Jump to content



Όχι άλλο κάρβουνο με όσους ζητούν βοήθεια


gdp77

Recommended Posts

Δεν θέλω να παρεξηγηθώ: Σαφώς και ένα forum, όπως το thelab υπάρχει για να βοηθάμε και όσους έχουν ανάγκη. Όμως δεν αντέχω άλλο να βλέπω thread που τελικά αναγκάζουν και αυτούς που ξέρουν 5 πράγματα παραπάνω να ΜΗΝ βοηθάνε και να τα απαξιώνουν. Τυπικό παράδειγμα :

Α: Ρε παιδιά, έβαλα win και μου πετάει μπλε οθόνες.

Β: Φταίνε τα win, ξαναπέρασέ τα.

Γ: Μάλλον πρέπει να πάρεις τροφοδοτικό xxxxxxx, είναι τα καλύτερα.

Δ: Βγάλε όλα τα parts και ξαναβάλε τα.

.

.

.

. 800.000 συμβουλές

.

Τέλος thread (ο αρχικός poster ή πέταξε το pc ή τελικά το πηγαίνει σε κάποιο service ή τα σκάει στον ψυχίατρο από τις χαζομάρες που έχουν γραφτεί)

Γνώμη μου είναι για να μην περνάνε 500 posts, όπου ο καθένας λέει το μακρύ και το κοντό του, να υπάρχει κάποια δεδομένη "φόρμα" διατύπωσης για όσους ζητούν βοήθεια για περιπτώσεις όπου δεν φαίνεται με σαφήνεια η βλάβη π.χ. random bsods.

Π.χ. κάποιος θα πρέπει να αναφέρει αναλυτικά τη σύνθεσή του και το βασικότερο να έχει τρέξει :

1) διαγνωστικό σκληρού από την εταιρεία κατασκευής

2) 24ωρο memtest

3) 24ωρο prime

4) 24ωρο 3dmark

Μετά από αυτή την προεργασία, πρέπει να ξεκινάει η διαδικασία βοήθειας, και όχι να χρειάζονται 100 posts για να φτάσουμε να λέμε στον αρχικό poster "τρέξε το τάδε ή το δείνα διαγνωστικό" .

Εν κατακλείδι, πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρχει ένα sticky με μία σχετική φόρμα συμπλήρωσης, την οποία θα πρέπει όποιος θέλει να ζητήσει βοήθεια να συμπληρώνει. Με αυτό τον τρόπο, πιστεύω, ότι και πιο εύστοχα θα είναι τα σχόλια όσων θέλουν να βοηθήσουν, αλλά και περισσότερες πιθανότητες επίλυσης προβλημάτων θα έχουμε.

Link to comment
Share on other sites

Στη φόρμα διατύπωσης παρακαλούμε να γράφετε και τη διεύθυνση σας για να σας στείλουμε το τιμολόγιο μετά :hehe:

Μα καλά, τι λέμε; Ρε συ, αν δεν θέλεις να ασχολείσαι με τέτοια θέματα, απλά δεν απαντάς. Δεν είναι δύσκολο. Ανοίγεις το θέμα, "μπουμπλε μπουμπλε, βοήθεια;" δεν σε ενδιαφέρει, το κλείνεις.

’λλωστε τα προβλήματα πολλές φορές μπορεί να έχουν 1002 διαφορετικές αιτίες. Α! έχουμε και λέμε 3 ώρες το διαγνωστικό του δίσκου, 24 ώρες memtest, 24 prime, 24 3Dmark = 3 μέρες και 3 ώρες γιατί του άλλου μπορεί να του πέταξε ένα popup ένα trojan?

Link to comment
Share on other sites

o αυτοέλεγος και η αναζήτηση εσωτερική και εξωτερική

είναι η Λύση φίλε gdp77

είδες κανένα πρωτότυπο θέμα/προβλημα που η λύση του να μην έχει ειπωθεί να μένει στα αζήτητα?

υποσχέθηκε κανείς δωρεάν τεχνικής υποστήριξης σε όποιον εγγράφεται?

