Jump to content



Πρόβλημα (;) με το E-shop


vasi

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Είναι αυτή η νοοτροπία του Έλληνα που θέλει όταν χαλάσει κάτι να του δώσουν οποσδήποτε καινούριο επειδή το δικό του το πρόσεχε σαν τα μάτια του και το είχε σε άριστη κατάσταση...

@Κostas007, όχι χαλασμένη αλλά μπορεί να σου δώσουν μια επισκευασμένη η οποια θα πρέπει να είναι φυσικά σε άριστη λειτουργική κατάσταση.Αλλά τι να λέμε τώρα ποιος θα το δεχόταν...

Link to comment
Share on other sites

γιατί να διαβάσει τα αρνητικά όταν εξακολουθεί να είναι γεμάτος?

αμφιβάλει κανείς για το αν δουλεύουν μήπως?:beer:

εγώ από αυτά που ακούω πάντως δεν νομίζω να πηγαίνουν και τόσο καλά...

Aν υπάρχει αντίστοιχο προϊόν, όπως στην περίπτωση σου, όχι δεν είναι υποχρεωμένοι να σου κόψουν πιστωτικό.

πιάσε διάβασε τον νόμο και μετά μίλα...

από τη στιγμή που το προϊόν επιδέχετε αλλαγής,

είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο, ίσης σημερινής αξίας-χαρακτηριστικών,

ή ΚΑΛΥΤΕΡΟ... τελεία και παύλα.-

πολυ θα ηθελα να δω μια μερα να ανοιγει ενας θεμα, με τιτλο: "Βρηκα το δικιο μου στο ΙΝΚΑ,ΚΕΠΚΑ,ΙΚΑ,ΣΥΚΑ.."

εχει παει κανεις μεσω αυτης της οδου και αν ναι τι καταληξη ειχε τελικα?δικαιωθηκε?ειχε κυρωσεις το Χ καταστημα?

αρκετοι εχουν δηλωσει θα τους καταγγειλω/θα/θα/θα.τελικα το εκανε κανεις ή μειναμε στα λογια?(μπας και συμμορφωθει και το καταστημα και οι πελατες..)

Εγώ τους έκανα καταγγελία στο ΕΚΠΟΙΖΩ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΛΩΤΗ αν θυμάμαι καλά...

και μετά από μια ταλαιπωρία ενός μήνα για ένα προϊόν που ούτε καν άναβε (νεκρό τελείως) και κοροϊδίας,

από την στιγμή που έστειλα τα mail εντός μισής ώρας με είχαν πάρει τρεις φορές στο κινητό, είχαν αφήσει μυνήματα

στον τηλεφωνητή μου και με πήραν και στο σταθερό όπου τελικά με βρήκαν...

για να μου πουν ότι έχει είδη κοπεί πιστωτικό, και μπορώ να αγοράσω ότι θέλω...

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί περιμένετε να πάρετε ολοκαίνουρια κάρτα αν πάτε πίσω στο μαγαζί μια χαλασμένη 8800 ενός χρόνου.

Υπάρχει κανένας νόμος που να λέει κάτι τέτοιο;

Δηλαδή τις κάρτες και τις μητρικές που επιστρέφουν τα μαγαζιά στον κατασκευαστή, τι νομίζετε ότι τα κάνουν αφού τα επιδιορθώσουν; Τα πετάνε στην ανακύκλωση ή τα κάνουνε σεμεδάκια;

Τα στέλνουνε πίσω σε πελάτες που περιμένουνε αντικατάσταση για μητρική ηλικίας 2.5 χρονών ή κάρτα γραφικών 2 μηνών - παγκόσμια τακτική και μέσα στα Terms & Conditions με τα οποία συμφωνήσατε όταν αγοράσατε το προϊόν.

ναι δεν είπε κανείς να μην πάρεις κάτι το οποίο έχει επιδιορθωθεί, αλλά πες μου ειλικρινά,

εσύ πιστεύεις ότι το eshop θα του δώσει κάρτα που παίζει? εγώ πολύ αμφιβάλω...

