Jump to content



Παραπονα για το service tou E-SHOP


alexandros_131416003288

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply
παρακαλείται ο κύριος JohnTikis όπως τεκμηριώσει την άποχη του με επισύναψη φωτό από το ταμείο με την συγκεκριμένη/διακεκριμένη υπάλληλο.

και την Πετρούλα να φέρουνε, δεν αλλάζει κάτι :hehe:

θα το πληρωσεις ακριβά αν πας στο e-shop :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω τι έχετε υποστεί όλοι εσείς αλλά εγώ έχω άλλα να πω!

Εδώ και 1 χρόνο έχω αλλάξει στο e-shop:

1) Σκληρό δίσκο seagate 500gb 32mb cache που είχε πρόβλημα από την αρχή μέσα σε 10 λεπτά!

2) Δυο σκληρούς δίσκους seagate 250gb ενός έτους που είχαν κρασάρει! Ζήτησα πιστωτικό το οποίο κόπηκε στην τιμή αγοράς και την ίδια ημέρα μου τηλεφώνησαν ότι κόπηκε πιστοτικό και αφόρασα W.D !

3) Ενα ασύρματο modem router ΤP-LINK που δεν έκανε reset σε 10 λεπτά!

5) Μια Sapphire 4850 dual slot cooler που κράσαρε το σύστημα σε μια ημέρα!

6) Μια μητρική ASROCK A790GXE/128 που την άφησα το πρωί και μου την έδωσαν το ίδιο απόγευμα αλλαγμένη!

7) Μια SAMSUNG T240 που με το που την έβαλα στην πρίζα είχε μια κάθετη γραμμή με καμμένα πιξελ σε 15λεπτά !

8) Ενα thermaltake 550watt τροφοδοτικό σε μια ημέρα!

Και πάμε τώρα στο "ωραίο" πλαίσιο!

1) 8/2/2007 αφόρασα ένα μηχάνημα από το Πλαίσιο στην τιμή των 2200€ με επιδότηση μέσω Ευρωπαικής ένωσης (1200€) + 1000€ από εμένα! Μου δόθηκε μέχρι και αντίγραφο ISO της εταιίρίας για να το πάρω + εγγράφως οι εγγυήσεις κ.λ.π. !!!!

Στο pc μέσα στο πρώτο 8-μηνο παρουσιάστηκε πρόβλημα με την μητρική! Ενώ μπούταρε δεν έδινε σήμα στην οθόνη!

Το σύστημα το πήγα 8 φορές στο service του πλαισίου, και τις 8 φορές το έπαιρνα χωρίς αλλαγές και το πρόβλημα ξαναπαρουσίαζόταν!!Τελικά μετά από καιρό τα έπαιξε τελείως η μητρική και πήγε για αλλαγή!!!

Και εδώ είναι τα ωραία!!!!!

Η μητρική ήταν η ASUS P5W DH DELUXE που είχε κοστίσει 249€!!!! Στο plaisio δεν είχαν την μητρική αυτή και μου είπαν να βάλω άλλη! Διάλεξα λοιπόν την ASUS RAMPAGE FORMULA (269€) τότε!

A) Μου την άλλαξαν και μου χρέωσαν 30€ για αλλαγή ! Bέβαια ήμουν εντός εγγύησης (εγγύηση turbo-x........! Εξ`ολοκλήρου για το μηχάνημα!) Επίσης δεν μου το έδιναν να το στήσω μόνος μου!

B) Ο νόμος λέει πως όταν ένα part χρειάζεται αλλαγή μπαίνει ίδιο με το προηγούμενο ή καλύτερο από αυτό όταν δεν υπάρχει το ίδιο στην τιμή που αγοράστηκε!!! Εμένα όμως μου έκοψαν πιστοτικό 60€ για την μητρική (αυτό μου το είπαν στο ταμείο και ενώ πήγαινα να πληρώσω τα 50+€) και όχι 249€ όπως έπρεπε, από τα οποία μου πήραν 30€ για την αλλαγή! Σαν συνέπεια έδωσα ξανά 230+€ για την νέα μητρική!!!

