Jump to content



Γνώμες για αγορά υβριδικού οχήματος (υπέρ-κατά)


VIL

Recommended Posts

Παίδες ότι λέει ο τίτλος, και επειδή δέν γνωρίζω θα είθελα γνώμες και ιδιαίτερα ιδιοκτητών (εάν υπάρχουν στον λάμπη μας) των υπέρ και εάν υπάρχουν κατά, των υβριδικών οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορά έως 30.000 ευρά.

Εάν το θέμα έχει ξανασυζητηθεί παρακαλούνται οι αντμιν-μοντερ. να το διαγράψουν :)

Α και να συμπληρώσω πως τα πάνε από πλευράς βλαβών-επισκέψεων σε συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

αποσα ξερω,

γλειτωνεις κατι φορους στην αποκτηση του,

κερδιζεις καπου 1500 ευρο το χρονο σε καυσημα( ιδικα τωρα με τις αυξησεις συμφαιρει τρελα)

σε χαμηλες ταχυτητες ειναι εντελως αθοριβο λογω αποκλιστικης κινησης μεσω ηλεκτρικου μοτερ.

απο θεμα επιδοσεων, πρεπει να μην ειναι και πολυ γρηγορα...

Link to comment
Share on other sites

απο θεμα επιδοσεων, πρεπει να μην ειναι και πολυ γρηγορα...

Αν και κανεις δεν παιρνει υβριδικο για επιδόσεις, πιστευω το prius που εχω οδηγήσει ειναι μια χαρα, ειλικρινα δεν χάνει σε τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

Αν και κανεις δεν παιρνει υβριδικο για επιδόσεις, πιστευω το prius που εχω οδηγήσει ειναι μια χαρα, ειλικρινα δεν χάνει σε τιποτα...

Φίλε perp απλά το έχεις οδηγήσει ή το έχει κάποιος φίλος? εάν ναι θα ήθελα να του κάνω μερικές ερωτήσεις:worship:

Link to comment
Share on other sites

Best New Engine of 2008:

BMW 2.0-litre diesel twin-turbo (123d)

Green Engine: Toyota 1.5-litre Hybrid (Prius)

Performance Engine: Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

Sub- 1-litre: Toyota 1.0 (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroen C1, Subaru Justy)

1-1.4-litre: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)

1.4-1.8-litre: BMW-PSA 1.6 Turbo (Mini Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)

1.8-2.0-litre: Volkswagen 2.0 TFSI (Audi A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Golf GTI, Seat Altea, Leon, Skoda Octavia)

2-2.5-litre: Subaru 2.5 Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy)

2.5-3.0-litre: BMW 3.0 twin-turbo (135i, 335i, X6)

3-4-litre: BMW 4.0 V8 (M3)

Above 4.0-litre: BMW 5.0 V10 (M5, M6).

Έχεις οικογένεια ? Που μένεις? Να υπολόγισες ότι με ένα 1,3 CC diesel θα το Πάρις στη μισή τιμή και δεν καίει σχεδόν τίποτα .παίζει να κάνεις καλύτερη κίνηση. Εάν αναλογιστής ποσά χρόνια θα το κράτησης δεν θα πρόλαβα να κάνει απόσβεση? Άμα χαλάσει ποιος φουκαράς μάστορας θα στο φτιάξει ?? αυτά είναι οι σκέπεις μου 

Link to comment
Share on other sites

Best New Engine of 2008:

BMW 2.0-litre diesel twin-turbo (123d)

Green Engine: Toyota 1.5-litre Hybrid (Prius)

Performance Engine: Porsche 3.6-litre Turbo (911 Turbo, 911 GT2)

Sub- 1-litre: Toyota 1.0 (Aygo, Yaris, Peugeot 107, Citroen C1, Subaru Justy)

1-1.4-litre: Volkswagen 1.4 TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta)

1.4-1.8-litre: BMW-PSA 1.6 Turbo (Mini Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)

1.8-2.0-litre: Volkswagen 2.0 TFSI (Audi A3, A4 Cabrio, A6, TT, Eos, Jetta, Golf GTI, Seat Altea, Leon, Skoda Octavia)

2-2.5-litre: Subaru 2.5 Turbo (Forester, Impreza, Outback, Legacy)

2.5-3.0-litre: BMW 3.0 twin-turbo (135i, 335i, X6)

3-4-litre: BMW 4.0 V8 (M3)

Above 4.0-litre: BMW 5.0 V10 (M5, M6).

