Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

shi(f)t

Πώς έφυγε έτσι.

ρε πιτσιρίκο,έχεις φάει σκάλωμα μόνο και μόνο επειδή στροφάρει στις 9κ?

Υπάρχουν πολλά hondaκια civic και μή που πάνε 10κ..αλλά ΔΕΝ στρίβανε,όσοι το δοκιμάσανε το μετανιώσαν.

Μόνο τα 2 τελευταία στρίβουν.

Απλά άλλη η φιλοσοφία των γερμανών και γενικώς των ευρωπαίων και άλλη των ιαπωνέζων.

Οι ευρωπαίοι προσέχαν περισσότερο το στήσιμο και στρίβανε.

Τα τελευταία χρόνια οι γιαπωνέζοι άρχισαν να προσέχουν το στήσιμο.(εκτός απ τις εξαιρέσεις και τα ακριβά,βλέπε skyline και τα ρέστα)

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό είναι εντελώς γενικό, και σε μεγάλο βαθμό λάθος...

Τι στρίβει καλύτερα και πως είναι μεγάλο θέμα...

Και να ρωτήσω, τι είναι καλύτερο σε στρίψιμο? Ενα octavia (απλό), η ένα Avensis, ένα Megane ή ένα Civic, ένα 207 ή ένα Mazda 2?

Αυτές οι λογικές του στιλ Ιάπωνας-> Ευθεία, Γάλλος -> Στροφές, Γερμανός -> Ποιότητα, Ιταλός-> Αίσθηση/Στυλ, πολύ με τσατίζουν και μου την σπάνε!

Link to comment
Share on other sites

:o ακιπιστία βγαίνει από το Άκης? :p :P

δίκαιο έχει σε αυτά που λέει ο ΑΝ7....εδώ και μερικά χρόνια έχει ανέβει πολύ το επίπεδο πιστεύω και βγάινουν πολύ καλά αυτοκίνητα......

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι θα διαφωνήσω, γιατί πιστεύω ότι τα παλιά Ιαπωνικά, ήταν πολύ καλά στημένα.

Οδηγάω συχνά ένα 1300άρη Rallye (φίλου) και παρατηρώ (στην κλασσική στροφή της Πάτρας) την συμπεριφορά του, και μπορώ να πω το 323 του '84 που οδηγάω κατά καιρούς δεν απέχει πολύ σε ταχύτητα στην στροφή και σε αίσθηση (πάντα σε σχέση με τα χρόνια του και την κατάσταση του). Απλα σε τρομάζει λίγο με τις παραπάνω κλίσεις που παίρνει, αλλά αν το "ξεχάσεις" βοηθάει κιόλας...

Από την άλλη τα πολλά Γερμανικά "πολυτελείας" δεν έχουν την ποιότητα που διαφημίζουν/διαφήμιζαν, π.χ. αρκετά από τα πρώτα Α4 να ξηλώνονται οι ταπετσαρίες και πρόσφατα μπήκα σε ένα EOS για test-drive και έτριζε το σύμπαν, και η οροφή όταν την άνοιξα κόλλησε το πορτ-παγκαζ και έμεινε ανοιχτό...και είχε μόνο 1000χλμ. Το ίδιο σκηνικό με Z4 2,2L που και πάλι όλα άρχισαν να τρίζουν από την πρώτη βδομάδα, τα πλαστικά της είναι GTP. Από την άλλη το S2000 είναι πολύ άκαμπτο και νιώθεις ότι είσαι μέσα σε ένα αμάξι που δεν παίρνει καμιά στρέβλωση...και δεν ακούς και τίποτα ιδιαίτερο από τριγμούς και τα σχετικά...

Link to comment
Share on other sites

Είναι παροιμιώδης η οδηγική συμπεριφορά του S2000... Ειδικά τα δεύτερης γενιάς (facelift) δεν θα δίσταζαν να ντροπιάσουν σε πίστα πολλά γρήγορα αυτοκίνητα. Ναι, ειναι απόλυτο στα όρια του, αλλα αυτα αργούν να έρθουν. Βοηθάει βέβαια και η τοπολογία του κινητήρα καθώς (λιγοι το γνωρίζουν) οτι πρόκειται για ενα κεντρομήχανο συνολο (το μοτέρ βρίσκεται ΠΙΣΩ απο τον εμπρόσθιο άξονα) (MR), το οποίο ειναι άψογα ζυγισμένο. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να το καβαλήσει και να γράψει χρόνο σχετικά γρήγορα, σίγουρα πιο γρήγορα απο ενα Evo ή ενα Rallye. Απο ποιότητα κατασκευής, το σπαρτιάτικο εσωτερικό του δεν σου αφήνει περιθώριο για κριτικές, καθώς μεσα στο κοκπιτ βρίσκονται μονο τα απολύτως αναγκαία.