Αυτή είναι εγγύηση ?????

2) Ακόμα μια κορυφαία εμπειρία ήταν όταν μέσω net αγόρασα μια DFI ICFX3200 T2R/G στην τιμή των 99€ !! Ηρθε χωρίς καπάκι του socket , έλειπε η αποσπώμενη φίσα με τις εξόδους τις κάρτας ήχου ενώ δεν υπήρχαν τα cd! Την επέστρεψα για αλλαγή και μου είπαν πως δεν την παίρνουν πίσω γιατί έχω χάσει μερικά parts........!

3) Αγορά από net μιας 8600gt μέσω net που δεν δούλευε και έκαναν 2 εβδομάδες να με ειδοποιήσουν για να πάρω την νέα! Βέβαια η τιμή της είχε πέσει 30% έως τότε..............!

Τι θέλω να πω με αυτό! Σε όλα τα καταστήματα υπάρχουν προβλήματα! Καλό είναι να αγοράζουμε από εκεί που παίρνουμε την χαμηλότερη τιμή ! Εγώ εξακολουθώ να αγοράζω και από τους δυο! Το ίδιο θα κάνω και στο μέλλον!

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα φίλε adpanos έχεις βύσμα μέσα στο E-Shop!!! Τα πράγματα τα πήγαινες σε κατάστημα ή τα έστελνες στα κεντρικά???

Όσων αφορά την 1η περίπτωση (Seagate 500gb), αυτός που σου στείλανε ήτανε καινούριος ή μήπως ήτανε ξανά-επισκευασμένος (Certified Repaired HDD με πράσινη ετικέτα)???

Link to comment
Share on other sites

Οχι καινούριος ήταν και με το τελευταίο βιος! Δεν έγραφε πουθενά Repaired κ.λ.π.

Στο Mενίδι πηγαίνω στο κεντρικό! Η εξυπηρέτηση προς το παρόν είναι άψογη! Αρκετά ποιο παλιά είχα μια κακή εμπειρία με ddr μνήμες μαζί τους αλλά από τότε....

Αν πάντος έχετε κάποιο πρόβλημα hardware αγορασμένο από e-shop και μένετε Aθήνα κάνετε τον κόπο να το πάτε στο κεντρικό στο Mενίδι!

Link to comment
Share on other sites

Οχι καινούριος ήταν και με το τελευταίο βιος! Δεν έγραφε πουθενά Repaired κ.λ.π.

Στο Mενίδι πηγαίνω στο κεντρικό! Η εξυπηρέτηση προς το παρόν είναι άψογη! Αρκετά ποιο παλιά είχα μια κακή εμπειρία με ddr μνήμες μαζί τους αλλά από τότε....

Αν πάντος έχετε κάποιο πρόβλημα hardware αγορασμένο από e-shop και μένετε Aθήνα κάνετε τον κόπο να το πάτε στο κεντρικό στο Mενίδι!

ισως επειδη πηγαινεις στο μενιδι αλλα για μενα ας πουμε που μενω γαλατσι δεν με βολευει και επειδη με πλαισιο εχω αλλαξει μητρικη χωρις καν να τη τσεκαρουν και γενικα οτι προβλημα ειχα σε λιγοτερο απο μια ωρα ειχα φυγει με αλλαγη. δεν παιζει να αγορασω ουτε σατα καλωδιο απο e-shop.το doa 7 ημερων του εν λογο μαγαζιου ισχυει αν δεν εχεις ανοιξει το προιον πηγε φιλος και το ακουσα και αυτο...μιλαμε ειναι για γελια μην πω τπτ αλλο

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο για το doa! Εγώ έχω αλλάξει πολλά πραγματάκια τελευταία ακόμα και χωρίς την συσκευασία!!

