Jump to content



Logitech VX/ΜΧ Revolution Mouse πρόβλημα.


alexis2044

Recommended Posts

Παιδιά καλημέρες.

Έχω το VX Revolution mouse και μου χει σπάσει τα νεύρα τις τελευταίες μέρες.

Υποτίθεται ότι είναι η ροδέλα είναι Super High Speed Scrolling (ίδια τεχνολογία με το MX Revolution), αλλά τον τελευταίο μήνα είναι Super Slow Speed Scrolling.

Όταν το πήρα του δινες μια και γύρναγε η ροδέλα ίσα με 10 φορές (τριβή μηδέν). Τώρα μετά βίας γυρνάει 1-2 στροφές.

Έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα με ανάλογο ποντίκι VX/MX Rev?

Λύση ξέρει κανείς;

Θενκς.:cry:

Link to comment
Share on other sites

πριν λίγες μέρες είχα παρόμοιο πρόβλημα με microsoft ποντικάκι, το οποίο λύθηκε με βαμβάκι και οινόπνευμα...(η λιπαρότητα/μπίχλα/old holbornίτιδα είχε δημιουργήσει λίγο πουρί στην ροδέλα)

Link to comment
Share on other sites

Ναι ξέρω για τις δύο ταχύτητες. Το VX που έχω τις εναλλάσει με διακοπτάκι από κάτω. Όταν το χω στο ελεύθερο (frictionless) δυσκολεύεται και εκεί που γύριζε 30 φορες με ενα roll τώρα δεν γυρνάει ούτε μια.

Δεν την γλυτώνει την επέμβαση μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν άνοιξα το ποντίκι σήμερα.

Ο μηχανισμός είναι πεντακάθαρος αλλά πλέον είναι πρόφανες γιατί έχει κολήματα.

Το λάστιχο-γκριπ που έχει γύρω από τη ροδέλα του ποντικιού έχει χαλαρώσει τόσο που όταν γυρίζει βρίσκει. Έτσι επιβραδυνεται και εμποδίζεται η κινηση της ροδέλας.

Έχω μια λύση στο μυαλό μου, θα δοκιμάσω να κόψω το γκριπάκι, να το κοντύνω λίγα χιλιοστα, και να το ξανακολησω με κόλλα στιγμής, ωστε να τεντωθεί πλήρως και να μη βρίσκει κάτω.

Ντροπή πάντως στην logitech που έχει τετοιο κατασκευαστικό λάθος στα ποντίκια που ισχυρίζεται ότι είναι τα καλύτερα στον κόσμο.:TD::TD:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update.

Τελικα είχα δίκιο. To προβλημα ΔΕΝ είναι βρωμια.

Έκοψα το grip το κόντυνα, και το ξανακόλησα και τωρα δουλευει όπως παλιά.:D:D

Προσοχή στην εφαρμογή της παραπάνω διαδικασίας μην βαλετε παρα μια πολυ μικρή σταγόνα κολλας την οποια θα απλώσετε τοπικά (πχ με οδοντογλυφίδα ) γύρω απο το κοψιμο. Παραπανω μπορεί να βλαψει το μηχανισμό.

Όσοι έχετε πρόβλημα με τα ποντίκια logitech και την ροδέλα τους αυτή είναι η λύση.

Και πάλι ντροπή στην Logitech.

Link to comment
Share on other sites

αυτα λιγο πολυ συμβαινουν παντα ανεξαρτητου κατασκευαστη. δεν σημαινει οτι επειδη εμφανισε το δικο σου το προβλημα συμβαινει σε ολα. ισως ετυχε σε καποια παρτιδα. αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν χρειαζεται να μεγαλοποιουμε τα πραγματα χωρις λογο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω μόνο εγώ το προβλημα

Αν μπεις στο φόρουμ της Logitech θα δεις πολλούς χρήστες με το ίδιο πρόβλημα.

Και η εταιρία δεν απαντάει παρά μόνο λέει στείλτε τα για RMA.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω μόνο εγώ το προβλημα

Αν μπεις στο φόρουμ της Logitech θα δεις πολλούς χρήστες με το ίδιο πρόβλημα.

Και η εταιρία δεν απαντάει παρά μόνο λέει στείλτε τα για RMA.

Δλδ θα ήταν καλύτερο να σου έλεγε φταίει το λαστιχάκι που χαλαρώνει,κόψε το λαιμό σου και φτιάχτο??:p

(Εγώ πάντως που το έχω ενάμιση χρόνο δε μου έχει παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.)

