Jump to content



Η Microsoft ανακοινώνει DirectX 10.1 preview


Dem

Recommended Posts

Το Direct3D 10.1 update του Direct3D 10 εκτώς απο τα καινούρια rendering χαρακτηριστικά που θα αξιοποιούνται απο την επόμενη γενιά του graphics hardware, θα ενσωματώνει shader model 4.1.

Το DirectSound αντικαθίσταται από το XAudio2 που ήδη χρησιμποποιείται στο Xbox 360,

Link

Link to comment
Share on other sites

α, δλδ μουφα μεγαλη το δχ10? απλα λογος να γινεται και οι ετεριες καρτων γραφικων και τσιπ να τα τσεπωσουν? ακομα δε βγηκε παιχνιδι σε δχ10 και μας πετανε το 10.1? σα πολυ αερα δε πηρανε τα αμερικανακια?

Link to comment
Share on other sites

E φαινόταν απο την αρχή ότι βρωμουσε η ιστορία, τα έχουμε πει αυτά.

Και ότι οι dx10 καρτες δεν έχουν δείξει τις πραγματικές δυνατότητες λόγο έλλειψης καταλληλου software ήταν η ρομαντική εκδοχή (ακόμα και αν τις έχουν δεν θα τις δειξουν ποτέ) - ήδη βγαίνουν άλλες.

..και έχουμε ακόμα

Δεν θα μου κάνει έκπληξη αν τα τωρινα Vista με το SP και ίσως με την προσθηκη του dx10.1 πάρουν άλλο όνομα..λεμε τώρα.

Όταν δεν περπαταει κάποιο software και μπλεκει και hardware σε τοσο μικρο χρονικό διαστημα παραγίνεται το κακό.

Εdit: Συμφωνα με το Matbe.com η αδυναμία των drivers του dx10 να αξιοποιησουν τους νέους physics processors επισπευδει τις διαδικασιες για την παρουσίαση του dx10.1 μεσα ή και πριν το 2008 (με τίποτα τόσο γρηγορα λέω εγώ)

Link to comment
Share on other sites

"Direct3D 10.1 is an incremental, side-by-side update to Direct3D 10.0 that provides a series of new rendering features that will be available in an upcoming generation of graphics hardware."

Nα υποθέσω ότι οι υπάρχουσες dx10 κάρτες βγαίνουν εκτός μάχης;

Link to comment
Share on other sites

τα ιδιο δεν ειχε γινει με το directx 8 ? ειχε αρχισει να αξιοποιειται απτα games οταν οι gf3 ειχανε ηδη αρχισει να γερνανε και να δινουν την θεση τους στις gf4 με το 8.1 support, δεν νομιζω παντως καποιος ποντιος να αγορασε 8800gtx μονο και μονο για το dx10, οσοι ειναι εδω και μηνες κατοχοι της φανταζομαι την χαρηκαν και με το παραπανω στα dx9 παιχνιδια ( armed assault colin mcrae dirt RS vegas graw2 infernal company of heroes stalker κ.α ) αν εξαιρεσουμε τα διαφορα κουλα που ειχανε οι πρωτοι forceware

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από kunoobidi

"Direct3D 10.1 is an incremental, side-by-side update to Direct3D 10.0 that provides a series of new rendering features that will be available in an upcoming generation of graphics hardware."

Nα υποθέσω ότι οι υπάρχουσες dx10 κάρτες βγαίνουν εκτός μάχης;

Αφου λει update,λογικα δεν θα υποστηριζεται απο της υπαρχουσες 8800/2900??Γιατι να βγουν "εκτος" αυτες??

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μου αρέσει η λέξη update... λες και το ειχαμε τόσο καιρό το DX10, το χρησιμοποιούσαμε, πηρανε αυτοί το απαραίτητο feedback και είπαν ... καιρός να το εξελίξουμε, να βγάλουμε ένα update...

Α ρε βρεγμένη σανίδα που τους χρειάζεται....

Φιλοι ea6gka, DEM και GruntGR δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τα σχόλια σας...

Link to comment
Share on other sites

Πολύ χρήσιμη είδηση που θα γλυτώσει αρκετό κόσμο από περιττά έξοδα.

Μπράβο :T:

Πρόσεξα το παρακάτω.

The August 2007 Direct3D 10.1 Tech Preview requires the Windows Vista SP1 Beta which will be available to MSDN subscribers once it is publicly released, according to Microsoft.

Λες και δεν το ξέραμε εδώ και 10 μήνες ότι για να δουλέψει το D3D10 είναι απαραίτητη η υποστήριξη του από νέο WDDM 2.X.