Αυτό που θα του είπαν είναι πως χρειάζεται και η συσκευασία μαζί! Αν και εμένα τα πήραν χωρίς συσκευασία!!!

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως, έλειπε μέρος της συκευασίας ! Στην ουσία το εξωτερικό κουτί που συρταρώνει μέσα η κυρίως συσκευασία + ένα cd εγκατάστασης που είχα ξεχάσει στο pc αλλά μου το άλλαξαν!

Link to comment
Share on other sites

Μην κατηγορειτε αδικα το μαγαζι..Συνηθωσ φταινε οι υπαλληλοι.Εδω στην Κοζανη ας πουμε ειναι πολυ εξυπηρετεικοι και προχτες που πηγα να παρω τον υπολογιστη ηταν ενας που φωναζε γιατι ειχε γινει ενα μπερδεμα και ο υπαλληλος του εφερε την παραγγελια το βραδυ οταν σχολασε.Πιστευω ειναι σε ποιον θα πεσεις!

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να γράφετε μερικοί εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμα και με την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή περιμένω 4 μήνες να δω τι θα γίνει με τις θήκες της AC Ryan. Η απάντηση που έλαβε η ΓΓΚ ήταν του στυλ "Γεν ξέρουμε τίποτα, ας ξανά στείλει πίσω τα προϊόντα ο πελάτης και βλέπουμε".

Στα τηλέφωνα ο υπεύθυνος δεν υπάρχει πουθενά προφανώς, πρέπει να αφήσω εγώ τηλέφωνο μετά από 3 μήνες ταλαιπωρίας για να δω αν θα θυμηθεί να με πάρει.

Εδώ ρε παιδιά ακύρωσαν τον υπάλληλό τους ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ, για να μην λέμε ότι δεν φταίει η εταιρία αλλά κάποιος κακόμοιρος υπάλληλος, που διαπίστωσε το πρόβλημα στο e-shop point Περιστερίου και ζητάγανε ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ και μιλάμε για DOA και κουραφέξαλα;

Με το e-shop "μακριά και αγαπημένοι"

Αυτό είναι το e-shop

Link to comment
Share on other sites

Μην κατηγορειτε αδικα το μαγαζι..Συνηθωσ φταινε οι υπαλληλοι.Εδω στην Κοζανη ας πουμε ειναι πολυ εξυπηρετεικοι και προχτες που πηγα να παρω τον υπολογιστη ηταν ενας που φωναζε γιατι ειχε γινει ενα μπερδεμα και ο υπαλληλος του εφερε την παραγγελια το βραδυ οταν σχολασε.Πιστευω ειναι σε ποιον θα πεσεις!

Είσαι λίγο offtopic

Link to comment
Share on other sites

Μην κατηγορειτε αδικα το μαγαζι..Συνηθωσ φταινε οι υπαλληλοι.Εδω στην Κοζανη ας πουμε ειναι πολυ εξυπηρετεικοι και προχτες που πηγα να παρω τον υπολογιστη ηταν ενας που φωναζε γιατι ειχε γινει ενα μπερδεμα και ο υπαλληλος του εφερε την παραγγελια το βραδυ οταν σχολασε.Πιστευω ειναι σε ποιον θα πεσεις!

Πως γινεται να φταινε οι υπαλληλοι?

εντολες παιρνουν απο πανω.αλλωστε αυτοι τον ιδιο μισθο θα παρουν οσα rma και να κανουν

Link to comment
Share on other sites

Πως γινεται να φταινε οι υπαλληλοι?

εντολες παιρνουν απο πανω.αλλωστε αυτοι τον ιδιο μισθο θα παρουν οσα rma και να κανουν

Οι υπάλληλοι δεν πέρνουν εντολές του στύλ:

μόλις έρθει πελάτης για rma

- γράφτε τον (με τάκτ),

- σπάστε του τα νεύρα (ευγενικά),

- βγάλτε τον τρελό (πολύ ευγενικά),

- υπονοείστε ότι είναι δικό του το λάθος και θέλει να μας κοροϊδέψει (αφήστε το να πλανηθεί στον αέρα)

και γενικά κάντε του την ζωή ποδήλατο μέχρι να βαρεθεί και να φύγει...