η φόρμα καλή αλλά δε θα δουλέψει γιατί για να περιλάβεις όλους και τα πιθανά προβλήματα συμπτώματα είναι πρακτικά αδύνατο.

πόσες φορές και σε πόσους να λυθεί το ίδιο πρόβλημα

το ίδιο poll για καλυτερο σκληρό best value parts κλπ?

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

γι'αυτό χρειάζονται και οι σωστοί περιγραφικοί τίτλοι....

για να βρίσκουν οι ομοιοπαθείς ,πιθανές λύσεις

Link to comment
Share on other sites

@ jpavly

Τώρα τέτοια στάση από mod δεν την περιμένα :

Μα καλά, τι λέμε; Ρε συ, αν δεν θέλεις να ασχολείσαι με τέτοια θέματα, απλά δεν απαντάς. Δεν είναι δύσκολο. Ανοίγεις το θέμα, "μπουμπλε μπουμπλε, βοήθεια;" δεν σε ενδιαφέρει, το κλείνεις.

Μα καλά, αν δε σε ενδιαφέρει το να προσφέρεις βοήθεια, σαφώς δε θα απαντήσεις. Αναφέρομαι σε ανθρώπους (αντλώντας παράδειγμα από τον εαυτό μου) που ενώ σε πολλές περιπτώσεις θέλουν να βοηθήσουν, απαξιώνουν ένα thread εξαιτίας των άπειρων άσχετων posts που τελικά θα καταλήξουν στο "τρέξε το τάδε διαγνωστικό"¨, κάτι που έπρεπε να γίνεται από την αρχή.

’λλωστε τα προβλήματα πολλές φορές μπορεί να έχουν 1002 διαφορετικές αιτίες. Α! έχουμε και λέμε 3 ώρες το διαγνωστικό του δίσκου, 24 ώρες memtest, 24 prime, 24 3Dmark = 3 μέρες και 3 ώρες γιατί του άλλου μπορεί να του πέταξε ένα popup ένα trojan?

Επειδή λοιπόν το πρόβλημα μπορεί να έχει 1002 διαφορετικές αιτίες και επειδή μπορεί να υπάρχουν 1002 συμβουλές, καλό είναι να έχουν τρέξει τα διαγνωστικά από πριν.

Όσον αφορά το "3 μέρες και 3 ώρες", για ρίξε μια ματιά στα threads όπου κάποιος ζητάει βοήθεια. Πόσες μέρες συνεχίζουν;

@DarkSaga

υποσχέθηκε κανείς δωρεάν τεχνικής υποστήριξης σε όποιον εγγράφεται?

Ποιος είπε κάτι τέτοιο ρε παιδιά?

jpavly

γιατί του άλλου μπορεί να του πέταξε ένα popup ένα trojan?

darksaga

η φόρμα καλή αλλά δε θα δουλέψει γιατί για να περιλάβεις όλους και τα πιθανά προβλήματα συμπτώματα είναι πρακτικά αδύνατο.

το έγραψα πιο πάνω και το ξαναγράφω :

"φόρμα" διατύπωσης για όσους ζητούν βοήθεια για περιπτώσεις όπου δεν φαίνεται με σαφήνεια η βλάβη π.χ. random bsods.

Τώρα αν κάποιου του χτυπάνε μόνο τα παιχνίδια, ή μόνο ο browser κτλ, δε νομίζω ότι υπάγεται στην πιο πάνω περίπτωση.

Τέλος πάντων. Μια πρόταση έκανα, αρνητική αντιμετώπιση βλέπω, δεν πειράζει. End of story.

Link to comment
Share on other sites

Για εξήγησε μου σε παρακαλώ ποια είναι η στάση μου, που βλέπεις κάποια αγένεια ή προσβολή.

Και δεν κατάλαβα το "mod" κομμάτι, μήπως μπορείς να μου το εξηγήσεις και αυτό;

Ή μήπως θα περιμένω τα καντήλια σου πάλι;

Link to comment
Share on other sites

Στη φόρμα διατύπωσης παρακαλούμε να γράφετε και τη διεύθυνση σας για να σας στείλουμε το τιμολόγιο μετά

Μα καλά, τι λέμε; Ρε συ, αν δεν θέλεις να ασχολείσαι με τέτοια θέματα, απλά δεν απαντάς. Δεν είναι δύσκολο. Ανοίγεις το θέμα, "μπουμπλε μπουμπλε, βοήθεια;" δεν σε ενδιαφέρει, το κλείνεις.