Btw,έπρεπε πρώτα να επικοινωνήσεις με logitech.Ακόμα και χωρίς απόδειξη μπορεί να σε βοηθούσαν.;)

Link to comment
Share on other sites

Με εκνευρίζει που η κατασκευη είναι ελαττωματική. Το υλικό που χρησιμοποιείται στο grip έχει πολυ επιρρεπές στην πλαστική παραμόρφωση, πράγμα που επηρεάζει όλη την ευχρηστία.

Και δεν θέλει να παραδεχτεί ελαττωματική κατασκευή και να διορθώσει το πρόβλημα. Συνέχεια παράπονα βλέπω.

Και από την άλλη το ποντίκι δεν το στέλνω Αμερική με την καμία, να το δω πάλι σε κανένα 2μηνο.

Τεσπα, αφού το έφτιαξα είμαι ευχαριστημένος.

Υ.Γ Εσυ έχεις Logitech G15 που δεν έχει το φαστ σκρολ. Εκεί είναι όλο το θέμα.

:)

Link to comment
Share on other sites

Με εκνευρίζει που η κατασκευη είναι ελαττωματική. Το υλικό που χρησιμοποιείται στο grip έχει πολυ επιρρεπές στην πλαστική παραμόρφωση, πράγμα που επηρεάζει όλη την ευχρηστία.

Και δεν θέλει να παραδεχτεί ελαττωματική κατασκευή και να διορθώσει το πρόβλημα. Συνέχεια παράπονα βλέπω.

Και από την άλλη το ποντίκι δεν το στέλνω Αμερική με την καμία, να το δω πάλι σε κανένα 2μηνο.

Τεσπα, αφού το έφτιαξα είμαι ευχαριστημένος.

Υ.Γ Εσυ έχεις Logitech G15 που δεν έχει το φαστ σκρολ. Εκεί είναι όλο το θέμα.

:)

H logitech εφόσον δώσει το οκ,σε μιάμιση βδομάδα το πολύ σου έρχει έρθει το new με UPS.

Το λέω καθώς έχω εμπειρία και με ηχεία αλλά και με grip για το G9.

Anyway,απλά το αναφέρω να ξέρεις μελλοντικά.

G15 είναι το kb,αλλά φαντάζομαι αναφέρεσαι στο G9,το οποίο έχει κι αυτό fast scroll αλλά παίζει με κουμπί όχι διακοπτάκι όπως στο VX Rev.Πάντως έχω και το VX Revolution το οποίο παίζει στο λαπτοπ.

Link to comment
Share on other sites

G15 είναι το kb,αλλά φαντάζομαι αναφέρεσαι στο G9

Yup, my bad

Δεν έχω ούτε συσκευασίες ούτε μανουαλ. Μόνο το ποντίκι και το usb receiver.

Χλωμό το βλέπω το RMA αλλά και να μου το κάναν πιθανώς να χαλούσε πάλι σε Χ μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Yup, my bad

Δεν έχω ούτε συσκευασίες ούτε μανουαλ. Μόνο το ποντίκι και το usb receiver.

Χλωμό το βλέπω το RMA αλλά και να μου το κάναν πιθανώς να χαλούσε πάλι σε Χ μήνες.

Δόκάρι. Το τρίτo G9 που μου στείλαν (ντροπή τους) ολως περιέργως δεν έχει χαλάσει το grip.... Μετα απο...χμμμ.. 6 μηνες ενω τα πρωτα χαλασαν στο μηνα επανω...

Αντι να χαρείς που σου λεει στειλτο RMA, τους κράζεις και απο πάνω; Δεν ειναι δικαιολογια το "θα χαλασει παλι"... Απο τη στιγμη που δεν πληρώνεις ΜΙΑ για να το στείλεις, τι σε ενοχλει; Παρε το καινουριο ποντικι και πουλα το στην τελική. Παρε ενα MS. Η ενα Sweex. Τι να πω... Ωρες ωρες πιστευω ειλικρινα πως μας χρειάζεται συνολικά μαυρισμα στο RMA. Στειλτο, ΘΑ το ελεγξουμε, ΘΑ σας το φτιάξουμε κλπ κλπ... :giveup:

Link to comment
Share on other sites

Μα το φτιαξα... με κράζετε και από πάνω :p

Γιατί να χάσω χρόνο και να μείνω και χωρίς ποντίκι (έστω καλό ποντίκι), τι στιγμή που εντόπισα το πρόβλημα και το διόρθωσα;

Και στο κάτω κάτω της γραφής μπορεί να μου αρνούνταν RMA αφού δεν έχω ούτε απόδειξή ούτε συσκευασία.

