Jump to content



Μηχανοκίνητος Αθλητισμός


astrolabos

Recommended Posts

Στις δοκιμές που έγιναν εχθές στη Valencia, στα πλαίσια της προετοιμασίας για το 2016, ο Maquez ήταν ο ταχύτερος με χρόνο 1.31.551.

Στο ρελαντί θα πήγαινε, γιατί τόσο γύριζε στον αγώνα όταν δεν περνούσε τον Lorenzo...

 

Repsol Honda’s Marc Marquez ended the day on top of the timesheets with a 1’31.551 as he spent the morning on his 2015 machine assessing the new Michelin tyres, before swapping to the 2016 RC213V in the afternoon. Impressively the Spaniard managed to lap within a tenth of his best time from the race at the track just two days previously despite a crash early on at turn 3. His teammate Dani Pedrosa (0.130s) finished in third as he also assessed the new machine in the afternoon, although both riders set their best time on the 2015 bike.

 

http://www.motogp.com/en/news/2015/11/10/2016startsnow-with-valencia-test/189874

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μαζί μιλάμε χώρια καταλαβαινόμαστε.

 

Σου παραθέτω το επίσημο χθεσινό γυρολόγιο που φαίνονται όλα ξεκάθαρα και εσύ μου γράφεις για την επόμενη μέρα

με τελείως διαφορετικά ελαστικά, σε επίσημο test με όλα απο το 0 εφόσον δεν υπάρχουν στοιχεία.

Άλλη διάμετρος, άλλα ελαστικά = τελείως διαφορετικά μηχανάκια.

Link to comment
Share on other sites

Σου παραθέτω το επίσημο χθεσινό γυρολόγιο που φαίνονται όλα ξεκάθαρα και εσύ μου γράφεις για την επόμενη μέρα

Κι όταν σε ρώτησα τι φαίνεται ξεκάθαρο, το μόνο που είπες ήταν αερολογίες. Εγώ σου έδωσα στοιχεία, τα οποία συστηματικά αγνοείς.

Όλα τα επιχειρήματα του Rossi περί βοήθειας, καταρρίπτονται με τα στοιχεία που έγραψα στο προηγούμενο post. Επιλεκτικά τα αγνοείτε. Πρόβλημά σας.

Συνεχίστε το κλάμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Με λογικά επιχειρήματα μιλάμε , αν θες και γυρολόγια και λοιπά πολύ σωστά τα παρέθεσε ο Tomahawk πιο πάνω.

    Δεν χρειάζονται βέβαια ξαναλέω , ούτε αυτά , όποιος είδε αγώνα χωρίς παρωπίδες είδε καλά. :)

 

2. Οι 3 απο τις 4 πίστες που αναφέρεις ευνοούν τα μηχανάκια της Honda  λόγω των πολύ καλών επιταχύνσεων στην έξοδο της στροφής

    όπως και των υψηλότερων τελικών έναντι Yamaha .

    Το Philip Island είναι όντως πίστα για Yamaha , και Rossi συγκεκριμένα αλλά ο αγώνας δεν βγήκε για τον Ιταλό. Μπορούμε να συζητήσουμε

    λεπτομέρειες αν καίγεσαι. :)

 

3. Και στους 2 αγώνες που παραθέτεις , ο Marquez στα μέσα του αγώνα αρχίζει και έχει λεει προβλήματα πρόσφυσης και μέχρι το τέλος γράφει

     ανταγωνιστικότατους χρόνους.

    Για να σου χαλάσω το 10ευρω , o επιθετικός τρόπος που οδηγεί με αγκώνα κάτω και συνεχή drift , θεωρητικά έπρεπε να του τελειώνει

   λάστιχο για πλάκα. Δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο όμως σημαδί οτι το HRC δούλεψε πολύ απο πέρυσι. 

