Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Παρόλο που πάει πιο εύκολα 200 άλογα δεν είναι πως σπάει και πιο δύσκολα δυστυχώς το Punto από όσο θυμάμαι, αντιθέτως επειδή πήγαινε εύκολα ψηλά σπάγανε και πάρα πολλά.

Και από μαμά αν ήξερες να τον πάς τον Γάλλο το Punto δεν σε έπιανε σε στροφές με κανένα μα κανένα θεό.

Θα συμφωνήσω φυσικά πως και με τα δύο σκοτωνόσουνα με ΜΕΓΑΛΗ ευκολία και ειδικά με τους Γάλλους γιατί ο άκαμπτός πίσω «δάγκωνε» εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

παρένθεση.

Όλα τα αυτοκίνητα,ΜΑ ΟΛΑ, άμα ΞΕΡΕΙΣ στρίβεις, στρίβουν.

Τα punto έσπαγαν γιατί τα έπαιζαν με μεγαλύτερη πίεση απ ότι άντεχαν.

Και σίγουρα ένα punto 400 άλογα όλο και κάποια στιγμή θα σπάσει,μέσα στο παιχνίδι ειναι αυτά.

Εδώ έσπασε tubina φίλος σε ibiza fr με πρόγραμμα revo γιατί είχε πειράξει westgate.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι σε τεράστιο βαθμό αυτονόητο αλλά ΔΕΝ στρίβουν όλα το ίδιο σε καμία περίπτωση (μαμά ανάρτηση / στήσιμο, με ελαστικά δρόμου).

Για τις τουρμπίνες συμφωνώ απόλυτα, δεν είχα ακούσει παράδειγμα σαν το ΙΒΙΖΑ αλλά έχω ακούσει άλλα που πάνε συχνά πυκνά στραβά με πειραγμένα και σε κάποιο άνοιγμα πετάγεται ένα πιστόνι από το καπό και μπαίνει σε τροχιά.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα και τα δυο παραλληλα, rallye 1.6 8v εγω, 2ο αυτοκινητο πατερα punto gt2. Το δευτερο εκανε κοντα 140000 km και μονο μια πολλαπλη ειχα λιωσει..σκυλος!!

αχ χρυσες εποχες!! :inlove:

edit>επειδη ειπωθηκε για οδικη συμπεριφορα punto κλπ να πω απο προσωπικη εμπειρια οτι το αυτοκινητο μαμα μια χαρα εστριβε αν ηξερες με ποιον τροπο και που θα σεβαστεις το turbolag..τρενο. Σε καμια περιπτωση δεν ειχε το τιμονι και την συμπαγη αισθηση του 106 αλλα σε πηγαινε εκει που το σημαδευες παντα.

Τωρα αν ο οποιος απο ολους μας, μεταβαλει την αναλογια κιλα/ιππο και δεν αλλαζει αναλογα την αναρτηση, δεν μπορει να αποδιδει ευθηνες στο αυτοκινητο. Ειχε δει ποτε κανεις εποχες 97-8 καποια punto που βαζανε leda? μπορει να πει καποιος πως δεν στριβανε?

Οταν ενα αυτοκινητο εχει χαμηλο κοστος κτησης, το κοινο που απευθηνεται ειναι ευρη και πολλες φορες ανομοιομορφο, με αποτελεσμα ο καθε ενας να κρινει διαφορετικα ενα πολυ στοχευμενο, μηχανικα, αυτοκινητο. Επισης λιγοι θα αναφερουν οτι δεν εχουν κανενα προβλημα, αλλα πολλοι θα πουν ολα τα προβληματα που προκυπτουν, οποτε βγαινει μια φημη μεγενθυτικος φακος με αποτελεσμα τα γνωστα δεν στριβει κ χαλαει.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Σωστό, αλλα γενικό. Εγώ, πχ, ανήκω (πλεον) στην κατηγορία που είπες. Αλλα για τελείως διαφορετικό λόγο. Γιατι εχω επενδύσει κάποια -αρκετά- χρήματα να φτασω το αμάξι μου στο επίπεδο που θεωρώ οτι με καλύπτει και δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να ρισκάρω απο λάδια στη στροφή, μεχρι τυφλή κίνηση, μέχρι σπάσιμο ημιαξόνιου (ναι, μου έχει τυχει). Οπότε, απλώνω το χέρι μου μονο μεχρι εκει που φτάνει και μονο οπου ειμαι απόλυτα σίγουρος οτι δεν θα γίνει στραβή, τουτέστιν μονο μεχρι εκει που βλέπει το μάτι μου...