Και μπορείς να μου εγγυηθείς ότι δεν θα χαλάσει; Και γω 7 μηνες έχω το VX. Τώρα τελευταία ξεκίνησε τα νερά

Link to comment
Share on other sites

ULTRA Post Alert

Ντροπή πάντως στην logitech που έχει τετοιο κατασκευαστικό λάθος στα ποντίκια που ισχυρίζεται ότι είναι τα καλύτερα στον κόσμο.:TD::TD:

Χμμμ...

ΤΕΤΟΙΟ κατασκευαστικό λάθος - το λες σα να ανατινάχτηκε το ποντίκι. Ντάξει, ένα λάστιχο ήταν εκτός των ορίων αντοχής, να τους σταυρώσουμε? Και η Dell λέει ότι τα XPS ... και δέρνουν, αν κάποιο βγει ελαττωματικό τι θα κάνουμε, θα τους πάμε στην πυρά?

Και πάλι ντροπή στην Logitech.

Χμμμμμμμμμ....Μήπως το χεις πάρει λιιιιιιιιγο στραβά? Ντροπή και αίσχος, τι έπαθες στο φινάλε? Δε σε είδα να κάνεις έτσι για τα Seagate και τα Western Digital που σου κάηκαν (που είναι ΠΟΛΥ πιο σοβαρό πρόβλημα), γιατί τόσο fanaticism?

Δεν έχω μόνο εγώ το προβλημα

Αν μπεις στο φόρουμ της Logitech θα δεις πολλούς χρήστες με το ίδιο πρόβλημα.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ σε ένα SUPPORT FORUM θα βλέπεις ανθρώπους με προβλήματα, δεν μπαίνει κανείς μέσα να πει "Ω ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗ LOGITECH!".

Αυτό ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ΔΕΝ σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι χρήστες αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα - μπορεί να σημαίνει ότι κάποια παρτίδα βγήκε ελαττωματική. Συμβαίνει και στις μεγαλύτερες εταιρείες αυτό - το ζήτημα είναι πως το αντιμετωπίζουν.

Νομίζεις δλδ ότι π.χ. ΚΑΝΕΝΑ iPhone δεν έχει βγει ελαττωματικό? Αν μπεις μέσα στο Support της Apple και δεις μπινελίκια τι θα πεις, ότι το iPhone είναι για πέταμα μαζί με την Apple?

Ωραίο συμπέρασμα.

Και η εταιρία δεν απαντάει παρά μόνο λέει στείλτε τα για RMA.

ΜΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ρε συ>? Θα σου στείλουν καινούριο ποντίκι με UPS στο σπίτι σου, με Tracking Numbers και τα συναφή, μέσα σε λιγότερο από μια εβδομάδα, με μόλις 3-4 e-mails.

Έχεις και παράπονο? Τι ήθελες δηλαδή, εξήγησέ μου γιατί θα τρελαθώ. Καμιά δημόσια συγνώμη?

Με εκνευρίζει που η κατασκευη είναι ελαττωματική. Το υλικό που χρησιμοποιείται στο grip έχει πολυ επιρρεπές στην πλαστική παραμόρφωση, πράγμα που επηρεάζει όλη την ευχρηστία.

Και δεν θέλει να παραδεχτεί ελαττωματική κατασκευή και να διορθώσει το πρόβλημα. Συνέχεια παράπονα βλέπω.

Υποθέτω σου απάντησα σε αυτά.

Και από την άλλη το ποντίκι δεν το στέλνω Αμερική με την καμία, να το δω πάλι σε κανένα 2μηνο.

ΜΙΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Μιλάμε για ηχεία τώρα, Ζ-5500, 30+ κιλά, με UPS. Για ένα ποντίκι θα κάναν 2 μήνες? Give me a break ρε man, ντάξει τώρα, πόσες φορές το χουμε συζητήσει το σχεδόν τέλειο RMA της Logitech στο lab?

Δεν έχω ούτε συσκευασίες ούτε μανουαλ. Μόνο το ποντίκι και το usb receiver.

Χλωμό το βλέπω το RMA

Δεν-ζητάνε-τίποτα

Trust me, οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες, δεν κολλάνε σε χαζές λεπτομέρειες.

