί ως πελάτης από τη συμπεριφορά τους.

ενημερώνουμε και τους καταστηματάρχες για το τι κινήσεις/διαδικασίες σκεφτόμαστε να ακολουθησουμε?

Κακό είναι; Κακό θα ήταν να πάω να του κάψω το μαγαζί. Αν ακολουθήσω νόμιμες διαδικασίες, ποιο το πρόβλημά σου;

σκέφτεστε οτι έτσι θα φοβηθούν και θα σας εξυπηρετήσουν

Όποιος είναι νόμιμος, δεν έχει τίποτα να φοβηθεί

ή πιστευετε πως κανένας δεν διαβάζει thelab?

To αντίθετο! Ελπίζω ο τεχνικός που μου συμπεριφέρθηκε με αυτό τον τρόπο, να διαβάζει το thread.

Link to comment
Share on other sites

Το Α είναι προφανές.

Το Γ με φτιάχνει :p

Για το Β τώρα, απ όσο ξέρω, καμία εγγύηση δεν καλύπτει παράπλευρες απώλειες και διαφυγόντα κέρδη. Για τσέκαρέ το όμως καλύτερα και αν βρεις κάτι πες μας.

Link to comment
Share on other sites

Για το Β τώρα, απ όσο ξέρω, καμία εγγύηση δεν καλύπτει παράπλευρες απώλειες και διαφυγόντα κέρδη. Για τσέκαρέ το όμως καλύτερα και αν βρεις κάτι πες μας.

Και εγώ από ένα ψιλο-search που έκανα αυτό βλέπω. Όμως αν πας να ξεκινήσεις π.χ. το αυτοκινητό σου και αυτό από ελαττωματική κατασκευή πάρει π.χ. φωτιά, θες να πεις ότι δεν μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση (αν π.χ. τραυματιστείς). Δεν μπορεί να μην το προβλέπει ο νόμος. Δεν έχουν καμία ευθύνη δηλαδή τα καταστήματα?

Link to comment
Share on other sites

Και γώ απ όσο ξέρω παράπλευρες απώλειες δεν καλύπτωνται.

Όσο για το παράδειγμα με το αυτοκίνητο και την σωματική βλάβη...άκυρο τελείως..γιατί δεν έπαθες καμιά σωματική βλάβη απ το κάψιμο του δίκσου.

’λλο τα υλικά αγαθά και άλλο η σωματική μας ακαιρεότητα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gdp77

Όμως αν πας να ξεκινήσεις π.χ. το αυτοκινητό σου και αυτό από ελαττωματική κατασκευή πάρει π.χ. φωτιά, θες να πεις ότι δεν μπορείς να διεκδικήσεις αποζημίωση (αν π.χ. τραυματιστείς). Δεν μπορεί να μην το προβλέπει ο νόμος.

Εκεί καλύπτεσαι από την ασφάλειά σου η οποία είναι υποχρεωτική εκ του νόμου.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? Ο δισκος ηταν απ'το ιδιο μαγαζι? Εγγυηση δεν εχει? RMA δεν γινεται? Τι σημασια εχει αν καηκε απ το frame, απο κατι αλλο, τι ρουχα φορουσες εκεινη τη μερα και αν οι ανεμοι ηταν ανατολικοι ή βοριοι? :p

Link to comment
Share on other sites

Ο πρώτος δίσκος ήταν στην εγγύηση και έγινε RMA. Ο δεύτερος όχι.

Οι άνεμοι νομίζω ήταν νότιοι και τις δυο μέρες :)

Τελευταία είχαμε συζητήσει ότι καλύπτεσαι μόνο σε περίπτωση που η ζημιά είναι μεγαλύτερη των 500,00

Υπάρχει κάποιο Link για τον αντίστοιχο νόμο?

Link to comment
Share on other sites

Κανένα κουτί δεν σου καλυπτει ασυμβατοτητες , θερμοκρασιες εφοσον δουλευει ο δισκος , φθορες των δισκων.

Αυτη ειναι και η μεγάλη διαφορά με τους ετοιμους εξωτερικους δίσκους.

Εχω την εντυπωση οτι το καταστημα δεν σου ειπε κατι παραλογο,χωρις να θελω να υποστηριξω κανεναν. RMA το κουτι απο οτι καταλαβα στο καναν αμεσως, προς τι τα νευρα ???

μηπως γιατι δεν σου ειπαν οτι εσυ ηθελες να ακουσεις ????

Link to comment
Share on other sites

To κουτί δεν έχω πάει να το αλλάξω ακόμα. Σαφώς και θα το αλλάξουν. Απλά έψαχνα μήπως με κάλυπτε ο νόμος ώστε να μου αλλάξουν και το δίσκο. Τελικά σε αυτή την περίπτωση ο νόμος καλύπτει το κατάστημα και όχι τον πελάτη. Οπότε το θέμα μάλλον έχει λήξει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παρε κανα 2 δισκους αξιας μεχρι 500, καψε τους και πηγαινε ζητα τα λεφτα ολα μαγαζι!! Εγω εχω 2 καμμενους να προσφερω!:p :p

Περα απο την πλακα αν μπορεις πες μας ποιο frame ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεφεύγουμε όμως ε;

Συζητήσεις για καψίματα, fake RMA's κλπ απαγορεύονται παίδες..

Ευτυχώς κάνεις πλάκα, αλλιώς θα είχαμε κακά ξεμπερδέματα :D

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μαθει σε κατι μηνες τωρα...

Απο το ιδιο καταστημα εχω απογοητευτει τους τελευταιους μηνες. Εχει χαλασει. Μαλλον με βλεπω να αλλαζω ...

quote:

________________________________________

υπάρει η ¨κακή¨ και ταυτόχρονα αθώα συνήθεια απο τους συμφορ(um)ίτες

να βγαίνουνε/με και να κράζουνε/με προκαταβολικά

ενημερώνουμε και τους καταστηματάρχες για το τι κινήσεις/διαδικασίες σκεφτόμαστε να ακολουθησουμε?

____________________________________________

Εγω συμφωνω. Εχω βαρεθει να ακουω τις δικαιολογιες τους.

Link to comment
Share on other sites

και σε μένα έτυχε η ίδια πλάκα και μέχρι να καταλάβω τι γινόταν είχα χάσει 2 δίσκους ide. Μιλάμε για βρώμα και καμμένες τελείως μητρικές δίσκων λόγω κακής τροφοδοσίας του case. Οι δίσκοι ήταν εκτός εγγύησης και τελικά πέταξα στα σκουπίδα και το case (και αυτό εκτός εγγύησης).

Ότι είναι σε εγγύσηση διεκδίκησε την αντικατάσταση του. Οι υπόλοιπες διεκδικήσεις απαιτούν χρόνο και χρήμα (νομικά κλπ) και τελικά πολλές φορές δεν οδηγούν πουθενά. Απλώς μείνε μακριά από την εν λόγω μάρκα και το αυτό από το κατάστημα αν σου κάνει κόλπα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.