 

4. Η τελευταία σου παράγραφο , τελείως φιλικά , δείχνει εμπάθεια για έναν απο τους καλύτερους αναβάτες των MotoGP, γιατί έτσι? :huh:

 

    Δεν ξέρω αν το κατάλαβες , αλλά οδήγησε το πρωτάθλημα σε όλους τους αγώνες της χρονιάς εξον τελευταίου, έχασε

    το πρωτάθλημα για μόλις 5 βαθμούς και παραμένει μακράν ο πιο σταθερός και χωρίς λάθη.

    Τα πρωταθλήματα έτσι κερδίζονται , όχι απαραίτητα απο τις περισσότερες νίκες αλλά απο την πιο έξυπνη οδήγηση.

     Είναι σαφώς καλύτερος στο βρεγμένο επίσης απο τους υπόλοιπους 3 και για αυτό αποτελεί και πιο ολοκληρωμένο οδηγό.

   

   Του χρόνου για να τρέξει , θα είναι θέμα κινήτρου περισσότερο παρά ικανότητας. H Yamaha κάνει κρα να τον κρατήσει γιατί

   τα λεφτά που έχει αποκομίσει απο χορηγούς, εμφανίσεις, προώθηση είναι ονειρεμένα και ξέρει καλά οτι ο Lorenzo δεν

   θα της φέρει τα ίδια. Ναι , ακόμα κι αν ο Rossi βγαίνει σταθερά 2ος.

 

5. Περι BTSport δεν είσαι καλά ενημερωμένος 

  

 

I feel @marcmarquez93 rode like he was protecting @lorenzo99." @NeilHodgson100 gives his view on today's race.

 

 

 

 

6. Και μια τελευταία σημείωση , μόλις την κάνει ο Rossi το sport θα χάσει ένα 30% δημοτικότητας εν μια νυκτί.

 

   Γιαυτό τροφοδοτείται η τωρινή κόντρα σε τέτοια γελοία επίπεδα, για να γίνει ντόρος για τους μελλοντικούς αναβάτες.

 

   (μέχρι και ο Raikkonen σχολίαζε , υπερ του Rossi βέβαια ).

  

Καλό είναι να λέμε τη γνώμη μας και να συζητάμε, αλλά επίσης καλό θα είναι να τη στηρίζουμε. Αν δε στηρίζεται πουθενά, τότε είναι λόγια του αέρα, οπαδισμοί, τσαντήλα επειδή δε μας άρεσε το αποτέλεσμα, κοκ.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Thresh86

1. Ρωτάω τόση ώρα τι ακριβώς θέλει να πει με τα γυρολόγια. Είναι μυστικό μάλλον και δεν το λέτε. Μάλλον θα εννοείτε ότι αυτός που κλαίγεται για τον τίτλο, γύριζε στο 1:32, ενώ οι πρώτοι στο 1.31. Τι ήθελε λοιπόν; Να κάνουν στην άκρη όλοι να περάσει; (αλήθεια, γιατί δε διαμαρτυρήθηκε κανείς που οι ιταλοί έκαναν στην άκρη; Ή αυτό δεν το είδατε; Δε σας πείραξε όμως). Ήθελε να περάσει ο Marquez το Lorenzo; Άντε και τον πέρναγε. Ξέρεις που θα ήταν; ΠΑΛΙ ΔΕΥΤΕΡΟΣ! ΠΑΛΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ! Ο Rossi για να πάρει πρωτάθλημα έπρεπε να είναι 3ος! Ήταν; ΟΧΙ! Δεν έκανε αυτό που είχε να κάνει και βγήκατε όλοι να βρείτε δικαιολογίες.

 

2. Που κολλάει το ποιόν ευνούν οι πίστες; Το νόημα της αντιπαράθεσης το έχεις καταλάβει; Υποστηρίζετε ότι βοήθησαν τον Lorenzo. Και ΡΩΤΑΩ: Πως τον βοήθησαν αφού τον προσπερνούσαν και του έκοβαν βαθμούς στους τελευταίους αγώνες;

 

3. Πέρσυ μια χαρά δούλεψε το λάστιχο, για αυτό και πήρε αέρα το πρωτάθλημα. Φέτος ΔΕ δούλεψε σωστά και απόδειξη οι πτώσεις και το χάσιμο θέσεων στους τελευταίους γύρους.

