Jump to content



E-shop και παρατράγουδα...(2)


v.djay!

Recommended Posts

’νοιξα νέο θέμα,γιατί αν και μιλάμε πάλι για ατοπήματα του e-shop,τώρα πιά τα Ατοπήματα ξεπέρασαν το όριο και είναι καιρός πιστεύω να ξυπνήσουμε...

Λοιπόν,εκτός απο το pct έθεσα τον προβληματισμό μου και σε άλλα φόρουμ...

Σήμερα λοιπόν κατα τις 13:15 μου έστειλαν μνμ απο τα κεντρικά να πάω στο τοπικό κατάστημα-και εγώ υπέθεσα ότι είχε έρθει η κάρτα ή το πιστωτικό-..κατα τις 1κ μισή,ενώ είχα προσπαθήσει-ανεπιτυχως- 3 φορές να επικοινωνήσω με το τοπικό κατάστημα,με παίρνουν απο τα κεντρικά,αλλά επειδή η συσκευή μου είναι χαλασμένη τους το έκλεισα!!!

Κατά τις 2 φτάνω στο κατάστημα.Ο υπάλληλος μου λέει να κάτσω και γυρίζει την οθόνη του υπολογιστή του προς το μέρος μου..."Διάβασε" μου λέει.(μαζι με αυτόν και ο 2ος υπάλληλος στραμένοι προς το μέρος μου περίμεναν να διαβάσω...)...Η οθόνη είχε το ποστ που ανέφερα ότι "θρίαμβος,τελικά θα μου κόψουν και πιστωτικό... κτλ"...μόλις το διάβασα,με ρωτάει ο ένας υπάλληλος "Ειχες κάποιο πρόβλημε με μας?"...με λίγα λόγια κάποιος απο τα στελέχη του e-shop που είχε λογαριασμό στο site αυτό,ανακάλυψε το πόστ μου,και θεώρησε ότι υπονόησα ότι οι υπάλληλοι του τοπικού e-shop,χρήζουν σεμιναρίων συμπεριφοράς...έτσι κινητοποιήθηκε όλο το e-shop(μέσω,μυνήματος και τηλεφώνου απο τα κεντρικά) για να πάω στο τοπικό κατάστημα και να απολογηθώ για το πόστ μου...τελικά εξήγησα στα παιδία,ότι δν είχα κανένα πρόβλημα με αυτούς,και μάλιστα διόρθωσα και το πόστ μου στο pcmag(απο ότι φαίνεται μόνο αυτό ανακάλυψαν!)...

ιδού και το μυνημά μου τροποποιημένο:Θρίαμβος!!!Η καρτούλα θα αντικατασταθεί,και επειδή τώρα δν υπάρχει διαθέσιμη,λογικά θα κοπεί πιστωτικό...δν με χάλασε!

Τελικά αμα τους τρίξεις λίγο τα δόντια,και τους πετάξεις και ένα ινκα+συνήγορος του πολίτη...όλοι αναγνωρίζουν το λάθος τους

EDIT:Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι οι υπάλληλοι του τοπικού καταστήματος,είναι πολύ επικοινωνιακοί,υπεύθυνοι και γενικά πληρούν στο έπακρο τον ορισμό του υπαλλήλου...σε αντίθεση με το e-shop,που δν πληρεί -ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ-τον ορισμό του καταστήματος,κυρίως λόγο της έλλειψης σεβασμού στον πελάτη...αν κάποιος με βρεί υπερβολικό,η αν κάποιο στέλεχος της εταιρίας θεωρήσει προσβολή προς το προαναφερθέν κατάστημα τα παραπάνω,μπορεί να μου εξηγήσει πως χάθηκε ο σειριακός αριθμός της κάρτας μου κατα την αποστολή της απο το τοπικό κατάστημα στο κέντρο επισκευής...

Ό λόγος που έκανα edit το κείμενο,είναι γιατί-όπως με πληροφόρησε εκπρόσωπος της εταιρίας-φαινόταν ότι λέω για τους υπαλλήλους του τοπικού e-shop,ότι χρειάζονται σεμινάρια συμπεριφοράς-πρωσοπικά δν βλέπω πως βγήκε αυτο το συμπέρασμα!-ζητάω λοιπόν δημόσια συγγνώμη απο τους υπαλλήλους αυτούς,καθώς και τους διαβεβαιώνω ότι δεν έχω κανένα παράπονο απο την συμπεριφορά τους,ίσα ίσα όπως προαναφέρω πληρούν στο έπακρο τον ορισμό του υπαλλήλου...