στο κάτω κάτω από όσο ξέρω αυτά επιστρέφουν και πωλούνται σε εταιρίες που τα επισκευάζουν,

και τα μεταπωλούν σαν refurbished, και όχι σαν αλλαγές...

άλλωστε ο νόμος δεν σε υποχρεώνει να πάρεις κάτι μεταχειρισμένο το αντίθετο μάλιστα,

υποχρεώνει τον πωλητή να στο αλλάξει με ολοκαίνουριο και αυτό είναι ξεκάθαρο στην παράγραφο

που λέει ότι η εγγύηση ισχύει ξανά από την αρχή... άσχετα αν όλες οι εταιρίες παρανομούν σε αυτό το θέμα...

Link to comment
Share on other sites

εγώ από αυτά που ακούω πάντως δεν νομίζω να πηγαίνουν και τόσο καλά...

e-shop.gr: Εσοδα 73 εκατ. ευρώ το 2007

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=963091&tag=8495

Υ.Γ. Αν το παρόν post θεωρηθεί έστω και ως έμμεση διαφήμιση παρακαλώ να διαγραφεί.

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτή η νοοτροπία του Έλληνα που θέλει όταν χαλάσει κάτι να του δώσουν οποσδήποτε καινούριο επειδή το δικό του το πρόσεχε σαν τα μάτια του και το είχε σε άριστη κατάσταση...

@Κostas007, όχι χαλασμένη αλλά μπορεί να σου δώσουν μια επισκευασμένη η οποια θα πρέπει να είναι φυσικά σε άριστη λειτουργική κατάσταση.Αλλά τι να λέμε τώρα ποιος θα το δεχόταν...

τι επισκευασμενη?

θα κατσουν να τη κολλησουν με κολλητηρι?

αφου υποτιθεται τα στελνουν στην αντιπροσωπια...

Link to comment
Share on other sites

e-shop.gr: Εσοδα 73 εκατ. ευρώ το 2007

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12334&subid=2&pubid=963091&tag=8495

Υ.Γ. Αν το παρόν post θεωρηθεί έστω και ως έμμεση διαφήμιση παρακαλώ να διαγραφεί.

δεν αναφέρονται όμως πουθενά τα κέδη...

δεν σου κάνει εντύπωση?

στο κάτω κάτω εγώ αν δεν δω επίσημο ισολογισμό δεν πιστεύω τίποτα...

το eshop είναι γνωστό για τα παραμύθια του...

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχει γίνει η αλλαγή από την ASUS και έχεις καινούργια λειτουργική κάρτα πού είναι το πρόβλημα? Και μένα όταν κάηκε μια 9700pro ΑΙW της CLUB 3D και ενώ είχε 2 χρόνια εγγύηση το κατάστημα μου έδινε 1 χρόνο την είχα στείλει στην CLUB 3D και μου είχαν στείλει πίσω μια σε bulk έκδοση καινούργια. Εσύ αφού είχες το κουτί απλά την είχαν βάλει εκεί για την αποστολή. μήπως είσαι λίγο πικραμένος επειδή έβαλες στο μάτι κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

@dark22

Μα δεν είπα κάτι διαφορετικό. Εμένα η διαφωνία μου είναι στον ισχυρισμό ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να κόψουν πιστωτικό, αν έχουν να σου δώσουν πίσω παρόμοια κάρτα. Δηλαδή, από τη στιγμή που 8800gtx έδωσε και 8800gtx (έστω άλλης υλοποίησης) του δίνουν, δε θεωρώ ότι είναι υποχρεωμένοι να του κόψουν πιστωτικό επειδή του ξινίζει του άλλου. Για εμένα τσάμπα φωνάζει.

Link to comment
Share on other sites

@dark22

Μα δεν είπα κάτι διαφορετικό. Εμένα η διαφωνία μου είναι στον ισχυρισμό ότι είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να κόψουν πιστωτικό, αν έχουν να σου δώσουν πίσω παρόμοια κάρτα. Δηλαδή, από τη στιγμή που 8800gtx έδωσε και 8800gtx (έστω άλλης υλοποίησης) του δίνουν, δε θεωρώ ότι είναι υποχρεωμένοι να του κόψουν πιστωτικό επειδή του ξινίζει του άλλου. Για εμένα τσάμπα φωνάζει.