 

4. Καμία εμπάθεια. Απλά όπως έγραψα και πιό πάνω, θεωρεί ότι πρέπει να τον προσκυνάνε. Δεν είναι έτσι. Οι νίκες του παρελθόντος, τον έκαναν αυτό που είναι, αλλά δε θα κάνουμε και δεξιά να περνάει. Επίσης, όσες φορές έχει γίνει @@ με τον Rossi, ΠΑΝΤΑ, μα ΠΑΝΤΑ, εκείνος τη βγάζει λάδι. Ποτέ δε φταίει, είναι όλα μέσα στον αγώνα και ποτέ δεν έχει φάει ποινή. Για τους υπόλοιπους, ισχύουν άλλα μέτρα και σταθμά. Πχ ο Marquez πέρσυ έφαγε ποινή να ξεκινήσει τελευταίος για επιθετική οδήγηση. Δε θυμάμαι τι έγινε κιόλας... Α, ναι, πήρε βάθρο. Κοίτα να δεις... Ήθελα να δω τι θα γινόταν αν είχε κλωτσήσει ο Marquez τοv Rossi... Το πιθανότερο να ζητάγατε αποκλεισμό δια παντώς από το άθλημα....

 

5. Μια χαρά ενημερωμένος είναι. Όπως και γνωρίζω καλά αγγλικά. Το "I feel" σημαίνει ότι "νιώθω, νομίζω, πιστεύω, μου έδωσε την εντύπωση". Δεν αποτελεί απόδειξη, ούτε γεγονός. Γεγονότα είναι αυτό που σας παραθέτω. Επίσης εγώ δεν αναφέρθηκα σε αυτό, αναφέρθηκα ότι ότι είπαν πως κανείς δε θα έπαιρνε ρίσκο στον τελευταίο αγώνα για μιά προσπέραση που μπορεί να κόστιζε πρωτάθλημα σε αναβάτη. Μη διαβάζετε ότι σας συμφέρει. Επίσης, ο James Tosland (σας λέει κάτι το όνομα; ), παρομοιάζει την κλωτσιά του Rossi με την κεφαλιά του Zidane. Λέει ξεκάραθα ότι είναι τόσο ηλίθια κίνηση που θα του κοστίσει το πρωτάθλημα.

https://sport.bt.com/toseland-rossis-kick-similar-to-zidanes-headbutt-91364015244415

 

6. Ποσώς με ενδιαφέρει τι θα χάσει το sport. Εγώ το βλέπω από εποχής Wayne Gardner & Eddie Lawson και θα συνεχίσω να το βλέπω για όσο. Το ότι κάποιος προσφέρει θέαμα στο sport δεν του δίνει το αλάθητο ούτε άλλοθι για να κάνει ότι γουστάρει.

Link to comment
Share on other sites

σεντονάκι incoming

 

προσωπικά αν και θα ήθελα να πάρει την κούπα ο rossi
δεν είχα πρόβλημα να την πάρει και ο lorenzo

ήταν εμφανώς (lorenzo) ο πιο γρήγορος αναβάτης (ειδικά στο δεύτερο μισό) όταν όλα ήταν σωστά και ξεκινούσε πρώτος

όταν έβρεχε τα "έχανε" όλα

 

επίσης ακόμη και οι ιταλοί να μην έκαναν στην "άκρη" (petrucci το ξεφτίλησες αγόρι μου) θεωρώ πως ο rossi θα κατέληγε 4ος στην βαλένθια (δεδομένης της ποινής πάντα) , ούτε πιο πάνω ούτε πιο κάτω

αυτό όμως που με "βγάζει" απο τα ρούχα μου είναι αρχικά η συμπεριφορά marquez εντός πίστας και κυρίως η συμπεριφορά lorenzo εκτός

 

πιστεύω πως ο marquez και ο lorenzo δεν "συνενοήθηκαν" αλλά ο marquez είχε μια κόντρα με τον rossi που "απλά" βόλεψε τον έτερο Ισπανό.

