Jump to content



6600 GT RMA MULTIRAMA


Aris137

Recommended Posts

Eτσι ειναι ρε παιδια, οπως τα λεει ο greekfragma. Οταν πουλανε τα καταστηματα τα πανακριβα water blocks κ τις aftermarket ψυκτρες κανεις δεν λεει οτι ακυρωνεται η εγγυηση με την τοποθετηση τους. Αν ισχυει λοιπον αυτο, τοτε υπαρχει δόλος απο τα συγκεκριμενα καταστηματα.

Βρε παιδια μην υπερβαλλετε.Αν διαβασετε τους ορους της εγγυησης του καθε εξαρτηματος,το λεει ξεκαθαρα οτι οι μετατροπες ακυρωνουν την εγγυηση.Ο εμπορος που σας πωλει την ψυκτρα απο που κι ως που ειναι υποχρεωμενος να σας πει οτι αν βαλεις την ψυκτρα ακυρωνεις την εγγυηση,(την στιγμη που οταν ζητας RMA ο αντισυμβαλλομενος καλοπιστα μπορει να υποθεσει οτι εχεις διαβασει πρωτα τους ορους της εγγυησης και δεν εχεις κανει κατι που να την ακυρωνει)?Δηλαδη οταν αγοραζει καποιος ενα σφυρι,ειναι υποχρεωμενος ο πωλητης να του γνωστοποιησει εγγραφως οτι σε περιπτωση που χτυπησει το δαχτυλο του με αυτο θα σπασει το δαχτυλο του?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply
Βρε παιδια μην υπερβαλλετε.

"αν βαλεις την ψυκτρα ακυρωνεις την εγγυηση"

vs

"σε περιπτωση που χτυπησει το δαχτυλο του με αυτο θα σπασει το δαχτυλο του?"

Ναι υπερβαλλουμε...

Και φυσικα δεν εχει υποχρεωση να στο πει αν θελει να σε κοροιδεψει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι υπερβαλλουμε...

Και φυσικα δεν εχει υποχρεωση να στο πει αν θελει να σε κοροιδεψει.

εχεις δικιο συγγνωμη.Εγω ομως που δεν θελω να σε κοροιδεψω ,σε προειδοποιω οτι μπαινοντας στο λαμπ και ποσταροντας ο υπολογιστης σου λειτουργει και καταναλωνει ρευμα για το οποιο αργοτερα θα χρειαστει να πληρωσεις στη ΔΕΗ.

Link to comment
Share on other sites

μην παιζετε με τις λεξεις.....

η κατασταση στην Ελλαδα ολοι ξερουμε πως εχει.

και ολοι ξερουμε οτι δεν γινεται παντα να υπαρχουν 2 μετρα και 2 σταθμα.

ας περιμενουμε τη φωτογραφια της καρτας πριν προσθεσουμε κατι αλλο σε αυτο το θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Από το site της MSI (τυχαίο παράδειγμα εταιρίας)

MSI VGA Products are warranted for 3 year limited warranty (Two (2) years Parts & Labor, and the third Year Parts ONLY, shipping and handling fee will be required).

Έχεις να σχολιάσεις κάτι άλλο από τα λεγόμενα μου ή θες να παίξουμε με τις λέξεις;

Και η leadtek που έχει το παιδί

The warranty period shall begin on the date on which the product was originally purchased by the customer (proof date) and shall expire

  • 24 months following that date (Graphics & Multimedia products)
  • 12 months following that date (Videophone products)
  • 24 months following that date (GPS products)

What the warranty does not cover:

  • Any product, on which the serial number has been defaced, modified or removed.
  • Failed bios flash on Leadtek video cards.
  • Products that have been damaged by accident, disaster, negligence, electrical surges, misuse, improper maintenance, abuse, or as a result of service or modification other than that done by Leadtek Research Inc.,
  • Leadtek products purchased outside Europe.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν ισχύουνε τα 3 χρόνια εγγύηση που αγόρασαμε με τον ξάδερφό μου τότε (Αύγουστος 2005)...θα ανεβάσω φώτο το βραδάκι μόλις γυρίσω από την δουλειά να δείτε την ζημιά της και την κατάσταση της.

Link to comment
Share on other sites

μην παιζετε με τις λεξεις.....

η κατασταση στην Ελλαδα ολοι ξερουμε πως εχει.

και ολοι ξερουμε οτι δεν γινεται παντα να υπαρχουν 2 μετρα και 2 σταθμα.

ας περιμενουμε τη φωτογραφια της καρτας πριν προσθεσουμε κατι αλλο σε αυτο το θεμα.