Άσε που παίζει ΠΟΛΥ σοβαρά να σου έμενε και το ποντίκι σου (συνήθως δεν τα ζητάνε καν πίσω).

αλλά και να μου το κάναν πιθανώς να χαλούσε πάλι σε Χ μήνες.

Ντάξει τώρα...

Μα το φτιαξα... με κράζετε και από πάνω :p

Ο γιες

Γιατί να χάσω χρόνο και να μείνω και χωρίς ποντίκι (έστω καλό ποντίκι), τι στιγμή που εντόπισα το πρόβλημα και το διόρθωσα;

Μα δε θα έμενες χωρίς ποντίκι, don't u understand?

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΠΤ, σου ΣΤΕΛΝΟΥΝ καινούριο και μετά, ΑΝ θέλουν, σου παίρνουν το παλιό.

Και στο κάτω κάτω της γραφής μπορεί να μου αρνούνταν RMA αφού δεν έχω ούτε απόδειξή ούτε συσκευασία.

Δεν παίζει τέτοια περίπτωση, έχω κάνει και ακούσει/δει πολλούς άλλους να το κάνουν. Χωρίς αποδείξεις, χωρίς συσκευασίες, τίποτα.

Ειδικά για τη συσκευασία είναι το lol, μιας και σε ΚΑΝΕΝΑΝ από όσους ξέρω δε ζήτησαν το χαλασμένο προϊόν πίσω.

Και μπορείς να μου εγγυηθείς ότι δεν θα χαλάσει; Και γω 7 μηνες έχω το VX. Τώρα τελευταία ξεκίνησε τα νερά

Εγώ έχω το ΜΧ (αλήθεια, γιατί στον τίτλο έχεις και το ΜΧ μέσα?) εδώ και πάνω από 7μηνο και δεν έχει πάθει τίποτα. Γυρίζει μαζί με τη Γη μια χαρά ο τροχούλης του. Όπως και σε όλους τους γνωστούς/φίλους μου που το χουν πάρει.

Απλά ΕΤΥΧΕ. Ήσουν άτυχος, ο-κ. Δεν δικαιολογείσαι όμως να λες "Ντροπή στη Logitech" λες και είναι καμιά ξεφτυλλισμένη ή εσύ κανάς noobάς. Η εταιρεία είναι από τα υποδείγματα του support, μην τα γκρεμίζουμε όλα.

Link to comment
Share on other sites

ΠΙΟ ULTRA Post Alert

Χμμμ...

ΤΕΤΟΙΟ κατασκευαστικό λάθος - το λες σα να ανατινάχτηκε το ποντίκι. Ντάξει, ένα λάστιχο ήταν εκτός των ορίων αντοχής, να τους σταυρώσουμε? Και η Dell λέει ότι τα XPS ... και δέρνουν, αν κάποιο βγει ελαττωματικό τι θα κάνουμε, θα τους πάμε στην πυρά?

attachment.php?attachmentid=32590&stc=1&d=1223921348

Από την στιγμή που δεν δουλεύει as adverstised, ναι θα τους σταυρώσω. Είναι λάθος επιπέδου σχεδιασμού από αυτούς που ισχυρίζονται ότι κάνουν τα καλύτερα ποντίκια στον κόσμο.

Χμμμμμμμμμ....Μήπως το χεις πάρει λιιιιιιιιγο στραβά? Ντροπή και αίσχος, τι έπαθες στο φινάλε? Δε σε είδα να κάνεις έτσι για τα Seagate και τα Western Digital που σου κάηκαν (που είναι ΠΟΛΥ πιο σοβαρό πρόβλημα), γιατί τόσο fanaticism?

Έλα ρε Γιώργο... το πήρα στραβά.... Δεν μισώ την Logitech. Ίσα, ίσα σε μεγάλη υπόληψη τους είχα και έχω. Σε όσους με ρωτάνε τα προϊόντα τους προτείνω.

Και για τους σκληρούς δεν θυμάσαι φαίνεται τι λέγαμε και τι κουβέντες που έλεγα για τις δυο εταιρίες... Αλλά εκεί είχα το εγχώριο RMA απο το Πλαίσιο και ναι μπορώ να πω ότι ήμουν πιο άνετος.

ΠΡΟΦΑΝΩΣ σε ένα SUPPORT FORUM θα βλέπεις ανθρώπους με προβλήματα, δεν μπαίνει κανείς μέσα να πει "Ω ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗ LOGITECH!".

