Jump to content



Γνώμες για αγορά υβριδικού οχήματος (υπέρ-κατά)


VIL

Recommended Posts

Τη μπουκάλα την αλλάζεις. Το ντεπόζιτο, που το γιομίζουμε; :wassat:

αν λες για υγραεριο, υπαρχουν ειδικα βενζιναδικα που γεμιζεις κανονικα οπως την βενζινη, απλα δεν υπαρχουν πολλα.

εγω ειχα μπει σε ενα skoda fabia της γειτονος χωρα(σκοπια,πλακα πλακα εχουν αρκετα που κινουνται με υγραεριο εκει) και σε επιδοσεις δεν καταλαβα να υστερουσε απο την μπεντζινα(σε επιταχυνση τουλαχιστον).

πλακα εχει η εξατμιση, που βγαζει με πιεση ενα πραγμα σαν ατμο. Δεν ξερω τι ακριβως βγαινει ως καταλυπο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply
Μακαρι να ειναι τα βιοκαυσιμα αυτα.

τα βιοκαύσιμα δεν είναι λύση ...

Να επαναλάβω ότι είπαν και οι προλαλήσαντες... με υβριδικό δεν θα δεις μεγάλα οφέλη εντός πόλης, καλύτερα ένα mini/supermini

Link to comment
Share on other sites

και ενα ενδιαφερον αρθρακι για καταναλωσεις..

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=74&NEWS_DATA_ID=69619

τωρα κατα ποσο πιστευουμε εμεις αυτα τα νουμερακια ειναι αλλη ιστορια..

παλιά είχε άρθρο στους 4Τροχούς με αυτό το θέμα, με τεστ σε πιστα και εκτος.... το αποτέλεσμα ήταν ότι η κατανάλωση κατασκευαστή είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί εκτός απο μηχανή σε εργαστήριο. Σε άλλες περιπτώσεις, όπως στο εντός πόλης ήταν εφικτό μονο αν ξεκινώντας στο φανάρι έκανες 1-2 λεπτά να φτάσεις τα 30χλμ/ώρα. :tomato:

Link to comment
Share on other sites

προφανως τα νουμερα δεν ειναι αληθινα(καθρεπτης της καθημερινοτητας),αλλα για συγκριση ειναι αντιπροσωπευτικα,οταν μιλαμε για διαφορές καταναλωσης μεταξυ 2 αυτοκινητων.στο αρθρο λεει "υπολογίστε για κάθε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας 2 λίτρα περισσότερα για κάθε 100 χλμ. απόστασης, κατά μέσο όρο."(απο τις τιμες κατασκευαστη.)

ολες οι μετρησεις των κατασκευαστων γινονται κατω απο το ιδιο πρωτοκολλο,οποτε μια σχετικη συγκριση μπορει να γινει..το πρωτοκολλο οπως εξηγειται ειναι το εξης

"Αστικός κύκλος

Γίνεται σε εργαστήριο και το αυτοκίνητο τοποθετείται σε κυλιόμενο διάδρομο, με θερμοκρασία περιβάλλοντος από 20 έως 30 βαθμούς C. Το αυτοκίνητο είναι κρύο και διενεργεί μια σειρά από επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις και κίνηση με σταθερή ταχύτητα, αλλά και λειτουργία στο ρελαντί. Η μέγιστη ταχύτητα κίνησης είναι 50 χλμ./ώρα, η μέση ωριαία ταχύτητα είναι 19 χλμ./ώρα και η συνολική διανυθείσα απόσταση ισούται με 7 χλμ.

Υπεραστικός κύκλος

Αμέσως μετά τον αστικό κύκλο, πραγματοποιείται η μέτρηση του υπεραστικού, με το αυτοκίνητο έτσι να είναι ζεστό. Και σε αυτή τη μέτρηση το αυτοκίνητο κινείται πάνω σε διάδρομο και διενεργεί κατά το ήμισυ οδήγηση με σταθερή ταχύτητα και, κατά το υπόλοιπο, μια σειρά από επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις και κίνηση στο ρελαντί. Εδώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται στα 120 χλμ./ώρα, η μέση είναι 63 χλμ./ώρα, ενώ πάλι η διανυθείσα απόσταση είναι 7 χλμ.χλμ./ώρα, η μέση ωριαία ταχύτητα είναι 19 χλμ./ώρα και η συνολική διανυθείσα απόσταση ισούται με 7 χλμ."