Τώρα όσο για αυτούς που δουλέυουν στο e-shop,και έχουν λογαριασμούς στο παρών αλλά και σε άλλα παρόμοια φόρουμ,και χρησιμοποιουν τους λογαριασμούς τους για να βλέπουν ποιοι ποστάρουν εναντίον της

εταιρίας τους ένα έχω να πώ:Γιατί δεν βγαίνετε δημόσια να υπερασπιστήτε την εταιρίας σας? ε?Γιατι αντ'αυτού επικοινωνήτε-μεσω τηλ ή πμ- με το άτομο που παραθέτει κάτι εναντίον σας?ε?...αλλά μην ανυσηχήτε και όλα θα βρούν το δρόμο τους...και μην τολμήσετε-Το τονίζω αυτό-ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ να με ξανακαλέσετε απο τα κεντρικά,παρα μόνο για να μου ανακοινώσετε την άφιξη της αντικατασθείσας κάρτας μου ή το πιστωτικό...

συγγνώμη για το μέγεθος του πόστ μου,αλλά κάπου έπρεπε να τα πώ...ακούω απόψεις!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από KoMM

Εγώ θέλω να δω στέλεχος της εταιρίας να ποστάρει εδώ μέσα..Ω ρε μανα...Banοκτονία θα γίνει.

Το μαγαζί αυτό μας έχει κάνει να θεωρούμε θρίαμβο ένα απλό rma-πιστωτικό. [/QU

αχά...ως ώρας έχω 3 θριάμβους στο ιστορικό μου!!!

Πάντως πολλά μελη απο δω μπορεί να δουλεύουν γ e-shop...αλλά ως spy users δεν αποκαλύπτουν ΠΟΤΈ την ταυτοτητά τους...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 20:06]

Γιατί πάτε και ψωνίζετε από το e-shop ήθελα να ξερα με τόσα που ακούγονται?

Μαγεύονται από το τυρί, και λησμονούν την φάκα.

Link to comment
Share on other sites

τελικα θα αρχισουμε να υποπτευομαστε ο ενας τον αλλον για "πρακτορα " του ε σοπ...φανταζεστε ?

"πχειδα το χρηστη ταδε να αναφερει στο μσν οτι τρωει συχνα σουβλακια στην πλατεια εξαρχειων...αλλα μουμπλε μουμπλε...τι ΚΑΝΕΙ ΣΥΧΝΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ?"

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη σου συζητησαν τον λογο για τον οποιο εκανες post ; Αν ειναι δυνατον, δεν εκανες κατι εναντια στους κανονες του forum. Αυτο ειναι ανικουστο για online καταστημα, δηλαδη παρεμποδιζουν την ελευθερια του Internet και των Blogs ; Που θα παει αυτη η κατασταση τελος παντων, το ιντερνετ ειναι ελευθερο και ο καθενας κατι οτι του κατεβει, ποτε θα το καταλαβει αυτο ο κοσμος ;;;;

Οταν σου ειπαν να διαβασεις το κειμενο σου, επρεπε να πεις δυνατα:

"Κατω απο το σπιτι σου περνώ και πίνω κοκακολα, πέτα μου ένα κεφτέ συγγνώμη δεν καπνίζω"

Link to comment
Share on other sites

Καραγκιόζηδες my friend...Καραγκιόζηδες...το θέμα είναι να ξυπνήσει ο κοσμάκης και ν'αρχίσει να ξεσυνηθίζει στην λογική:"για 3 ευρώ πιο φθηνά,ρισκάρω την ψυχική μου υγεία!"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παιδες εγω ενα εχω να σας πω απο eshop να περνετε μοναχα πραγματα που δεν χαλανε ( ή που δυσκολα χαλανε) εγω εχω τρομερα ασχημη εμπρειρια απο eshop, απο 9600ΧΤ χαλασμενη - εως και 2 απο τους 4 cd markers στεγνους, δεν θα σας πω για καθε τι που πηρα και τι εφαγα επιδει ειναι αρκετα, και σε καποια δεν θα με πιστεψετε (οπως την θερμοαγωγημη κρεμα η οποια ηταν σφραγησμενι και ολα απεξω φενοντα ωραια με το που κανεις την τρυπα για να βγει η κρεμα βγαινει ενα τιποτα ΑΔΕΙΑ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΕΣΑ!! ενω ηταν σφραγησμενη) και απο τοτε δεν περνω τιποτα απο εκει,