Έχεις οικογένεια ? Που μένεις? Να υπολόγισες ότι με ένα 1,3 CC diesel θα το Πάρις στη μισή τιμή και δεν καίει σχεδόν τίποτα .παίζει να κάνεις καλύτερη κίνηση. Εάν αναλογιστής ποσά χρόνια θα το κράτησης δεν θα πρόλαβα να κάνει απόσβεση? Άμα χαλάσει ποιος φουκαράς μάστορας θα στο φτιάξει ?? αυτά είναι οι σκέπεις μου 

Με αυτές τις σκέψεις που είπες και με μερικές ακόμα ψάχνομε για να καταλήξω.

Γνωρίζω ότι δέν μπορεί να βάλει χέρι όποιος όποιος ακόμα και εξουσιοδοτημένο συνεργείο να είναι εάν δέν έχει την εξειδίκευση για το όχημα αυτό δέν βάζουν χέρι (στο ψάξιμο είμαι) όσων αφορά για αγορά πετρελαιοκίνητου οχήματος, απαγορεύεται να κυκλοφορούν εκτός Νομού.

Link to comment
Share on other sites

για το Prius II δεν καταβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και το ειδικό τέλος ταξινόμησης ενώ δεν σε απασχολεί το μέτρο του δακτυλίου(αν μένεις Αθήνα..)

εχει 8 χρόνια εγγύηση και προφανως η Τοyota Eλλάς σου προσφέρει πλήρη υποστήριξη για κάθε τεχνικό πρόβλημα.0-100 σε 10.'9sec ειναι πολυ τιμια επίδοση.

το οχημα εχει εξαιρετικο συντελεστή οπισθέλκουσας (0,26cd-με οσα θετικά συνεπάγεται αυτό στην οδηγική συμπεριφορά-ποιότητα κύλισης κτλ ) και εχει τελική 170km/h

με προλαβε ο racer..

καλο διαβασμα και να πας να κανεις οπωσδηποτε test drive...

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλέ αυτό με την εγγύηση είναι μεγάλο θέμα …γιατί όταν το αγοράζεις σου λένε 75 Ε είναι για λάδια κάθε 15,000 ΚΜ και η σε 1 χρόνο και όταν το πας σου λένε έχουν φαγωθεί και τα τακάκια σας αλλάξαμε και ένα φίλτρο που είχε πρόβλημα και από 75 Ε πας στα 250 Ε..και το θέμα είναι να έχεις εγγύηση για 7 χρόνια ..όταν αρχίζει να κωδουνίζει το αμάκα και τους το πας σου λένε δεν έχει πρόβλημα …(άμα δεν έχει ζημιά που μπορεί να σου χαλάσει στο δρόμο )Απατεώνες είναι και δεν υπάρχουν εξεύρεσης...

Link to comment
Share on other sites

Παίδες αυτά πού λέτε τα έχω διαβάσει όλα και σας ευχαριστώ.

Άλλο όμως το διάβασμα και άλλο η πράξη για αυτό ζητώ την γνώμη αυτών που τυχόν είναι ιδιοκτήτες, ή εν πάση περιπτώσει έχουν με οποιονδήποτε τρόπο εμπειρία για τα οχήματα ή το όχημα αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλέ αυτό με την εγγύηση είναι μεγάλο θέμα …γιατί όταν το αγοράζεις σου λένε 75 Ε είναι για λάδια κάθε 15,000 ΚΜ και η σε 1 χρόνο και όταν το πας σου λένε έχουν φαγωθεί και τα τακάκια σας αλλάξαμε και ένα φίλτρο που είχε πρόβλημα και από 75 Ε πας στα 250 Ε..και το θέμα είναι να έχεις εγγύηση για 7 χρόνια ..όταν αρχίζει να κωδουνίζει το αμάκα και τους το πας σου λένε δεν έχει πρόβλημα …(άμα δεν έχει ζημιά που μπορεί να σου χαλάσει στο δρόμο )Απατεώνες είναι και δεν υπάρχουν εξεύρεσης...

Δεν γνωρίζω σε ποιες φίρμες συμβαίνει αυτό αλλά η TOYOTA είναι πραγματικά εγγύηση. Από την προσωπική μου εμπειρία αλλά και από κοντινούς φίλους δεν υπήρξε όχι το παραμικρό πρόβλημα, δεν πήγε στραβά η παραμικρή λεπτομέρεια που σε άλλες φίρμες μπορεί να είναι και ο κανόνας. Εχω πάρα πολλά παραδείγματα να πω αλλά δε νομίζω ότι θα προσφέρει κάτι επιπλέον η εξιστόρησή τους...

Link to comment
Share on other sites

Πριν πάρω αυτό που έχω, σκεπτόμουν το Prius

1 Όπως γράψανε πάρα πάνω στού Κασίδη το κεφάλι θα γίνουνε μπαρμπέρηδες.

2 Είναι ογκώδες και δεν μου πολυάρεσε η εμφάνιση του.

3 Μπορεί να έχει ηλεκτρικό μοτέρ αλλά έχει και 1500 κυβικά κινητήρα βενζίνης. Δεν είναι μικρός.