Μόνο που μας το κρύβουν και πάνε άμεσα σε 10.1 (WDDM 2.1)

Ατιμούτσικα.

H Nvidia θα βγάλει νέο G100 GPU με υποστήριξη Shader Model 4.1 D3D-10.1 WDDM 2.1.

H ΑΤΙ φαίνεται ότι θα υποστηρίξει το 10.1 στο R700 αλλά δεν αποκλείεται να το υποστηρίζει ήδη με το R600 (έτσι είχε αναφερθεί παλιότερα στο Inquirer) αν και επίσημα έχει SM-4.0.

Πάντως τα D3D-10.1 παιχνίδια θα παίζουν και με D3D-10 κάρτες.

Δεν θα παίζουν όμως οι D3D-9 κάρτες.

Link to comment
Share on other sites

http://www.extremetech.com/article2/0,1697,2168429,00.asp

# It's supported by upcoming graphics hardware, but not current DX10 hardware

# It requires (and will be part of) Vista Service Pack 1

.....So games looking to support DX 10.1 still need a DX 10 rendering path to support today's DX10 cards. Think of it like when Microsoft released DirectX 9.0c with added Shader Model 3.0 support.....

!!!!! "......DX 10.1's goals .....mandatory some of the things that are optional in DX 10...."

σε αυτό λίγο μπερδευτηκα και γιατί να θελει καινουριο hardware αυτό ?????

Δηλ. υπάρχoυν στοιχεια optional στο DX10 που όμως δεν υποστηριζονται απο DX10 hardware :hehe: τοτε γιατι ειναι optional? - Eδω μιλάμε για λάθος σχεδιασμό του DX απο την αρχή (ή ενα πολυ καλοστημενο έργο), πλασάρισμα και φοβερό marketing που το λάθος το γυρνανε σε θριαμβολογια και λενε ότι το D3D 10.1 'comlete' D3D 10.0 !!! http://www.istartedsomething.com/20070808/direct3d-101-siggraph/

και μην τρελαθουμε τελειως δεν ειναι ιδια περιπτωση με το SM3.0...αφου το 10.1 θα μπει πριν βγει software για το 10.0 και δεν θα υποστηριζεται απο το hardware του 10.0

τωρα ενα μενει...

Πριν βγάλουν software για το 10.1 και αφου φυσικά βγουν στην παραγωγή η 10.1 compiliant καρτες και τις πουλησουν να έρθει καπάκι (σφήνα - παρτο βαλτο) και το dx11

και το οποιο φυσικα δεν θα υποστηριζεται απο τις 10.1 καρτες

αυτα δεν ειναι ατιμουτσικα...αυτά είναι

Αρχική απάντηση από ea6gka [01-08-2007 02:37]

πολυ δουλεμα με το DX10, ψιλο γαζι

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε ότι το WDDM 2.0 και το 2.1 είναι το κομμάτι του DX10 και 10.1 που υπάρχει στον Kernel των Vista.

Αν δει κανείς τις παρουσιάσεις PRI034_WH06.ppt, PRI103_WH06.ppt και PRI022_WH06.ppt θα καταλάβει τα εξής.

Τα WDDM 2.0 και 2.1 είναι συμβατά μεταξύ τους, ασύμβατα με προηγούμενες γενιές DX9 (πχ τις WDDM 1.0 κάρτες, όπως οι 7900 της Nvidia και όσες παλιότερες δεν είναι καν WDDM) και οι διαφορές τους είναι ότι το 2.1 είναι η τελική μορφή εξέλιξης του WDDM, με ενσωματωμένο το 100% των δυνατοτήτων της νέας τεχνολογίας.

Δεν είναι το SM4.1 του DX10.1 που κάνει τη διαφορά, αλλά άλλα στοιχεία του WDDM 2.1, που επιτρέπουν την εφαρμογή του SM 4.1.

Τελικά όμως αυτό που βλέπουμε είναι ότι η M$ ποτέ δεν θα ενσωματώσει το WDDM 2.0 στα προιόντα της (Vista).

Το ξεπέρασε ως ενδιάμεσο στάδιο και θα πάει με τη μία στο WDDM 2.1, που ήταν από την αρχή το τελικό στάδιο εξέλιξης για την υποστήριξη του D3D10.1 (που είναι το πραγματικό DX10 όσον αφορά τα γραφικά).