Τρεις σελλιδες τωρα παιζουν καποιοι με τις λεξεις ειναι φανερωτατο! Δωστε αλλη καρτα στο παλικαρι! Φωτια τις εβαλε στο βισματακι και το εκαψε! Τεσπα δεν ξανασχολουμε! Αλλα εαν ειχε γινει κατι τετοιο σε μενα το μαγαζι απο το οποιο θα αγοραζα την καρτα δεν θα ξεμπλεκε ευκολα!

Link to comment
Share on other sites

άρα να θεωρήσω λανθασμένη πολιτική ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ με AFTERMARKET ΠΡΟΙΟΝΤΑ που απλά κανουν πωληση ΧΩΡΙΣ να ενημερώνουν τον πελάτη οτι ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ να ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ απο τα ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ?????

επισης να θεωρήσω λανθασμένη πολιτικη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ με AFTERMARKET ΠΡΟΙΟΝΤΑ που ΚΑΝΕΝΑ στην Ελλαδα δεν ειναι ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ για ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ωστε να ΜΗΝ ΧΑΣΩ ΕΓΩ Ο ΑΠΛΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ?????

Ρε Γιώργο...ειλικρινα τώρα...που με ξέρεις και σε ξέρω...1-2 χρόνια που δούλευες σε μαγαζί που πουλούσε aftermarket items για τα πάντα....τότε τα ήξερες αυτά ή όχι? Τώρα γιατί κάνεις έτσι...δηλαδή με τα γραφόμενα σου , στα δικά μου μάτια , φαίνεται σαν να θέλεις την έυνοια των συμφορουμιτών μας..και κάνεις επίθεση στα μαγαζιά...:hmm: ?

μην παιζετε με τις λεξεις.....

η κατασταση στην Ελλαδα ολοι ξερουμε πως εχει.

και ολοι ξερουμε οτι δεν γινεται παντα να υπαρχουν 2 μετρα και 2 σταθμα.

Κάτσε ρε Γιώργο πάλι...ποιά 2 σταθμά και 2 μέτρα?

Ποιά κατάσταση στην Ελλάδα? Θες να μας πέι και την εμπειρία σου απο άλλες χώρες που έχεις ζήσει?

ή τώρα πια ανήκεις στο δέυτερο μέτρο και σταθμό και παλιά άνηκες στο πρώτο?

ή σε έχει αδικήσει κάποιος και τα λές έστι?

:nerd:

Link to comment
Share on other sites

ακομα και τοτε που δουλευα σε καταστημα του ειδους πολλες φορες ειχα εσωτερικες διαφωνιες για το πως επρεπε να χειριστω ενα προιον προς Service-RMA κλπ.

πιστεψε με ουτε επιθεση κανω ουτε εχω αλλαξει συμπεριφορα γιατι απλα αλλαξα στρατοπεδο.

για μενα δεν υπαρχουν στρατοπεδα και οι σχεσεις μου ηταν ειναι και θα ειναι αψογες με το δρομο που λεγεται Στουρναρη.

και σχετικα με την ευνοια προς τους συμφορουμιτες.....να κερδισω τι?

απλα μ αρεσει να κυνηγαω παντα το δικαιο και το σωστο.

απλως συνηθως δεν ειμαι τοσο πονηρος στο ποτε πρεπει να σταματησω να μιλαω και παρεξηγουμαι ευκολα ενω εχω παντα καλη διαθεση.

Link to comment
Share on other sites

Όλοι έχουν παμπολλες "εσωτερικές" διαφωνίες...το θέμα είναι όμως πώς αποφασίζει ο εκάστοτε υπέυθυνος...και όχι ο εκάστοτε με διαφορετική άποψη.

Ούτε για μένα υπάρχουν στρατόπεδα ούτε για πολλούς ακόμα που είναι και στον χώρο τωνμαγαζιών και στον χώρο τον forum...Και όποιος έχει διαλέξει στρατόπεδο φαίνεται απο χιλιόμετρα μακριά(θυμάσαι τον τύπο που πουλούσε DDR GSkill και μετά εξαφανίστηκε? )

Θες να μου πέις πια είναι αυτά τα 2 σταθμά και τα 2 μέτρα που είπες πιο πάνω?

Και τι κατάσταση επικρατεί στην Ελλάδα?

Link to comment
Share on other sites

να ρωτήσω σ'αυτό το σημείο κάτι?Αν ήμουν υπάλληλος του καταστήματος απ'όπου αγόρασα την κάρτα (δηλαδή ατόμου που είναι και πωλητής αλλά και πελάτης ταυτόχρονα) μήπως η αντιμετώπιση θα ήταν διαφορετική στο θέμα rma?Έχω δουλέψει και εγώ πώλητής 4 χρόνια όχι σε υπολογιστές αλλά σε τμήμα ηλεκτρονικών όπου και εκεί υπάρχουν πολλές επιστροφές και γνωρίζω 2 πράγματα για τα προιόντα που λαμβάνει ο καταναλωτής και δεν είναι πάντα αυτό που προσδοκά όταν αγοράζει μπορώ να πώ ως Άρης και προσωπικά ο λόγος που απολύθηκα τότε ήταν ότι είπα μια αλήθεια σε ένα πελάτη!Μήπως σ'αυτό αναφέρετε και ο γιώργος?Στο ότι υπάρχει η ομάδα ανθρώπων που απλά κοιτάει να επιβιώνει εις βάρος των άλλων και η άλλη ομάδα που νοιάζεται για τους άλλους σαν να βλέπει τον εαυτό του?Ξεφύγαμε λίγο από το θέμα αλλά νομίζω πως η συζήτηση αφορά ευρύ κοινό!