Link to comment
Share on other sites

ολιγον οφ τοπικ: πιο πισω διαβασα καπου οτι τα diesel δεν κυκλοφορουν εκτος νομου!!

να διευκρινισω οτι τα πετρελαιοκινητα επιτρεπεται να κυκλοφορουν σε ολοκληρο τον κοσμο εκτος απο την ΑΘΗΝΑ και την ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!! σορρυ για το οφ τοπικ.

επειδη εχω διαβασει πολλα για τα αυτοκινητα εδω και πολλα χρονια, θα πω μονο τουτο. και ειναι καθαρα προσωπικη αποψη. θεωρω οτι ακομα δεν ειναι ωριμη η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου, ΑΝ προοριζεται για κυριως αυτοκινητο. πιστευω οτι ειναι περισσοτερο χρησιμο μεσα στις πολεις η και για μικρομεσαιες αποστασεις, αλλα παντα σαν δευτερο η και τριτο αυτοκινητο.

ειμαι υπερ των diesel νεας τεχνολογιας. ειδικα για οσους μενουν εκτος αθηνων και θεσσαλονικης και ας κανουν οτι χρηση θελουν!

δεν ειμαι κατα των υβριδικων! απλα πιστευω οτι ακομα δεν εχουν φτασει σε ανταγωνιστικο επιπεδο στην αγορα.οχι τοσο οσον αφορα την καταναλωση, αλλα και οσον αφορα κοστος αγορας, διαρκεια-κοστος αλλαγης μπαταριων, βαρος οχηματος και χρηση οσο δυνατον μικροτερου βενζινοκινητηρα.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγώ κάτι για την υγραεριοκίνηση.

Το κόστος είναι περίπου στα 1500 ευρώ αλλά υπάρχουν πολλά μειονεκτήματα.

Δεν λιπαίνεται ο κινητήρας όπως με τα άλλα καύσιμα με αποτέλεσμα συχνότερες βλάβες.

Δεν κάνει περισσότερα χιλιόμετρα από την βενζίνη, απλός είναι φθηνότερο το αέριο και έχει μεγαλύτερη μπουκάλα από το ρεζερβουάρ.

Δεν μπαίνει σε όλα τα οχήματα παρά μόνο στα βενζινοκίνητα και μάλλον ούτε στα vti λόγω vtec.

Και ένα τελευταίο. Γιατί όλοι οι ταρίφες που κάνουν πολλά χιλιόμετρα προτιμάνε πετρέλαιο? Δοκίμασαν το αέριο?

edit.

Ξέχασα να αναφέρω ότι σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν μπορεί να καεί το αέριο οπότε όταν χιονίζει ή έχει - βαθμούς μόνο βενζίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το περιοδικό διεκδικεί μετρήσεις επίσημου-αναγνωρισμένου-εξειδικευμένου φορέα? Δεν μας λένε που και πως έγιναν οι δοκιμές με πιά πιστοποιημένα όργανα έγιναν οι μετρήσεις και σε τι οχήματα έγιναν τα τέστ καινούργια? μεταχειρισμένα? τι καύσιμο χρησιμοποίησαν? είχε ελεγχθεί για την καθαρότητα του? και την σωστή αναλογία των προσμίξεων του? κ.λ.π (για να μην γίνω κουραστικός.)

Ε να μήν τρελαθούμε κιόλας .....

Για εμένα τα αποτέλεσμα των δοκιμών είναι άκυρα και επιλήψιμα πιθανότατα για λόγους (αντιπαλότητας άλλων εταιριών της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας) :OT:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό μήνυμα απο VIL

Ναι δε μου λές για πόσες χρίσεις είναι?

Οσες τα κινεζικα παπακια.

Καλυτερα να στραφεις σε ενα μικρο αυτοκινητο πολης,οσο πιο οικονομικο γινεται.Θα εχει φτηνοτερη συντηρηση εκτος απο την χαμηλη καταναλωση και ειναι πιο ευκολοχρηστο.

Θα το παρι ενας γνωστος και θα δουμε ποσες κατσαριδες βγαζει.

500cc ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό μήνυμα απο VIL

Ναι δε μου λές για πόσες χρίσεις είναι?

Θα το παρι ενας γνωστος και θα δουμε ποσες κατσαριδες βγαζει.

500cc ειναι.

:OT:Ναι και δεν μου λές ανηφόρα 2 χιλιόμετρα με κλίση 10 μοίρες και με 2 άτομα θα την βγάλει? ή θα πετάξει τα πιστόνια από την εξάτμιση? :sorry::OT:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.