Όλα αυτά τα γνωρίζαμε εδώ και καιρό και είχαμε γράψει για το WDDM 2.1 και ότι οι 8800 ήταν WDDM 2.0 κάρτες που όμως είναι συμβατές με WDDM 2.1, ένα σκαλάκι κάτω από αυτές.

Μια εποχή μάλιστα είχε βγει η φήμη (που την είχαμε αναπαράγει και στο thelab) ότι οι HD2900XT θα ήταν WDDM 2.1 κάρτες, αλλά τελικά ήταν μούφα η είδηση.

Δεν έχουμε να περιμένουμε πολλά περισσότερα μετά το WDDM 2.1.

Θα υπάρχουν βέβαια μικροβελτιώσεις και εξέλιξη στο WDDM 2.Χ με μεταγενέστερες από το 2.1 εκδόσεις.

Αλλά οι διαφορές θα είναι μικρές.

Όλες οι DX10 κάρτες γραφικών θα παίζουν τα παιχνίδια, είτε είναι DX10 είτε DX10.1.

Θα υπάρχει διαφορά ανάμεσα στις WDDM 2.0 (DX10) και WDDM 2.1 (DX10.1) μια και το 2.1 είναι η πλήρης hardware προδιαγραφή.

Δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα σε WDDM 2.1 (DX10.1) και στην επόμενη γενιά (πχ WDDM 2.3), γιατί θα αφορούν βελτιώσεις του kernel, ώστε να υποστηρίζουν τις WDDM 2.1 κάρτες γραφικών πλήρως και τις WDDM 2.0 κατά 97% (πλήρης θα είναι η υποστήριξη αλλά οι κάρτες δεν θα μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα).

Πάντα η M$ θόλωνε τα νερά στην ονοματολογία επίτηδες, αλλάζοντας ονόματα.

Το μέλλον.

WDDM3.X

Και ναι, από εδώ και πέρα κάθε κάρτα γραφικών θα πρέπει να μυριζόμαστε τι WDDM XX υποστηρίζει, με τι όνομα το παρουσιάζουν και πόσο σημαντικές είναι οι αλλαγές από την προηγούμενη έκδοση.

Κατά τα άλλα οι κάρτες δεν θα διαφέρουν σε δυνατότητες μια και δεν παίζουν bits δυνατοτήτων.

Οι διαφορές θα είναι στην ταχύτητα της GPU, της μνήμης, στον αριθμό των πυρήνων, στις εξτρα χρήσεις της GPU (πχ για επιτάχυνση physics ή ως μαθηματικός συνεπεξεργαστής) και στο WDDM που θα υποστηρίζουν.

Τώρα μιλάνε για κάρτες DX 10.1.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για WDDM 2.1 κάρτες γραφικών, που στα Vista οι δυνατότητες που έχουν θα υποστηρίζονται μόνο με DX 10.1 εγκατεστημένο.

Αυτή τη στιγμή τα Vista έχουν εγκατεστημένο το WDDM 1.0.

Με το Service Pack 1 ελπίζουμε να έχουμε και WDDM 2.1, που θα υποστηρίζει μόνο τις WDDM 2.0 και τις WDDM 2.1 κάρτες γραφικών.

Οι κάρτες 6600, 7800, 7900 κτλ. είναι WDDM 1.0.

Προηγούμενης γενιάς κάρτες δεν υποστηρίζονται από το DX10.

Οι κάρτες 8800 και HD7900XT και οι ίδιας σειράς, είναι WDDM 2.0.

Αναμένονται σύντομα οι WDDM 2.1 κάρτες γραφικών.

Παιχνίδια DX10 που να παίζουν, θα δούμε ουσιαστικά το 2008.

Link to comment
Share on other sites

πολυ μπερδεμα εχει πεσει. ακομα δεν τον ειδαμε και Γιαννη το βγαλαμε. οπωσ ειπε και ενας φιλος πιο πανω δεν πιστεβω να υπαρχει καποιος ποθ πηρε 8800 για ΔΧ10. αν ηταν να περιμεναμε καθε φορα να παρουμε κατι μεχρι που να βγει μια τεχνολογια τοτε δεν θα περναμε τπτ. τωρα διαβαζω για καρτες γραφικων PCI -Ε 3.0 πρεπει να περιμενω? εγω νομιζω πως οχι. εμενα μου ελεγαν οταν πηρα την 7900gtx οτι εκανα μεγαλο λαθωσ και οτι επρεπε να περιμενο το καρτες γραφικων με δχ10. ακομα θα θα περιμενα. καθε 3 μηνες οπως εχει γινει χρειαζομαστε αναβαθμηση. ακομα ομως και τα παιχνιδια ομως πχ crysic δεν λεει οτι για να παιξεις full χρειαζεσε dx 10 καρτα γραφικω? γτ ομως?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από honda22 [Σήμερα, στις 10:03]

Εγώ ξέρω πως οι κάρτες με dx10 πάνε για πέταμα αν θέλεις να παίξει παιχνίδια με dx10.1 :cry:

Από πού το συμπεραίνεις αυτό?