’λλωστε τα προβλήματα πολλές φορές μπορεί να έχουν 1002 διαφορετικές αιτίες. Α! έχουμε και λέμε 3 ώρες το διαγνωστικό του δίσκου, 24 ώρες memtest, 24 prime, 24 3Dmark = 3 μέρες και 3 ώρες γιατί του άλλου μπορεί να του πέταξε ένα popup ένα trojan?

Υπάρχει σαφέστατη ειρωνεία, αλλά το παραγνωρίζουμε (πες ότι είμαι ευαίσθητος).

Από κει και πέρα, εννοούσα ότι δεν περίμενα τέτοια αντιμετώπιση από mod για τους εξής λόγους :

1) Είτε από το site με κάποιο τρόπο βγάζεις χρήματα, άρα θες να πηγαίνει καλά, άρα θες ο κόσμος να προσφέρει βοήθεια. Η στάση σου δε νομίζω ότι είναι και πολύ θετικά προσκείμενη σε θέματα αλληλοβοήθειας.

2) Είτε είσαι mod από ανιδιοτέλεια ή επειδή "γουστάρεις" tech forums, οπότε πάλι περίμενα μια πιο θετικά προσκείμενη στάση σε θέματα αλληλοβοήθειας.

σας στείλουμε το τιμολόγιο μετά

Μα καλά, τι λέμε; Ρε συ, αν δεν θέλεις να ασχολείσαι με τέτοια θέματα, απλά δεν απαντάς. Δεν είναι δύσκολο. Ανοίγεις το θέμα, "μπουμπλε μπουμπλε, βοήθεια;" δεν σε ενδιαφέρει, το κλείνεις.

Μπορείς να το βάλεις και στην ιστορία του Μικρού Γιαννάκη, για να δώσεις και το καλό παράδειγμα.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχήν αφού γουστάρεις να με quotάρεις κάνε το σωστά. Υπάρχει κι ένα smily στο τέλος της πρότασής μου που σημαίνει ότι κάνω χιούμορ. Αν δεν σου αρέσει το χιούμορ μου, μάλλον δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Moderator δεν σημαίνει ρομπότ που μαζεύει τα poopies. Έχω κι εγώ άποψη και θα την πω. Και δεν γράφω πάντα σαν moderator, αλλά κυρίως σαν jpavly.

Και για να τελειώνουμε, το forum έχει κάθε μέρα περίπου 50 αναπάντητα κατά ΜΟ θέματα. Εσύ κάθεσαι και ασχολείσαι με όλα ή όσα είναι στο στυλ/αρμοδιότητα/γνώση/πεδίο σου; Δεν είπα κάτι κακό, απλά αν σε χαλάνε αυτά τα θέματα, μην ασχολείσαι. Δεν σε υποχρεώνει κανείς. Αν είναι να το κάνεις και να γκρινιάζεις, ε, σε χαλάνε.

Link to comment
Share on other sites

Να διακόψω λίγο την κοντρίτσα σας για να πω την ταπεινή μου γνώμη?

gdp77 νομίζω το emoticon στο τέλος της πρώτης πρότασης του jpavly, που εσύ, σκόπιμα ή μη, αφαίρεσες από το quote, δηλώνει καθαρά ότι δεν είχε σκοπό να προσβάλει...

Και στην τελική βρε αδερφέ μην είσαι τόσο ευερέθιστος... Εκτός αν έχετε προσωπικά, οπότε δε μου πέφτει λόγος ούτε γι' αστείο...

peace...

