Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

for Bigi:

νταξει όχι ακριβώς super car (περισσότερο mini car... ) αλλά ο κινητήρας αποδεικνύει πως έχει ακόμα ζωή η βενζίνη (κατανάλωση και εκπομπές ρύπων)

multiair_engine.thumbnail.jpg

2κύλινδρος, 900cc, turbo, με ηλεκτρο-υδραυλικά (πάει ο εκκεντροφόρος?) ελεγχόμενες βαλβίδες = 105 άλογα για το νέο 500.

(στο δρόμο που χάραξε η volkswagen με τον 1.4 tsi)

http://500blog.blogspot.com/2008/02/new-fiat-500-sge-900-turbo-twin.html

http://nf500.com/2007/07/18/fiat-500-to-go-back-to-the-future-with-two-cylinder-power/

http://www.fiat.co.uk/Content/?id=10857

Link to comment
Share on other sites

Παιδια σημερα πετυχα απο κοντα μια mercedes cl65 amg...ειχα παρα πολλα χρονια να μεινω με ανοιχτο το στομα βλεπωντας ενα αυτοκινητο.Εχω δει προσφατα lamborghini,ferrari,aston martin αλλα σαν αυτο τιποτα.Ειναι ολη η αυρα που αποπνεει που παραπεμπει σε διαστημοπλοιο παρα σε αμαξι.

2cse0rb.jpg

2m3s8b4.jpg

3z9ys.jpg

Link to comment
Share on other sites

DUT Racing DUT07

Specifications:

Suspension Type Double unequal length A-Arm

Tire Size and Compound Type Hoosier 18.0 x 6.0-10 R25A

Chassis Full Carbon and Technora fibremonocoque

Engine 2006 Yamaha WR450F single cylinder

Displacement [cc] 479

Top speed Approx. 160 km/h

0-100km/h: Approx. 4s

Weight: 150kg

http://www.dutracing.nl/images/stories/carsoverview/dut07_2.jpg

http://www.dutracing.nl/images/stories/carsoverview/erms.jpg

http://www.dutracing.nl/images/stories/easygallery/90/1181217605_7.jpg

http://www.dutracing.nl/images/stories/easygallery/92/1185186998_pitbox.jpg

RMIT Racing R07

Specifications:

Engine: Yamaha WR450F

* 449cc Single Cylinder, with electronic fuel injection.

* 5 Valve.

* 12.5:1 Compression Ratio.

* Semi Dry Sump.

* RMIT Racing enhanced, Yamaha 5 Speed Sequential Gearbox.

* RMIT Racing developed quick-shift system, with steering wheel mounted clutch and gear shift.

* Custom RMIT Racing developed exhaust, and manifold.

Chassis: Full Carbon Fibre Monocoque

* Prepreg Laiminate.

* 4 layers per skin.

* 1/2" Aluminium honeycomb core.

Suspension: Carbon Fibre A-Arm Tube, Pushrods.

* Custom designed Carbon Fibre Tube.

* Turnbuckle adjustment.

Unsprung:

* RMIT Racing developed Carbon Fibre 10" Wheels.

Approximate Mass: 155kg.

Fuel Capacity: Approx. 4.0L.

http://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/FSAE-A%202007/Photos/FSAE-A%202007%2002.JPG

http://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/FSAE-A%202007/Photos/FSAE-A%202007%2006.JPG

http://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/FSAE-A%202007/Photos/FSAE-A%202007%2014.JPG

http://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/Formula%20Student%20UK%202007/pictures/fstu%20(75).JPG

http://www.dutracing.nl/images/stories/easygallery/92/1185187032_rmit.jpg

Link to comment
Share on other sites

(στο δρόμο που χάραξε η volkswagen με τον 1.4 tsi)

Βασικά, δεν τον χάραξε η VW. Η ιδέα ήταν αρχικά Ιταλική. Αλλά δεν κατάφεραν οι Ιταλοί να συνδυάσουν την απόδοση με την αξιοπιστία. Βέβαια, ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν γι'αυτό καταργήθηκαν τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων και τα αυτοκίνητα του φάου-βε γκρουπ είναι από τα τελευταία σε αξιοπιστία (ειδικά τα TFSI).

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, δεν τον χάραξε η VW. Η ιδέα ήταν αρχικά Ιταλική. Αλλά δεν κατάφεραν οι Ιταλοί να συνδυάσουν την απόδοση με την αξιοπιστία. Βέβαια, ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν γι'αυτό καταργήθηκαν τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων και τα αυτοκίνητα του φάου-βε γκρουπ είναι από τα τελευταία σε αξιοπιστία (ειδικά τα TFSI).

Πολλές ιδέες/τεχνολογίες έχουν Ιταλικές καταβολές. Απο το συστημα μεταβλητου χρονισμού VTEC, μέχρι και τα άμεσου ψεκασμού και τα common rail, ειναι ολα παιδιά της Fabrica Italiani Automobile Torino. Μέχρι και το diesel D4D της Toyota ειναι σχεδόν ολο πατενταρισμένο... Βέβαια απο την σχεδίαση μέχρι την υλοποίηση ειναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο... Εκει γαζώνουν οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί πίνουν φρέντο λάττε.... Μάλιστα το VTEC, η Alfa Romeo το απέρριψε σαν "μη εφικτή τεχνολογία" και καποια στιγμη αργότερα ο αποδημών εις την αματεράσου, Soichiro Honda, τα εβαλε κατω και έβγαλε 100 άλογα στο λίτρο το 1990. Και ανάθεμα αν πέσανε σαγόνια τότε...