πέφτει μία στην αργεντινή , γίνεται το σκηνικό στο assen (που το θεωρώ λάθος μαρκεζ εκεί που πήγε να χωθεί) φτάνουμε motegi που βγαίνει και μαθηματικά εκτός τίτλου

οπότε απο philip island και μετά μπορεί να κάνει "ότι θέλει"
 

είμαστε malaysia και ο ρόσσι λεει ότι λέει στην συνέντευξη τύπου

σωστός-λάθος δεν θα ασχοληθώ,

αν ήμουν lorenzo (ακόμη και λερωμένη να είχα την φωλιά μου) θα έλεγα "δεν έχω σχέση με αυτά , θέλω καθαρούς αγώνες , αφήστε το πρωταθλημα να κριθεί μέσα στις πίστες , τέλος. " , αντίθετα "κάνει την σουπιά"
 

ρίχνει και την "κλωτσιά" (δεν πιστεύω πως ακούμπησε τον λεβιέ του marquez αλλά τέλος πάντων) ο rossi

έχουμε τον lorenzo να καταθέτει 2 φορες έγγραφα στο cas , να κανει thumbs down σε απονομή(και μετά να φεύγει λόγω "αδιαθεσίας") και γενικά να είναι λες και τον έχει αδικήσει όλος ο κόσμος με μία συμπεριφορά που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει πολυπρωταθλητή

 

για τα γεγονότα της valencia δεν θα ασχοληθώ
αν ήταν εντελώς καθαρός αγώνας πιστεύω πως θα ήταν 1-2 honda , 3-4 yamaha

 

οπότε το πρόβλημα για μένα δεν είναι τόσο που σήκωσε την κούπα ο lorenzo
είναι που την σήκωσε με ένα τρόπο καθαρά τυχερό (ή εκμεταλλευόμενος την "έχθρα" marquez-rossi)

και κυρίως έχω πρόβλημα με την συμπεριφορά του εκτός grid
όποτε χάνει αγώνα να κατηγορεί "έφταιγαν τα λάστιχα , ο ανάδρομος ο ερμής κλπ κλπ"

 

ένα μικρό σχόλιο για τα πρωταθληματα του lorenzo
 

2010  (Rossi έσπασε το πόδι του)
2012  (Stoner έσπασε αστράγαλο)

για αυτά τα 2 θα μου πείτε that's racing (και έχετε δίκιο)

τα άλλα 2 είναι καθαρά και θέμα ικανοτήτων(που κανείς δεν λέει πως δεν έχει ικανότητες σαν οδηγός)

απο εκεί και πέρα ένα μικρό σχόλιο για το 2016
νέα λάστιχα (με ότι αυτό συνεπάγεται)

και κυρίως λιγότερα ηλεκτρονικά (όλοι θα είναι με ίδιο ecu)

θα έχει πλάκα αυτή η χρονιά
 

Link to comment
Share on other sites

Wizard δε μπορώ να καταλάβω γιατί συνέχεια πας αλλού τη συζήτηση.

Σου παραθετω το επίσημο γυρολόγιο, αν έκανες τον κόπο να το δεις προσεκτικά θα έβλεπες πως σε πολλούς γύρους ο Marquez

κάνει καλύτερους χρόνους. Επίσημα στοιχεία, απλά επιχειρήματα.

Που του γλύστραγε το λάστιχο που σε άπειρες στροφές έβγαινε με drift και παρ'όλα αυτά συνέχιζε σε χρόνους καλύτερους πολλές φορές απο του Lorenzo;

Όταν γράφω "στο ρελαντί" εννοώ πως πήγαινε αρκετά πιο αργά απ'ότι μπορούσε, δε πιστεύα πως θα το έπαιρνες και αυτό κυριολεκτικά.