EDIT: Αναφέρθηκε από τον ίδιο, οπότε το ποστ μου είναι περιττό... (damn dsl)

Link to comment
Share on other sites

@gdp77: Εγω φιλε μου θα σου πω και κατι αλλο. Αν καποιος χρηστης που ποσταρει εδω το προβλημα του στο οποιο ψαχνει λυση ειναι εντελως πρωταρης τι θα κανεις; Θα του πεις να τρεξει πχ το 3D Mark ενω δεν ξερει αν το benchmark ειναι προγραμμα ή σουβλατζιδικο; Να εισαι σιγουρος πως υπαρχουν πολλοι τετοιοι εδω μεσα. Πιστευω πως δεν ειναι κακο να δωσουμε στον αλλον μια συμβουλη η οποια για εμας ειναι μεν ασημαντη αλλα για τον αλλο μπορει να εχει τεραστια αξια. Ετσι θα τον βοηθησουμε καταρχην να ξεπερασει το προβλημα του και μελλοντικα να βοηθησει και αυτος καποιον αλλο που θα το εχει αναγκη.

Τελος θα ηθελα να σου πω πως ουτε εγω ουτε εσυ ουτε κανενας δεν γεννηθηκε γνωριζοντας τα παντα. Κανενας στην αρχη της ενασχολησης του με τα κομπιουτερ δεν θα μπορουσε να καταλαβει ολα αυτα που προτεινεις παραπανω. Αυτα θα μπορουσαν να υλοποιηθουν αν το φορουμ ηταν δυο ταχυτητων: με ενα section για τους "καλους" και ενα για τους αρχαριους και τυος πρωταρηδες, κατι που οπως καταλαβαινεις δεν γινεται.

Ελπιζω σε συνδυασμο με αυτα που ειπαν παραπανω τα παιδια να σε καλυψα. Αν οχι εδω ειμαστε για να το συζητησουμε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει καμία κόντρα από τη μεριά μου. Το emoticon δεν εμφανίζεται όταν κάνεις copy/paste, άρα καμία σκοπιμότητα δεν είχα να το αφαιρέσω. Προφανώς η πρότασή μου είναι λάθος, κατά συνέπεια δε θα ήθελα να συνεχίσω την κουβέντα πάνω σε αυτό το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

...διαβαζω ξαναδιαβαζω..το γιατι ανοιχτηκε αυτο το τοπικ δεν καταλαβαινω...

..για να ξεχωρισει τους σχετικους με τους ασχετους...???

..δεν ειναι ολοι παντογνωστες...οποιος δεν θελει...απλα Δεν ασχολειται...

τοσο απλο..

ο mod εχει απολυτο δικιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση θα μπορούσε να υλοποιηθεί.

Ένα ποστ με οδηγίες, όπου θα παραπέμπονται όσοι θέλουν να ανοίξουν thread για βοήθεια θα ήταν χρήσιμο.

Εκεί θα μπορούσε να έχει link στα εργαλεία, αφού πολλοί αγνοούν την ύπαρξη τέτοιου thread και τις τις βασικές οδηγίες αποσφαλμάτωσης και ελέγχου της μνήμης.

Για παράδειγμα

Βγάζετε όλες τις συσκευές και αφήνετε μόνο μητρική κτλ.

Ρυθμίζετε το BIOS

Ελέγχετε τη μνήμη του συστήματος με memtest

Προσθέτετε τις βασικές boot συσκευές.

Ελέγχετε αν το πρόβλημα παραμένει.

Προσθέτετε σταδιακά και τις υπόλοιπες συσκευές.

Γiα tip σχετικά με τα XP δείτε εδώ.

Γiα tip σχετικά με τα Vista δείτε εδώ.

Αν το πρόβλημα παραμένει, συμπληρώστε τη φόρμα με copy paste, όπου θα φαίνεται η σύνθεση του υπολογιστή σας και ανοίξτε νέο thread με το ερώτημα σας στην κατάλληλη κατηγορία.

Βέβαια και θα βοηθήσουν τα παραπάνω, όποιον προσπαθήσει να δώσει τα φώτα του, αλλά δεν είναι απαραίτητα.

Στο κάτω κάτω το forum είναι για ανταλλαγή γνώσεων και όχι για τεχνική υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Σορυ Μαριε ..διαφωνω..με ολο τον σεβασμο..

..νομιζω οτι το φορουμ ειναι και για τα 2 ..η και για ακομη περισσοτερα απο ανταλλαγή γνώσεων ..η για τεχνική υποστήριξη...