Μερικά αυτοκίνητα απλά δεν τα κρίνεις απο το όλο πακέτο αλλα άπο την κατηγορία που ανήκουν. Για εμένα το S2000 ειναι ενα πανέμορφο αυτοκίνητο, που μπορεί να φέρει χαμόγελο στα χείλη σου ανα πάσα στιγμη και κατα βούλησιν. Το μόνο που με χαλάει ειναι οι εκατοντάδες κάγκουροι που αποφάσισαν οτι το S2000 ειναι το νέο σύμβολο τους... Αλλα δε βαριέσαι, ας ακούω τον Γκοτζίλα να ουρλιάζει καθε μερα, και ας ειναι και σε λεωφορείο... :p

Link to comment
Share on other sites

...Τωρα ελπιζουμε οτι το νεο Focus 2 RS με τα 300 αλογακια του θα ξυπνησει μνημες απο Cosworth εποχες.

Οι πρώτες "καθαρές" φωτο:

01large.jpg

large.jpg

large.jpg

Για να είμαι ειλικρινής η εξωτερική του εμφάνιση τα ΣΠΑΕΙ:worship:, ελπίζω να βγάζει τελικά 300bhp αν και τώρα τελευταία ακούγεται οτι θα έχει 280bhp....Όχι οτι είναι λίγα, αλλά...

Αυτό ποτ ΔΕΝ μου αρέσει είναι τα όργανα που έχουν πορτοκαλί φόντο...Ελπίζω να έχουν αλλάξει μέχρι του χρόνου που θα βγεί στην παραγωγή,γιατί όπως και να το κάνουμε, ωραίο το ST, αλλά το χρώμα για RS είναι το μπλέ...μήν τα μπερδεύουν οι άνθρωποι της teamRS...!

Link to comment
Share on other sites

@mech στο bmwforum ηταν ενας τυπος που του ετριζε η z4 ... ανοιξε topic και τους ειπαν οτι σε κανεναν δεν ετριζε... πηγε στο service.. τα ξυλωσαν ολα και το καναν καινουργιο.. κιχ δεν εβγαζε μετα..

καλα το οτι τα πλστικα της ειναι gtp δεν το σχολιαζω γιατι εχω μπει μεσα.. ΑΠΛΑ ΔΕΡΝΕΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ...

μαλλον εισαι κλασης απο μερτσεντα και ανω..

// τι ακουω...

Link to comment
Share on other sites

€4000 service έκανε η Ζ4 και πάλι τα ίδια...

Τα πλαστικά της και ειδικά αυτό που είναι πίσω από τα καθίσματα και έχει και κάτι ψιλοχόρους είναι GTP και δεν το συζητάω καν...έκανα μια φορά το Πάτρα - Αθήνα και μου έσπασε τα νευρά ο ήχος του καθώς ταλαντωνόταν...

Φαντάσου ότι μετά τα Μεγαρα στα Goodies σταμάτησα και πήρα περιοδικά και μ@λ@κίες να το φορτώσω μπας και στρώσει, αλλά δεν έπαψε 100%.

Δεν είμαι των Mercendes, το δικό μου κάνει πολύ θόρυβο, είναι σχεδόν γυμνό, οι μονώσεις έχουν φύγει, αλλά από μια BMW, Mercendes και γενικά κάτι κλασάτο δεν μπορώ να ακούω βουητά και τριξίματα...

Να πεις ότι είναι και 950-1000 κιλά και κάνει θόρυβο λόγω του μικρού βάρους πάει και έρχεται...αλλά είναι βαριά η άτιμη...

Link to comment
Share on other sites

€4000 service έκανε η Ζ4 και πάλι τα ίδια...

Τα πλαστικά της και ειδικά αυτό που είναι πίσω από τα καθίσματα και έχει και κάτι ψιλοχόρους είναι GTP και δεν το συζητάω καν...έκανα μια φορά το Πάτρα - Αθήνα και μου έσπασε τα νευρά ο ήχος του καθώς ταλαντωνόταν...

