Jump to content



Γνώμες για αγορά υβριδικού οχήματος (υπέρ-κατά)


VIL

Recommended Posts

για το honda hybrid που είναι φτηνότερο και με 10 χρόνια εγγύηση?

Ναι και σε αυτό εάν έχεις να μου πεις τα υπέρ και τα κατά:worship: το έχεις?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Αν είναι για αυτοκίνητο πόλης δεν νομίζω ότι ένα prius ή civic είναι η καλύτερη λύση... υπάρχουν και κάποια μικρά αυτοκίνητα τα οποία είναι καταλληλότερα...

Κάπου είχα διαβάσει για μια επερχόμενη έκδοση του smart σε πραγματικό hybrid, αυτό θα ήταν η καλύτερη λύση για μεγαλουπόλεις... ο χειρότερος πελάτης του βενζινά...

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι για αυτοκίνητο πόλης δεν νομίζω ότι ένα prius ή civic είναι η καλύτερη λύση... υπάρχουν και κάποια μικρά αυτοκίνητα τα οποία είναι καταλληλότερα...

Κάπου είχα διαβάσει για μια επερχόμενη έκδοση του smart σε πραγματικό hybrid, αυτό θα ήταν η καλύτερη λύση για μεγαλουπόλεις... ο χειρότερος πελάτης του βενζινά...

Δεν θα είναι αποκλειστικά για τον γύρο πόλης

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεχαστε τo Prius....

Απλά μαθηματικά:

Η μεσα έκδοση κάνει περι τα 28.000 ευρω. Ενα golf το παίρνεις στα 19.000, άρα 9000 διαφορά στην τιμή.

Λοιπόν:

9.000 ευρώ / 1.3 ευρώ ανα λίτρο = 6923 λίτρα βενζίνης

6923 / 8λ/100 χλμ = 86537 χιλιόμετρα.

Υπολογίζοντας περί τα 20.000 χλμ τον χρόνο θές 4 και κάτι χρόνια για να ΑΡΧΙΣΕΙΣ να κάνεις απόσβεση.

Μην μιλήσουμε για το μέγεθός του. Αν θές κατι για πόλη, όπου και απευθείνετε, τότε κοίτα σε Toyota Aygo το οποίο ειναι και περι τα 5000-6000 λιγότερο απο το Golf, (άρα αλλα 3 χρονάκια βενζίνη) και το παρκάρεις και ευκολότερα...

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο υπολογισμός σου εκτός από μία παράμετρο.

Η σημερινή τιμή είναι 1.3 την επόμενη εβδομάδα πόσο? τον επόμενο μήνα? εξάμηνο? χρόνο?

Link to comment
Share on other sites

:T: VIL

Βαλε κ οτι δεν πληρωνεις τελη κυκλοφοριας κ τις φοροαπαλλαγες που εχεις και κανεισ πολυ πιο γρηγορα αποσβεση.Επισης υπαρχουν και ατομα που κανουν πανω απο 20000χιλ. τον χρονο.

Link to comment
Share on other sites

a) Διάβασα ότι το 2009 θα παρουσιαστεί η γενιά 3. http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=69796&category_id=72

B) Το κακό με τα υβριδικά είναι το βάρος τους. Βάρος από μπαταρίες, βάρος από ηλεκτροκινητήρα κλπ.

Γι' αυτό και είναι σε μέγεθος από Prius και πάνω. Άποψή μου είναι ότι για πόλη δεν κάνουν, είναι μεγάλα. Επίσης συνολικά δεν ξέρω αν είναι όντως φιλικά προς το περιβάλλον (συνυπολογιζόμενου και του κόστους παραγωγής).

c) Δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν έχω ιδία άποψη, πάντως το γεγονός ότι είναι αθόρυβο στις χαμηλές ταχύτητες και το ότι έχει κουμπί για μόνο ηλεκτροκίνηση, προσωπικά θα μου άρεσε πολύ για χαλαρές βολτούλες by the sea. Σε αυτό το site έχει απόψεις, αλλά δεν ξέρω πόσο πραγματικές είναι: www.prius.gr

d) Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι ότι μπαίνει δακτύλιο, αλλά το κακό είναι ότι για αμάξι πόλης παραείναι ακριβό. Προσωπικά δεν θα το πάρκαρα εύκολα στο κέντρο 30.000 ευρώ αυτοκίνητο, εξαρτάται βέβαια και πώς τα βγάζεις τα ευρώ.

e) Δεν ξέρω τι τεχνολογία έχουν οι μπαταρίες, μπορεί να αντέχουν όσο λένε, αλλά σίγουρα θα έχουν την αρχική απόδοση? Δεν ξέρω, απλά έχω την απορία (πίσω από τις διαφημίσεις του marketing).