..ο καθενας ποσταρει τον πονο του...προβληματισμο του..την αγνοια του...την κουφη ερωτηση του..σε ποιον μπορει να τα πει ολα αυτα??? μονο σε τετοιο περιβαλλον νομιζω...

..αλλιως θα ηταν κλειστο φορουμ των εξπερ...

Ευτυχως σχεδον παντα υπαρχουν παιδια που ασχολουνται και βοηθουν...κι εκει ειναι το νοημα υπαρξης του φορουμ...:flower:

..κι εντελει αν δεν υπηρχαν αυτα τα τοπικς κι οι απαντησεις πως θα μαθαινε ο κοσμος τοσα πολλα...απο ανταλλαγη γνωσεων προχωρημενων χρηστων..? δεν νομιζω...

..και για να τα λεω ολα...

προσωπικα μεσω π.μ σε εχω ρωτησει 2 φορες διαφορα...ετσι δεν ειναι..

..και τις 2 φορες ομως φιλε με υποστηριξες τεχνολογικα και προσωπικα... και σ'ευχαριστω γι αυτο..:flower:

..κι εκει θελω να καταληξω..:)

Link to comment
Share on other sites

Δική μου άποψη είναι ότι όταν κάποιος έχει ένα πρόβλημα και δεν βγάζει άκρη με ότι έχει υποθεί καλά θα κάνει να ρωτάει. Εμένα δεν με χαλάει αρκεί πρώτα να ελέγχει μην κάτι από αυτά που έχουν γραφτεί των καλύπτουν

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nick2crete [Σήμερα, στις 23:23]

Σορυ Μαριε ..διαφωνω..με ολο τον σεβασμο..

..νομιζω οτι το φορουμ ειναι και για τα 2 ..η και για ακομη περισσοτερα απο ανταλλαγή γνώσεων ..η για τεχνική υποστήριξη...

..ο καθενας ποσταρει τον πονο του...προβληματισμο του..αγνοια του...ερωτηση του..

..αλλιως θα ηταν κλειστο φορουμ των εξπερ...

Ευτυχως σχεδον παντα υπαρχουν παιδια που ασχολουνται και βοηθουν...κι εκει ειναι το νοημα υπαρξης του φορουμ...:flower:

Οι απόψεις σου μου είναι σεβαστές και αποδεκτές.

Με πέτυχες όμως στις διορθώσεις.

Γενικά νομίζω ότι το thelab έχει έντονα τα στοιχεία της αλληλοβοήθειας σε τεχνικά θέματα σχετικά με υπολογιστές, υπερχρονισμό και περνάμε ευχάριστα την ώρα μας με ένα αντικείμενο που αγαπάμε.

Να μην το παρακάνουμε όμως γιατί είναι άδικο για όσους κάνουν επαγγελματικά αυτή τη δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 23:38]

Οι απόψεις σου μου είναι σεβαστές και αποδεκτές.

Με πέτυχες όμως στις διορθώσεις.

Γενικά νομίζω ότι το thelab έχει έντονα τα στοιχεία της αλληλοβοήθειας σε τεχνικά θέματα σχετικά με υπολογιστές, υπερχρονισμό και περνάμε ευχάριστα την ώρα μας με ένα αντικείμενο που αγαπάμε.

Να μην το παρακάνουμε όμως γιατί είναι άδικο για όσους κάνουν επαγγελματικά αυτή τη δουλειά.

Να σαι καλα...

εχω κανει κι αλλο edit...:D

Link to comment
Share on other sites

Αν ο κόσμος αυτός μπορούσε να διαβάσει ένα sticky, ένα faq, έναν οδηγό και να λύσει το πρόβλημά του, δε θα ζητούσε βοήθεια εδώ, αλλά θα έβρισκε την απάντηση από το google.

Νομίζω πως ο κόσμος που ζητάει βοήθεια από forum θέλει να τον πάρεις από το χεράκι, βήμα-βήμα. Αναπόφευκτο το κακό και υπάρχει σε όλα τα τεχνολογικά forum. Oh it's a dirty job but someone's got to do it :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.