Φαντάσου ότι μετά τα Μεγαρα στα Goodies σταμάτησα και πήρα περιοδικά και μ@λ@κίες να το φορτώσω μπας και στρώσει, αλλά δεν έπαψε 100%.

Δεν είμαι των Mercendes, το δικό μου κάνει πολύ θόρυβο, είναι σχεδόν γυμνό, οι μονώσεις έχουν φύγει, αλλά από μια BMW, Mercendes και γενικά κάτι κλασάτο δεν μπορώ να ακούω βουητά και τριξίματα...

Να πεις ότι είναι και 950-1000 κιλά και κάνει θόρυβο λόγω του μικρού βάρους πάει και έρχεται...αλλά είναι βαριά η άτιμη...

οι μπεμπες μας (320(η 318 δεν ξερω ποιο εχει επικρατησει)compact και χ3 3.0) δεν κανουν κιχ

μεμονομενο περιστατικο λεω οτι ειναι.. και εφοσον δεν ηταν δικο σου απο αρχη δεν μπορεις να ξερεις ποιος εχει κανει τι και τριζει ετσι

//4000 ευρω service αυτο αδυνατο να το πιστεψω.. αν ειναι στην εγγυηση στο φτιαχνουν τσαμπα

Link to comment
Share on other sites

Είναι του αδερφού του κολλητού μου, το αμάξι το είχε από καινούργιο, δεν το κράτησε πάνω από χρόνο (τώρα έχει SL500), το service ήταν γενικό και όχι μόνο για τον θόρυβο, αλλάχτηκαν από αμορτισέρ, ψαλίδια και αλλά πολλά. Ο ιδιοκτήτης του δεν το πίεζε καθόλου, εγώ και ο φίλος μου μόνο, αλλά και πάλι τίποτα το τρομερό, ούτε Μέγαρα δεν είχε μπει...

Από τα λεφτά που είπα (4000), κάποια ήταν στην εγγύηση, αλλά αρκετά δεν ήταν...

Και πίστεψε με, επειδή ήταν του αδερφού του φίλου μου, δεν τις κάναμε και πολλά γιατί είναι ακριβή και ξένη...

Βέβαια το πιο τραγικό ήταν όταν ασυναίσθητα κάνω ένα κατέβασμα 4 σε 3 και πάω με την φτέρνα να τσιμπήσω λίγο γκάζι και η Ζ4 μπερδεύτηκε και αντί να ανεβάσει στροφές έκοψε...και το κάνει πάντα αυτό, δεν ήταν τυχαίο...

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το πιο τραγικό ήταν όταν ασυναίσθητα κάνω ένα κατέβασμα 4 σε 3 και πάω με την φτέρνα να τσιμπήσω λίγο γκάζι και η Ζ4 μπερδεύτηκε και αντί να ανεβάσει στροφές έκοψε...και το κάνει πάντα αυτό, δεν ήταν τυχαίο...

Αυτό σημαίνει ότι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου ΔΕΝ δέχεται το μύτη-τακούνι.Συμβαίνει σε αρκετά σύγχρονα μοντέλα.

Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες :p:hehe:

PS Ειλικρινά,δεν το περίμενα απο ένα Z4 να "αντιδρά" σε ένα τέχνασμα, που όταν γίνει σωστά, βοηθά.

Link to comment
Share on other sites

To esp και με On και σε off το ίδιο έκανε...

Δεν έχει λόγο να επέμβει το esp, μιας και το αμάξι δεν πρόκειται να παρουσιάσει κάποια περίεργη συμπεριφορά.

Αλλά και το ESP/TSC (τέλος πάντων τα διάφορα ηλεκτρονικά της) δούλεψαν αρκετά καλά, ειδικά το mode που δουλεύει σαν launch control κάνει αρκετά καλή εκκίνηση, αν και όχι την καλύτερη...

H Ζ4 που είχα εγώ, δεν είχε μπλοκέ και δεν μπορούσε να κάνει κάνα drift της προκοπής...

Αυτή στο video έχει σίγουρα...

Link to comment
Share on other sites

ωρει λεμε θα κατεβασω κανα m3 απο ιταλια το v8 και θα γινει χαμος....

ρε σεις παιζει με τα 55.000e? πολυ φθηνο το κοβω

ακουστε ηχο ρε σεις...παλι αυπνιες θα χω βραδυατικο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.