αν δεν ήταν υποχρεωμένοι, τότε σε εμένα όταν έκανα καταγγελία γιατί το έκοψαν?

και σκέψου ότι εγώ δεν το ζήτησα καν, και δεύτερον το προϊόν υπήρχε διαθέσιμο...

Link to comment
Share on other sites

Το έκαναν για να ξεμπερδεύουν με την καταγγελία. Νομικά δεν είναι υποχρεωμένοι.

δεν με καταλαβαίνεις, δεν ζήτησα πιστωτικό, πωα αλλιώς να στο πω...

για το eshop μιλάμε... δεν χαρίζουν κάστανα αυτοί...

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη για το μεγάλο ποστ αλλά δεν μπορώ να διαβάζω πράγματα που παραπληροφορούν τον κόσμο που δίνει ΛΕΦΤΑ και όχι αέρα.

Άρθρο 534

Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Θεσπίζεται η υποχρέωση του πωλητή για παράδοση του πράγματος με τις συμφωνημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα

Άρθρο 535

Προσδιορίζονται τα κριτήρια έλλειψης ανταπόκρισης στη σύμβαση. Ο πωλητής έχει την υποχρέωση παράδοσης του πράγματος με τις συμφωνηθείσες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα. Ο αγοραστής αρκεί να επιδείξει την έλλειψη ενός από τα τέσσερα κριτήρια για να αποδείξει τη μη ανταπόκριση στη σύμβαση. Το άρθρο αυτό παραθέτει τις προϋποθέσεις που χρειάζονται για να είναι τα αγαθά σύμφωνα με το συμβόλαιο.

Άρθρο 536

Πλημμελής εγκατάσταση

Ο πωλητής δεν εκπληρώνει την υποχρέωσή του και στην περίπτωση πλημμελούς εγκατάστασης του πράγματος. Το άρθρο αυτό εξομοιώνει τις περιπτώσεις πλημμελούς εγκατάστασης με έλλειψη ανταπόκρισης στη σύμβαση.

Άρθρο 537

Ευθύνη για ελλείψεις

Καθιερώνει την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συμφωνηθέντων ιδιοτήτων κατά τον χρόνο παράδοσης του πράγματος. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του. Απαλλαγή του πωλητή προβλέπεται μόνο σε περίπτωση γνώσης του αγοραστή και όχι σε περίπτωση υπαίτιας άγνοιάς του.

Άρθρο 540

Δικαιώματα αγοραστή

Καταγράφονται τα δικαιώματα του αγοραστή στην περίπτωση ευθύνης του πωλητή για έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας ή πραγματικού ελαττώματος του πράγματος. Αυτά είναι τα δικαιώματα της επισκευής ή αντικατάστασης του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο, ή μείωσης του τμήματος ή υπαναχώρησης αυτής της σύμβασης. Τα δικαιώματα αυτά παρέχονται εναλλακτικά στον αγοραστή χωρίς ιεραρχική διαβάθμιση μεταξύ τους δηλ. χωρίς ορισμένα από αυτά να έχουν προτεραιότητα. Στην περίπτωση επουσιώδους ελαττώματος δεν θίγεται το δικαίωμα της υπαναχώρησης.

Άρθρο 554

Παραγραφή

Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.

Άρθρο 555

Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, έστω και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αργότερα. Δηλ. ο αγοραστής δικαιούται να ασκήσει τα δικαιώματά του από τη στιγμή της παράδοσης του πράγματος και για 2 χρόνια, εφόσον στο διάστημα αυτό εκδηλωθεί πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνηθείσης ιδιότητας.