Τα πράγματα αλλάζουν μολις μπω στην πίστα, απολύτως κανένα σεβασμό για τους άλλους (:p) και το αμάξι μου.

Link to comment
Share on other sites

πλάκα στην πλάκα πριν κάποιες μέρες είδα ένα άνοιγμα Punto GT με Corvette(ίσως να ήταν η Z06)το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο.Το Punto ήταν μόλις 1 καρότσα πίσω.Βέβαια για να φτάσει εκεί το punto τα 50,000 τα έχει φάει σίγουρα.

50,000?? δεν νομίζω. 10,000 είναι αρκετά να κάνεις ένα GT φονιά.

το γιατι εσπαγαν ειναι απλο. ξαφνικα εγιναν ολοι μηχανικοί τοτε το 96+ και ειναι λογικό οτι ο καθε ενας έκανε οτι ηθελε. μια βαλβίδα και σήκωνε πιεση χωρις να ξερει τι τραβάει το καπάκι ουτε αν στεγνώνει. εχω δει αρκετα GT με μαμα πιστονια να τρωνε 2μπαρα και να μην κανουν κιχ. μιλαω εντελώς φιλικά γιατι ειναι αρκετές οι φορες που τα πραγματα ειναι διαφορετικά απο οτι λενε...

Έγινε επεξεργασία από suboy
Link to comment
Share on other sites

50,000?? δεν νομίζω. 10,000 είναι αρκετά να κάνεις ένα GT φονιά.

το γιατι εσπαγαν ειναι απλο. ξαφνικα εγιναν ολοι μηχανικοί τοτε το 96+ και ειναι λογικό οτι ο καθε ενας έκανε οτι ηθελε. μια βαλβίδα και σήκωνε πιεση χωρις να ξερει τι τραβάει το καπάκι ουτε αν στεγνώνει. εχω δει αρκετα GT με μαμα πιστονια να τρωνε 2μπαρα και να μην κανουν κιχ. μιλαω εντελώς φιλικά γιατι ειναι αρκετές οι φορες που τα πραγματα ειναι διαφορετικά απο οτι λενε...

Ε ναι.. Βαλε και επί 5 φορές που θα σου σπάσει μέχρι να πάρει το κολάι ο μάστορας. :p

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι.. Βαλε και επί 5 φορές που θα σου σπάσει μέχρι να πάρει το κολάι ο μάστορας. :p

λογικό οταν το πας (οχι εσυ ετσι..) στον μπάρμπα μιτσο που άλλαξε ταμπέλα και έβαλε Mitsoulas-Racing..

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι.. Βαλε και επί 5 φορές που θα σου σπάσει μέχρι να πάρει το κολάι ο μάστορας. :p

το αυτό.

λογικό οταν το πας (οχι εσυ ετσι..) στον μπάρμπα μιτσο που άλλαξε ταμπέλα και έβαλε Mitsoulas-Racing..

δεν είναι μόνο αυτό είναι ότι και ο κάβουρας ο ιδιοκτήτης θα ανεβάσει την πίεση στα 2,3bar για να κάνει 1 τετρακοσάρι ενώ ο μηχανικός του είπε όχι πάνω από 1,9.

Για να κάνεις μια σωστή δουλειά στο punto και να είναι σχετικά αξιόπιστο στα τόσα άλογα,σίγουρα θες πάνω από 10 χιλιάρικα εκτός και αν πάλι μιλάμε για τον μπάρμπα μήτσο.