Καμία προσπέραση, 30 γύρους στην ουρά του αυτός που έχει "φάει" με τις προσπεράσεις του ουκ ολίγους αναβάτες, πχ. Pedrosa Aragon 2013,

στις προσπάθειες του αυτές. Φυσικά το πιο πρόσφατο παράδειγμα επιθετικότατης οδήγησης είναι με τον Rossi.

 

Ο Lorenzo είναι τόσο απροσάρμοστος που και στην απονομή στη Valencia έφυγε και τον μάζεψαν άρον άρον.

 

Όσο για τις αερολογίες που λέω παραθέτω και το άρθρο του crash που είναι ακόμη πιο valid απο του διατσίδη.

Διάβασε τις πρώτες γραμμές.

http://www.crash.net/motogp/news/225017/1/marquez-pedrosa-no-spanish-title-conspiracy.html

 

Κανείς δε πιστεύω να περίμενε κάτι καλύτερο απο το Rossi ξεκινώντας απο τη τελευταία θέση. 4ος ήταν η καλύτερη δυνατή.

 

12208708_10207132933073514_1817352117230

Έγινε επεξεργασία από Tomahawk
Link to comment
Share on other sites

Σου παραθετω το επίσημο γυρολόγιο, αν έκανες τον κόπο να το δεις προσεκτικά θα έβλεπες πως σε πολλούς γύρους ο Marquez κάνει καλύτερους χρόνους.

Κι αντίστοιχα σε άλλους γύρους κάνει ο Lorenzo. Τι λέει αυτό; Μην μπερδεύεις τις εικασίες με τα επιχειρήματα.

 

Που του γλύστραγε το λάστιχο που σε άπειρες στροφές έβγαινε με drift και παρ'όλα αυτά συνέχιζε σε χρόνους καλύτερους πολλές φορές απο του Lorenzo;

Υποτίθεται έχεις οδηγήσει και σε πίστα. Εσύ από τον καναπέ σου, ένιωθες αν σκορτσάρει το λάστιχο... Και σε περίπτωση που δεν το κατάλαβες, μιλάμε για το μπροστινό, το drift γίνεται με το πίσω.

 

Καμία προσπέραση, 30 γύρους στην ουρά του αυτός που έχει "φάει" με τις προσπεράσεις του ουκ ολίγους αναβάτες, πχ. Pedrosa Aragon 2013, στις προσπάθειες του αυτές.

Ακριβώς αυτό λέω, αλλά δε...

 

Επίσης, αν έβλεπες τον αγώνα από το ΒΤ Sports και όχι τον άχρηστο τον Διατσίδη, θα άκουγες τα σχόλια των σοβαρών δημοσιογράφων και τέως αγωνιζόμενων σε MotoGP, ότι όλοι ήθελαν να πάρει το πρωτάθλημα, αλλά όταν έφτασαν οι τελευταίοι γύροι, δικαιολόγησαν τον Marquez που δεν προσπερνάει, λέγοντας ότι ΚΑΝΕΙΣ δε θα έπαιρνε τέτοιο ρίσκο, με πιθανότητες να ρίξει κάποιον κοστίζοντας ολόκληρο πρωτάθλημα και όχι απλά βαθμούς.

 

Όσο για τις αερολογίες που λέω παραθέτω και το άρθρο του crash που είναι ακόμη πιο valid απο του διατσίδη. Διάβασε τις πρώτες γραμμές. MotoGP News - MotoGP Valencia: Marquez, Pedrosa: No Spanish title conspiracy

Να δούμε τι λέει το άρθρο...

“If Valentino had been in my position and with Italians behind they would have done exactly the same.”
“Then in the last six laps I see that it was possible, the victory, but when Dani overtake me, we lose this half second and it was impossible to catch again Jorge.”

Κοίτα να δεις κάτι πράματα...