Άρθρο 559

Παροχή εγγύησης

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ κύριοι, να το αντικαταστήσουν με ολοκαίνουργιο βάση νόμου. Εμένα μου χάλασαν δυο dimm slots της Maximus Extreme και μου την άλλαξαν μέσα σε 17 ώρες γιατί πήγα ο ίδιος στο Μενίδι και έκανα κάποιες κινήσεις επειδή ήμουν σίγουρος πως θα ήθελαν να με δουλέψουν. Το e-shop είναι ερασιτεχνική αλυσίδα, προς το παρόν τουλάχιστον, χωνέψτε το.

Ας πάρει κάποιος από το φόρουμ και ας ρωτήσει στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή πόσες καταγγελίες γίνονται καθημερινά σε βάρος του e-shop και πόσα πρόστιμα έχει πληρώσει.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μπορντελο ειναι εκει μεσα απο ολες τις αποψεις.Σε γνωστο μαγαζι πηγα τον υπολογιστη μου και μεσα σε λιγοτερο απο μια μερα μου αλλαξαν μητρικη!σε μια μερα.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως ρε παιδακια ειμαι ευχαριστημενος απο eshop, οποτε το χρειαστηκα ηταν εκει! Τι να πω εχω αλλαξει μητρικες , καρτες γραφικων, σκλιρους δισκους! Και δεν εκαναν τσιμουδια ολα εγιναν στην ωρα τους που λεμε! Ομως εαν ηταν να επιλεξω ενα μαγαζι για το πιο ειναι το καλυτερο αυτο ειναι το ΠΛΑΙΣΙΟ με διαφορα ! ΠΛΑΙΣΙΟ forever!

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα ειναι αλλου.

Οι συσκευασιες επρεπε να ηταν με ναιλον συσκευασμενες..

Ετσι θα καταλαβαιναμε οτι ειναι καινουργιο το προιον και δε θα χωραγαν αμφιβολιες.

Πηρα χθες εναν cpu 4500 tray απο Πλαισιο στουρναρης και στο σπιτι που το ανοιξα , ειδα οτι ειχε δαχτυλιες πανω..Καλα ας μη δουλευει και θα τους πω εγω..

Αλλα για πειτε μου , αν ηταν σφραγισμενο το κουτι , θα υπηρχαν οι δαχτυλιες πανω ; δε νομιζω..

Link to comment
Share on other sites

και γω φίλε sebastian πάνω κάτω ευχαριστημένος είμαι από το eshop. δεν έχω βέβαια πολλές πέριπτώσεις να σας πω. μια φορά που αγόρασα μια ψύκτρα που δεν έμπαινε στο motherboard, οπότε την επέστρεψα και μου γύρισαν αμέσως τα χρήματα και τώρα τελευταία που μου χάλασε το ups και μαλιστα λίγες μερες πρίν τελειωσει η εγγύηση και σε 10 μέρες είχα καινούριο. σε όλες τις άλλες περιπτώσεις απλά δεν το χρειάστηκα.

σίγουρα αυτή η κατάσταση με έχει προβληματίσει πολύ. κάποια στιγμή μάλιστα είχα μαζέψει καμιά 20ρια και βάλε links απ΄ολα τα forum και ετοιμαζόμουν τα τους τα στείλω και να δω τι θα μου απαντήσουν. το θέμα είναι ότι είμαι στα πρόθυρα αγοράς υπολογιστή και πουθενά δεν βρίσκω τις τιμές και την ποικιλία του eshop:wassat:

Link to comment
Share on other sites

Πηρα χθες εναν cpu 4500 tray απο Πλαισιο στουρναρης και στο σπιτι που το ανοιξα , ειδα οτι ειχε δαχτυλιες πανω..Καλα ας μη δουλευει και θα τους πω εγω..

Αλλα για πειτε μου , αν ηταν σφραγισμενο το κουτι , θα υπηρχαν οι δαχτυλιες πανω ; δε νομιζω..

Οι tray αν δεν κάνω λάθος δεν έχουν καθόλου συσκευασία. Αυτές οι συσκευασίες που έχουν ποιο πολύ ιδιοκατασκευές του Πλαισίου μου φαίνονται. Οπότε οι δαχτυλιές ίσως να ήταν του υπαλλήλου που έβαζε τον επεξεργαστή στο κουτάκι.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.