Link to comment
Share on other sites

...και οι σχεσεις μου ηταν ειναι και θα ειναι αψογες με το δρομο που λεγεται Στουρναρη.

η Στουρνάρη το ξέρει??? :hehe::hehe: (Γιώργο δε κρατήθηκα...)

βασικά ακόμα και από τη φώτο μπορεί να πει κάποιος αν την έβαλε κάτω έπαιξε μπάλα με την κάρτα ή όχι?? δε νομίζω...

θέλει πολύ εμπειρία για να καταλάβει κάποιος πραγματικά και σε ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ υπάρχουν τέτοια άτομα... ίσως βέβαια στην τελική να κοστίζει περισσότερα η εκπαίδευση/πρόσληψη σωστών τεχνικών από το κόστος rma... έχω ακούσει και για κάρτες που γύρισαν πίσω χωρίς smd σε ολόκληρητην πλάτη και δεν κατάλαβε κανείς τπτ...

τα 2 στρατόπεδα είναι το συμφέρον των μαγαιών (όπως το καθένα το αντιλαμβάνεται) και από την άλλη αυτοί που εκμεταλλεύονται τα rma...

όσο για το σχόλιο του γιώργου περί γνώσης για aftermarket, έχει ένα mini point, και οι 2 πλευρές το τραβάνε όσο τους παίρνει για να υποστηρίξουν τη δικιά τους πλευρά, και διαφωνώ και με τους 2...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς....όσο περισσότερες γνωριμίες έχεις..τόσο πιο έυκολη γίνεται η εξυπηρέτηση...και αυτό πιστέυω πώς είναι μία γενική αλήθεια που ισχύει για όλο τον κόσμο σε όλους τους τομέις...

Είναι λογικό αυτό που λέω?ή τσού?

Link to comment
Share on other sites

Είναι gorillako,ειδικά οι δουλειές στην εφορία (ως βοηθός λογιστή στο λέω το ζω καθημερινά) γίνονται πάντα πιο εύκολα και ολιγοέξοδα αν έχεις γνωριμίες αλλά εκεί κάνεις δουλειά του γραφείου και του πελάτη αλλά και πάλι μετράει τί άνθρωπος είσαι εσύ και αν σκέφτεσαι πονηρά ή απλά είσαι καλοπροαίρετος και προχωράς δουλειές και το λέω αυτό γιάτι όσες δουλειές έκανα ως τώρα με τέτοιο τρόπο είναι καθαρά δουλειές που διευθετήζουν νόμιμα διαφορές εφορίας φορολογούμενου!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Καθεσαι ρε φιλαρακο και το εχεις κανει θεμα! Εσυ φταις για εμενα που δεν ξερεις να διεκδικεις! Καλυτερα μην ξαναγορασεις ηλεκτρονικα ειδη στην ελλαδα με τα μυαλα που κουβαλας! Παρε την κατασταση στα χερια σου!

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι φταίω εγώ που άνοιξα τέτοιο θέμα αλλά χάρις σ'αυτό το θέμα γνώρισα τον μιχάλη ο οποίος έδειξε ενδιαφέρον ενώ απλά θα μπορούσε να μην πει τίποτα η' απλά να ήταν αντίθετος απ'την αρχή.Δεν νομίζω ότι ο τσαμπουκάς είναι πάντα η λύση αν ψάξεις λίγο βρίσκεις άτομα με τα οποία μπορείς να μιλήσεις και να σε πιστέψουν γιατί και οι πελάτες όπως έγραψα στην αρχή εκμεταλεύονται το "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"!Προσωπικά αυτό δεν το σημερίστικα ποτέ ούτε και το ότι το αφεντικό μου μπορεί να κοροιδεύει τον πελάτη με μέσο εμένα.Anyway η κάρτα θα πάει αντιπροσωπεία και ότι αποφάσισουν εκεί θα είναι και το αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας!Ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον και φυσικά τον Μιχάλη που ασχολήθηκε με ένα θέμα που απλά θα μπορούσε να αγνοήσει ή να έρθει σε αντίθεση από την αρχή και ίσως έτσι κέρδισε έναν ακόμα πελάτη.:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.