Ευχαριστώ που το διευκρίνησες, δεν το είχα υπόψη μου.

Αυτό ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ΔΕΝ σημαίνει ότι ΟΛΟΙ οι χρήστες αντιμετώπισαν το ίδιο πρόβλημα - μπορεί να σημαίνει ότι κάποια παρτίδα βγήκε ελαττωματική. Συμβαίνει και στις μεγαλύτερες εταιρείες αυτό - το ζήτημα είναι πως το αντιμετωπίζουν.

Με εκνευρίζει που βλέπω μέχρι σήμερα ακόμα αναφορές προβλημάτων, πραγμα που συνιστά ότι το πρόβλημα ακόμα υπάρχει.

Νομίζεις δλδ ότι π.χ. ΚΑΝΕΝΑ iPhone δεν έχει βγει ελαττωματικό? Αν μπεις μέσα στο Support της Apple και δεις μπινελίκια τι θα πεις, ότι το iPhone είναι για πέταμα μαζί με την Apple?

Θέλω να πιστεύω ότι ένα προιόν απο εταιρία τους βεληνεκούς της Logitech και Apple ελέγχεται για κατασκευαστικές ατέλειες, πριν βγει στην αγορά.

Καμιά δημόσια συγνώμη?

Θα μου αρκούσε μια ενημέρωση ότι το πρόβλημα υπάρχει και διορθώθηκε, παρακαλούμε όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα να στείλουν για RMA.

ΜΙΑ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Μιλάμε για ηχεία τώρα, Ζ-5500, 30+ κιλά, με UPS. Για ένα ποντίκι θα κάναν 2 μήνες? Give me a break ρε man, ντάξει τώρα, πόσες φορές το χουμε συζητήσει το σχεδόν τέλειο RMA της Logitech στο lab?

Δεν-ζητάνε-τίποτα

Trust me, οι άνθρωποι είναι επαγγελματίες, δεν κολλάνε σε χαζές λεπτομέρειες.

Άσε που παίζει ΠΟΛΥ σοβαρά να σου έμενε και το ποντίκι σου (συνήθως δεν τα ζητάνε καν πίσω).

Ντάξει τώρα...

Δεν έχω καλές εμπειρίες απο RMA εξωτερικού. Ο καθένας έχει τις περιέργειες του και μπορεί να είναι όπως τα περιγράφεις. Επιλέγω να μη ρισκάρω και εφόσον εντόπισα το πρόβλημα και το έλυσα να μην μπω καν στον κόπο.

Τώρα για το αν μου έμενε η όχι, πραγματικά δεν με νοιάζει. Εγώ θέλω το ποντίκι μου να κάνει όσα μου υποσχέθηκαν.

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΤΠΤ, σου ΣΤΕΛΝΟΥΝ καινούριο και μετά, ΑΝ θέλουν, σου παίρνουν το παλιό.

Ωραίο μαρεσει. Και αν δεν έχει πρόβλημα το ποντίκι και απλά στείλω ένα μαιλ που λέει ότι έχει πρόβλημα, θα μου στείλουν ένα καινούριο και θα κρατήσω και το παλιό; Καλό να το χω υπόψη μου.

Δεν παίζει τέτοια περίπτωση, έχω κάνει και ακούσει/δει πολλούς άλλους να το κάνουν. Χωρίς αποδείξεις, χωρίς συσκευασίες, τίποτα.

ΔΓ/ΔΑ

Μπορεί να είναι όπως τα λες, δεν εκφέρω άποψη. Απλά είχα την εντύπωση ότι χωρίς απόδειξη δύσκολα παίρνεις RMA, πόσο μάλλον χωρίς συσκευασία...

Εγώ έχω το ΜΧ (αλήθεια, γιατί στον τίτλο έχεις και το ΜΧ μέσα?) εδώ και πάνω από 7μηνο και δεν έχει πάθει τίποτα. Γυρίζει μαζί με τη Γη μια χαρά ο τροχούλης του. Όπως και σε όλους τους γνωστούς/φίλους μου που το χουν πάρει.

Από την έρευνα που έκανα στο forum της logitech το πρόβλημα εμφανίζεται και στα δύο ποντίκια, και μάλιστα να quota-ρω δύο τρεις απαντήσεις:

First of all, I do not want to go and change it. Here it takes about 1, 2 weeks to change it. I paid the money cose it was logitech. Now I'm reconsidering. They should repair the problem or something, because its not cool. They're mocking us with "go change it"(as many times it takes). And we are the clients.