Μια χαρά θα παίζουν τα DX10.1 παιχνίδια και με τις DX10 κάρτες (όπως η 8800, η 2900 κτλ).

Τουλάχιστον δεν θα διαφέρουν πολύ μεταξύ τους στην απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε να ισχύει αυτό ή τουλάχιστον να ξεκαθαρίσει το τοπίο λίαν συντόμως!Γιατί κάποιοι που υπολόγιζαν να κάνουν αναβάθμιση στην κάρτα τους (αναμεσά τους και εγώ) δεν ξέρουν τι να κάνουν τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Χθες, στις 21:17]

Από πού το συμπεραίνεις αυτό?

Μια χαρά θα παίζουν τα DX10.1 παιχνίδια και με τις DX10 κάρτες (όπως η 8800, η 2900 κτλ).

Τουλάχιστον δεν θα διαφέρουν πολύ μεταξύ τους στην απόδοση.

Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το διάβασα από εδώ link :hi:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από honda22 [Σήμερα, στις 18:38]

Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου, το διάβασα από εδώ link :hi:

Εν μέρει έχεις δίκιο όσον αφορά τα D3D10.1 παιχνίδια.

Η γνώμη μου είναι ότι δεν θα αποδίδουν τα μέγιστα, αλλά θα τα παίζουν οι 8800 και οι 2900.

Η διαφωνία μου δηλαδή είναι ότι δεν θα πάνε εντελώς για πέταμα.

Τουλάχιστον εδώ στο thelab ξέραμε για την απάτη του DX10, από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκαν οι 8800.

Η παρουσίαση (την οποία μπορείτε να δείτε εδώ: http://www.istartedsomething.com/20070808/direct3d-101-siggraph/), αποκαλύπτει ότι το DirectX 10.1 αποτελεί σοβαρή αναβάθμιση του προηγούμενου συστήματος, σε βαθμό που το υποσύστημα τρισδιάστατων γραφικών του (D3D) να θεωρείται πλέον το «πραγματικό» D3D (με άλλα λόγια, το υπάρχον D3D του DirectX 10 που υπάρχει αυτή τη στιγμή στα Windows Vista ΔΕΝ είναι ολοκληρωμένο!). Αυτή είναι άλλωστε και μια από τις αιτίες που αυτή τη στιγμή στην αγορά επί της ουσίας δεν υπάρχουν παιχνίδια DirectX 10. To χειρότερο δε όλων είναι ότι το DirectX 10.1 απαιτεί από τους προγραμματιστές τη χρήση ορισμένων τεχνικών rendering και antialiasing και προσθέτει καινούριες εντολές χειρισμού, στοιχεία που δεν υπήρχαν στο DirectX 10 μέχρι σήμερα, κι έτσι τα παιχνίδια που θα γραφτούν βάσει αυτού ΔΕ θα τρέχουν με τις κάρτες που κυκλοφορούν σήμερα.

Και από το link που δίνει το κείμενο αυτό

http://www.istartedsomething.com/20070808/direct3d-101-siggraph/

Direct3D 10.1 looks to be quite a significant release for DirectX. Some of the interesting points to note:

* Will require Windows Vista SP1

* Not supported by current-generation DX10 hardware

* Extension to Direct3D 10 - complete D3D10

* 5 new API

* Improves rendering quality

o Enforces floating point 32 rendering

o Enforces 4x multi-sample anti-aliasing (MSAA)

For arguments sake, Direct3D 10.1 didnt come out of the blue. Microsoft had always planned for a 10.1 update when they released version 10. However that is no excuse as to why is it not compatible with DX10 hardware? People who have to dish out hundreds of premium dollars to buy DirectX-10 hardware today will be outdated in less than 6 months.

Και οι αυθεντικές παρουσιάσεις από τη M$ εδώ.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=96cd28d5-4c15-475e-a2dc-1d37f67fa6cd&DisplayLang=en

Τις κατέβασα και τις είδα.

Έχω την εντύπωση ότι υπάρχει μια μεγάλη παρανόηση για το τι θεωρεί DX10 κάρτες γραφικών η M$ και τι οι υπόλοιποι.