Link to comment
Share on other sites

Το Koenigsegg τελικά απέκτησε καμιά αεροτομή της προκοπής ή ακόμα βάρκα-γιαλό πάει?

Το Koenigsegg απέκτησε αεροτομή της προκοπής απο τότε που το κοπάνησαν οι τύποι στο Top Gear :hehe:

Τους το έστειλαν πίσω σπασμένο και οι σουηδοί τους ανταπέδωσαν με μια βελτιωμένη έκδοση του CCX με την εν λόγω αεροτομή. Η οποία by the way εκανε φοβερή δουλεία απο οτι έδειξαν οι χρόνοι...

Link to comment
Share on other sites

Πολλές ιδέες/τεχνολογίες έχουν Ιταλικές καταβολές. Απο το συστημα μεταβλητου χρονισμού VTEC, μέχρι και τα άμεσου ψεκασμού και τα common rail, ειναι ολα παιδιά της Fabrica Italiani Automobile Torino. Μέχρι και το diesel D4D της Toyota ειναι σχεδόν ολο πατενταρισμένο... Βέβαια απο την σχεδίαση μέχρι την υλοποίηση ειναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο... Εκει γαζώνουν οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί πίνουν φρέντο λάττε.... Μάλιστα το VTEC, η Alfa Romeo το απέρριψε σαν "μη εφικτή τεχνολογία" και καποια στιγμη αργότερα ο αποδημών εις την αματεράσου, Soichiro Honda, τα εβαλε κατω και έβγαλε 100 άλογα στο λίτρο το 1990. Και ανάθεμα αν πέσανε σαγόνια τότε...

Bέβαια, μεγάλη και κάπως επικίνδυνη η γενίκευση αυτή περί ιταλικών καταβολών. Η ιδέα του μεταβλητού χρονισμού είναι πολύ παλιά. "πρωτόγονα" συστήματα είχαν εφηρμοσθεί πολύ πριν τα αυτοκίνητα και μάλιστα αν θυμάμαι καλά σε έναν κινητήρα αεροπλάνου τη δεκαετία του '40.

Η FIAT ήταν η πρώτη που πατένταρε ένα σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για αυτοκίνητα στα τέλη του '60. Δεν νομίζω να την εφήρμοσε ποτέ. Η Alfa Romeo πρώτη εφοδίασε κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό στην Alfa Spider του '80. Βέβαια, για αξιοπιστία ούτε λόγος.

Κάπου τότε, το '80, άρχισαν να ψάχνονται με τον μεταβλητό χρονισμό πολλοί κατασκευαστές λόγω κατανάλωσης κυρίως.

Το VTEC είναι η μελέτη της Honda για τον συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης με βάση τον μεταβλητό χρονισμό. "Πρόγονός" του ήταν το σύστημα REV που χάριζε στην CBR 400F χαμηλή κατανάλωση (απενεργοποιούσε τις μισές βαλβίδες στις χαμηλές στροφές) εν έτει 1983.

Ο πρώτος VTEC κινητήρας παρουσιάστηκε το 1989 στο θρυλικό πλέον CRX με 100hp/lt. Και όπως λές... έπεσαν σαγόνια και συνεχίζουν να πέφτουν...

Αυτό που θέλω να διευκρινήσω είναι οτι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ψάχτηκαν με τον μεταβλητό χρονισμό και ο καθένας είχε τα δικά του διαφορετικά αποτελέσματα και όταν αναφερόμαστε στο "VTEC" μιλάμε για το πόνημα της Honda, όχι γενικά για τον μεταβλητό χρονισμό.

Link to comment
Share on other sites

απο το σαλόνι της Γενεύης ειναι gbako? ξερεις? πηρε κατι πηρε κατι ωραια κομμάτια το ματι μου στην ΤV αλλα που χρονος :mad:

yeap εχεις δικιο

2006295603435637365_rs.jpg2006213333775523579_rs.jpg2006288397536803874_rs.jpg2000874043333137153_rs.jpg

και αυτh για τον gnzpako

2006262366513152756_rs.jpg

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, δεν τον χάραξε η VW. Η ιδέα ήταν αρχικά Ιταλική. Αλλά δεν κατάφεραν οι Ιταλοί να συνδυάσουν την απόδοση με την αξιοπιστία. Βέβαια, ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν γι'αυτό καταργήθηκαν τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων και τα αυτοκίνητα του φάου-βε γκρουπ είναι από τα τελευταία σε αξιοπιστία (ειδικά τα TFSI).

καποιο link jimmyfox, για καταργηση tsi?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πεσμένο το θρεντάκι.... τι γίνεται εδώ;

Αντε να ανεβαίνουμε λιγάκι...

Ενας παλιός γνώριμος:

09_gtr_datascreen.jpg

Και δυο βιντεάκια (Part1 & Part2) για το τί μπορεί να κάνει...

Μιλάμε για αυτοκίνητο παραγωγής που η Nissan δίνει 3.5" για 0-100 και κάνει ακομα λιγότερο (3.3") και 11.6" για το 0-400... Απιστευτα νούμερα.

http://www.youtube.com/watch?v=1gRaO69vfuU

Hade YAAAAA!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.