***

Yes... emailing is indeed free. The exchange of the mouse itself is also pleasantly free.

What is not free is the time we have to spend getting it changed. i.e. sending the mouse back by post or driving 10 miles back to the place we bought it from. Another thing that is not free is the amount of time we have to spend trying to tell Logitech to fess up to this KNOWN issue and getting it FIXED PERMANENTLY.

But other than that... yes, you're right, notwithstanding the fact you have to PAY for you internet connection, emailing is sometimes free.

Here's another asterisks you should put on price of your products

USD XXX*

*May cost more since your product maybe badly designed and you'll probably need to send it back to get it changed. But don't worry, emailing us to complain about it is free.

***

Okay, add another disgruntled MX-user to the mix. I'm on my second mouse, and it's dying, too. Not a good design, Logitech, especially considering the commercials touting it as the 'World's Most Advanced Mouse'---with defective bands like this, it isn't. I'm not taking it back to the store as it functions perfectly---with the exception of the scrollwheel, of course.

Απλά ΕΤΥΧΕ. Ήσουν άτυχος, ο-κ. Δεν δικαιολογείσαι όμως να λες "Ντροπή στη Logitech" λες και είναι καμιά ξεφτυλλισμένη ή εσύ κανάς noobάς. Η εταιρεία είναι από τα υποδείγματα του support, μην τα γκρεμίζουμε όλα.

Απάντησα από πάνω. Υπάρχουν αρκετά ποστ στο συγκεκριμένο θέμα και ανοίγονται και έχουν ανοιχθεί ταυτοχρόνως κι άλλα.

Να τονίσω ότι δεν έχω να χωρίσω τίποτα με την Logitech. Το θέμα το άνοιξα για να βοηθήσω κάποιον που πιθανώς βρεθεί στην ίδια θέση με μένα. Αν θέλει κάνει RMA, αν όχι το φτιάχνει. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Απλά δεν θεωρώ πρέπον να αφιερώνω τόσο χρόνο σε ένα ποντίκι το οποίο και χρυσοπλήρωσα για να δουλέψει καλά.

Ελπίζω να σε κάλυψα, πάντα φιλικά :hug:

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο μαρεσει. Και αν δεν έχει πρόβλημα το ποντίκι και απλά στείλω ένα μαιλ που λέει ότι έχει πρόβλημα, θα μου στείλουν ένα καινούριο και θα κρατήσω και το παλιό; Καλό να το χω υπόψη μου.

Μόνο εδώ στέκομαι - Ξέρω ΠΟΛΥ κόσμο που το έχει εκμεταλλευτεί αυτό. Η Logitech έχει από τα καλύτερα RMA που έχω δει (μαζί με την Corsair). Δυστυχώς κάποιοι το εκμεταλλεύονται σε μεγάλο βαθμό, αγγίζοντας την υπερβολή.

Εγώ το μόνο που χρειάστηκε να κάνω για τα Ζ-5450 μου που pop-αραν ήταν να τους στείλω μια φωτό, να τους πω ότι δεν έχω απόδειξη αγοράς γιατί χάθηκε. Σε 4 μέρες αν θυμάμαι καλά η UPS μου χτύπησε την πόρτα με ολοκαίνουρια Ζ-5500. Τα Ζ-5450 έμειναν όπως είχαν - δεν τα πήραν πίσω.

Δοκίμασέ το - u never know. Άλλωστε ίσως μια μέρα η πατεντούλα που έκανες να στραβώσει και να σου μείνει πάλι το VX στο χέρι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εχω το ιδιο προβλημα με τον alexis2044 αλλα στο mxrevolution που εχω,με την διαφοροποιηση οτι οταν γυριζω την ροδελα προς τα εμπρος ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα αποτι αντιστροφα(παραμενει ομως super slow οπως ανεφερ ο Αλεξης..)

Καθαρισα με μια καρφιτσα την οποια "μπιχλα"...αλλα δεν εφτιαξε.....

Αλεξη,το χαλαρωμα του γκρι πλαστικου ηταν ορατο και πριν κανεις την χειρουργικη επεμβαση?Γιατι σεμενα δεν παρατηρω καποια χαλαρωση....

Mail πρεπει να στειλω στην Logitech usa? το εχω αγορασεικ εγω απο ebay...μου ειχαν στειλει κ αποδειξη..ελπιζω να την βρω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.