Το σίγουρο είναι ότι θα χρειαστεί ένα SP1 για να παίξουν οι WDDM 2.0 και οι μελλοντικές WDDM 2.1 κάρτες γραφικών τα DX10.x παιχνίδια.

Αυτό το έχουμε πει ήδη από το Νοέμβριο του 2006 εδώ.

Προσέξτε κάτι που είχαμε γράψει από τότε.

"WDDM 2.1 will ship simultaneously with WDDM 2.0"

Δηλαδή, δεν μας ήταν άγνωστες οι προθέσεις της M$.

Κατά τα άλλα, οι WDDM 2.0 και οι WDDM 2.1 κάρτες γραφικών θα παίζουν τα D3D10.X παιχνίδια.

Οι WDDM 2.0 είναι απόλυτα συμβατές με τις WDDM 2.1.

Δεν είναι συμβατές με τις WDDM 1.0 κάρτες γραφικών.

Τα παραπάνω τα έχει δηλώσει πολλές φορές η M$ στο παρελθόν, μόνο που ξεκαθάριζε και τι εννοεί ως παρούσα γενιά.

Αυτή τη στιγμή τα Vista υποστηρίζουν μόνο τις WDDM 1.0 κάρτες, όπως οι 7900 και οι 6600 της Nvidia (δηλαδή την παρούσα γενιά).

Πράγματι αυτές οι κάρτες, δεν θα παίζουν τα DX10.x παιχνίδια.

Στην πραγματικότητα δεν θα εγκαθίσταται καν το WDDM 2.1.

Και αυτό το είπαμε.

Όσο για τις διαφορές του DX10 με το DX 10.1 είναι επίσης γνωστές από το Μάρτιο

Το DX-10 θα αποδώσει 100% μόνο με WDDM 2.1.

To WDDM 2.0 υστερεί αρκετά σε σύγκριση με το WDDM 2.1.

Από αυτή την άποψη κάποιος που θέλει να κρατήσει την κάρτα γραφικών του για δύο χρόνια θα ήταν καλύτερα να στραφεί προς την ΑΤΙ (R600) που αναμένεται σύντομα (σημερινή προσθήκη: Η Τατιάνα είχε γράψει ότι το R600 θα είναι DX10.1).

Μόνο που ακόμα δεν έχουμε δει ούτε το WDDM 2.0 (στα Vista) και κανείς δεν ξέρει πότε θα εμφανιστεί το WDDM 2.1.

Τα παιχνίδια αρκεί να είναι DX-10.x

Θα παίζουν και με τα δύο, αλλά πιο γρήγορα στις WDDM 2.1 κάρτες γραφικών.

Ένα καταπληκτικό άρθρο που κατά τη γνώμη μου έχει πολύ σωστές πληροφορίες σχετικά με το θέμα DX10.1 και μου αρέσει είναι αυτό.

http://www.elitebastards.com/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=103&Itemid=29&limit=1&limitstart=3

Διαβάστε το. Αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

Quote:

Microsoft's Sam Glassenberg told Next-Gen in a phone interview, "DX10.1 fully supports DX10 hardware. No hardware support is being removed....It's strictly a superset. It's basically an update to DX10 that extends the hardware functionality slightly."

He said that the update is similar to what Microsoft did with DX9. "We did make updates to [DX9] that extended the supported feature set.

"All the hardware is still supported, all the games still run, all the features are still there, we've just simply extended the feature set and the lifetime of the API," he said...

Glassenberg conceded that "There will be new features [with DX10.1], and those features may be exposed on new hardware, but this is similar to the model that we had with DX9...[except] with DX10.1, we're saying [to developers], 'if you want to support the new features, you have to support all of them [including original DX10 features].'"...

Even though DX10.1 will support current DX10 graphics hardware, today's DX10 hardware will not be able to support all of the features of DX10.1, which includes incremental improvements to 3D rendering quality....

Glassenberg also addressed rumors that DX10--currently exclusive to Vista--would be coming to Microsoft's Windows XP. It seems that DX10's Vista exclusivity is unlikely to change.

πηγη:http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=6824&Itemid=2

Link to comment
Share on other sites

Μας δουλεύουν! δηλαδή ενας χρήστης που πήρε μια 8800/2900, τι πρέπει να κάνει? μα καλά η Microsoft μας δουλεύει? εγώ δεν είδα ακόμη DX 10 Game και βγαίνει DX 10.1? δηλάδή δεν μπορείς να αγοράσεις τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.