f) Σε σχέση με το να κάνεις μια μετατροπή σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο να κινείται και με γκάζι, αξίζει? Το γκάζι έχει περίπου την μισή τιμή από τη βενζίνη, και η μετατροπή δεν είναι απλησίαστη, ειδικά αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα. Σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες είναι σύνηθες να γίνεται αυτό, π.χ. έχω ακούσει Τσεχία. Επίσης το γκάζι δεν μολύνει και το περιβάλλον όσο η βενζίνη, είναι πολύ καθαρότερο καύσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο Σωτήρης. Η υγραεριοκίνηση εχει κανει σημαντικά βήματα μπροστά και ειναι πλεόν εδω και αρκετά χρόνια νομιμότατη.

Τα συστήματα υγραερίου είναι πλεόν ασφαλή και δουλέυουν με τον ίδιο τρόπο σαν τα σύγχρονα αυτοκίνητα (μεσω injection και ECU) και η μετατροπή είναι πλήρως αναστρέψιμη...

Μπαίνει σε οποιοδήποτε κινητήρα εσωτερικής καύσης (απο RX-8 μέχρι Smart) και δουλεύει είτε σε συνδυασμό με την βενζίνη, είτε μόνο με γκάζι, απο ενα ειδικό χειριστήριο που εγκαθίσταται στο ταμπλώ του αυτοκινήτου...

Επίσης στα +++ ειναι και η τιμη του LPG, που σε βάθος χρόνου θα σου επιστρέψει πίσω πολλα.

Αλλο ενα θετικό ειναι η αυτονομία του οχήματος, καθώς με γεμάτη μπουκάλα+ντεπόζιτο, θα κανεις πολλα χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί να γεμίσεις κάποιο απο τα δυο.

Ειχα στην κατοχή μου ενα Toyota Corolla με γκάζι και ξέρω απο πρώτο χέρι, τόσο ποσο οικονομικό είναι, και επίσης δεν έχει φθορές στον κινητήρα καθώς η καύση του υγραερίου ειναι πιο καθαρή απο αυτη της βενζίνης...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ξεχαστε τo Prius....

Απλά μαθηματικά:

Η μεσα έκδοση κάνει περι τα 28.000 ευρω. Ενα golf το παίρνεις στα 19.000, άρα 9000 διαφορά στην τιμή.

Λοιπόν:

9.000 ευρώ / 1.3 ευρώ ανα λίτρο = 6923 λίτρα βενζίνης

6923 / 8λ/100 χλμ = 86537 χιλιόμετρα.

Υπολογίζοντας περί τα 20.000 χλμ τον χρόνο θές 4 και κάτι χρόνια για να ΑΡΧΙΣΕΙΣ να κάνεις απόσβεση.

Μην μιλήσουμε για το μέγεθός του. Αν θές κατι για πόλη, όπου και απευθείνετε, τότε κοίτα σε Toyota Aygo το οποίο ειναι και περι τα 5000-6000 λιγότερο απο το Golf, (άρα αλλα 3 χρονάκια βενζίνη) και το παρκάρεις και ευκολότερα...

Αγαπητέ με συγχωρείς αλλά μου φαίνεται έχεις ένα λάθος στη λογική σου... Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα...

Για να κάνεις απόσβεση θα πρέπει να ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙΣ 6923 λίτρα βενζίνης.

Αν θεωρήσουμε πως το prius καίει 5lt/100km και ένα άλλο αμάξι 9lt/100km τότε τα παραπάνω λίτρα εξικονομούνται σε

6923 / 4λ/100 χλμ = 2*86537 χιλιόμετρα. - δλδ διπλάσια χλμ, άρα και διπλάσια χρόνια. Τα χρόνια βέβαια μειώνονται επειδή γλυτώνεις φόρους κλπ.

Πάντως δε νομίζω κάποιος να δώσει 30000€ και να πάρει το prius για να γλυτώσει λεφτά... Λόγοι οικολογικοί, ο χαμηλός θόρυβος και η διαφορετικότητα μου φαίνονται πιο πιθανοί... (αν και οι οικολογικοί είναι αμφισβητούμενοι λόγω ανακύκλωσης)

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ με συγχωρείς αλλά μου φαίνεται έχεις ένα λάθος στη λογική σου... Τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα...

Για να κάνεις απόσβεση θα πρέπει να ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙΣ 6923 λίτρα βενζίνης.

Αν θεωρήσουμε πως το prius καίει 5lt/100km και ένα άλλο αμάξι 9lt/100km τότε τα παραπάνω λίτρα εξικονομούνται σε

6923 / 4λ/100 χλμ = 2*86537 χιλιόμετρα. - δλδ διπλάσια χλμ, άρα και διπλάσια χρόνια. Τα χρόνια βέβαια μειώνονται επειδή γλυτώνεις φόρους κλπ.

