Jump to content



Laptop Acer Aspire 5634WLMi - βίδωμα οθόνης


Aligator21

Recommended Posts

Έχω το Laptop acer aspire 5634WLMi και θα ήθελα λίγο τα φώτα σας σε ένα μικρούλι προβληματάκι που έχω, που ευελπιστώ να μην γίνει μεγαλύτερο.

Με την χρήση την πολύ και την πάροδο του χρόνου έχει αρχίσει να "παίζει" λίγο η οθόνη (μπρος-πίσω), δεν είναι δηλαδή τόσο "σφιχτή" όσο όταν το αγόρασα.

Έχω ψάξει στο google για διάφορους οδηγούς αλλά δεν μπόρεσα να βρω κάτι :hm::hm:

Μήπως κάποιος γνωρίζει πως μπορώ να το κάνω αυτό;

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Ανοίγωντας την οθόνη όσο πάει,δηλαδη περίπου να γίνει επίπεδο το λαπτοπ...ξεκουμπώνεις το πλαστικό πάνω απο το πληκτρολόγιο...και σφίγκεις στις βάσεις τις 2 βίδες που βλέπεις...Προτείνω να ξεκουμπώσεις σιγά σιγά το πλαστικό μην σου μείνει κανένα καλώδιο στο χέρι,δν είμαι σίγουρος αν το συγκεκριμένο έχει απο κάτω κανένα καλώδιο...Απλά προσεκτικά ότι κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή είμαι εντελώς άσχετος και δεν ξέρω τι να κάνω.

Για πια πλαστικά μιλάμε;;;

dscn1180bx2.th.jpgthpix.gif

Μπορεί κάποιο πολύ καλό παιδάκι να μου μαρκάρει για πια πλαστικά μιλάμε;; :hm:

Link to comment
Share on other sites

Εμ οκ, κατάφερα να βγάλω το πλαστικό που λέγατε (:clap::clap:)

Βίδωσα τις 2 βίδες (και δεξιά και αριστερά) που φαίνονται στην παρακάτω εικόνα, αλλά η οθόνη πάλι παίζει (σχεδόν το ίδιο).

dscn1183ry2.th.jpgthpix.gif

Βιδώνει και από κάπου αλλού;;;;;

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην τις σφίξεις υπερβολικά γιατί υπάρχει περίπτωση να ραγίσεις το αυτάκι αυτό που πιάνουν πάνω του οι βίδες...