Πολλές φορές είναι η συμπεριφορά και η άγνοια των υπαλλήλων που ταλαιπωρεί τους πελάτες...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
προς το παρων ειμαι τηλεφωνικα με το σερβις αν και αυριο λενε τα ιδια θα το ψαξω και νομικα δεν ειναι η μητρικη ειναι ο τροπος που φερονται ρε ΠΛΑΙΣΙΟ και παλι ΠΛΑΙΣΙΟ!!!μια χαρα σε εξυπηρετουν και αμεσα

όντως όταν στο πλαίσιο μου συνέβει το ίδιο με την striker μου την άλλαξαν επιτόπου.:laughing:

Link to comment
Share on other sites

επείσης πρόσεχε διότι μπορούν να εκμεταλευτούν την κατάσταση να την στείλουν πίσω και να πάρουν πίσω μια καινούργια για να την πουλήσουν στο stock τους διότι ξέρω ότι το πλαίσιο σου δίνει καινούρια και την χαλασμένη την στέλνει πίσω στην εταιρεία για επιδιώρθωση και έπειτα επιστροφή της στο κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

Οι υπάλληλοι δεν πέρνουν εντολές του στύλ:

μόλις έρθει πελάτης για rma

- γράφτε τον (με τάκτ),

- σπάστε του τα νεύρα (ευγενικά),

- βγάλτε τον τρελό (πολύ ευγενικά),

- υπονοείστε ότι είναι δικό του το λάθος και θέλει να μας κοροϊδέψει (αφήστε το να πλανηθεί στον αέρα)

και γενικά κάντε του την ζωή ποδήλατο μέχρι να βαρεθεί και να φύγει...

Πολλές φορές είναι η συμπεριφορά και η άγνοια των υπαλλήλων που ταλαιπωρεί τους πελάτες...

Είμαι σίγουρος ότι αν υπάρχουν:

α) οικονομικό συμφέρον

β) μη επαγγελματισμός

αυτές οι εντολές δίνονται στην πρώτη κιόλας μέρα της εκπαιδεύσεως του εκάστοτε καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

Οι υπάλληλοι δεν πέρνουν εντολές του στύλ:

μόλις έρθει πελάτης για rma

- γράφτε τον (με τάκτ),

- σπάστε του τα νεύρα (ευγενικά),

- βγάλτε τον τρελό (πολύ ευγενικά),

- υπονοείστε ότι είναι δικό του το λάθος και θέλει να μας κοροϊδέψει (αφήστε το να πλανηθεί στον αέρα)

και γενικά κάντε του την ζωή ποδήλατο μέχρι να βαρεθεί και να φύγει...

Πολλές φορές είναι η συμπεριφορά και η άγνοια των υπαλλήλων που ταλαιπωρεί τους πελάτες...

θα συμφωνησω αλλα ειναι προβλημα του μαγαζιου να βλεπει τι γινεται και στην τελικη δεν τα κλεβουμε τα euro και αμα ο αλλος στραβωαφτοσε τοτε προβλημα του.εχω παει να αλλαξω 2 ανεμηστηρακια που τα χα παρει την προηγουμενη μερα και με κοιταει με μισο ματι ενας υπαλληλος αραχτος στο καρεκλονι του και μου λεει περιμενετε με ενα υφος λες και δεν ξερω και γω τι.οσο για το μαγαζι που ειναι για γελια τελικα στο ιδιο περιστατικο επρεπε να ενημερωσουν απο τα κεντρικα αν θα μου τα αλλαξουν 8ε κοστος περιμενα 30 λεπτα.....τα z5500 τα εστειλα για φτιαξιμο 3 μερες πριν μπω φανταρος και τα πηρα οταν ορκιστηκα.οποτε doa και λοιπα τα ακουω βερεσε απλα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.