4 Ήμουν δυσαρεστημένος από τον, σε κοιτάω στο πορτοφόλι Γιαννίτσας. Δεν ξέρω για τους άλλους αντιπροσώπους.

5 Αυτοί λένε ότι οι μπαταρίες κρατάνε 290.000 km , και εγώ λέω ότι σε 2-3 χρόνια θα θέλουν άλλαγμα.

Πόσο στοιχίζουν;

Που θα πετάνε τις παλιές; Με δεδομένο ότι ο ΣΥΔΕΣΥΣ Α.Ε. ανακυκλώνει μόνο μολύβδου, και τις υπόλοιπες μέχρι 1,5 κιλό τις στέλνουν στο εξωτερικό.

6 Αν αφαιρέσεις το συναίσθημα, είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε perp απλά το έχεις οδηγήσει ή το έχει κάποιος φίλος? εάν ναι θα ήθελα να του κάνω μερικές ερωτήσεις:worship:

Βασικα το εχουν δώσει ως εταιρικο αυτοκίνητο σε φιλο μου και μεσω αυτου το εχω οδηγήσει...

οπως ειπαν και τα παιδια πηγαινε σε μια toyota να το οδηγήσεις...το test drive ειναι ο καλυτερος τροπος να δεις αν σου κάνει και αν καλυπτει τις οδηγικές σου ανάγκες...

Ριξε μια ματια και εδώ

http://www.lexus.gr/about_lexus/news_and_events/Hybrib_Sales_Toyota_Lexus.asp

Link to comment
Share on other sites

Πριν πάρω αυτό που έχω, σκεπτόμουν το Prius

1 Όπως γράψανε πάρα πάνω στού Κασίδη το κεφάλι θα γίνουνε μπαρμπέρηδες.

2 Είναι ογκώδες και δεν μου πολυάρεσε η εμφάνιση του.

3 Μπορεί να έχει ηλεκτρικό μοτέρ αλλά έχει και 1500 κυβικά κινητήρα βενζίνης. Δεν είναι μικρός.

4 Ήμουν δυσαρεστημένος από τον, σε κοιτάω στο πορτοφόλι Γιαννίτσας. Δεν ξέρω για τους άλλους αντιπροσώπους.

5 Αυτοί λένε ότι οι μπαταρίες κρατάνε 290.000 km , και εγώ λέω ότι σε 2-3 χρόνια θα θέλουν άλλαγμα.

Πόσο στοιχίζουν;

Που θα πετάνε τις παλιές; Με δεδομένο ότι ο ΣΥΔΕΣΥΣ Α.Ε. ανακυκλώνει μόνο μολύβδου, και τις υπόλοιπες μέχρι 1,5 κιλό τις στέλνουν στο εξωτερικό.

6 Αν αφαιρέσεις το συναίσθημα, είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει.

Φίλε ΓιαγκΤ για αυτό και θέλω την εμπειρία ιδιοκτήτη για να δω για το 1 και το 5 που λές παραπάνω όσων αφορά για το 6 δέν έχω κανένα συναίσθημα για το συγκεκριμένο όχημα και θα συμφωνήσω μαζί σου στο 2 αλλά τελικά είναι ακριβό για αυτά που σου προσφέρει?.:hmm:

Εάν η εγγύηση μου πιστοποιεί τα 290.000 km (χωρίς περιορισμούς) τότε γιατί να έχω πρόβλημα? :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Βασικα το εχουν δώσει ως εταιρικο αυτοκίνητο σε φιλο μου και μεσω αυτου το εχω οδηγήσει...

οπως ειπαν και τα παιδια πηγαινε σε μια toyota να το οδηγήσεις...το test drive ειναι ο καλυτερος τροπος να δεις αν σου κάνει και αν καλυπτει τις οδηγικές σου ανάγκες...

Ριξε μια ματια και εδώ

http://www.lexus.gr/about_lexus/news_and_events/Hybrib_Sales_Toyota_Lexus.asp

Δεν είναι μόνο η οδική συμπεριφορά (που λίνεται με ένα τέστ ντραιβ) αλλά και θέματα συντήρησης μερικά ειπώθηκαν παραπάνω για αυτό και θα το ξανά πω θα είθελα γνώμη εάν είναι δυνατό ιδιοκτήτη αυτός θα μου πεί τα καλά και τα άσχημα του αυτοκινήτου (γιατί το ζει κάθε μέρα) και εάν εντέλει είναι ευχαριστημένος ή όχι (συχνότητα βλαβών, σέρβις,αντικατάστασης ηλεκτρικών εξαρτημάτων λόγω φθορών ή λόγω ημερ.λήξεως (εάν υπάρχουν) κ.λ.π

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.