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι παιδιά 2 χρόνια τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Ξεκίνησα αγορές από το κατάστημα Τρικάλων όπου και κατάγομαι και τώρα που είμαι μόνιμα Αθήνα συνεχίζω να αγοράζω από εκεί.Με επιστροφές δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Ισα ίσα το αντίθετο.Πολλές φορές άλλαξα γνώμη την στιγμή που πήγαινα να παραλάβω και δεν λέγανε τπτ.2 φορές rma με εξυπηρέτησαν σε 2 μέρες.Τυχαίνει και αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από djsaqis

Εγώ πάλι παιδιά 2 χρόνια τώρα δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Ξεκίνησα αγορές από το κατάστημα Τρικάλων όπου και κατάγομαι και τώρα που είμαι μόνιμα Αθήνα συνεχίζω να αγοράζω από εκεί.Με επιστροφές δεν είχα ποτέ πρόβλημα.Ισα ίσα το αντίθετο.Πολλές φορές άλλαξα γνώμη την στιγμή που πήγαινα να παραλάβω και δεν λέγανε τπτ.2 φορές rma με εξυπηρέτησαν σε 2 μέρες.Τυχαίνει και αυτό!

Βρήκαμε έναν εργαζόμενο του Eshop που τα μεταφέρει στη διοίκηση! :hehe:

(just kidding my friend μακάρι να γράφαμε όλοι τα ίδια)

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με φίλε μου wanna be υπάλληλο και θα ακουμπούσα όλο το μισθό πρίν τον πάρω στο χέρι εκεί!.Δεν έπαιξε ποτέ όμως ούτε καν σαν σενάριο.Είναι όμως ένας πολύ καλός μου φίλος υπεύθυνος στο κατάστημα Τρικάλων...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από unknown [Σήμερα, στις 19:03]

και στο RMA χρειαζεται μεσο? ελλαδαρα!!!!

Έδω αγώνιζόμαστε για το ποιός έχει το μεγαλύτερο μέσο......

Ελληνική πρωτοπορεία again, χρειαζόμαστε μέσο για να βρούμε μεσο....

Link to comment
Share on other sites

jayfrog είπα στο κατάστημα Τρικάλων!Οι περισσότερες αγορές μου έχουν γίνει Αθήνα.Στο κατάστημα Αθηνών δεν ξέρω κανέναν!Επίσης ο φίλος μου δεν έχει κάνει ποτέ τπτ "παράτυπο" για να με βοηθήσει σε κάτι.Οι επιστροφές rma που έχω κάνει ήταν στο κατάστημα Αθηνών στην οδό Στουρνάρη!

Δεν ξέρω αν κανείς εδώ δουλεύει στο eshop να μας πει από πρώτο χέρι αν είναι και πόσο ευχαριστημένος από την δουλειά του ,αλλά δεν νομίζω να είναι.Έτσι εξηγώ όλη τους την συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες.(δεν είναι δυνατόν να δουλεύεις 9 με 9 με βασικό μισθό ή κάτι παραπάνω, ούτε κάν σαν υπεύθυνος καταστήματος!)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από djsaqis

,,,Δεν ξέρω αν κανείς εδώ δουλεύει στο eshop να μας πει από πρώτο χέρι αν είναι και πόσο ευχαριστημένος από την δουλειά του ,αλλά δεν νομίζω να είναι.Έτσι εξηγώ όλη τους την συμπεριφορά απέναντι στους πελάτες.(δεν είναι δυνατόν να δουλεύεις 9 με 9 με βασικό μισθό ή κάτι παραπάνω, ούτε κάν σαν υπεύθυνος καταστήματος!)

Και ο κακομοιρος ο πελατης τι φταει δηλ. αν κακοπληρωνεται ο υπαλληλος?

Link to comment
Share on other sites

Φίλε knight_77 ή δεν έχεις δουλέψει, ή είσαι τέρας υπομονής, ή δεν με ¨έπιασες", χωρίς να υπονοώ τπτ και πάντα φιλικά.Εγώ επειδή έχω δουλέψει κάποιο καιρό σε τέτοιο συνοικιακό μαγαζί τους καταλαβαίνω ίσως λίγο καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.