Πάντως δε νομίζω κάποιος να δώσει 30000€ και να πάρει το prius για να γλυτώσει λεφτά... Λόγοι οικολογικοί, ο χαμηλός θόρυβος και η διαφορετικότητα μου φαίνονται πιο πιθανοί... (αν και οι οικολογικοί είναι αμφισβητούμενοι λόγω ανακύκλωσης)

Σωστός...

Link to comment
Share on other sites

Ναι δε μου λές για πόσες χρίσεις είναι?:hmm::OT:

Οσες τα κινεζικα παπακια.

Καλυτερα να στραφεις σε ενα μικρο αυτοκινητο πολης,οσο πιο οικονομικο γινεται.Θα εχει φτηνοτερη συντηρηση εκτος απο την χαμηλη καταναλωση και ειναι πιο ευκολοχρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Το Civic IMA καίει περισσότερο από το Prius

σίγουρα αλλα με την διαφορα τιμής των 4-5-6 χιλίαδων πρέπει καποιος να κάνει αρκετές

χιλιάδες χιλιόμετρα για να αρχίζει να αξίζει η μικρότερη κατανάλωση του prius

Link to comment
Share on other sites

Και εμένα η γνώμη ειναι πως δεν αξίζουν . Ακριβά , βαριά . Και το βασικότερο που ειπε ο Γιανγκος εχεις πάλι την βενζίνη πάνω απο το κεφάλι σου οποτε στο τέλος μάλλον η ιδέα μένει και μόνο . Αν ήτανε 100% μπριζάτα να το έβαζες πχ στο ρεύμα και να έκανες έστω και 50-100 χιλιόμετρα στην πόλη και με μικρότερες επιδόσεις τότε ναι . Αλλα να πάρεις υβριδικό γιατι ? πάλι ενα 7ρι λίτρα μέσον ορο το θές ( στο σιβικ καπου ειχα διαβάσει οτι δεν βλεπαν κάτω απο 8-9 ! ) 6.5 λίτρα πιάνω με το δικό μου το 1800 με ταχύτητες μέχρι 120 και < 4.000 στροφες.

edit

Με το Civic κάναμε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα, γύρω στα 300 και κυρίως στον αστικό και περιαστικό κύκλο, αλλά δεν είδαμε σε καμία περίπτωση κατανάλωση κάτω από 8,5 λίτρα/100 χλμ.

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=11573

Link to comment
Share on other sites

Επίσης στα +++ ειναι και η τιμη του LPG, που σε βάθος χρόνου θα σου επιστρέψει πίσω πολλα.

Αλλο ενα θετικό ειναι η αυτονομία του οχήματος, καθώς με γεμάτη μπουκάλα+ντεπόζιτο, θα κανεις πολλα χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί να γεμίσεις κάποιο απο τα δυο.

Τη μπουκάλα την αλλάζεις. Το ντεπόζιτο, που το γιομίζουμε; :wassat:

Link to comment
Share on other sites

Yδρογονο μπαινει και σε συμβατικους κινητηρες με μια μετατροπη χαμηλου σχετικα κοστους και με μια παραχωρηση στον χωρο αποσκευων.

Γενικως υπαρχουν πολλες λυσεις. Οταν καταληξουν καπου οι εταιριες τοτε θα δουμε φως στον οριζοντα. Γιατι ακομα ειμαστε στα σταδιο της διαμαχης για το ποια θα επικρατησει. Μακαρι να ειναι τα βιοκαυσιμα αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Μια απτα ιδια πολυ σωστη η αναλυση ΓιαγκΤ και Σοτιρις, Jogi μου αρεσουν οι αγγλοσαξονικες σου αναλυσεις :D:D

Το αμαζι ειναι οντως βαρυ, τρωει πολλα μουτρα λογο βαρους, αν θελεις με αυτην την τεχνολογια να κανεις καλο παρε ενα RX430 και εισαι κυριος, μεση καταναλωση ~10lt/100 εχοντας ενα delta κοντα στο 100%.

Τωρα τα 1,2-4 λιτρα κατω, δεν πιστευω οτι δινει αβαντα στο μεγαλυτερο capex που πρεπει να δωσεις, τα πιο εξωτικα service, τις χειροτερες επιδοσεις, το περιεργο σχημα κλτκλτ.. Το μπραβο ομως παει στην Toyota γιατι ειναι η μονη εταιρεια που εδω και χρονια εχει τα μπαλακια και ανοιγει τον δρομο του υβριδιου στο mainstream κομματι.

ενα Tsi μοτερ απτην μερια μου και ενα σκουτερακι..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.