Link to comment
Share on other sites

το αν κάποιος ειναι ανεγκέφαλος και δεν μπορει να καταλάβει οτι πανω απο 1,9 θα σπάσει δεν φταίει ουτε ο μηχανικός ουτε η φιατ (και η καθε μάρκα).

στα ποσα αλογα ειπες? γιατι ναι στα 400+ μαλλον θα τα θες τα 10,000. αλλα εγω δεν εχω δει και πολλα gt δυναμομετρημενα πανω απο 300 ροδα.

αξιόπιστο τι εννοεις? να πας ταπα απο εδω μεχρι θεσσαλονικη? να πατας καθε μέρα με κανα 2+μπαρο? να πατας μέχρι εκει που σου επιτρέπει η τσέπη σου?

Link to comment
Share on other sites

το αν κάποιος ειναι ανεγκέφαλος και δεν μπορει να καταλάβει οτι πανω απο 1,9 θα σπάσει δεν φταίει ουτε ο μηχανικός ουτε η φιατ (και η καθε μάρκα).

στα ποσα αλογα ειπες? γιατι ναι στα 400+ μαλλον θα τα θες τα 10,000. αλλα εγω δεν εχω δει και πολλα gt δυναμομετρημενα πανω απο 300 ροδα.

αξιόπιστο τι εννοεις? να πας ταπα απο εδω μεχρι θεσσαλονικη? να πατας καθε μέρα με κανα 2+μπαρο? να πατας μέχρι εκει που σου επιτρέπει η τσέπη σου?

E για να μπόρεσε να μαζέψει τα ~ 3 κενά που το έκανε στην αρχή η Z06(το punto εσκαβε άσφαλτο) και να την μειώσει σε καρότσα μάλλον μιλάμε για κοντά στα 500 και δεν είναι ότι μου το είπαν,είναι ότι το είδα και μετά έμαθα τι και πως.

Όταν λέω κάπως αξιόπιστο εννοώ να κάνει τα πατήματά του 2-3 βράδια την εβδομάδα τα ξεκ@υλώματά του και να μην είναι μέσα για φλάντζες κάθε κυριακή.

Στα τόσα άλογα μετατροπή για μένα αυτό είναι το "κάπως αξιόπιστο".

Για αυτά θεωρώ ότι θές αρκετά πάνω από 10,000.

Άμα κάνεις μια πρόχειρη λίστα θα δείς ότι τα πιάνεις χαλαρά.

Link to comment
Share on other sites

E για να μπόρεσε να μαζέψει τα ~ 3 κενά που το έκανε στην αρχή η Z06(το punto εσκαβε άσφαλτο) και να την μειώσει σε καρότσα μάλλον μιλάμε για κοντά στα 500 και δεν είναι ότι μου το είπαν,είναι ότι το είδα και μετά έμαθα τι και πως.

Όταν λέω κάπως αξιόπιστο εννοώ να κάνει τα πατήματά του 2-3 βράδια την εβδομάδα τα ξεκ@υλώματά του και να μην είναι μέσα για φλάντζες κάθε κυριακή.

Στα τόσα άλογα μετατροπή για μένα αυτό είναι το "κάπως αξιόπιστο".

Για αυτά θεωρώ ότι θές αρκετά πάνω από 10,000.

Άμα κάνεις μια πρόχειρη λίστα θα δείς ότι τα πιάνεις χαλαρά.

500?λίγο εξωπραγματικό για punto, απο τα περισσότερα ειναι ενα μαυρο με μοτερ coupe 16V (456HP με 0,9 bar). αν όντως ηταν 500 κάνω τον κινεζο... χεχε (θυμάσαι χρώμα, ζάντες? η κάτι άλλο. με Pm για να μην ειμαστε off)

πάντως πανω σε punto μπορείς να εισαι κοντα 250 ροδα κατω απο 10,000 (καλα δεν λεω και με 3,000) αξιόπιστα και για punto ειναι αρκετά για να κανεις χοντρές πλάκες (υπάρχει 1,6 8V με 2560 max 260 τροχο και εχει ρίξει κοντά κολόνα σε S3 TFSI 1 στάδιο).... οτι αλλο με pm για να μην μας βάλουν χέρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.