Επίσης, όπως έγραψα πάλι (και για τελευταία φορά, αφού δεν καταλαβαίνετε), ακόμα κι αν είχε προσπεράσει ο Marquez, πάλι θα έχανε το πρωτάθλημα ο Rossi. Γιατί; Γιατί έπρεπε να είναι τρίτος και θα ήταν αν δεν είχε φερθεί σκάρτα και αντιαθλητικά στη Μαλαισία.

 

Κανείς δε πιστεύω να περίμενε κάτι καλύτερο απο το Rossi ξεκινώντας απο τη τελευταία θέση. 4ος ήταν η καλύτερη δυνατή.

Το πρόβλημα ήταν ότι δεν το πίστευε ο Rossi. Ο Marquez πέρσυ, ξεκίνησε τελευταίος και πήρε βάθρο. Εκτός αν δεν είναι τόσο καλός. Αν δεν είναι, γιατί να πάρει πρωτάθλημα;

 

Wizard , μια ερώτηση μόνο, τα υπόλοιπα είναι προφανη : Στο Assen τι παίχτηκε ?
 

Προφανή όχι για όλους όπως φαίνεται. Σε κάποιους αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας...

Τι παίχτηκε; Ο Rossi χτύπησε με τον Marquez στην τελευταία στροφή, πήγε από τα χώματα εύκολα, γνωρίζοντας ότι θα δικαιολογηθεί σαν race incident και πήρε τον αγώνα. Απλό. Τον Ayrton Senna τον είχαν ακυρώσει στη Suzuka το 1988 για κάτι ανάλογο και δεν έχασε απλά έναν αγώνα, αλλά το πρωτάθλημα. Ο Rossi στο απυρόβλητο πάντα.

 

Αρκετά από εμένα. Όποιος έχει μάτια κι αντίληψη είδε τι έγινε. Ψάχνετε για δικαιολογίες, αλλά δε θα τις βρείτε. Οι οδηγοί της HRC έκοψαν βαθμούς από το Lorenzo και κανείς δε μπορεί να πει ότι τον βοηθούσαν. Η συμπεριφορά του Rossi στη Μαλαισία, του κόστισε το πρωτάθλημα. Τα υπόλοιπα είναι λόγια για να γεμίζουμε σελίδες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρκεί που δεν παραδέχεσαι οτι πήγε με καταφανή πρόθεση στο Rossi ,

για πολλοστή φορά κάτι που έπρεπε να επσύρει ποινή 

μεγάλη αφού εμποδίζει την οδήγηση έταιρου αναβάτη, όποιος και να είναι.

Προφανώς είναι κοινή πρακτική τα τελευταία 3 χρόνια για τον Μάρκο , απλά ο Rossi έφτασε στο αμήν με χαζομάρες και

αυτό είναι δικαιολογημένο.

 

Τα υπόλοιπα δεν έχει νόημα να στα εξηγήσω αφού αρνείσαι αριθμούς και λογική πλέον ενω απ'ότι φαίνεται

η ηθική του αθλήματος (σεβασμός στους αγωνιζόμενους, σεβασμός στο εργοστάσιο ) έχει παει περίπατο.

 

Φιλικά , ξαναδιάβασε τα προηγούμενα ποστ και άσε τον οπαδισμό, δεν βοηθά  :)

Link to comment
Share on other sites

Νούμερα και αποδείξεις παραθέτω εγώ. Εσείς παραθέτετε εικασίες, θεωρίες και ένα time sheet που ερμηνεύετε όπως σας βολεύει.

Οπαδός δεν είμαι εγώ, εσείς είστε και δεν παραδέχεστε μια ήττα.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, δε μου αρέσουν οι άνδρες.

 

Νταξ και για τον Rossi μας πληροφόρησες

 

 

O Rossi μου είναι αδιάφορος

 

Μετά μας έγραψες μερικά  σετ διπλόφαρδα σεντόνια λίβελους  εναντίον του.

Θέλουμε...αλλά δεν μπορούμε να σε πιστέψουμε  : P

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.