Jump to content



Πρόβλημα με ποντίκι G7


hurin

Recommended Posts

Στις 30/10 έδωσα το ποντίκι μου (Logitech G7) για επισκευή στο eshop. Σήμερα, σχεδόν ένα μήνα μετά, μου το παρέδωσαν με χαρτί από την Info Quest, το οποίο ανέφερε οτι στον έλεγχο που έγινε στις 13/11 δεν διεπιστώθηκε πρόβλημα.

Το πρόβλημα του ποντικιού είναι οτι πολλές φορές λαμβάνει το μονό κλικ σαν διπλό. Είναι απίστευτα εκνευριστικό και σε browsing, και σε παιχνίδια, ακόμα και σε επεξεργασία κειμένου. Όπως καταλαβαίνετε, μου έδωσαν πίσω το ποντίκι χωρίς να έχει διορθωθεί το πρόβλημα.

Ψάχνοντας στο ιντερνετ και συγκεκριμένα στο φόρουμ της Logitech, διαπίστωσα οτι δεν ήμουν ο μόνος. Είναι συνηθισμένο φαινόμενο και δεν έχει βρεθεί άλλη λύση από την αντικατάστασή του.

Τι μπορώ να κάνω στην συγκεκριμένη περίπτωση?

Link to comment
Share on other sites

Είχα και έχω - ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με σένα! Το μονό κλίκ το έβλεπε σαν διπλό, το έστειλα στο eshop, και μου το στείλαν πίσω χωρίς να έχει διορθωθεί το πρόβλημα

Έκτοτε απλά ούτε απ έξω από το εν λόγω μαγαζί δεν περνάω..

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το δικο μου G7...

Tο προβλημα λυθηκε αφου καθαρισα και φυσηξα τη μακα που ειχε εισχωρησει

κατω απο το αριστερο πληκτρο....

Link to comment
Share on other sites

δυο logitech ποντικια εχω παρει κ τα δυο βγηκαν μουφα και για πεταμα κ ειχα δωσει κ ενα σκασμο λεφτα! κ φυσικα δεν εβρισκαν προβλημα!! δεν τα ξαναγγιζω...

Link to comment
Share on other sites

Εκεί που τα πάτε στο service γιατί δε τους λέτε "Δοκίμασε το εσύ, που θα μου πείς ότι δεν έχει πρόβλημα"? Εκείνη τη στιγμή.

Κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής με το G9...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από knight_77

Το ιδιο προβλημα ειχα και εγω με το δικο μου G7...

Tο προβλημα λυθηκε αφου καθαρισα και φυσηξα τη μακα που ειχε εισχωρησει

κατω απο το αριστερο πληκτρο....

Αν το ανοίξω θα χάσω την εγγύηση. Στο κάτω-κάτω του έκαναν τόσα διαγνωστικά, δεν κατάλαβαν οτι το ποντίκι έχει πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hurin

Αν το ανοίξω θα χάσω την εγγύηση. Στο κάτω-κάτω του έκαναν τόσα διαγνωστικά, δεν κατάλαβαν οτι το ποντίκι έχει πρόβλημα?

Σιγά και μη... τι διαγνωστικά, στο σύστημα να το είχαν συνδέσει, θα το έβλεπαν... όπως τους το έδωσες έτσι το πήρες, απλά πράγματα! :)

Μα γιατί ψωνίζετε απο το e-shop??? Τέλος πάντων, είναι και ακριβό ποντίκι, οπότε τράβα καμια φασαρία, κάνε και καταγγελία, κυνήγα το το πράγμα, και θα στο αλλάξουν. Να αλλάξει η κατάσταση δε πρόκειται, δεν ιδρώνει το αυτί τους, αλλά τουλάχιστον μπορεί να βρεις λύση στο δικό σου πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό και το έχουν όλα τα G7 σύμφωνα με τα forum της Logitech.

Προσωπικά απλά πήρα καινούργιο γιατί βαρέθηκα να ασχοληθώ, αλλά καλύτερα να μιλήσεις απευθείας με Info Quest, δίνοντας τα απαραίτητα links αν χρειαστεί. Δύσκολα θα βγάλεις άκρη με το eshop στο συγκεκριμένο θέμα, αφού απλά το στέλνουν στην αντιπροσωπεία.

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες πήρες καινούργιο? Να πετάξω 80 ευρώ ποντίκι που δεν έχει κλείσει ούτε χρόνος?

Απότι καταλαβαίνω, γνωρίζουν το πρόβλημα και απλά κλείνουν τα μάτια. Σε καθυστερούν (11 μέρες για να το δουν και άλλες 12 για να τοστείλουν στο eshop) για να βαρεθείς να ασχοληθείς, όπως ακριβώς είπες. Δεν υπάρχει κάποιος νόμος να μας προστατεύει?

Link to comment
Share on other sites

ακριβως το ιδιο ειχα παθει και εγω με το g7 αγορασμενο απο eshop αλλα με διπλο δεξι κλικ το εστειλα απο eshop μυτιληνης 1 μηνα το ειδαν 3 φορες και μου λεγανε τιποτε, τους ελεγα δεστε το σε παιχνιδι οτι 1 στα 2 δεξι κλικ το κανει διπλο τελικα μου το φαιρανε πισω και ειδα οτι ειχαν γραψει πανω οχι το προβλημα μου αλλα οτι απλος δεν δουλεβε το δεξι κλικ...παρολο που τους το ειχα πει τοσες φορες

Μερικες μερες μετα επρεπε να παω ενα ταξιδακι στην αθηνα το πηγα σε ενα απο στο eshop στο χαλανδρι παλι εκει ο τεχνικος ειπε οτι δεν εχει παιχνιδι αν το δοκιμασει μετα απο πολυ πριξιμο και 1 παραγραφο αναλυσεις του προβληματος πανω στο ποντικι μετα απο μερικες βδομαδες πηρα πιστωτικο την τιμη του ποντικιου και πηρα ενα g15 (γιατι ειχα παρει ειδη απο εδω ενα 518 δεν μπορουσα να περιμενω 2 μηνες χωρις σοβαρο mouse)

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος για τρέξιμο και μπλέξιμο με eshop και αντιπροσωπείες.

Επικοινώνησε με Logitech μέσω της φόρμας που έχουν και αν δώσουν το οκ για καινούριο,σε μια βδομάδα θα το έχεις σπίτι σου...;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ReaperX

Δεν υπάρχει λόγος για τρέξιμο και μπλέξιμο με eshop και αντιπροσωπείες.

Επικοινώνησε με Logitech μέσω της φόρμας που έχουν και αν δώσουν το οκ για καινούριο,σε μια βδομάδα θα το έχεις σπίτι σου...;)

Πολύ καλή συμβουλή!

Αρχική απάντηση από Chosen

Κάθε φορά τα ίδια λέμε, και κάθε φορά πηγαίνετε και ψωνίζετε από το E-shop που τα έχει 2.75 & 3.99 φθηνότερα από τα άλλα καταστήματα...

Δηλαδή μας έχει απομείνει μόνο το Πλαίσιο?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hurin [Σήμερα, στις 09:46]

Δηλαδή μας έχει απομείνει μόνο το Πλαίσιο?

Μονόδρομος για hardware , το e-shop είναι μόνο για αναλώσιμα ,

το δικό μου G5 εδώ και 1,5 χρόνο πάει μια χαρά :D .

Link to comment
Share on other sites

Εντάξη και αυτό με το πλάισιο έχει καταντήσει αηδία...

Το e-shop έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη ποικιλία και εγώ ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με πράγματα που αγόρασα απο κει...

Δεν ξέρω, μάλον είμαι τυχερός...

Εγώ δεν γουστάρω να μου πουλάει το πλαίσιο ότι γουστάρει.

Ασχέτα που ο τζίρος που κάνω στο πλαίσιο είναι μεγαλύτερος απ'αυτόν στο e-shop.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ignatios [Σήμερα, στις 09:07]

Εντάξη και αυτό με το πλάισιο έχει καταντήσει αηδία...

Το e-shop έχει ΠΟΛΥ μεγαλύτερη ποικιλία και εγώ ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα με πράγματα που αγόρασα απο κει...

Δεν ξέρω, μάλον είμαι τυχερός...

Εγώ δεν γουστάρω να μου πουλάει το πλαίσιο ότι γουστάρει.

Ασχέτα που ο τζίρος που κάνω στο πλαίσιο είναι μεγαλύτερος απ'αυτόν στο e-shop.

Συμφωνώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν σε αυτή την περίπτωση πρέπει να κατηγορήσω το eshop. Αυτοί απλά το έστειλαν στην αντιπροσωπεία (InfoQuest) ώς όφειλαν. Και η μεγάλη καθυστέρηση αλλά και ο μή σοβαρός έλεγχος είναι ευθύνη της αντιπροσωπείας.

Ούτε και εγώ είχα ποτέ πρόβλημα με το eshop.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.